Jump to content

astanapan

Members
  • Posts

    45
  • Joined

  • Last visited

About astanapan

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

astanapan's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Πανε 2 χρονια που ειχα οδηγησει το DSG εις διπλουν, σε Λεον FR και το 5αρι GTΙ. Ιδια υλοποίηση δηλαδή του 6ταχυτου υγρου τυπου. Σημειωτέον οτι εκείνη την εποχή είχα και Λεον TFSI και είχα οδηγήσει απλό GTI... οπότε είχα την ευκαιρία να κρίνω τη διαφορά δια ζώσης. Λοιπόν, για όποιον κινείται στην πόλη το DSG είναι αναντικατάστατο. Το βάζεις σε μια αυτόματη θέση και κινείσαι ξεκούραστα. Στο αυτόματο είναι αρκετά συμπαθητικό για να κάνει kickdown όταν θέλεις, πατώντας το κουμπάκι στο τερμα της διαδρομής του πενταλ. Οταν δε θέλεις δεν πατάς το γκάζι τερμα και απλά κρατάει τη σχέση. Οι αλλαγές γρήγορες και ραφιναρισμένες. Αριστο. Το πρόβλημα είναι τώρα στο manual mode... δυστυχώς ανεβάζει σχέσεις μόνο του κοντά στον κόφτη. Αυτό με ξένισε λίγο καθώς το κάνει ακριβώς στην έξοδο της στροφής που θες μεγιστη επιτάχυνση. Κατά τα άλλα επειδή το κιβώτιο είναι τόσο γρήγορο σε πορώνει να κατεβάζεις σχέσεις πολύ πιο αργά αμέσως πριν μπεις στη στροφή. Εκεί δυστυχώς με κρέμαγε κανονικά. Όταν το στυλ οδήγησης είναι φρενάρω ομαλά να πέσουν οι στροφές και κατεβάζω 1 σχέση τότε όλα τέλεια. Όταν όμως δεν θέλω να φρενάρω πριν τη στροφή ή αρκεί να τσιμπήσω λίγο το φρένο και να μπω όπως έρχομαι το κατέβασμα ΑΡΓΕΙ (ξενέρωμα 1). Επίσης λόγω επερχόμενης κλειστής στροφής χρειάζεται να κατεβουν καπάκι 2 σχέσεις (δηλ. απο 4η να βάλω 2α πριν στρίψω), ενώ φρενάρω και κατεβάζω 3η, συνεχίζω το φρενάρισμα και κατεβάζω 2η (όλα αυτά σε κλασματα), τις περισσότερες φορές θα αποτύχει η διπλή γρήγορη αλλαγή και θα περιμένω να αποφασίσει πρώτα τι θέλει να κάνει (ξενερωμα 2) με αποτέλεσμα να στρίβω όπως όπως χωρίς σωστή σχέση και κρεμασμένος. 3ο και ΑΠΟΛΥΤΟ ξενέρωμα, έκανα cruising με χαλαρο γκάζι, αφήνω γκάζι και πήγα να κατεβάσω ταχύτητα και έκανε άπειρα δευτερόλεπτα... νομιζα οτι δεν τραβηξα καλα το μοχλο και το ξαναπατάω... μετα απο αλλα 2-3 δευτερόλεπτα κατέβασε 2 σχέσεις σε κλάσματα!!! Η logitech μου δεν κάνει ποτέ τέτοιες βλακείες γιατί δεν έχει "νοημοσύνη"... Αρα λοιπόν το DSG αξίζει μόνο αν κινείσαι πολύ καθε μερα στην πόλη. Αλλιώς (υπολογίζοντας κοστος, πιθανότητα βλαβών και ευχαρίστηση στη γρήγορη οδήγηση κτλ) δεν αξίζει! my 2 cents :-)
  2. Μαγκες το GT Sport 140 αλογα 2.5 χρονια με 43000 βασανιστικά χλμ που του εχω πιει το αιμα με το μπουρι της σομπας... ποιο ζεσταμα και ποιο κρυωμα λετε εσεις, αν είναι στην κουτρα του θα τις κατεβασει τις ψειρες... Λοιπον οπως καταλαβατε ζημιες απολυτως τιποτα! Μονο η μαγνητική ασφαλεια του συνοδηγου μου κολλαγε και την αλλαξαν κατα τα αλλα ουτε λαμπα εχω αλλαξει ουτε εχω τσεκαρει ποτε τα λάδια, εχω κανει και 2 Ctrl+Alt+Del γιατι ειχε κολλησει ο εγκεφαλος των φωτων και δεν αναβαν και αυτα ειναι ολα... Το ξερω πως ειναι θεμα χρονου να με αφησει (αν ειχε εκτινασσομενο καθισμα οπως ο ΚΙΤΤ θα με πεταγε σε κανα γκρεμο με τοσα που του εχω κανει) αλλά μεχρι στιγμής είναι παλικάρι, του το αναγνωριζω. 5 μηνες ακομα θα με υποφερει θελει δε θελει μετα παιρνει την αγουσα για αλλο (ελπιζω πιο τρυφερο) ιδιοκτητη. Παντως πιστευω πως ειμαι η εξαιρεση και οτι δεν ειναι ΤΟΣΟ αξιοπιστα τα γκολφακια αλλά μεχρι στιγμής ολα καλα. φτου μη το ματιαξω.
