Jump to content

billy255

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

About billy255

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

billy255's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

3

Reputation

  1. Panosss τι γκαντεμιά είναι αυτή... Είχα golf 1.6fsi από το 2004 έως το 2010 και το έδωσα με 90.000χλμ χωρίς να έχω αλλάξει ούτε μπαταρία... Μόνο που έφαγα στην μάπα την κοροίδια της αντιπροσωπείας στην Πάτρα σχετικά με τον nox. Αφού με χρέωσαν για δήθεν αναβαθμίσεις μετά μου πήραν τα 500 και μετά ξαναάναψε. Άθλιοι πραγματικά. Κατά τα άλλα το αμάξι ήταν ακριβώς όπως τα λες. Βράχος... Δοκίμασα να κάνω test drive κάποιες δήθεν πιο αξιόπιστες μάρκες και μου φάνηκε τόσο χάλια το πάτημα τους στο δρόμο που πήγα κατευθείαν και πήρα το εξάρι tsi 122ps και για άλλα πέντε χρόνια απολαμβάνω 20 κιλά ροπής στις 2000 στροφές με ανάλογο πάτημα με το πεντάρι χωρίς κανένα μηχανολογικό πρόβλημα και φυσικά μακριά απ'o τα εξουσιοδοτημένα φαρμακεία της vw...
  2. Αφού γνωρίζεις τα προβλήματα η επιλογή είναι δική σου. Εγώ ως κάτοχος golf 6 122ps μόνο καλά λόγια έχω να γράψω. Το αυτοκίνητο είναι άψογο απο κάθε άποψη. Πόσο μάλλον το 160αρι που θα είναι ακόμα πιο γρήγορο. Μην πάρεις απο leasing πάντως, υπάρχουν τόσες άλλες αγγελίες απο ιδιώτες πρώτο χέρι...
  3. Αν δεν σε ενδιαφέρει να το στήνεις στα φανάρια πάρε το 122άρι. Σαφώς πιο αξιόπιστο μοτέρ με καλή ροπή απο χαμηλά. Το 90% του forum γράφει για προβλήματα στα άλλα μοτερ και ελάχιστοι για αυτό... Το πολύ πολύ να αλλάξεις κανένα συγχρονιζέ δευτέρας... Μακριά από leasing. Είναι όλα με 100.000 έως 150.000 χλμ και πωλούνται με 60-70.000 χλμ και με συντήρηση αμφίβολη.
  4. Παλιότερα δεν υπήρχαν αυτοκίνητα πενταετίας με τόσο λίγα χλμ, τώρα είναι αρκετά πιθανό αλλά να είσαι επιφυλακτικός. Για να το πουλάει κάποιος σημαίνει είτε πως έχει οικονομική ανάγκη (πράγμα καθόλου απίθανο...) ή πως έχει προβλήματα. Χρειάζεται ενδελεχής έλεγχος απο έμπιστο μηχανικό.
  5. Προτίμησε το 122άρι. Σαφώς πιο αξιόπιστο και με λιγότερα προβλήματα.
  6. χα! χα! vw πάτρας! ο καθένας ας βγάλει τα συμπερασματά του!!!! την επομενη φορά (αν ξαναπάς!) και τους το πείς μπορεί και να σου χαλάσουν και την βίδα επιτηδες!!! Ασε που η κοπελίτσα αν την ξαναστενοχωρησεις με τετοιες ανουσιες(!????) παρατηρήσεις μπορει να μην κοιμαται μετα τα βραδια και να χρειαστεί ψυχολόγο! No comments.....
  7. Δοκίμασε μια φορα με βενζίνη 100αρα απο άλλο πρατήριο. Ενας φίλος μου είχε το ιδιο προβλημα σε 122αρι και μολις αλλαξε πρατήριο δεν ξαναπαρουσιαστηκε. (χωρις αυτο να σημαινει σιγουρα πως φταιει η βενζίνη)
  8. οποιος δινει 20.000 ευρω για ενα αυτοκίνητο και κάνει χιλιομετρα με αυτο δεν νομίζω οτι δεν τον ενδιαφέρει καθόλου το δεκαευρο σε καθε γεμισμα. εκτος βεβαια αν το golf το έχει για τρίτο αυτοκινητο μετα το τζιπ και την porsche η αν απλα τα πληρωνει ο πατερας του... παντως ειναι προτιμοτερο να τα δινει καποιος για 100αρα παρα στην vw. σε αυτο συμφωνω.
