Jump to content

VAGS

Members
  • Posts

    64
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

VAGS last won the day on April 14 2021

VAGS had the most liked content!

About VAGS

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Παλλήνης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 7

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

VAGS's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

10

Reputation

  1. Συνολικά 5.... Το ξέρω ότι έφταιγε η μπαταρία, τους τα λεγα κι εγώ, εξάλλου και στο golf που έχουμε το ίδιο έγινε και λύθηκε με αλλαγή μπαταρίας. Αλλά η αλλαγή έγινε στα 4 χρόνια, όχι στον ένα χρόνο! Παρ' όλα αυτά, σε εγγύηση δεν το περνούσαν με τίποτα... Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  2. Μετά από άλλες 3 επισκέψεις όπου τη μία διαπιστώσανε ότι πιθανόν να φταίει ένα εγκεφαλάκι το οποίο μετράει την τάση το οποίο θεωρούσανε ότι πιθανόν να δυσλειτουργεί, άρα θα το αντικαθιστούσανε, αλλά δεν ήταν διαθέσιμο - παραγγελία από Γερμανία - άρα περίμενε 15 μέρες. Στη δεύτερη επίσκεψη μπήκε το εγκεφαλάκι όπου με πήραν να μου πουν όλα έτοιμα, έλα να το πάρεις. Το πήρα την προηγούμενη Παρασκευή. Φυσικά το start stop δε δούλεψε ούτε ένα λεπτό, παρ' όλα αυτά είπα να του δώσω μία ευκαιρία μπας και.... Μάταια όμως... Την Τρίτη λοιπόν προγραμματίστηκε νέο ραντεβού για Τετάρτη. Μετά από χίλιες συγγνώμες από μέρους τους και μετά από ξεκάθαρη δήλωση πρόθεσης από μέρους μου (θα πηγαινοέρχομαι μέχρι να σας σπάσω τα @@ και να το φτιάξετε), εν τέλει αλλάχτηκε η μπαταρία και έμεινε 2 μέρες μέσα βέβαια για ελέγχους και μετρήσεις. Παρελήφθη προχθές και είναι "υπό παρακολούθηση". Τολμώντας να πω ότι το αμάξι "το ακούς και το νιώθεις", άρα μπορείς να καταλάβεις και κάποια πράγματα παραπάνω ως προς τη μέλλουσα συμπεριφορά του, δείχνει ως τώρα ότι επιτέλους λύθηκε.... Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. Update: Την προηγούμενη εβδομάδα πήγα και μου το φορτίσανε οι ίδιοι και κάνοντας δικές τους "μετρήσεις" δε βρήκαν κάτι το μεμπτό, όπως μου είπανε. Θεώρησα προς στιγμή ότι ενδεχομένως ο δικός μου φορτιστής να μη φορτίζει μπαταρίες τέτοιου τύπου. 2 μέρες μετά, διαψεύστηκα: Το start stop σταμάτησε και πάλι να λειτουργεί οπότε αποφάσισα να παίξω το γνωστό ψυχοφθόρο παιχνίδι του φορτικού. Ακολουθεί στιχομυθία: - Γειά σας, πάλι δε λειτουργεί το start stop. - Να μας το φέρετε να το ξαναμετρήσουμε, αλλά να ξέρετε πολλά αυτοκίνητα που δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα έχουν το ίδιο πρόβλημα. - Δηλαδή μου λέτε ότι δεν αρκεί να το κινητό καθημερινά ακόμα και αν είναι σε ανοιχτούς δρόμους; Δηλαδή πρέπει να πηγαίνω καθημερινά Πάτρα για να φορτίζει; - Όχι προς Θεού. - Τότε γιατί μου ζητάτε να το ξαναμετρήσετε; Δεν έχετε κρατήσει μετρήσεις από την προηγούμενη φορά; - Ναι, αλλά την προηγούμενη φορά δε