Jump to content

JIMBAK32

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

About JIMBAK32

  • Birthday 12/07/1977

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Ηπείρου - Ιωαννιτών
  • Νομός
    Ιωαννίνων

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

JIMBAK32's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

3

Reputation

  1. Παιδιά Έλυσα το πρόβλημα μου .Μετά από σχεδόν ένα μήνα το αυτοκίνητο δουλεύει άριστα
  2. Αγαπητοί φίλοι Θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου σχετικα με τα παρακατω που θα σας αναλυσω. Εχω ενα GOLF GT 170 PS ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ BLG 180 .000 km. Εδω και δυο χρονια και πιο πολυ το χειμωνα (πιο εντονο το φαινομενο) της κρυας εκκινησης στο αμαξι μου. Ξεκινωντας τον κινητηρα καθε πρωι ειχα τρεμουλα στο τσοκ αρκετα εντονα, αναβανε λαμπακια κινητηρα, εσκαγε η εξατμιση και το αυτοκινητο με τα πολλα ρεταρε......(πιστευω πως καταλαβαινετε τι λεω γιατι απ'οτι εχω διαβασει εδω μεσα το εχουνε παρα πολλοι) Λοιπον για να μην τα πολυλογω ητανε σκετος μπελας.Εχω παει σε τεσσερα πεντε συνεργεια και μου λεγανε οτι υπαρχει προβλημα στις επικαθυσεις των βαλβιδων ,οτι χρειαζονται αλλαγη τα μπεκ και διαφορα αλλα οπως και το κορυφαιο που ακουσα ητανε πουλα το αμαξι για να σωθεις. Εχω μπει σε ενα τρυπακι να ξεκινησω να το ψαχνω μονος μου γιατι βλεπω πως παει το δουλεμα ψιλο γαζι απο τα συνεργεια και η ασχετοσυνη συννεφο. Ελυσα ενα 80% των προβληματων με το να αλλαξω 4 καινουρια μπουζι και 4 καινουριους πολλαπλασιαστες στο αυτοκινητο και οχι εναν εναν πολλαπλασιαστει που κανουνε πολλοι. Ολα καλα μεχρι εδω Το τελευταιο προβλημα που ειχα ητανε το εξης. Στο ξεκινημα του κινητηρα το πρωι ειχα παλι τα ρεταρισματα αλλα χωρις λαμπακια. Αφηνα επεφτε το ριλαντι κανονικα και μετα ξεκινουσα. Στο δρομο το αυτοκινητο μεχρι να ζεσταθει ειχε τρελαθει στα ρεταρισματα - σκορτσαρισματα χωρις λαμπακια κινητηρα αναμενα. Μολις ζεσταινοτανε το φαινομενο του ρεταρισματος ητανε αισθητο αλλα και παλι μου εσπαγε τα νευρα ( σε χαμηλες στροφες Π.Χ με δευτερα ή με τριτη ή με τεταρτη εαν επιταχυνε πατωντας λιγο αποτομα το γκαζι ρεταρε μεχρι που εκανε αποσυμπλεξη ο κομπρεσσορας και μολις εμπαινε η τουρμπινα το αμαξι πηγαινε σφαιρα χωρις κανενα προβλημα ). Πηγα σε δυο τρια συνεργεια για το συγκεκριμενο προβλημα και μου λεγανε εχει προβλημα η Ν 75, εχει προβλημα η αντλια νερου , εχει προβλημα η τουρμπινα μεχρι που μου ειπανε να αλλαξω και εγκεφαλο. Λοιπον χθες μετα απο πολυ κοπο και πολλα διαβασματα απο τα διαφορα φορουμ με τα TSI κατεληξα πως μαλλον εχει προβλημα η Ν 75 και αποφασησα να την αλλαξω . Πηγαινω στο αυτοκινητο και ξεκιναω να λυσω την Ν 75 για να δω τον κωδικο για να ειμαι σιγουρος τι θα παραγγειλω. Το πρωτο πραμα που παρατηρω ειναι πως στο φις της Ν 75 εχει ξεγυμνωθει ενα καλωδιο. Λεω λες......τελος παντων κοιταω τον κωδικο και μονωνω καλα το καλωδιο που ειχε ξαγυμνωθει και μαζι μου ειχα παρει και κατι σφυχτηρακια καινουρια για να βαλω στα σωληνακια ( ενα που παει στην WASTEGATE και ενα που παει πανω στην τουρμπινα ) Θα σας πω γιατι......Τελειωνω και βαζω μπροστα. Το αμαξι αθορυβο στο ριλαντι . Λεω απο μεσα μου λες.....