  3. ...για κατσε να το πω στη Σεατ που παιρνει 1100ε για σερβις στα 60κ χλμ (Leon 20VT δικινητο με φυσιολογικές φθορές!!)...
  4. Πάω σήμερα το πρωί να αλλάξω επιτέλους τα λαστιχα του 140αριου μου (gt sport) με ολοκαινουργια SportContact2 στη Μιχαλακοπουλου. Και μου λέει ο μαστορας οτι οι 3 στις 4 ζαντες είναι απο πολύ ως λιγο στραβές (με ~33000χλμ στο οδομετρο) και δε ζυγοσταθμίζουν (!) + φυσικά δεν έχει σωστή συμπεριφορά το αυτοκίνητο + θα τρώγονται τα λάστιχα γρηγορότερα ! Καραφλιάζω και ανοίγει η συζήτηση... Εγώ θεωρούσα πάντα οτι οι μαμά ζάντες είναι ναι μεν βαριες και σχεδιασμός γιοκ αλλα ο'τι καλύτερο σε αντοχή. Ε λοιπον η απάντηση ήταν οτι δεν είναι έτσι ακριβώς... και οτι (ολες) οι εταιρείες κόβουν απο αυτά τα τόσο βασικά στοιχεία εξοπλισμού για να βάζουν φωτάκια-κλιμα-πλαστικα-κτλ... αυτοκίνητα 20 αλλά και 40 και 60 χιλιάδων στραβώνουν ζάντες!!! Και ρωτάω.. δηλαδή στα 80 και στα 100χιλιάδες χλμ οι ζάντες μου πως θα είναι και μου απαντάει οτι αν αντέξουν μέχρι εκεί κ δεν είναι σπασμενες... θα είναι σιγουρα θεόστραβες! Εντάξει δεν μπορώ να πω οτι το αμάξι το πηγαίνω κυρία (και σε χωματόδρομο έχει πάει και γυρνάει ολη την Αθήνα καθημερινά) αλλά δεν το καννιβαλίζω κιόλας κ ειδικά σε άγριο τερέν!! Κ φυσικά δεν πίστευα ποτέ οτι θα είχα τέτοια προβλήματα! Αρα τι πρέπει να κάνουμε;;; αλλαγή με καινούριες και αν ναι ποιες μαρκες/μοντέλα σε ανθρώπινα κόστη (μη μιλήσουμε για ζάντες μαγνησίου ή κατι oz/bbs που πάνε 1000 η μια ζάντα) είναι αποδεδειγμένα; ίσιωμα (αξίζει να ασχοληθεί κανείς αφου ποιοτικώς οι ζάντες ειναι ΓΤΠ); τις αφήνουμε ως έχουν κάτι άλλο Αναμένω εμπειρίες-απόψεις...
  5. Αν γίνεται η ρύθμιση, θα γίνεται και μεσω VAG COM
  6. Παιδια για να μην ταλαιπωρείστε... ακομα και να παίζει η ρύθμιση σκληρότητας (και απο οσο ξέρω παίζει μονο σε καποια Golf GTi και Leon TFSI/FR, ίσως και σε αντιστοιχα Audi), ΔΕΝ αξίζει!! Και μιλαω οτι το έχω δοκιμάσει και μαλιστα σε όλες τις βαθμίδες ρύθμισης σε Λεον! Το τιμόνι ο'τι ρύθμιση και να γινει, θα ισχύει μεχρι και καποια χλμ/ωρα (αν θυμαμαι καλά μεχρι τα 50χλμ/ωρα). Μετά απενεργοποιείται. Ετσι και αλλιως το τιμόνι όσο αυξάνουν τα χιλιόμετρα υποβοηθάται ολο και λιγότερο και μετα τα 100 και καθόλου. Αρα ο'τι βαρος/αίσθηση ειχε πριν θα έχει και μετα. Τώρα για τις μικρές ταχύτητες είναι καθαρά θέμα γούστου. Εμένα που νόμιζα πως θα μου άρεσε βαρύ, αφου έκανα τη ρύθμιση, διαπίστωσα οτι ηταν αρκετά βαρύ και πιο αργό στο παρκάρισμα και στα στενάκια, επίσης και δεν απέκτησε καθολου παραπάνω αισθηση (οπως νομιζα πως θα γινόταν). Τελικά μετά απο λιγους μήνες το επανέφερα στην αρχική του ρύθμιση και δε με απασχόλησε ποτέ ξανά το θέμα... Περι ορέξεως βεβαια...
