Jump to content

Iorgos

Members
  • Posts

    109
  • Joined

  • Last visited

About Iorgos

  • Birthday 01/01/1972

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)
  • Car's nickname
    Το μικρό

Iorgos's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Μπράβο Γεράσιμε για το topic αυτό! Το είχα ξανακούσει αυτό το θέμα του ήχου, αλλά δεν είχα δει κάποιες φωτογραφίες για εξήγηση!! Να'σαι καλά!!
  2. Να σας πω και γω μετα την αλλαγη κινητηρα, μετα τα πρωτα 1100 km εκαψε περιπου 200ml, αλλα θα πρεπει να περιμενω γιατι ειναι στην φαση του στρωσιματος και μετα θα δουμε αν και ποσο καιει. Παντως σημερα εκανα και επεκταση εγγυησης (το εχω 22 μηνες και μπορεις να κανεις επεκταση εγγυησης μεχρι τους 23 μηνες) με 415 Ε για 2 χρονια. Με τοσα που εχει βγαλει τολμας να το αφησεις ετσι ???... Α, και περα του κινητηρα, αλλαζω τωρα ΚΑΙ τον πολυδισκο γιατι μου εκανε αυτο το "τρρρρρρρρρρρρρ" οπως ελεγε και ενας φιλος απο αυτο το φορουμ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ την κλειδαρια του τιμονιου γιατι σκαλωνε το κλειδι στην εκκινηση... Αυτα προς το παρον...
  3. Να σας πω και γω μετα την αλλαγη κινητηρα, μετα τα πρωτα 1100 km εκαψε περιπου 200ml, αλλα θα πρεπει να περιμενω γιατι ειναι στην φαση του στρωσιματος και μετα θα δουμε αν και ποσο καιει. Παντως σημερα εκανα και επεκταση εγγυησης (το εχω 22 μηνες και μπορεις να κανεις επεκταση εγγυησης μεχρι τους 23 μηνες) με 415 Ε για 2 χρονια. Με τοσα που εχει βγαλει τολμας να το αφησεις ετσι ???... Α, και περα του κινητηρα, αλλαζω τωρα ΚΑΙ τον πολυδισκο γιατι μου εκανε αυτο το "τρρρρρρρρρρρρρ" οπως ελεγε και ενας φιλος απο αυτο το φορουμ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ την κλειδαρια του τιμονιου γιατι σκαλωνε το κλειδι στην εκκινηση... Αυτα προς το παρον...
  4. Για την ηλιοροφη μπορω να σου πω. Η δικη μου ηταν τοποθετημενη στο ... περιπου και ετριζε ατελειωτα στους υπεροχους ελληνικους δρομους. Στην πρωτη αντιπροσωπεια το θεωρησαν φυσιολογικο λογω σκληρων αναρτησεων(!!!) και στην δευτερη παραδεχτηκαν οτι ειχε τοποθετηθει προχειρα και την φτιαξαν κατα 90%. Οποτε ειμαι και χαρουμενος ... Αν δεν σου τριζει, τοτε αξιζει. Για το τιμονι αλλος γιατι δεν υπηρχε οταν αγορασα το δικο μου
  5. Ακριβως οπως τα περιγραφεις, απλως εγω το αισθανομαι να δονειται και το πατωμα του αυτοκινητου. Σε μενα συνεβη αμεσως μετα την αλλαγη του κινητηρα, αλλα μπορει να ειναι και συμπτωματικο... Επισης το προσεξα σε στροφη καθως ξεκινουσα με πολυ χαμηλες στροφες με D2, οπως και σε ανηφορα παλι με ελαχιστες στροφες με D2. Το θεμα ειναι γιατι δεν μου το εκανε πριν??? Αρχισε να σκορπαει το DSG??? Δεν θα το αντεξω αυτο!! Μολις αλλαξα κινητηρα, θελω να τελειωνω με τις επισκεψεις στο συνεργειο. Καινουριο αυτοκινητο ειναι και οχι φτηνο...