ξεκιναω και το αμαξι παιδια ητανε λες και το πηρα καινουριο απο την αντιπροσωπεια. Γραμμικοτατο και απο επιταχυνσεις στις χαμηλες στροφες. Λεω καστε θα δουμε . ολη την ημερα δεν μου εκανε το παραμικρο. Σημερα το πρωι ξεκιναω βαζω μπροστα κρυο και το αμαξι ειναι σαν καινουριο ( κανονικο τσοκ χωρις ρεταρισματα και γραμμικατατο στις επιταχυνσεις) θελω να πιστευω πως με αυτα που εκανα ελυσα τα προβληματα μου Τα καινουρια σφυχτηρακια τα εβαλα γιατι νομιζα πως δεν πηγαινει καλη πιεση στην WASTEGATE για να ανοιξει καλα στην τουρμπινα ελεγχοντας συναμα και τα σωληνακια εαν ειναι κανενα κομμενο ( ολα αυτα μετα απο πολυ ψαξιμο πως δουλευει η Ν 75 , πως δουλευει η WASTEGATE και η τουρμπινα και πως δουλευουνε οι περισσοτεροι αισθητηρες στην εισαγωγη ( τα σφυχτηρακια ειναι του εμποριου και οχι αυτα που εχει η αντιπροσωπια) πιστευω πως ελυσα τα προβληματα μου και για αυτο ηθελα να σας το μεταφερω να κοιταξετε τα αυτοκινητα σας και να μην σας κοροιδευουνε τα "μαστορια"..... ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΣΑΜΠΑ ΛΕΦΤΑ
  3. Eαν ενδιαφερεσαι πουλαω εγω το δικο μου 60 euro
  4. Καλησπερα σε ολους. θα ηθελα να κανω μια ερωτηση σε οσους εχουν κανει το service των 90.000km σε vw golf v gt 170ps. τι ακριβως περιλαμβανει και τι κοστος εχει στα εργατικα? Συγγνωμη αλλα δεν το βρηκα πουθενα στο forum γι'αυτο ρωταω Ευχαριστω πολυ προκαταβολικα
  5. Σας ευχαριστω για τα καλα λογια. Μονο που αυτο που ρωτησα δεν μου απαντησε κανενας.Αλλα θα βαλω μια φωτο να την δειτε και μετα να μου πειτε την γνωμη σας.
  6. Καλησπερα παιδια Εκανα χθες τοποθετηση στο Γκολφακι μου(VW GOLF V GT 170PS) μια φιλτροχωανη της SIMOTA (ΜΕΓΑΛΗ) και ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την αποδοση.Εχει πολυ καλυτερη επιταχυνση και πολυ καλο ακουσμα της σκαστρας.Εκανα και μια πατεντα με ενα πλαστικο για να ρουφαει αερα μονο απο μπροστα και να μην ρουφαει ζεστο αερα απο την μηχανη.Εβγαλα φυσικα το μαμα φιλτροκουτι.απλα αυτο που με ανυσηχει ειναι αν θα ρουφαει και σκονες μαζι και επισης αν θα εχω προβλημα με τα νερα της βροχης?Να σημειωσω πως η χωανη βρισκεται ακριβως εκει που ερχεται ο αερας απ'εξω δηλαδη διπλα απο το μπροστινο σημα και μπορεις να την δεις και απ'εξω. Μπορει να μου απαντησει καποιος που εχει βαλει φιλτροχωανη και αν ειχε καποιο προβλημα με σκονες και νερα? Σας ευχαριστω πολυ εκ των πρωτερων
  7. Φιλε μην ακους κανενα.Ειχα και γω ακριβως το ιδιο προβλημα.Εχει προβλημα η βαλβιδα των υποπιεσεων που ειναι στην εισαγωγη, πανω πανω στο κολλαρο που παει στην τουρμινα.δεν θυμαμαι τι κωδικο εχει. κανει 45 ευρο μονο η βαλβιδα συν τα εργατικα.εγω ειχα εγγυηση και μου την αλλαξανε τσαμπα.δεν μπορει να μετρηση σωστη ποσοτητα αερα και ανοιγει την πεταλουδα οπυ να'ναι
  8. Φιλε μου και εγω ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα μετα απο αλλαγη ενος πολλαπλασιαστη.Πηγαινα στην αντιπροσωπεια και με κοροιδευανε και μου λεγανε πως τωρα που ακριβεινε η βενζινη σου καιει εσενα το αυτοκινητο.ειναι μεγαλοι τρομπες και αχρηστοι τελειως.Για να μην μακριγορω εκανα παραπονα στην KOSMOCAR και το προβλημα λυθηκε με ενα update στον εγκεφαλο.ΠΑΙΔΕΣ τα μαστορια ολων των αντιπροσωπειων ειναι αχρηστοι και νομιζουν οτι καποιοι ειναι εκει μεσα.....
