Jump to content

giorgos.golf

Members
  • Posts

    27
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

giorgos.golf last won the day on March 11 2014

giorgos.golf had the most liked content!

About giorgos.golf

  • Birthday February 20

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4
  • Car's nickname
    Golfaki...

Recent Profile Visitors

2,907 profile views

giorgos.golf's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

6

Reputation

  1. Κι εγω μεσα,τωρα για δυναμομετρηση δεν ξερω μιας κι εχω κανει 3 φορες στο συγκεκριμενο δυναμομετρο... παντως αξιζει παιδια...
  2. Αν και άργησα αρκετά να ξανά κάνω post στο θέμα, μετά από πολύ ψάξιμο, τρέξιμο, σπάσιμο νεύρων, κατέληξα να αγοράσω καλώδιο, να πάρω το πρόγραμμα και να προγραμματίσω μόνος μου το σύστημα του υγραερίου, και κατέληξα να έχω κάνει πλέον 58.000 χλμ. χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα!!! με πίεση στα 1,6 πλέον και καινούργιο πρόγραμμα, χωρίς μπουκώματα, διακοπές κ.λ.π... Τώρα το πόσο θα αντέξει, "αν" παρουσιαστεί πρόβλημα στον κινητήρα κ.λ.π. δεν το ξέρω, το μόνο που ξέρω είναι ότι στα 58,000 χλμ έχω εξοικονομήσει τόσα χρήματα που έχω βγάλει άλλες δύο μηχανές για το αυτοκίνητο!!!!!
  3. Εκτός απροόπτου θα είμαστε κι εμείς (2 άτομα), αφού τυχαίνει να είμαστε και Αθήνα (από Κοζάνη)!!!
  4. Γειάς σας παιδιά, έψαξα αλλά δεν μπόρεσα να βρω αν υπήρχε ανοιχτό topic για το θέμα αυτό... ΛΟΙΠΟΝ.,.!!! Έχει μετρήσει κανείς πίεση συμπίεσης σε 1.8 Τ 20βάβλιδο? Απ' όσο γνωρίζω οι αρχικές τιμές είναι 12-13 bar.... Σήμερα μέτρησα στο δικό μου και βρήκα 11 με 11,5 σε όλους τους κυλίνδρους (με 150,000 χλμ)... Θέλω να πιστεύω ότι είναι κανονικές οι τιμές που βρήκα με βάση τα χλμ. που έχει το αυτοκίνητο... Περιμένω τις δικές σας απόψεις....
  5. Στα 11 κι εγώ με το LADA..... Βέβαια το κάτωθι είναι φώτο που βρήκα στο ίντερνετ, το δικό μας ήταν σαν να έπεσε πάνω του χειροβομβίδα...!!!
  6. Παιδιά κανονικά για τις θερμοκρασίες που έχουμε εμείς εδώ το καταλληλότερο λάδι είναι το 5w-40, άντε βαριά το 10w-40, το 30άρι είναι αρκετά ψιλό για τον κινητήρα αυτόν....
  7. κανονικά κάπου στις 90-100.000 χλμ αν δεν κάνω λάθος βάσει οδηγιών κατασκευαστή, προσωπικά πάνω από 60.000-65.000 χλμ δεν τα αφήνω, και αφού θα μπεις στην διαδικασία να αλλάξεις ιμάντα καλό θα είναι να αλλάξεις και αντλία μαζί, για να είσαι ήσυχος.... Όλο το σετάκι αγορά περίπου στα 200 με 250 ευρώ ανάλογα την μάρκα του σετ....
  8. Αυτό δεν γίνεται να το χάσει κανείς... Οπότε εκτός απροόπτου κι εμείς 2 άτομα αυθημερόν την Κυριακή....!!!!!
