Jump to content

Strantford

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

About Strantford

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Scirocco

Strantford's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Ενδιαφέρον θέμα, το ξεθαβω γιατί είμαι σε αναζήτηση vag com. Ειχα κανει λαθος και οταν αγορασα το αμαξι προ πολλων ετων δεν ειχα παρει ενα τοτε που το "προμοταραν" αρκετα ως βασικη λυση παρακολουθησης και παραμετροποιησης τα παιδια στο Scirocco Club. Τωρα που δεν υπάρχει το Scirocco Club εδω και αρκετα χρονια και μιας και επεσα σε αυτο το thread σκεφτηκα να ρωτησω εδω. Δεν θελω μονο monitoring/diagnostic/view λυση αλλα και δυνατοτητα αλλαγων (λχ απενεργοποιηση all day lights κτλ) για πραγματα που μπορουν να γινουν μονο μεσω του vag com. Ειναι ευκολο να μου στειλει καποιος πληροφοριες με pm για την αγορα που εχετε κανει απο το εξωτερικο ωστε να το αναζητησω εκει εφοσον ειναι ακομα διαθεσιμο? Ευχαριστω
  2. Manual και παλι manual Εχω οδηγησει ΙΧ, φορτηγα, λεωφορεια. Δοκιμασα το DSG σε test drive του Scirocco και με ξενισε Θελω να εχω τον ελεγχο του οχηματος και νιωθω οτι τον εχω μονο με το χειροκινητο κιβωτιο.
  3. Και με αλεξιπτωτο σταματας. Το θεμα ειναι σε ποσα μετρα. Και με ταμπουρα πισω θα σταματαγες. Αλλα σε ποσα μετρα???? Οσο πιο συντομα ακινητοποιηθει το οχημα (σε λιγοτερα μετρα) και οσο καλυτερη ειναι η αισθηση του πενταλ τοσο πιο ασφαλες ειναι το αμαξι. Τονιζω και παλι δεν ειναι τυχαιο που οι Γερμανοι στο Cupra δινουν πακετο σε καλα φρενα ως προαιρετικο εξοπλισμο, ουτε οι Ιταλοι που βαλαν στην κορυφαια Μιτο τα Brembo. Δεν ειναι για εντυπωσιασμο αυτα. Και με 60 χλμ μπορεις να παθεις ζημια. Δεν ειναι τα 130 μονο που κινδυνευεις.
  4. Δεν νομιζω οτι το αποδεικνυει αυτο καμια εταιρεια που βγαζει αβερτα αλογα χωρις να δινει αντιστοιχως καλα φρενα και αντιστοιχως σεταρισμενη αναρτηση. Δεν ειναι ατμοσφαιρικο συνολο 90 αλογων να πω παει στον κορακα. Ας μαθουμε στα σιγουρα τι φρενα (δισκοπλακα, δαγκανα, σωληνακια) φοραει το Polo και εδω ειμαστε. Δεν ειναι απαραιτητο η δαγκανα να ειναι κοκκινη και η πλακα βυνιλιο. Αλλα στον απλο οδηγο που δεν εχει ιδεα και του πετας αλογα τρελενεται, πωρωνεται και παει και σκοτωνεται. Δοκιμασε εσυ να φρεναρεις με μαμα λαστιχα πχ το Polo με τα 180 αλογα και το ιδιο αμαξι με χαρακτο πλευστο δισκο, με 4πιστονη δαγκανα και σωληνακια αεροπορικου. Στην πρωτη θα τα μαζευεις απο την καλτσα Στην 2η θα απορεις πως σταματησε τοσο αμεσα και "απολυτα". Το εχω ζησει με φρενα σε πολλα αυτοκινητα. Για αυτο σε οσα αυτοκινητα δικα μου ή της οικογενειας εχουν περασει απο τα χερια μου, ανεξαρτητως μαρκας, απο τις πρωτες επεμβασεις/βελτιωσεις που κανω ειναι φρενα/αμορτισερ/λαστιχα. Με αυτα τα τρια πατας στο δρομο και με αυτα τα 3 κρατιεσαι στο δρομο. Δεν θα πατησεις ουτε θα κρατηθεις με τα 150-180-240 αλογα. Ολα αυτα ομως