  9. Συμφωνώ απόλυτα. και δεν είναι μόνο τα λεφτά. ειναι πόσα πρωινά χαράμισα απο την δουλεια μου για να πηγαίνω στην vw πάτρας και να με κοροιδευουν με δήθεν αναβαθμίσεις που μου τις χρέωναν κιόλας... και η πλάκα είναι οτι όταν ήταν να σου το πουλήσουν σου έλεγαν κατηγορηματικά οτι δεν είναι ανάγκη να βάζεις σουπερ αμόλυβδη... απίστευτη κοροιδία... απο τότε που το άλλαξα με το 1.4tsi 122hp έχω βρει την ησυχία μου... ηαντιπροσωπεία της πόλης μου τούλαχιστον εχω σχηματίσει την γνώμη οτι νομίζει πως είναι κάτι σαν δημόσια υπηρεσία η νοσοκομειο!! πρέπει να παρακαλάς, να τα σκάς και να μην έχεις και αποτέλεσμα στο τέλος... ευτυχώς βέβαια υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές... και για να μην παρεξηγούμαι για το golf κατα τα αλλα μόνο καλά λόγια έχω να πω. για αυτό πήρα και το 6αρι άλλωστε το οποίο και λόγω ροπής απολαμβάνω στη οδήγηση. όσο για τα εξουσιοδοτημένα την πρώτη αλλαγή λαδιων και με το που λήξει η εγγυηση στα δυο χρόνια ΜΑΚΡΥΑΑΑΑΑ... ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ SERVICE ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΤΗΣΩ.
  10. Λοιπον εχουμε και λεμε! βαζεις σουπερ αμολυβδη και φιλτρα κτλ η μαζευεις λεφτα για τον knox? καθε γεμισμα με σουπερ στοιχιζει 10+ ευρω παραπανω! με μια αυτονομια 750χλμ και με ενα προχειρο υπολογισμο μιλαμε για 200+ ευρω κοστος καθε 15.000χλμ! εμένα ο αισθητηρας μου χάλαγε ανα δυο χρονια περιπου και ανα 30.000χλμ! συμπέρασμα? η τα δίνεις στην vw είτε τα δίνεις στο πρατήριο της γειτονίας το κόστος είναι πανω κάτω ιδιο κατά την γνώμη μου... γλυτωνεις βεβαια την κοροιδια και τα απαραδεκτα after sales της vw... εγώ πάντως το πούλησα το 1.6fsi και πηρα το 1.4 με τα 122 και απο τοτε δεν ξαναασχοληθηκα με knox φιλτρα βενζινες κτλ... και ακομα και αν χαλασει κατι στο tsi τουλαχιστον λεω οτι το ευχαριστιεμαι στον δρομο... και φυσικα δεν ξαναπάτησα ποτε στην απαράδεκτη αντιπροσωπεια τησ πολης μου...
  11. Αν τα 1000-1500 ευρω δεν τα εχεις πολυ μεγαλη αναγκη ασυζητητη το 122... Και εννοειται οτι κερνας τσαι ολα τα ατμοσφαιρικα της κατηγοριας του γκολφ μεχρι 1600 κυβικα χωρις καν να το πολυπιεζεις το αυτοκινητο. Το rallye kai ta saxo ζυγιζουν 900 κιλα... Ασφαλως και δεν ειναι πιο γρηγορο το γκολφ. Με το 122αρι ξεχνας την τεταρτη στο κιβωτιο σε επαρχιακο δρομο και την εκτη στην εθνικη και με χαμηλες καταναλωσεις... Απλα εκμεταλλευεσαι τα 20 κιλα ροπης απο τις 2000σαλ και μεχρι τα κια, τουοτα, golf 1.6fsi το σκεφτουν να κατεβασουν τριτη εσυ εχεις περασει ηδη... Ασε που μπορεις να πας και στα 150 αλογα μετα ενω με το 1.2 ποσα να φτασεις...
  12. Κατα την γνωμη μου ο αισθητηρας knox ειναι μια απο τις μεγαλυτερες κοροιδιες τις vw στην ελλαδα... Τον αλλαξα μια φορα στα 30.000χλμ και μου ξανααναψε μεσα σε δυο χρονια. Δεν ξαναεδωσα κοροιδιστικα λεφτα να τον αλλαξω ξανα απλα κρατησα το αμαξι αλλον ενα χρονο και το πουλησα... Οσο ημουν μεσα στιν εγγυηση η vw σου εκανε και καλα αναβαθμισεις και μολις βγεις σου ζηταει να τον πληρωσεις κανονικοτατα παρολο που το προβλημα πρωτοπαρουσιαστηκε μεσα στην εγγυηση... Οποιος λεει οτι ενταξει βαζεις σουπερ αμολυβδη ας σκεφτει οτι σε καθε γεμισμα σου στοιχιζει 10 ευρω παραπανω οποτε ποιο το κερδος τελικα???????? Υστερα απο 80.0000χλμ με γκολφ 1.6fsi θεωρω οτι η μηχανη αυτη ειναι πολυ μετριας αποδοσης με προβληματικη λειτουργια τουλαχιστον για τις βενζινες της ελλαδας... Θα επρεπε η vw να σεβοταν περισσοτερο τους ελληνες αγοραστες αλλα φαινεται πως βολευοταν με τα 500αρικα που σκανε καθε τρεις και λιγο οι κατοχοι 1.4 kai 1.6 fsi. Μοναδικο συν η χαμηλη τους καταναλωση...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.