μπορούσαμε να το δικαιολογήσουμε για να το περάσουμε εγγύηση καθότι οι μετρήσεις ήταν φυσιολογικές. - Μα και να σας το ξαναφέρω να το μετρήσετε, πάλι φυσιολογικές θα βγουν, όπως λέτε, τι μπορεί να αλλάξει σε μία εβδομάδα; - Αυτή τη φορά θα το διαβιβάσουμε και στα κεντρικά για να μας πουν. - Και γιατί δεν έγινε αυτό την προηγούμενη φορά; - Γιατί οι μετρήσεις βγήκαν φυσιολογικές... Με λίγα λόγια έκανε η κότα το αυγό ή το αυγό την κότα; Σήμερα λοιπόν πήγα και το άφησα, ξανά διαμαρτυρόμενος, για να περάσω το μήνυμα: "ο παράξενος"... Με πήραν τηλέφωνο προ ολίγου να μου πουν ότι θα το κρατήσουν σήμερα μέσα για να μετρήσουν επιπλέον και απώλειες... Είδωμεν.... Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. Για κατανάλωση θα πω ότι σίγουρα έχει λίγο παραπάνω το 1.4/1.5 και είναι λογικό. Όμως, οι νέοι κινητήρες από το 2013 και μετά με τα 140 (οι 1.4) και με τα 150 άλογα μετέπειτα (οι 1.5) έχουν το ACT, σύστημα που απενεργοποιεί τους 2 από τους 4 κυλίνδρους, μειώνοντας αρκετά την κατανάλωση, π.χ. συγκριτικά με τον κινητήρα τον 1.4 με τα 122 άλογα, που αξιόπιστος μεν, έκαιγε τα άντερά του δε, χτυπώντας 10λιτρα στην πόλη για πλάκα. Κατ εμέ λοιπόν, δε θεωρώ ότι η κατανάλωση είναι καθοριστικός παράγοντας σε αυτό το βαθμό. Όμως, αυτό που πιστεύω παίζει καταλυτικό ρόλο είναι η τιμή, η οποία σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να φτάσει και 20% την αξία του αυτοκινήτου πάνω στο ίδιο μοντέλο. Εδώ σταματώ γιατί ξεφύγαμε. Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. Εγώ πάντως με το t cross με 115 αλογάκια μια χαρά νιώθω. Πολιτισμένη συμπεριφορά, δε νιώθω να λείπει γκαζάκι, λίγο πιο θορυβώδες συγκριτικά με το golf vii 140hp. Σίγουρα το γκάζι του 1.4 δεν το έχει, αλλά όπως λέω και σε φίλους, αν είχε βγει αυτό το αμαξάκι τότε που πήρα το golf, πολύ ευχαρίστως θα το έπαιρνα τώρα για μένα (το tcross είναι τώρα το 2ο αμάξι της οικογενείας, γνωστό και ως γυναικάμαξο...) Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. Για να μαι ειλικρινής δεν το έχω δει. Επειδή μου προκαλέσατε την περιέργεια θα το δω και θα επανέλθω. Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  7. Λογικό και παράλογο μαζί, με ζυγαριά να κλίνει προς το παράλογο. Δε μπορεί π.χ. το golf (vii) με 3 χρόνια μπαταρία, σε ίδια και χειρότερη ακινησία για πολλές μέρες (κινούμαστε πιο πολύ με το tcross και επειδή είναι καινούργιο κοσκινάκι και επειδή είναι μικρό σε μήκος και "χώνεται " πιο εύκολα εξαιτίας αυτού) να το κυκλοφορώ στο 1/10 αναλογικά και μιας και έβγαλα φορτιστές να το μετράω και αυτό και να το βλέπω γεμάτο και φυσικά να παίρνει και να σβήνει με τη μία αδιαμαρτύρητα; Πόσο μάλλον δε όταν το tcross το φορτίζεις Σάββατο απόγευμα και 48 ώρες μετά, με διανυθείσες αποστάσεις περί των 100 χλμ μόνο πρωινές ώρες (χωρίς μεσαία/μεγάλα φώτα δηλαδή) και με απενεργοποιημένα τα