  9. Kαλησπερα σε ολους Εαν γνωριζει καποιος να μου πει εαν το συγκεκριμενο λαδι Aral high tronic 5w-40 με προδιαγραφη 502.00 και 505.00 κανει να τοποθετηθει σε κινητηρα ενος VW GOLF V GT 170 PS 2008? Το αμαξι εχει κανει ολες του τις αλλαγες με ARAL SUPER TRONIC 5W-30 longlife καθε 15000km και επειδη τσιμπαει λαδια στα 80.000km (γυρω στα 750ml στις 7500km μετα απο την αλλαγη λαδιων) εαν μπορω νατο αλλαξω με το HIGH TRONIC? Εχω ακουσει πως με τα 5w-40 μειωνεται αρκετα η καταλαλωση λαδιου Θελω να μου απαντησει καποιος για το συγκεκριμενο λαδι που αναφερω. Σας ευχαριστω προκαταβολικα
  10. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ξερει μηπως κανεις πως ξεκλειδωνεται το service χωρις το διαγνωστικο της αντιπροσωπειας? μηπως υπαρχει καποιος συνδιασμος κουμπιων και κλειδιου
  11. αυριο θα το εχει παλι ο φιλος μου και θα το κανει ελεγχο στο δρομο κουμπωμενο το διαγνωστικο επανω. θα δει τις διαφορες καταστασεις του οχηματος(σε εκινησεις, τουρμπισμα στην πορεια,νορμαλ σε πορεια...) και οτι προκυψει. θα σας πω τιθα γινει αυριο....
  12. τα μπουζι αλλαχτηκανε πριν 10000κμ με ακιδα απο πλατινα....... επισης μετα το servise ξεχασα να πω (2000κμ meta) αλλαξα πολλαπλασιαστη στον δευτερο κυλινδρο αλλα δεν μου κανανε update...... mhπως πρεπει να κανω το update?
  13. Καλησπερα Σε Ολους Εχω Ενα Προβλημα Με Το Γκολφακι Μου.Το Δεκεμβριο Που Μας Περασε Αρχησα Να Καταλαβαινω Σιγα Σιγα Οτι Το Αμαξι Μου Αρχησε Να Καιει Λιγο Παραπανω.Δεν Εδωσα Και Τοσο Σημασια.Λεω Θα Ειναι Απο Το Κρυο Γιατι Μενω Στα Ιωαννινα.Αφου Περναγε Ο Καιρος Αυτο Γινοτανε Ολο Και Πιο Αισθητο Δηλ. Αυξησε Αισθητα Η Καταναλωση.Αυτο Το Εβλεπα Και Στο Οικονομομετρο Του Αυτοκινητου Αλλα Και Στα Λιτρα Που Καταναλωνα Καθε Εβδομαδα Στις Ιδιες Διαδρομες.Σκεφτηκα Να Του Κανω Ενα Ταξιδακι Μηπως Δω Καμια Διαφορα Γιατι Το Κεινω Στην Πολη Μεσα Πιο Πολυ. Παιδια Πηγα Θεσσαλονικη Και Γυρισα Και Το Οικονομομετρο Δεν Επεσε Πουθενα Κατω Απο Τα 9,5l/100km Kai Na Φανταστητε Το Πηγαινα Πολυ Νορμαλ.Αλλα Και Στα Λιτρα Μου Φανηκε Περιεργο Αρκετα, Εκαψα Γυρω Στα 70λιτρα Σε 600κμ Μολις Γυρισα Την Αλλη Μερα Το Πηγα Στην Αντιπροσωπεια Και Η Πρωτη Απαντηση Που Ελαβα Απο Τον Ηλεκτρολογο Της Αντιπροσωπειας Ητανε "Τωρα Που Ακριβηνε Η Βενζινη Σου Φαινεται Οτι Καιει". Του Εξηγησα Ολα Αυτα Που Σας Λεω Και Παλι Αυτος Κοροιδευε. Τελοσπαντων Λεω...... Του Ριχνει Μια Ματια 5 Λεπτα Αν Εχει Βλαβες Και Μου Λεει Πως Ειμαι Ετοιμος Να Φυγω Και Πως Το Αυτοκινητο Δεν Εχει Τιποτα Τελικα Φευγω Αλλα Το Αυτοκινητο Εξακολουθει Να Καιει. Το Αυτοκινητο Ειναι Ενα Vw Golf Gt V 170hp 01/2008 Χωρις Κανενα Πειραγμα Μηχανικα Η' Με Προγραμμα Ειναι Τελειως Μαμα Σημερα Το Πηγα Σε Ενα Φιλο Μου Ηλεκτρολογο Και Το Κοιταξε Το Αμαξι Ολη Μερα Το Κοιταξε Στο Ρελαντι Και Του Ειχε Μια Αδικαιολογητη Καταναλωση Που Εφτασε Στα 14 Λιτρα Το Κοιταξε Στο Δρομο Και Με Οσο Πιο Νορμαλ Οδηγηση Γινεται Και Κατω Απο 9,5λιτρα Στα 100 Κμ Δεν Επεσε Το Μονο Που Μου Ειπε Οτι Του Φανηκε Παραξενο Ητανε Σε Δυο Κυλινδρους Ο Ενας Ψεκαζε Πολυ Χαμηλα Απο Το Οριο Και Ο Αλλος Πολυ Ψιλα Απο Το Οριο Και Του Φανηκε Πολυ Περιεργο. Το Αμαξι Ειναι Στην Επεκταση Της Εγγυησης. Μπορειται Να Μου Δωσεται Τα Φωτα Σας Τι Να Κανω Σας Ευχαριστω Πολυ Προκαταβολικα
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.