  6. Κρατας πατημενο το κουμπακι στο ΚΑΤΩ μερος του λεβιε των υαλοκαθαριστηρων και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΑΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΜΠΑΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΞΙΑ (δεν παιζει ρολο ποιο απο τα 2). Μετα κατεβαινεις στο setup (για OK πατας το κουμπακι απο κατω) και ενεργοποιεις ο,τι θελεις να βλεπεις στο MFI. Για exit θα κατεβαινεις στο menu τερμα κατω και OK. Οταν φτασεις στο MFI, το επιλεγεις και ...τελος.
  7. Οπως προειπε και ο φιλος menegsp, ρωτα και σε αλλη αντιπροσωπεια. Μπορει καποιος να σε διαφωτησει περισσοτερο. Ολα εξαρτωνται απο το ποσο διαβασμενος ειναι και ποσο ορεξη για εξηγησεις εχει ο καθε υπαλληλος...
  8. Και γω σε βλεπω για νεο κινητηρα... 1.000km --> 150ml =15.000km --> 2.250ml μεχρι το service δηλαδη θα σου εχει στραγγιξει απο λαδια 2 φορες μεχρι το service. Δεν νομιζω οτι ειναι στις προδιαγραφες...
  9. Δεν σ'το κρατανε μυστικο. Απλα ουτε και αυτοι ξερουν... Απλα τους ερχεται εντολη για αντικατασταση του κινητηρα με εσωτερικο κωδικο ###### (οχι κωδικο μηχανης). Αυτο που εχει σημασια ειναι οτι στην ουσια εχεις καινουριο αυτοκινητο με εγγυηση μηχανης απο την αρχη. Και αν βαλεις οτι σαν γνώστες του προβληματος σου, ο,τι εχει σχεση με τον κινητηρα θα σ΄το φτιαξουν αμεσα. Τωρα, φυσικα, αν γινοταν να μην πηγαινοερχομαστε και να μην ταλαιπορουμαστε, θα'ταν το ιδανικο... Τελειως υποκειμενικα, πιστευω οτι αυτο που αλλαξε στον κινητηρα ειναι η συσταση του κραμματος των μεταλλων του μπλοκ για να ειναι πιο ανελαστικος στην διαρροη του λαδιου. Κατι αλλο, σχετικο με τον αριθμο του κινητητρα: δεν θα μπορεσετε να τον βρειτε διοτι βρισκετε αναμεσα στο μπλοκ και το κιβωτιο ταχυτητων!!! Καλα το κρυψαν... Σας το λεω γιατι στην δικη μου αλλαγη κινητηρα, δεν σημειωσαν τον αριθμο του και οταν τους τον ζητησαν απο Κοσμοκαρ, με καλεσαν για να τον αντιγραψουν αλλα.......δεν μπορεσαν Χαχα, ο,τι να'ναι! Τελος παντων, περαστικα μας!
  10. Εχεις δικιο για τα χαλια τους! Θα σου προτεινα να το πας και σε αλλη αντιπροσωπεια. Δεν μπορει, ολο και καποιον φυσιολογικο θα πετυχεις! Εμενα, παντως, μου ειπε ο αρχιμηχανικος οτι εχουν εντολη να αλλαζουν τους κινητηρες (μετα την ιστορια με τα σωληνακια) αν συνεχισει να καιει λαδια μετα τα 1.000 km. Κατευθειαν! Ετσι καναν και στο δικο μου. 2 ωρες μετα ειχε γινει η παραγελια, και 3 μερες μετα το παρελαβα με καινουριο κινητηρα. Τωρα, το αν λυθηκε το προβλημα η οχι, θα το δειξει η ... νεκροψια ( μιας και μας εχουν ψοφισει). Επισης μου ειπαν οτι θα γινει και ηλεκτρονικη καταγραφη καταναλωσης λαδιου μεσω εγκεφαλου (μη με ρωτησετε τι εννοουν...) Οσο αφορα τον αριθμο του κινητηρα, μου ειπαν οτι βρισκεται στα δεξια του μπλοκ (οπως το κοιταμε) κατω απο τα πλαστικα, αλλα πρεπει να τα ξυλωσουν ολα για να φτασουν εκει... Γιατι τον κρυβουν τοοοοοσο πολυ;;;
