Μόλις σήμερα παραλάβαμε το κόκκινο Polo tsi 1.2 confortline με dsg. Οπωσδηποτε σε γκαζια υστερει του Leon 1.8 tsi που αντικατεστησε αλλα αλλο 1800 και αλλο 1200 κυβικα. Τωρα αναφορικα με το dsg της vw, σε σχεση με το αντιστοιχο της bmw με το οποιο ειναι εφοδιασμενο το αλλο μας ιχ, ενα 335xi, εχω παρατηρησει οτι τεινει να ανεβαζει ταχυτητες πολυ γρηγορα, κατι που το φερνει σε μειονεκτικη θεση στα ανηφορα, ειδικα με ενα τοσο μικρο κινητηρα. Δεν ξερω, ισως να το συνηθισω αλλα αυτη ηταν η πρωτη μου εντυπωση. Παντως καμια σχεση με το χειροκινητο κιβωτιο, αλλη χαρη το αυτοματο. Παρα να πεταξεις τα εξτρα λεφτα για ζαντες αλουμινιου και δερματινο τιμονι και κουρουφεξαλα, καλυτερα να τα δωσεις για μια πιο οικονομικη εκδοση οπως το confortline αλλα να το παρεις αυτοματο. Το trendline ειναι οντως λιγο σπαρτιατικο σε εξτρα... Τωρα τα πολλα εξτρα σε ενα μικρο ιχ ειναι σπαταλη χρηματων, οσο επιθυμητα και να ειναι... 17,500 τελικη τιμη για το πολακι με αυτοματο ειναι αρκετα (εκδοση comfortline dsg σε κοκκινο). Παραπανω χρηματα σε βαζουν σε αλλη κλαση. Μην παρασυρεστε, το καθε εξτρα προσθετει στην τιμη αποκτησης αλλα οχι τοσο στην μεταπωληση.... Τα φωτα xenon, τα δερματινα σαλονια, το parctronic,η ηλιοροφη σε ενα ιχ προσθετουν ενα διψηφιο επι τοις εκατον στην τιμη αποκτησης ενος μικρου ιχ οποταν θα πρεπει σε καποια φαση να πρυτανεψει η λογικη. Στο κατω κατω αυτοκινητο αγοραζεις, οχι οικοπεδο ουτε σπιτι!!! Τελικη αναλυση, το 1.2 tsi dsg confortline αποτελει την χρυση τομη στα πλαισια της λογικης.