σε αυτοκινητα ειτε μεταχειρισμενα ειτε καινουρια αφου ειχαν κανει αρκετα χλμ. Αποφασισα λοιπον οτι ειναι κοροιδια να πετας λεφτα για καινουριο αμαξι και να μην ειναι στημενο σωστα και να πρεπει να ριχνεις αλλα λεφτα μετα για να το κανεις πραγματικα ασφαλες και οχι ασφαλες για τις συνθηκες εργαστηριου της οποιας VW η οποια εχει ως υποδειγμα (και καλα κανει) τους σουπερ Γερμανικους δρομους και οχι τις υπερειδικες απανθρωπες διαδρομες του Ελλαδικου χωρου.
  5. Τα περιοδικα του χωρου εχουν παψει προ πολλου να ειναι σοβαρα και αξιοπιστα. Προσφατα διαβαζα αρθρο σε και καλα εγκυρο περιοδικο που εβγαζε σε ολα ανωτερο το νεο Astra με τα 140ps απο το Golf με τα 122ps (σχεδιαση, εσωτερικό, εξωτερικό, μηχανή, χωρο αποσκευων, ιπποδυναμη) αλλά στο τέλος λέει κέρδισε στο photo finish λεει το Golf, γιατι αν και πιο ασχημο μεσα-εξω, και με 18 αλογα λιγοτερα και μικροτερο χωρο αποσκευων κατα 30 λιτρα, ο κινητηρας των 122 αλογων ειναι λεει πιο σβελτος απο των 140 αλογων, γιατι το Astra λεει ειναι 140 κιλα πιο βαρυ και το Golf τελικα νικαει στο συνολο το Astra??????? Ααα και το Astra ειχε την ηλεκτρονικη αναρτηση ενω το Golf ηταν με τη μαμα βαρκα. Και για να ειναι λεει "δικαιο" το τεστ (????) εβαλαν την ηλεκτρονικη αναρτηση στο νορμαλ. Και παρολα αυτα το Golf λεει ειχε καλυτερο κρατημα (??????). Ή αλλο εγκυρο περιοδικα που προσπαθουσαν να βγαλουν τα φρενα του Bravo σαπια ενω εκαναν στη ζουλα το τεστ σε φρενα πολυ παλαιοτερου μοντελου και μολις σκασαν οι μηνυσεις και οι αγωγες απο τη Fiat κανανε κοκοκο. Εκτος απο τα ματια σου και τις αισθησεις σου (μεσα απο ενα τεστ drive) δεν πρεπει να εμπιστευεσαι κανεναν και ιδιως τα περιοδικα και δημοσιογραφους του χωρου.
  6. Δεν ειναι θεμα μετατροπεα. Ειναι ανευθυνο κατ' έμε να λεγεσαι αυτοκινητοβιομηχανια, να πουλας αμαξι 1.100 κιλα με 180 αλογα και να περιμενεις να σταματησουν απο απλα φρενα,με μικρο δισκο, μικρη δαγκανα,σωληνακια απλα, τακακια απλα. Ειδικα αν εχουν κανει τη βλακεια και εχουν βαλει τα φρενα του ατμοσφαιρικου ή ελαχιστα μεγαλυτερα ειναι για μπουνιες. Τουλαχιστον η Seat το καταλαβε και εβαλε στο Cupra εκδοση με dsg7+brakes (υποθετω οτι ειναι καλυτερα απο απλα αν οχι αγωνιστικα). Δεν μπορει να περιμενεις να σταματησει ενα αυτοκινητο 180 αλογων με απλα φρενα. Το μισο μετρο στο φρεναρισμα μπορει να ειναι η διαφορα μεταξυ ζωης και θανατου. Ειδικα σε αυτες τις ταχυτητες και αυτα τα αλογα. Αν σε αυτο το συνολο προσθεσεις και τα αμορτισερ, αντε γεια. Τονιζω και παλι ειναι εγκλημα οποιαδηποτε εταιρεια να βγαζει τοσα αλογα, χωρις να εξοπλιζει τα αμαξια της με αντιστοιχα καλα φρενα, και σωστα στημενα αμορτισερ. Για φανταστειτε τα 180 αλογα με αμορτισερ Toyota ή Citroen που ειναι προσανατολισμενα στην ανεση. Το αμαξι θα πηγαινει βαρκα γυαλο. Αν ειναι να παρεις το Polo full extra με 22.000 ευρω και να πρεπει να δωσεις αλλα 1.000-1.500 