πάντα (μόνο φώτα ημέρας, ούτε ραδιόφωνο!), να το απενεργοποιείς (το start stop) για να ελέγξεις) 2-3 φανάρια πριν φτάσεις και να μη δουλεύει ! Τρελαίνεσαι!! Πόσο μάλλον δε όταν έχεις μέτρο σύγκρισης (golf) και το βλέπεις με ίδιες αποστάσεις, 1/10 διαδρομών, οδηγώντας το με καφρίλες στη μπαταρία (ανοιχτά καλοριφέρ-a/c, φώτα μεσαία, καλοριφέρ, καθαριστήρες, ραδιόφωνα) και σε θερμοκρασίες να τείνουν στο μηδέν να το βλέπεις να μη βγάζει κιχ και ας το έβαλες και μπρος ένα φανάρι πριν!!! Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. Πρεμιέρα σε προβλήματα λοιπόν το μικρό t cross. Εδώ και κάποιο διάστημα σταμάτησε να λειτουργεί το start stop στο t cross μετά το ένα έτος. Αναφέροντάς το στην αντιπροσωπεία, μου είπαν ότι πιθανόν να έχει πέσει λόγω λίγων χιλιομέτρων και ότι αν τους το πάω θα το φορτίσουν. Επειδή έχω φορτιστή τους είπα ότι θα το φορτίσω εγώ κάτι που έκανα αλλά χωρίς αποτέλεσμα: αρχικά μέσα στη βδομάδα σταμάτησε να λειτουργεί και μετά από δεύτερη φόρτιση σταμάτησε να λειτουργεί εντός διημέρου. Μάλιστα, προκειμένου να είμαι σίγουρος είχα απενεργοποιήσει το auto στο φωτισμό και η κίνηση γινόταν με απενεργοποιημένο το start stop για να είμαι βέβαιος ότι η κατανάλωση ενέργειας είναι ελάχιστη. Μόλις το ενεργοποίησα εκ νέου δε δούλεψε καθόλου. Τώρα το βράδυ μάλιστα λίγο πριν το σβήσω μου έβγαλε και κάποιο μήνυμα το οποίο δεν πρόλαβα να δω πριν το σβήσω το οποίο έλεγε "ο συσσωρευτής....". Ραντεβού Δευτέρα λοιπόν για έλεγχο... Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  9. Για να μαι ειλικρινής επειδή η οικογένεια είναι 3μελής δεν έχουν μπει πλην 2 ενηλίκων και ενός παιδιού + πορτ μπαγκάζ γεμάτο αποσκευές + πράγματα στην πίσω κενή θέση, περισσότερα άτομα. Σημειώνουμε όμως ότι το αμάξι στα πρώτα χλμ είναι σφιχτό με αποτέλεσμα να μην πολυτραβάει. Μάλιστα μου έκανε εντύπωση πριν αγοραστεί που είχε γίνει test drive σε 95άρι και ήμουν αρκετά ικανοποιημένος και μετέπειτα όταν παρέλαβα το δικό μου με τα 115 ψιλοσερνόταν. Βέβαια, όλα αυτά με το πέρασμα του χρόνου και αφού περπατήσει λίγο το αμάξι (2-3.000χλμ.) στρώνει πάρα πολύ. Το καλοκαίρι λοιπόν, με αμάξι φορτωμένο, σε ανηφορικές διαδρομές και το αμαξι άστρωτο, δε θα κρύψω ότι ζορίστηκε. Σε εθνική είχε μία χαρά πορεία χωρίς εκρήξεις όμως. Σήμερα πια, μετά από 6.000χλμ, έχει άλλη συμπεριφορά. Και σε ανοιχτό δρόμο και φορτωμένο και σε ανηφόρες. Θα τολμούσα να πω αν βοηθούσε στη σύγκριση ότι πάει καλύτερα από 1.4άρι ατμοσφαιρικό και μάλιστα με τη ζωντάνια που δίνει και το turbάκι του. Δηλώνω ικανοποιημένος. Από κατανάλωση σε μικτή χρήση θα έλεγα γύρω στα 5.5 με 6 λίτρα. Σε σφιχτή κίνηση θα έλεγα γύρω στα 8 με 8.5. Αυτά! ΥΓ @mods: Μετά από 2 χρόνια plus 1 εβδομάδα (όχι 48 ώρες) keep counting... Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. Καλημέρα, Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Νομίζω ότι τοποθετήθηκα επί του θέματος. Μπορούν οι διαχειριστές να πράξουν όπως οι ίδιοι κρίνουν. Πλην τούτου, επειδή γίνεται πολλή κουβέντα, ας το πούμε και αυτό: μετά από 20 χρόνια συμμετοχών σε fora είτε ως αναγνώστης, είτε ως μέλος, είτε ως θαμώνας, είτε ως συντονιστής, μπορείς να καταλάβεις, πότε ο άλλος ενδιαφέρεται, πότε όχι, πότε αδιαφορεί, πότε θίγεται αντί να ασχοληθεί με την ουσία και εν τέλει πότε θα κάνει πας άλλος το δικηγόρο. Επειδή λοιπόν αντί να στεκόμαστε στην ουσία, στεκόμαστε σε...άλλα πράγματα, ας γίνουν τα πράγματα όπως κρίνουν όσοι μπορούν να ασχοληθούν. Εγώ αφανής αναγνώστης ήμουν στο συγκεκριμένο forum και ως τέτοιος θα παραμείνω, πράττοντας κι εγώ με τη σειρά μου αναλόγως. Ευχαριστώ. Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  11. Καμία αντίρρηση. Μία παρατήρηση μόνο: Το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι 48 ώρες στην αγορά, είναι κοντά 2 χρόνια. Συνεπώς, θεωρώ ότι θα πρεπε ήδη να έχει ανοιχτεί το συγκεκριμένο section, όχι τώρα επειδή το ζήτησα/πρότεινα εγώ, αλλά επειδή είναι ήδη καιρό στην αγορά. Καλό θα είναι, πολλές φορές, να μην αρπαζόμαστε και να μην ενοχλούμαστε όταν κάποιος κάνει ένα σχόλιο, για προσθήκη επιπλέον στοιχείων/μοντέλων που άπτονται του ενδιαφέροντος ενός forum, τη στιγμή μάλιστα που αυτό λάμπει δια της απουσίας του! Anyway, it's up to you, πράξετε όπως εσείς θεωρείτε ορθότερον... Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  12. Με το καλό εύχομαι. ΥΓ. Κανένας από τους διαχειριστές δεν έχει δει το post αυτό; Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. Τυχαίνει να έχω το golf 7 1.4 tsi 140hp με dsg από το 2014. Μέχρι στιγμής έχω γράψει 60.000 χλμ έχοντας αλλάξει έως τώρα μόνο μπαταρία στα 4 ή στα 5 χρόνια (δε θυμάμαι), χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα με το κιβώτιο. Στο tcross δε, το μόνο πρόβλημα που έχω αντιμετωπίσει από αγοράς καινούργιου είναι ένα επίμονο τρίξιμο στη δεξιά μπροστινή κολώνα και αυτό μόνο όταν οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές. Στην αντιπροσωπεία που τους το ανέφερα, γνωρίζουν το πρόβλημα, αναφέροντας μου μάλιστα δε ότι φτιάχνεται και μάλιστα εύκολα. Επειδή βαρέθηκα να το πάω, το έχω δρομολογήσει να το κάνω στο 1ο σέρβις που είναι σε καμιά 20αριά μέρες από τώρα. Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  14. Εγώ έχω το 1.0 tsi 115hp με manual κιβώτιο. Ξεκίνησε να βγαίνει και σε 1.5; Ενδιαφέρον! Πόσο πήγε; Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  15. Καθότι ιδιοκτήτης ενός t cross πλην του golf που έχουμε στην οικογένεια, μήπως να ανοίγαμε και ένα τέτοιο subsection για όσους έχουμε και το μικρό suv της vw; Πιστεύω ότι αρκετοί είναι οι αγοραστές και θα είχε ενδιαφέρον στη γραφή και στην παρακολούθηση θεμάτων... Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.