Jump to content

billis21

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

About billis21

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

billis21's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Οπως ειπε και το παληκαρι πιο πριν υπαρχουν χιλιαδες αμαξια με revo και ενα μολις με μπαρμπα-μητσος tuning. Σαφως λοιπον θα ανακυρηχτει ως πιο αξιοπιστος ο μπαρμπα-μητσος. Περα απο αυτο το ποτε θα σπασει η τουρμπινα πραγματικα δεν εχει Κ Α Μ Ι Α σχεση με το αν ο προγραμματιστης ειναι καλος ή οχι. Το μονο που θα επηρεαζει την τουρμπινα ειναι το τι πιεση θα δουλευει το αυτοκινητο και οταν του πεις του προγραμματιστη τα θελω ολα απο το αυτοκινητο εκεινος θα την βαλει τερμα αλλιως πανω κατω ολοι λιγο πολυ στις ιδιες πιεσης παιζουν. Δεν φταιει παιδια για τις τουρμπινες ουτε ο προγραμματιστης ουτε η vw ουτε η γκαντεμια. Φταιει (συνηθως) οτι δεν ξερετε να δουλευετε τα αυτοκινητα σας. Οταν βλεπω τον αλλον να ξεπαρκαρει βαροντας γκαζιες 3000 στροφες για να κανει επιδειξη στην γκομενα που περναει διπλα δεν φταιει ο προγραμματιστης. Και μην λετε "ελα μωρε... 1-2 φορες το εχω κανει". Αυτες η 1-2 φορες ειναι καταστροφικες. Αν θες turbo με αποδοση τσαφ τσουφ και ιστοριες θελει τις θυσιες του, Και βεβαιως μια τουρμπινα καθε καποια Α χιλιομετρα πρεπει να κατεβαινει και να της γινεται ενα service αν θες να εισαι σωστος.
  2. Να ρωτησω εγω κατι αλλο? Οσοι γραφουν εδω ειναι schumacher και νομιζουν οτι ξερουν να οδηγουν στους γυαλι δρομους που εχουμε? Αν ναι να κανουνε την προσευχη τους που δεν εχουν παθει τιποτα. Και εγω εχω κανει απειρες μαλακιες σε στροφες με τα οσα και προφανως θα συνεχισω να κανω αλλα δεν το περηφανευομαι.... προς θεου! Οταν μπεις σε μια πιστα καταλαβαινεις οτι απλα στα λιμανακια που μπενες προχτες ησουν τυχερος που σε κρατησαν τα λαστιχα σε αυτη την ασφαλτο και οχι οδηγαρα.
  3. Βασικα για μενα ενα καινουριο αυτοκινητο δεν θελει! Εγω με το που το επερνα θα του εδινα να καταλαβει!
  4. Οχι ειναι μεγαλη ιστορια. Παντως ο κινητηρας ενος καινουριου αυτοκινητου εχει δουλευτει και οχι μεχρι τις 2000rpm. Αν μιλαμε για κινητηρα που προερχεται απο rebuild τοτε το καλυτερο λενε οτι ειναι να τον αφησεις να ζεσταθει στο ρελαντι. Να κανεις μερικα ανοιγματα απο τις 2000rpm μεχρι το 50% του κοφτη με μια μεγαλη σχεση στο σασμαν. Να αλλαξεις λαδια. Να ξανακανεις μερικα ανοιγματα με τον ιδιο τροπο αλλα μεχρι τον κοφτη αυτη την φορα. Να ξαναλλαξεις λαδια, και ο κινητηρας σου στρωθηκε. Στην ουσια η κυριοτερη δουλεια του στρωσιματος ειναι να κατσουν καλα τα ελατηρια του εμβολου πανω στο χιτωνιο. Και επειδη το ελατηριο συμπιεσης ειναι παντα κατασκευασμενο απο σκληροτερο υλικο απο αυτο της επιστρωσης του κυλινδρου αν δεν το πιεσεις τοτε απλα θα γυαλισεις τους κυλινδρους και το ελατηριο θα μεινει 'αστρωτο'. (Παντως ειμαστε λιγο off-topic!)
  5. Παντως ειναι αποδεδειγμενο οτι καλο στρωσιμο δεν σημαινει κανω 2-5 χιλιαδες χλμ με καποιο οριο στροφων. Αν του 'σκισεις τα ραμματα' εξαρχης ειναι αποδεδειγμενο οτι ο κινητηρας εχει μεγαλυτερη διαρκεια ζωης και καλυτερη αποδοση.
  6. Χμ... νομιζω οτι με αυτο που λες αν καταλαβαινεις τι λες, κανει τα πραγματα χειροτερα απο πλευρας του gti. Ειναι σαν να μασ λες(που ισχυει κιολας), το χοντα βγαζει την μεγιστη ισχυη καπου στις 8000+ rpm ενω απο κει και κατω η ιπποδυναμη πεφτει αισθητα και σταδιακα. Σε αντιθεση με το gti που απο τις 4500-5000 rpm μεχρι τον κοφτη βγαζει ιπποδυναμη παρομοια σε ολο αυτο το φασμα.(δλδ το χοντα μολις αλλαξει ταχυτητα και πατησει γκαζι αποδιδει πχ 170 αλογα ενω το gti 190) Επισης αν το χοντα περνει με εισαγωγη και εξατμιση 15 αλογα εγω ειμαι παπας.