  7. Σωστότατο, μονο στην αρχή (πρώτο χρόνο κυκλοφορίας δηλ. Γκολφ και Α3) τα tfsi μοτερ ήταν AXX revision. Όλα τα Λεον πήραν εξαρχής το επόμενο revision (ΒWA) και μετά ακολούθησαν τα Γκολφ, Α3, Οκταβιες κτλ.
  8. ...δεν εχεις δει 220 στο 140αρι σου;;; Εντυπωση μου κανει αφου 190αρισε στην ανηφόρα του σχιστου (και μιλαμε για ανηφοράκλα εε). Ξεμπουκωσε το λιγακι, δε παθαινει τπτ Επίσης το θέμα αν ζεσταινονται η οχι εχει να κανει με το δεικτη βαρους και μονο. Ο δείκτης ταχύτητας εχει να κανει με τη δομική αντοχή του σκελετου σε συνεχομενη ταχύτητα. Θα ελεγα δείκτη V για TSI και μάλιστα δαγκωτότατο..
  9. Εχω δοκιμάσει το PremiumContact 1 και ειναι το δευτερο χειροτερο λαστιχο που έχω βάλει ποτέ, μετά απο κατι σκληρά bridgestone που πολύ απλά δε δουλευαν ποτέ στους δρόμους μας. Η αίσθηση στο τιμόνι των συγκεκριμένων Κοντι ήταν μακραν χειρότερη (καλύτερα,ανύπαρκτη) απο οτι στα μισελενια που είχα για 3+ χρονια... απλά λοιπον δεν εμπιστευομαι πλεον τα απλα μοντελα των γερμανων. Τα sportcontact2 έχουν καλή αποδοση σε βάθος χρόνου στο στεγνο αλλα στο βρεγμενο δεν... Εξαλτο και πζερο πολύ ευχαριστημενοι οσοι τα δοκιμασαν. Αρα exalto/pzero/sportcontact με αυτη τη σειρα θα ελεγα.. my 2 cents
  10. Εντάξει, τα τα sportcontact 2 δεν είναι και τόσο τραγικά. Πάντως τα nero θέλουν πολύ ζέσταμα. Το 140 έχεις ή το 170; Αν είναι για 140αρι καλύτερα θα ταίριαζε ενα λάστιχο που ζεσταίνεται εύκολα πχ ροσσο, πιλοτ, και όχι το Nero που θέλει κυνήγι αρα μεσα στην Αθήνα θα είναι μονίμως κρύο.
  11. Ε οχι και φτηνά. Τη διάσταση 205/55/16 την φοράει και η κουτσή μαρία. Εγώ θα έλεγα 350ε είναι μια καλή τιμή. Πιστεύω πως με λίγο ψάξιμο βρίσκονται. Και τα 225/45/17 έχουν φθηνήνει αρκετά (πχ τα ροσσο 650ε πέρσι , τώρα 550 τα βρίσκεις άνετα). Ο λόγος είναι πως όλο και περισσότερα αυτοκίνητα φοράνε αυτές τις διαστάσεις και φυσικά το κόστος παραγωγής μειώνεται όσο οι ποσότητες αυξάνουν
  12. Το συγκεκριμένο κοντινενταλ το είχα βάλει και πραγματικά έκλαιγα τα λεφτά μου αφού η αίσθηση στο τιμόνι ήταν πολύ χειρότερη (!) από michelin energy με 45000 σκληρά χλμ !!!! Και απο κρατήματα τπτ σπουδαίο. Το κακό είναι οτι πήγα σε κοντι απλα γιατί ήθελα να αλλάξω μάρκα, και επειδή σαν κατασκευή είναι καλύτερο γιατί απο μέσα έχει πολύ περισσότερα νευρα απο ο'τι το μισελεν. Απο γομα και tread pattern όμως μαπα το καρπουζι.
  13. Το έχω δοκιμάσει σε 225/45/17 σε Λεον τουρμπάτο και είναι καλό λάστιχο, σίγουρα όχι στα επίπεδα του Pilot Sport ή του Pzero κυρίως στην αίσθηση. Είναι όμως πάρα πολύ καλό στο βρεγμένο και αντέχει ξύλο αν το προσέχεις λιγουλάκι. Το περίεργο ήταν που υπό πίεση το αυτοκίνητο σήκωνε εύκολα εσωτερικό τροχό, αλλά πάλι ίσως να ήταν θέμα πιέσεων (δεν είναι δικό μου το λεον για να ξέρω).
  14. astanapan