  9. Αν και πρώτη φορά που βρέθηκα σε συνάντηση μελών κι εγώ να πω ότι περάσαμε τέλεια, γνωριστήκαμε, μιλήσαμε, ανταλλάξαμε απόψεις και άλλα, και ελπίζω να το επαναλάβουμε ξανά ακόμα πιο οργανωμένα (αλλά αν γίνει αυτό θα χρειαστούμε στάδιο για να παρκάρουμε τα VW μας όπως φαίνεται!!!).... Θεϊκή στιγμή ήταν το πως μας κοιτούσε ο κόσμος που ήταν ήδη στο μαγαζί που πήγαμε για καφέ την ώρα που μπαίναμε μέσα όλοι μαζί γύρω στα 30-40 άτομα περίπου...!!!! Λευτέρη να πάρω τον τίτλο του μηχανικού της περιοχής για τα επόμενα event???? χαχαχαχα.... (να μην ξεχάσω να πω ότι είχα το πιο "λερωμένο" vw της ημέρας, αλλά sorry παιδιά λόγω υποχρεώσεων δεν πρόλαβα να κάνω τίποτα... δεν είναι πάντα σ' αυτή την κατάσταση!!!! χαχα) Χρόνια πολλά σε όλους παιδιά και πάνω απ' όλα υγεία σε όλους......
  10. Επιτέλους και στην κοζάνη... 2 άτομα κι εμείς...! Ραντεβού στις μορφες!
  11. Φίλε quicksilver σίγουρα με ανησυχεί, αλλά για να πω την αλήθεια δεν το έψαξα και πάρα πολύ... Δεν μπορεί να το διαβάσει το κομπιούτερ της revo, γιατί όταν πήρα το αυτοκίνητο υποτίθεται ότι φορούσε revo πρόγραμμα... Οπότε κατά πάσα πιθανότητα δεν φοράει revo πρόγραμμα και είναι κάτι άλλο... Δεν το έψαξα παραπάνω λόγω άλλων υποχρεώσεων αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω κάποιο πρόβλημα... Τώρα για να μπορέσει το κομπιούτερ της revo να το διαβάσει απ' ότι μου είπαν στην αντιπροσωπεία της vw (που έχουν και την revo) πρέπει να ρεσετάρουμε το πρόγραμμα και να προγραμματιστεί ξανά απ' την αρχή, οπότε αυτό σημαίνει ότι θα αγοράσω ξανά το πρόγραμμα και το έχω αφήσει έτσι γιατί το καλοκαίρι σκέφτομαι να προχωρήσω σε αλλαγή turbo-intercooler, οπότε μέχρι τότε μάλλον έτσι θα μείνει αν δεν παρουσιαστεί κάποιο άλλο θέμα...
  12. Παιδιά σορρυ για την καθυστέρηση δεν ξέρω kaspar αν βρήκες τελικά τι ήταν, αλλά σ εμένα ήταν θέμα προγραμματισμού το υγραερίου. Απλά ο μηχανικός που έβαλε το σύστημα προσπάθησε να δώσει όσο λιγότερο υγραέριο μπορούσε για μεγαλύτερη οικονομία και καλά, αλλά μετά από δυο-τρεις προγραμματισμούς το πετύχαμε!!!!! Έχω κάνει περίπου 13000 χλμ με το υγραερίο και δεν έχω κανένα πρόβλημα... Απλά όταν το έχω στο υγραέριο το πηγαίνω μέχρι 3800-3900 στροφές και όχι παραπάνω, γιατί απ' όσο έχω ψάξει και μπορώ να γνωρίζω (μηχανικός είμαι κι εγώ απλά σε λίγο μεγαλύτερες μηχανές - στα πλοία!!!) το υγραέριο κατά την καύση αναπτύσσει μεγαλύτερες θερμοκρασίες μέσα στο κύλινδρο απ' ότι η βενζίνη, οπότε στις πολλές στροφές καταπονούνται κατά πολύ περισσότερο τα μέταλλα των εδρών των βαλβίδων και οι βαλβίδες... Βέβαια μπορεί οι ανοχές τους να είναι τέτοιες που δεν έχουν κανένα πρόβλημα, αλλά για λόγους ψυχολογικούς εγώ προσωπικά δεν το κυνηγάω και πολύ το αυτοκίνητο με το υγραέριο... Όταν θέλω να το πατήσω απλά το γυρνάω στην βενζίνη!!!!