  7. Συμφωνω οτι το πατημα ειναι πατημα... απλα ετσι οπως εχουν γινει τα πραγματα εχει καταντησει μειονεκτημα το να εισαι τετρακινητος... εεε δεν ειναι βλακεια αυτο?
  8. Το οτι τον περασε στα 200χλμ δεν σημαινει οτι ειναι πιο γρηγορο στην ευθεια! Αν πηγεναν απο σταση ή πρωτες τοτε το εργο θα ηταν διαφορετικο. Επισης ενα πισωκινητο με ενα τετρακινητο δεν εχουν την παραμικρη επαφη στην πιστα.
  9. Ο βανκελ δεν δουλευει οπως οι αλλοι κινητηρες! Εγω ξερω και 1400αρι με ιδιεταιρα ελευθερη εξατμιση που πεταει σπιθιες σε καθε κατεβασμα. Αν ειχε καμια ολοσωμη εξατμιση ανετα εβγαζε φλογιδια μεγαλα. Αλλα και εναν καταλυτη να φορουσε ελευθερο παλι θα κανε σκασιματα κλπ.
  10. Φιλε μου τα rx-8 ειναι παρα πολυ ανωμαλα αμαξια και δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασματα! Για να διατηρηθουν θελουν τρελη συντηρηση και προσοχη αλλα ενα καλοσυντηρημενο με ενα αλλο απο τα πολλα εχουν μεγαλες διαφορες! Παιζει να ηταν και μαμα.
  11. Σορρυ φιλε g.pet δεν εχω κατι μαζι σου αλλα τυχαινει ολο κατι να γραψεις που μου δινει αφορμη... ! Επειδη εμεις οι ευρωπαιοι ειμαστε "πονηροι" δεν αφηνουμε με διαφορους τροπους να εισελθουν στο πεδιο βολης μας εχθροι. Η ευρωπη εχει αποτρεψει απο την εισαγωγη διαφορων ιαπωνικων αυτοκινητων με "δυνατους" κινητηρες... βλεπε σταρλετ γκλανζα, το πρωτο ταιπ αρ 1600cc και αλλα που δεν εχω ασχοληθει να βρω. Επισης θυμαμαι και για 1-2 μικρα γιαπωνεζικα νομιζω της τογιοτα 1000-1200cc turbo με κατι παραπανω απο 100 ιππους την δεκαετια του ογδοντα. Γενικα δεν τα γνωριζουμε ολα τα κατορθωματα των ιαπωνεζων.
  12. Ναι εχεις δικιο. Συμφωνω. Ο καθενας τελικα το βλεπει απο την πλευρα του !
  13. Κοιτα... αν συγκρινουμε ενα τουρμπατο 180-200 αλογων με το type-r κακα τα ψεματα... στα 170 χιλιομετρα μαλλον δεν προκειτε να κανουν δεξια! Επισης το οτι υπαρχουν τυποι που γουσταρουν να ανοιγουν απο 170 χλμ με γεια τους με χαρα τους, οι κοντρες παντα γινονται απο σταση σε ολους τους αγωνες-κοντρες .... ακομα και στο texas mile που πηγαινουν με 400χλμ αν σε φτιαχνουν οι τελικες. Δεν υποστηριζω τους χοντακιδες αλλα γενικοτερα τους ατμοσφερικους. Αυτοι πατανε εκει που κανεις δεν μπορει να πει μα μου... και στη γλιτσα της ποσειδωνος και οι δυο στο ιδιο οδωστρωμα εισαστε... δεν παταει αλλου αυτος. Εσεις πατε τους χοντακιδες-ατμοσφαιρικους εκει που θελετε(δλδ ρολαριστες δευτερες... που δεν υπαρχει πουθενα, ειναι απλα μια τουρμποεπινοηση). Αυτη ειναι η αντικειμενικη αληθεια. Φιλικα παντα... γιατι ο γραπτος λογος παρεξηγειτε. (Απλα με εκνευριζουν ολοι αυτοι με αμαξια 300-400+ αλογων που ριχνουν λεφτα στην μηχανη και το στησιμο ειναι οπως βγηκε απο το εργοστασιο... με 18αρες ζαντες και χαμηλωμενο για την λεζα.)
  14. Οταν λεμε στα μετρα τους τι εννοουμε? Μαλλον αλλοι θελουν να πατανε στα μετρα τους. Γιατι οταν πεις στο αλλον ρολ δευτερες και εσυ εχεις ροπαρα και ο αλλοσ ειναι ατμοσφαιρα ειναι μ@κ@κια! Πατα απο σταση που ειναι και το δικαιοτερο.... ουτε με πηγε πολυ χαμηλα ουτε με πηγε πολυ ψηλα. Ο πιο μαγκας κερδιζει.
  15. Χμ.... δεν ειναι και ιδιεταιρα ελαφρια! Το Hatcback το vti ζυγισμενο ειναι 1150 κιλα. Αν σκεφτουμε οτι αυτο ηταν coupe (απο οσο καταλαβαινω απο αυτα που λεει ο φιλος) και οτι ηταν και με αλλο μοτερ με μπλοκε(εξτρα βαρος) το βαρος φτανει τα 1250+ κιλα. Το μακρυ το διπορτο(κουπε) ειναι πιο βαρυ απο το αντιστοιχο τετραπορτο.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.