ευρω για σοβαρα φρενα (δισκοι,δαγκανες,τακακια,σωληνακια,υγρα) και αλλα 1.000-1.500 για μια καλη coilover αναρτηση για να αισθανεσαι και να εισαι συνολικα ασφαλης (αρα συνολο αλλα 2.500-3.000 ευρω) τοτε αστα να πανε. Τουλαχιστον οι Ιταλοι το καταλαβαν (που οπως ειπε ο φιλος εχουν εμπειρια στο στησιμο αυτοκινητων και σε επαγγελματικο επιπεδο - εχουν μια Φερραρι απο πισω) και εβαλαν στην Mito QV με τα 170 αλογα, μεγαλους δισκους με τετραπιστονα Brembo και σωληνακια αεροπορικου προκειμενου να μπορεις να σταματας αυτο το συνολο εγκαιρα και με ασφαλεια.
  7. Γνωμη μου παντως, με τοσα αλογατα, μην κολλαμε μονο στις επιδοσεις και τα 0-100. Τον βασικοτερο ρολο παιζουν τα φρενα και τα αμορτισερ/αναρτηση. Δυστυχως δεν βλεπω στη μαμα vw καμια αναφορα για τα φρενα του gti ενω αντιθετα βλεπω στη Seat πακετο το Cupra με DSG+brakes (και υποθετω οτι εννοει καποιο καλο τετραπιστονο, με αεροπορικου τυπου σωληνακια και κανενα σοβαρο, μεγαλο, χαρακτο δισκο) στα 20.900 αν θυμαμαι καλα. Τι να τα κανεις τα 180 αλογα αν δεν προλαβεις να σταματησεις ή αν το στησιμο του αυτοκινητου και τα αμορτισερ δεν το βοηθανε???? Σε αυτο βγαζω το καπελο στους Ιταλους που τουλαχιστον στην Mito QV εχουν βαλει κορυφαια φρενα με τετραπιστονα Brembo και το αμαξι απλα κοκκαλωνει. Με τοσα αλογα στον δρομο θες αμεσο φρεναρισμα και καλη αισθηση του πενταλ.
  8. Ευχαριστω Το ατμοσφαιρικο της VW τι να το κανεις ομως??? Ειπαμε να παρεις αμαξι οχι ποδηλατο. Να ηταν σαν το Auris εστω δλδ 1.6, 132 αλογα να παω παει στα κομματια. Ενταξει ας μην ειναι 180 αλογα, αλλα σημερα δεν νοειται να εχεις σοβαρο αυτοκινητο (εννοω απο αποψη ασφαλειας) και να εχει λιγοτερα απο 110-120 αλογα. Τα αλογα δεν ειναι μονο για τους κοντρακηδες. Ειναι και για τον οδηγο που θελει να κινειται με ασφαλεια, να μπορει να κανει σβελτα μια προσπεραση κτλ κτλ Το ρεμπριζ και η σβελταδα που δινουν τα παραπανω αλογα μπορουν να σε σωσουν (σε αντιθεση με την κοινη πεπατημενη οτι μονο το φρενο σωζει). Και το γκαζι υπο συνθηκες ειναι καλυτερη σωτηρια απο το φρενο. Τεσπα Καπου διαβαζα οτι η Citroen βγαζει το C4 1.6 120ps με LPG αλλα δεν ξερω αν φερνει Ελλαδα. Βλακεια παντως γιατι τελευταια εχω ριξει αρκετο διαβασμα για το LPG και διαβασα οτι στα τουρμπο αποδιδει πολυ καλυτερα λογω της μεγαλυτερης συμπιεσης (βαλε και το γεγονος οτι εχει παραπανω οκτανια ακομα και απο την 100αρα βενζινη). Αρα ειναι κριμα ενα τετοιο καυσιμο να μην χρησιμοποιειται σε τουρμπο.
  9. Ξερουμε αν θα ειναι διαθεσιμο με την ηλεκτρονικη αναρτηση?? Επισης αν υπαρχει πιθανοτητα να βγει bifuel??? Γενικα ερχονται στην Ελλαδα μοντελα bifuel ή δεν τα φερνει η εδω αντιπροσωπεια??? Ξερει κανεις ποια ειναι η διαφορα τιμης τους (προφανως προς τα πανω)??? Πιστευω οτι με τη βενζινη στο 1,5 και να ανεβαινει τα 0,65 του υγραεριου συμφερουν.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.