-
Posts
34 -
Joined
-
Last visited
About kotsarikos
User Information
-
Gender
Male
-
Δήμος
Δεν έχει οριστεί
-
Νομός
Αττικής
Other Info
-
Car Type
Golf MK 5
-
Car's nickname
golf gt 170hp
kotsarikos's Achievements
VWClub Member (1/1)
3
Reputation
-
τιμη κινεζας και καποιο μαγαζι η σαιτ?
-
Golf 5 1.4 Tsi - Check Engine Λαμπάκι Σε Κρύα Εκκίνηση
kotsarikos replied to geo007's topic in Problems
οκ λοιπον,τα ιδια κι εγω με ολους εσας.ανοιξα καπακι κι εγω και μεχρι ελατηρια πιστονιου αλλαξα διοτι στους κυλινδρους 1-3 τα μπεκ ειχαν κλασει!εστρωσα κι εγω κινητηρα,ολα αυτα στις 84000km!πλεον ειμαι στισ 114 και παλι τα ιδια!!!!!!!!!τρεμουλο,αλλαξαμε δεξια αριστερα πολλαπλα/στες και μπουζι και μαλον μπεκ παλι!!!!!!!!!!τι κανουμε λοιπον?πλαι ανοιγμα και μπεκ?να υπενθυμισω πως η ζημια ειχα φτασει 2600E!και αλλαγη και τα 4 μπεκ!204 ευρω το καθε ενα!μονο εγω κουραστικα η ιδεα μου? -
Καλησπερα και παλι! Και επανερχομαι καθως κανενας δεν αναφερεται στον δεικτη ταχυτητας και αναρωτιεμαι,δε μετραει αυτο? Απο λιγο ψαξιμο λοιπον ειδα πως τα GF1 βγαινουν σε δεικτες σχετικα μικρους ,δηλαδη σε V(τελικη 230km/h) και W(260km/h) που ενδιαφερομαι! Eνω τα RT απο την αλλη δεν βγαινουν παρα μονο σε δεικτη Y(300km/h και πανω!) Αν και πολλες εταιριες προτινουν δεικτη W σε αμαξια σαν το δικο μου,ενω και το V δεν μου φαινεται ασχημο καθως 230km/h λιγο δυσκολο να πηγαινω για πολυ ωρα συνεχεια! Ποιος ο λογος λοιπον να βαλω δεικτη Y? Και σε διεκτες V η W πιστευω πως παιζουμε σε GF1 kαι CONTISC5!
-
και επανερχομαι μετα απο λιγη μελετη στα 2 λαστιχα,goodyear kai dunlop!κοιτωντας στατιστικες και μελετες καταληγω πως το dunlop sport maxx RT υπερτερει ελαχιστα του goodyear!βεβαια να πω πως υπερτερει στις διαστασεις των 225/45 17 και δεικτη ταχυτητας Υ!!!!αλωστε ειναι και πιο φρεσκο λαστιχο στην αγορα!
-
απο οσο εχω διαβασει τα dunlop ειναι πιο καινουρια και ισως πιο σκληρα απο τα goodyear! απο την αλλη τα goodyear ειναι πολυφορεμενα πλεον και εχουμε καλυτερες και πιο ολοκληρωμενες αποψεις για το λαστιχο αυτο!αν και μου εχουν πει ατομα που τα εχουν φορεσει, τα goodyear, πως σπανε ευκολα και πετανε και καρουμπαλα! αν και νομιζω πως το νεο πατουμενο μου θα ειναι το goodyear, εκτος κι αν μεχρι σεπτεμβριο ακουσε πολυ καλυτερα λογια για το dunlop
-
χαιρετε κι από εμενα!όλα αυτά τα τρεμουλα τα ειχα και τα λαμπάκια και όλα!το λαμπακι εμεινε αναμενο μονιμα και το παλικαρι που το παω μου λεει πως δε γλιτώνουμε το ανοιγμα μηχανης να δουμε που οφειλετε το πρόβλημα!να σημειωσω πως ειχα δοκιμασει χημικα και μαλακιες αλλα τιποτα!μη σας πω πως μετα τα χημικα αναψε μονιμα το λαμπακι!τελικα ανοιξαμε μηχανη,όλα εξω,μα όλα!αν το δειτε θα φρικαρετε!αφου ελω στο μαστορα,θα ξαναμπουν όλα αυτά στη θεση τους????τελος παντων μεχρι στιγμης εχουμε τη κεφαλη με τα τις βαλβιδες για καθαρισμα και πλαναρισμα!2 μπεκ ειχαν βγει εκτος και δεν παιρνει καθαρισμα η επισκευή οποτε καινουρια!τωρα να αλλαξω τα 2 μονο?κι αν αρχισει παλι το τρεμουλο στους αλλους 2 κυλίνδρους?παλι ανοιγμα? συνεχιζουμε ον απολογισμο!ανοιγμα,καθαρισμα,πλαναρισμα,φλαντζες,επι της ευκαιριας και αλλαγη καδενες με τα λοιπα,φιλτρα,λαδια και εργασια ειμαστε μεχρι τα 1200 ευρωπουλα!καλο,ε?δυστηχως όμως εχουμε μππεκ(208 ευρω εκαστος) επι 2 η 4?βγαλτε μονοι σας το κουστουμακι μου!σημασια όμως μετα θα λειτουργει ξανα όπως πρεπει η αθ εχουμε κι αλλα?
-
χα,καλοριζικα!!τα ιδια ακριθβως εχω και εγω,80000χλ και σε κρυο ξεκινημα τρεμει μεχρι να πεσουν οι στροφες!ψαξιμο ψαξιμο,ακριβως τα ιδια!και σε 2 συνργεια; πηρα την ιδια απαντηση!ανοιγμα κεφαλης και μαλον ειναι οι οδηγοι των βαλβδων!οποτε ανοιγμα και ια και θα ανοιξει καπακι αλλαγη και καδενες τεντωτηρες κτλ!το ολο θεμα,λεφτα?πανω απο 1000!ακομα δε ξερω ποσα αλλα υπολογιζω να ακουσω κανενατρελο στα 1500!εκει τι κανουμε?το φτιαχνουμε η το χαριζουμε?
-
και τσαμπα σου πηγε η δουλεια! εμενα 420 ολα μαζι αυτα που ανεφερες!φυσικα εκτος εγγυησης!