  11. Λοιπον, οπως σας ειχα πει, και γω αλλαξα κινητηρα (μου ειπαν οτι ειναι καινουριος και εχουν ειδικο κωδικο για να μην μπερδευτουν με τους παλιους). Εμενα δεν μου ειπαν για τα 1.000 km παρολο που τους ρωτησα. Δεν πειραζει, θα τους το παω ουτως η αλλως. Τελος παντων, αρχιζουμε το στρωσιμο απο την αρχη. Το Turbo το ακουω τωρα να σφυριζει πιο πολυ, ενω ακουγοταν μεχρι τωρα σαν σκασιμο. Τι λετε εσεις; Παιρνει πιο πολλες στροφες και γιαυτο σφυριζει η δεν το κουμπωσαν καλα; Θα σας πω και γω τα νεα μου με την συμπληρωση των 1.000 km. Α, επισης ρωτησα τον αρχιμηχανικο για ενδεχομενο update του εγκεφαλου (για αλλαγη ιπποδυναμης) και μου απαντησε αρνητικα. Που ακριβως ειναι τυπωμενος; Γιατι δεν το καταγραψανε στο βιβλιο service ουτε καν σαν επισκεψη, επειδη καταχωρειται ηλεκτρονικα.
  12. Εφτασε η ωρα, μετα απο 1.000 km αλλαγης των σωληνων, να γινει ο τυπικος ελεγχος καταναλωσης λαδιου (αλλαξα και τα ελατηρια παλιοτερα..). Αποτελεσμα: εκαψε 700 ml... Ο ελεγχος εγινε χτες Δευτερα πρωι. Μετα απο 2 ωρες με πηραν τηλ. και μου ειπαν την Πεμπτη πρωι να τους το παω για αλλαγη κινητηρα και θα το παραλαβω την επομενη μερα (Παρασκευη) το μεσημερι. Κατι μου λεει οτι εχουν φερει στοκ κινητηρων στην Αθηνα να μοιραζουν γρηγορα... Θα σας ενημερωσω και γω με τα νεα μου στο προσεχες μελλον (καθως θα ανηκω και γω στο νεο εσωτερικο club Polo/νεοι κινητηρες) Το μονο που ευχομαι ειναι να μην ειναι ανακατασκευασμενος ο κινητηρας γιατι καταλαβα οτι αυτοι συνεχιζουν να καινε λαδια σε αντιθεση με τους καινουριους... Πολλα ζηταω;;;;;;;;;
  13. Παντως, εγω αλλαξα τα ελατηρια και δεν αλλαξε τιποτα απολυτως... Τωρα ειμαι και γω στην αναμονη των πρωτων 1.000 km για ελεγχο μετα τις αλλαγες απο βαλβιδα και σωληνακια... Θα το δω συντομα και θα σας πω
  14. Καλοριζικο και σε σενα!! Λαμπακι στα 1.700 χλμ;;;!!!... Αυτο ειναι πολυ συντομο... Ειπαμε να μην το πηγαινεις στο ριλαντι, αλλα μου δινεις την αισθηση οτι το ζοριζεις, οχι περιστασιακα, αλλα μονιμα. Οποτε η γνωμη μου ειναι να το παρεις με την φυσιολογικη (μεση) οδηγηση της πολης για καμμια 500ρια χλμ και ξαναδες την σταθμη. Αν δεις σοβαρη μειωση λαδιου και τοτε ,... ετοιμασου να υποδεχτεις τα νεα ελατηρια. Προσοχη: πηγαινε ΠΡΩΤΑ ΑΠ' ΟΛΑ στην αντιπροσωπεια να σημειωσουν την σταθμη λαδιου (θα σ'το φουλαρουν) και τα χλμ του αυτοκινητου για να εχεις δικαιωμα να σ'τα αλλαξουν δωρεαν.
  15. Κατ' αρχην ευχαριστω ολους για τα μηνυματα σας (και απο τα πμ). Δυστυχως στην φωτογραφια δεν φαινεται καλα, αλλα ο προφυλακτηρας δεν εχει κοπει, αλλα συνθλιφτει και κανει κυματα (σαν ακορντεον) εκτος απο το σκισιμο, και απο την πλευρα του οδηγου εχει φουσκωσει λιγο... Εψαξα για ετοιμο ασπρο προφυλακτηρα και στο ebay και γενικα στο google αλλα τιποτα. Ασε που τον χρειαζομαι να εχει ετοιμες τις τρυπες για τα ρανταρακια επειδη ειναι τα εργοστασιακα. Τωρα, Φανη, οσο αφορα την δηλωση, μου το αναφεραν και καποιοι αλλοι, αλλα υπαρχει κινδυνος και δεν θελω να μπλεξω ουτε γω ουτε και καποιον αλλο με καλη διαθεση.. Χαιρομαι, ομως , που ολοι ψαξατε να μου βρειτε καποια λυση Κατι ασχετο με τα παραπανω: 1.000 χλμ. μετα την αλλαγη ελατηριων δεν μου εχει καψει σταγονα λαδι. Τουλαχιστον,ετσι ειναι προς το παρον. Για νεοτερα, θα σας ενημερωσω Με το καλο να το παραλαβεις! Τελικα, για σενα, ο αι Βασιλης θα ερθει νωριτερα
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.