    Golf Vs Auris

    Ελα ρε παιδιά... και εγώ 2 γιαπωνέζικα είχα στο παρελθόν και μεχρι πριν 3 χρονια μια Corolla Ε12 Το γκρουπ έδωσε πρώτο το 'φτηνο γκαζι' στο λαό τώρα με τα TSI μοτέρ. Και όλοι οι άλλοι ευρωπαίοι ακολουθούν. Γιατί όμως οι γιαπωνέζοι δεν κάνουν το ίδιο; Μήπως η Τογιοτα πχ δεν εχει τεχνογνωσία ή μήπως δεν έχει λεφτά για εξέλιξη;; Η απάντηση είναι δύσκολη και για να την απαντήσουμε πρέπει να κοιτάξουμε μεταξύ άλλων τις διεθνείς οικονομικές συνθήκες και τις στρατηγικές της κάθε εταιρείας (βλέπει υβριδικά, green credentials κτλ). Στο ψητό τώρα. Δυστυχώς το τουρμπο και η δύναμη είναι ΜΕΓΑΛΗ υποθεση σε αυτή την κατηγορία... διαφορές 20 αλόγων κάνουν χαοτικές διαφορές. Δεν είναι το ίδιο όταν είσαι στα 200 άλογα και γίνεται 220 με το 120 με το 140. Εγώ πριν βγουν τα μοτέρ αυτά έβριζα τους γερμανούς για τις απαράδεκτες ιπποδυνάμεις τους. Να χ**ω και το γρανιτένιο πλαίσιο και την ανεξάρτητη ανάρτηση αν έχω 80 ή 90 άλογα σε γυμνο αμάξι 1200+ κιλών και μάλιστα ηλεκτρικά και μηχανικά παθητικά. Αυτό συνέβαινε μέχρι και την εποχή του Γκολφ 4. Απο τότε το γκρουπ κανει διαρκώς τεχνολογικά άλματα, ανταποκρινόμενο σχεδόν πλήρως στις ανάγκες του αγοραστή. Και έχει εξαλείψει τα κραυγαλέα προβλήματα αξιοπιστίας χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δεν έχει πολύ δρόμο ακόμα. Αντίθετα, οι τζαπς... εδώ και 10 περίπου χρόνια πέρασαν απο τα κλοπιραιτ αμάξια - τρακτέρ με τις μυθικές αξιοπιστίες στα made in europe που ομως και τρίζουν και έχουν τα προβληματάκια τους (ηλεκτρικά κυρίως) ολοένα και περισσότερο. Δυστυχώς δίνουν σημασία σε λιγοστά image maker μάρκες (lexus) ή μοντέλα (prius) και τα καθημερινά αμάξια και τις ανάγκες του πελάτη τα έχουν σχεδόν παραμελήσει. Μόνο η μέχρι πρότινος υπερχρεωμένη Νισαν βγάζει πραγματικά σπορ αυτοκίνητα, ακολουθεί η Μαζντα και οι κολοσσοί Toyota, Honda αναπαύτηκαν στις δάφνες τους. Και φυσικά η αγορά αρχίζει σιγα σιγά και τους τιμωρεί. Αυτό είναι πάνω κάτω το στορι, γι'αυτό ποτέ μη λες ποτέ. Και οι τζαπς οταν θέλουν κάνουν καταπληκτικά πράγματα. Εγώ επειδή δεν είμαι οπαδός ούτε των μεν ούτε των δε θέλω να φουντώσει ο ανταγωνισμός και να έχω ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΙΟΝ σε ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΗ. Γίνεται;
  15. Παω περιχαρής σημερις το πρωί στο γκολφακι μου να φυγω για δουλειά και.. μενω καγκελο. ΟΛΑ τα παράθυρα ήταν ανοιχτά εως κάτω!!! Σημειωτέον δεν υπάρχει συναγερμός στο αμάξι, οι δε κλειδαριές ήταν κλειδωμένες! Ευτυχώς δεν μου είχαν κλέψει τπτ απο μέσα. Μαλλον έγινε λιγο πριν κατέβω... τυχερός ήμουν Τι συνέβη, μήπως άνοιξε τα παράθυρα για να... αεριστεί;;;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.