  13. Γεια σ χρήστο, Αν και λίγο καθυστερημένα θα απαντήσω τώρα γιατί μόλις είδα το θέμα... Εγώ έχω το golf gti mk4 με πρόγραμμα revo, και έβαλα υγραέριο πριν περίπου 4 μήνες, Έβαλα το σύστημα της magic χωρίς δοχείο λαδιού...Είμαι μηχανικός στα πλοία και μερικά πράγματα μπορώ να πω ότι τα ξέρω και εκτός από αυτό έψαξα όσο μπορούσα πριν προχωρήσω στην εγκατάσταση. Από τότε που έβαλα το σύστημα στο αυτοκίνητο έκανα περίπου 13.000 χλμ, όπως καταλαβαίνεις κάνω πολλά χλμ. με το αυτοκίνητο γι αυτό και πήρα την απόφαση να το εγκαταστήσω. Μέχρι στιγμής όλα πηγαίνουν καλά στο αυτοκίνητο, εκτός από κάποιες φορές που μου κάνει κάτι ψιλο μπερδέματα την ώρα που δίνω γκάζι στις 2000-2500 στροφές, αλλά σπάνια γίνεται αυτό (κακός προγραμματισμός πιστεύω αλλά anyway). Δεν πηγαίνω το αυτοκίνητο πάνω από 3800-3900 στροφές με το υγραέριο για τον λόγο ότι (απ' όσο έψαξα και μπορώ να γνωρίζω), το υγραέριο το μόνο αρνητικό που έχει σε σχέση με την βενζίνη είναι ότι αναπτύσσει μεγαλύτερες θερμοκρασίες μέσα στον κύλινδρο κατά την καύση απ' ότι η βενζίνη, και αν κάποια αυτοκίνητα έκαψαν έδρες βαλβίδων ή και βαλβίδες είναι από αυτό τον λόγο. Το θέμα είναι τώρα ότι θέλω να αλλάξω turbo να βάλω από s3 και δεν ξέρω κατά πόσον μπορεί να το υποστηρίξει αυτό το υγραέριο και μέχρι πόσα άλογα μπορεί να πάει η μηχανή ως έχει χωρίς να αντιμετωπίσω πρόβλημα με το υγραέριο.... περιμένω τις δικές σ απόψεις και γνώμες.....
  14. Την HKS την πήρα από ένα παιδί που την είχε πάνω σε Leon Cupra και δούλευε κομπλέ... Απ ότι καταλαβαίνω πρέπει να μπαίνει σε safe mode αλλά και στο διαγνωστικό μας δείχνει την N75, την αλλάξαμε και πάλι τα ίδια.. Αλλά το πρόβλημα δεν το κάνει συνέχεια, γιατί εν κινήσει εκεί που δουλεύει σωστά παρουσιάζεται αυτό, και μετά από κάποιες ώρες μπορεί να επανέλθει κανονικά χωρίς να σβήσω το αυτοκίνητο!!! Οπότε δεν πρέπει να είναι safe mode, γιατί για να επανέλθει από safe mode πρέπει να σβήσει το αυτοκίνητο....
  15. Πήρα μία μεταχειρισμένη HKS διπλού εμβόλου από έναν φίλο γιατί την πλαστική που φορούσε την άλλαξα πάλι πριν τρεις μήνες και γι' αυτό δεν είχα υποψιαστεί ότι μπορεί να είναι από εκεί... Τώρα από αυτό το θέμα είναι εντάξει. Εδώ και μερικές μέρες όμως έχω άλλο θέμα... Έβαλα υγραέριο και στην αρχή όλα εντάξει, αλλά μερικές φορές η πίεση πηγαίνει μέχρι 0,4 και δεν φουσκώνει παραπάνω.. Αλλάξαμε Ν75 και τα ίδια... Τι άλλο παίζει να είναι??? Βασικά είτε το έχω στην βενζίνη είτε στο υγραέριο το κάνει, αλλά όχι πάντα...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.