Jump to content

mlkos

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

About mlkos

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 1

mlkos's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Θα το δοκιμασω αυτο (σανιδωμα) και θα δω. Μαλλον δεν θα πατουσα το πενταλ μεχρι κατω. Στο αλλο μας αμαξι με διπλο συμπλεκτη δεν φαινεται αυτο, ισως γιατι εκει παιζουν 306 αλογα και η ροπη ειναι επαρκης εστω και με 7η για να σου δωσει ωθηση...
  2. Κριμα ομως γιατι οπως το παρουσιασανε το dsg, περιμεναμε περισσοτερα, παρα πολυ περισσοτερα. Καλο ητανε το tiptronic... Τι τα θελαμε τα 7ταχυτα στα 1200 κε???.... Αν τοξερα θα προτιμουσα αλλο αμαξι με σειριακο κιβωτιο... Δεν το θελω για κοντρες, αλλα για μια προσπεραση στην ανηφορα...
  3. Εχεις απολυτο δικιο μονο που ουτε εγω εχω αλλα πενηνταρικα. Κανενας μας δεν γενιεται κλεφτης, γινεται στην πορεια εξ αναγκης... Ισως εφτασε ο καιρος για την vw να βαλει κανα πιο σωικο ειδος κεραιας???? η Daihatsu πχ εχει πιασει το νοημα, και η Seat με το αντικλεπτικο συρματοσχοινο...
  4. Συμφωνω οτι στην σπορ οδηγηση καταπινει, ομως το προβλημα με το κατευασμα στο d παραμενει, δηλ. πολυ αργη ανταποκριση στην επιταχυνση...
  5. Το δικο μας δεν σφυριζει αλλα δεν εχουμε αισθητηρα παρκαρισματος.... Αλλα ουτε στο αλλο μας ιχ που εχει αισθητηρα και ειναι επισης αυτοματο με διπλο συμπλεκτη δεν σφυριζει...
  6. Το 1999 αγορασα το πρωτο μου vw, ενα passat 1.8t Το προβλημα ηταν με την κεραια. Τις ξεβιδωνανε και τις κλεβανε σαν τα ψωμακια. Ετσι εγινα εξ αναγκης και εγω κλεφτης... Δεν μπορει καθε 3 και 1 να σκας το 10χιλιαρο γιατι καποιος αχαρακτηριστος σου βουτηξε την κεραια... Μεσολαβησε μια μεταβαση σε Audi με την εξυπνα ενσωματωμενη στο παρμπριζ κεραια, μετα ξαναμπηκε στο σπιτικο μας το νεο polo 1.2 tsi με την ιδια βλακεια....η οποια στην βδομαδα εκανε φτερα, μονο που τωρα κοστιζει 50 ευρω.... Παλι κλεφτες θα γινουμε... Ελεος πια...
  7. Καλημέρα. Μολις παραλαβαμε το κοκκινο 1.2 tsi με το 7αρι dsg. Οι αλλαγες γινονται σχεδον απαρατηρητα, εχω ομως μια απορια, στην θεση D ανεβαζει πολυ γρηγορα τις ταχυτητες, δηλαδη σε μικρο χρονικο διαστημα βρισκεσε στην 7η. Μεχρι εδω ολα καλα. Με το κατεβασμα ομως εχουμε ενα προβληματακι αφου στην περιπτωση που θελεις να επιταχυνεις, αργει να κατεβασει ταχυτητα, χανοντας ετσι πολυτιμο χρονο. Ειχα μια πρωτη εμπειρια με το dct της BMW με το οποιο ειναι εφοδιασμενο το αλλο μας αυτοκινητο και πρεπει να ομολογησω οτι στην περιπτωση αυτη το κατεβασμα γινεται εξισου ομαλα με το ανεβασμα. Μηπως στην περιπτωση του polo υπαρχει καποιο τρικ, η απλως θα πρεπει να το βαλουμε στην sport οδηγηση με οτι συνεπαγεται απο καταναλωση????
  8. Σε γενικες γραμμες ο Θεος να σας φυλαει!
  9. Μόλις σήμερα παραλάβαμε το κόκκινο Polo tsi 1.2 confortline με dsg. Οπωσδηποτε σε γκαζια υστερει του Leon 1.8 tsi που αντικατεστησε αλλα αλλο 1800 και αλλο 1200 κυβικα. Τωρα αναφορικα με το dsg της vw, σε σχεση με το αντιστοιχο της bmw με το οποιο ειναι εφοδιασμενο το αλλο μας ιχ, ενα 335xi, εχω παρατηρησει οτι τεινει να ανεβαζει ταχυτητες πολυ γρηγορα, κατι που το φερνει σε μειονεκτικη θεση στα ανηφορα, ειδικα με ενα τοσο μικρο κινητηρα. Δεν ξερω, ισως να το συνηθισω αλλα αυτη ηταν η πρωτη μου εντυπωση. Παντως καμια σχεση με το χειροκινητο κιβωτιο, αλλη χαρη το αυτοματο. Παρα να πεταξεις τα εξτρα λεφτα για ζαντες αλουμινιου και δερματινο τιμονι και κουρουφεξαλα, καλυτερα να τα δωσεις για μια πιο οικονομικη εκδοση οπως το confortline αλλα να το παρεις αυτοματο. Το trendline ειναι οντως λιγο σπαρτιατικο σε εξτρα... Τωρα τα πολλα εξτρα σε ενα μικρο ιχ ειναι σπαταλη χρηματων, οσο επιθυμητα και να ειναι... 17,500 τελικη τιμη για το πολακι με αυτοματο ειναι αρκετα (εκδοση comfortline dsg σε κοκκινο). Παραπανω χρηματα σε βαζουν σε αλλη κλαση. Μην παρασυρεστε, το καθε εξτρα προσθετει στην τιμη αποκτησης αλλα οχι τοσο στην μεταπωληση.... Τα φωτα xenon, τα δερματινα σαλονια, το parctronic,η ηλιοροφη σε ενα ιχ προσθετουν ενα διψηφιο επι τοις εκατον στην τιμη αποκτησης ενος μικρου ιχ οποταν θα πρεπει σε καποια φαση να πρυτανεψει η λογικη. Στο κατω κατω αυτοκινητο αγοραζεις, οχι οικοπεδο ουτε σπιτι!!! Τελικη αναλυση, το 1.2 tsi dsg confortline αποτελει την χρυση τομη στα πλαισια της λογικης.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.