Jump to content

AriStos13

Members
  • Posts

    91
  • Joined

  • Last visited

About AriStos13

  • Birthday 12/01/1988

Contact Methods

  • MSN
    aris_pao_13@hotmail.com

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Αχαΐας

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

AriStos13's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Και εγω 5w-40 πηρα τελικα και πισω λεει οτι ειναι για vw 502-505! Θα κοιταξω και αυτο που ειπες εσυ φιλε! Ευχαριστω Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Μπορω να βαλω 10-40 αντι 5-30; Εχω 185.000 χιλιομετρα Polo gti 2011 6R1 Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Καλησπερα θα ηθελα τα φωτα σας οσοι γνωριζουν. εχω το polo gti 6r1 του 2011 και ειχα ενα τρακαρισμα πριν 2 μηνες επεσα πισω απο ενα αυτοκινητο και εγινε αρκετη ζημια στο polo. το αμαξι δεν κινουνταν και δεν περνει μπροστα πλεον εχει χασει λαδια και υγρα και εχει μετατοπιστει ο κνητηρας λιγο πισω και αναγκαστικα φωναξα οδικη να το παρει. ενω εβγαλα την ταχυτητα απο το D και το εβαλα στο Ν για να το τσουλησω στην ακρη και μετα το εβαλα στο P και οταν ηρθε η οδικη το εβγαλα παλι απο το P για να το ανεβασω στο γερανο και το ξαναεβαλα στο P οταν εφτασα στο σπιτι και πηγα να το κατεβασω δεν εβγαινε απο το P. ειχε κολλησει εκει και δεν εβγαινε με τιποτα.. υπαρχει καποιος τροπος να το ξεκολλησω ετσι ωστε να το παω στο συνεργειο και ξερουμε τι εχει παθει στο περιπου?
  4. Ποσταρω εδω για να μην ανοιξω καινουριο θεμα! Πριν 3-4 μερες μου αναξε η ενδειξη για το τσεκ του κινητηρα/ καταλυτη! Επειδη εχω ταλαιπωρηθει με καμμενους πολλαπλασιαστες θεωρησα οτι ειναι ο καταλυτης! Πηγα σε εξατμισα και μου ειπε για να ειμαι σιγουρος να παω να το συνδεσω στο obd να δω τη σφαλμα βγαζει!το πηγα και το σφαλμα που βγαζει ειναι του εκκεντροφορου και μου ειπε οτι το αμαξι ειμαι ασυγχρονιστο και οτι θελει καδενα και τεντωτηρα! Το αμαξι ρεταρει αλλα παει στο δρομο με δυσκολια βεβαια! Ποσο θα φτασει το μαλλι για αυτο ξερουμε;; Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Μολις ανοιξα τον διακοπτη εβαλα μπροστα και αναψα τα φωτα στο καντραν δεν ειχα φως αναβοσβηνε το ABS και ειχαν μεινει αναμμενα το esp το check! δεν δουλευαν τα παραθυρα ουτε τα φλας! Τι ειναι αυτο; Το εσβησα 2-3 φορες και γινοταν το ιδιο!! Το αφησα σβηστο για κανενα 5λεπτο και εσβησαν ολα και επανηλθαν σε κανονικα επιπεδα αλλα εχει μεινει το τσεκ αναμμενο! Το βιβλιο λεει για καταλυτη αλλα ειναι αυτο;; Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
  6. Ξερει κανενα παιδι απο Πατρα ποιος κανει την καλυτερη δουλεια για βαψιμο με ηλεκτροστατικη βαφη;; Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
  7. Γυρναγα απο Αθηνα και σε μια προσπεραση μου αναβοσβησε το check αλλα δεν εμεινε αναμμενο! Στην επομενη προσπεραση αναβοσβησε παλι και αναψε και το EPC και ρεταρε!! Σταματησα και το εσβησα και εσβησε η ενδειξη EPC ! Στα πατηματα αναβοσβηνει το check και αμα το ζορισω αναβει και το EPC! Πολλαπλασιαστης σκεφτομαι γιατι τα ιδια εκανε πριν το Πασχα και τον αλλαξα! Αλλα στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι μπορει να ειναι μπουζι!! Ποσο στοιχιζει η τετραδα; Επισης εχω εγγυηση στους πολλαπλασιαστες η μονο σε εκεινον που ειχα αλλαξει; Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
  8. Να ρωτησω κατι ! Χρειαζομαι αλλαγη στις μπροστινες δισκοπλακες! Τουλαχιστον ετσι μου ειπαν στην αντιπροσωπεια!! Μπορω να βαλω μεγαλυτερες δισκοπλακες με τις ιδιες δαγκανες χωρις να μπλεξω με μετατροπες;; Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
  9. Αλλαγη πολλαπλασιαστη του πρωτου κυλινδρου ειναι η ζημια!! Συνολικο κοστος 85€!! Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
  10. Και ποσο παει το μαλλι; Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
  11. Επειδη τωρα διαβασα το τι εχω γραψει και ουτε εγω ο ιδιος δεν βγαζω νοημα ξανα γραφω το συμβαν!! Πηγενα με 40-50 χιλιομετρα χαλαρα και ξαφνικα μου αναβει η ενδειξη του καταλυτη! Επειδη πηγενα σπιτι δενσταματησα!! Μετα απο 1 χιλιομετρο περιπου καταλαβαινω να κοβει το μοτερ και να πεφτει κοντα στις 1500 στροφες και μου αναβει το EPC στο καντραν!! Στο mfd μου βγαζει το ακολουθο μυνημα engine fault και κατι ακομα που δεν το θυμαμαι!! Συνεχισα για κανα 2 χιλιομετρα και το αμαξι ρεταρε!! Σταματησα στην ακρη και το εσβησα για λιγο!! Το εβαλα μπροστα και το EPC ειχε σβησει αλλα η ενδειξη του καταλυτη οχι! Προτου φτασω σπιτι πατησα λιγο δεν ρεταρε καθολου αλλα αναβοσβηνε η λυχνια του καταλητη και μολις εκοψα εμεινε μονιμα αναμμενη παλι! @the_winner Απο μονο του δεν εσβησε καθολου απλα εκανε οτι εγραψα απο πανω! @electric doctor στο ρελαντι δεν μου ρεταρε καθολου παντως!! Επισης απο χθες το πρωι οταν παταγα αποτομα γκαζι εκανε ενα κοψιμο ! Δηλαδη παταγα ξεκιναγε να δωσει γκαζι εκοβε για ενα δευτερο και εδινε παλι!! Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
  12. Τεχνικες γνωσεις δεν εχω!! Οτι γνωριζουν οι πιο πολλοι ξερω απο το ιντερνετ!! Το εχω παρκαρει και θα το παω την δευτερα στην δελτα καρ!! Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
  13. Εχεις δικιο πανω στα νευρα μου δεν εγραψα οτι οσο ηταν αναμμενη η ενδειξη ρεταρε καπως ο κινητηρας!! Επισης μου εβγαλε σφαλνα μηχανης!! Το εγραψε στο mfd αυτο!! Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
  14. Μου αναψε μονιμα αναμμενο το λαμπακι του καταλυτη και μετα απο λιγαχιλιομετρα μου αναψε το epc και ο κινητηρας εκοψε αποτομα για μερικα δευτερα και εσβησε και επανηλθαν κανονικα οι στροφες!! Επισης οταν πατησα λιγο η ενδειξη του καταλυτη αναβοσβηνει!! Ειχα κανει περιπου 50-60 χιλιομετρα περιπου προτου το κανει!! Τι παιζει τωρα;; Την κατσαμε για τα καλα;; Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.