Jump to content

nhan3

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

About nhan3

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

nhan3's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Παιδια καλησπέρα..εχω ενα golf iv και θέλω να του τοποθετήσω αυτά τα φώτα ημέρας στις γρίλιες της μάσκας μπροστά: http://www.goingfast.info/04_05/ebay_sales/images/1411044_led_set1.jpg http://www.goingfast.info/04_05/ebay_sales/images/1411044_drl1.jpg σκέφτηκα να κολλήσω αυτά τα led (12V ) ανάμεσα στις γρίλιες για αρχή κ αν δε φαινονται σε ενα σημειο λιγο πιο ψηλα..το πρόβλημα που συναντάω και στο οποίο θέλω τα φώτα σας ειναι η ηλεκτρολογική σύνδεση τους..για πιο εύκολα και για να αποφύγω να παω σε ηλεκτρολόγο λεω να τ συνδέσω και να αναβουν μαζί με τα μικρά φωτα του αυτοκινήτου. Πώς μπορεί να γίνει αυτο? τι να προσέξω σε συνδεσμολογίες κλπ? μήπως χρειάζεται άλλη ασφάλεια για τα φώτα θέσης? ευχαριστώ προκαταβολικά
  2. κατι ξέρουμε απο αυτα...για τπτ ειδικότερο περιμένουμε απαντηση
  3. θελω να ρωτήσω το εξής..διαβάζω απο πολλούς οτι η καύση του υγραεριου στο θάλαμο καύσης δημιουργεί υψηλότερες θερμοκρασίες σε σχέση με αυτές της βενζίνης...ενας βενζινοκινητήρας που είναι φτιαγμένος να αντέχει τις θερμοκρασίες καύσης της βενζίνης δε θα φθαρεί οταν του βάλεις υγραέριο και δημιουργούνται σε συτον υψηλότερες θερμοκρασίες? Αν μπορείτε πείτε μου την γνώμη σας περι αυτού..και αν υπάρξει φθορά, για τι βάθος χρόνου και χιλιόμετρα μιλάμε...? [golf 1.4 2004 απλο]
  4. για το ιταλικό έχω ακούσει οτι ειναι το καλυτερο...βέβαια και η τιμη του ανάλογη...πολωνεζικο κ τουρκικο είναι αξιόπιστα? η τιμη τους ειναι χαμηλότερη των ιταλικών να φανταστω...(?) επίσης απο θέμα συνεργείων για τοποθέτηση κιτ lpg υπάρχει κάποιο αξιόπιστο που να μπορειτε να προτείνεται για αθηνα?
  5. αν γίνει κάτι τέτοιο..είναι πακέτο μεγάλο..ειναι ενας απο τους 2 λόγους που δε το έχω αποφασισει ακόμα...ο δεύτερος είναι αυτο π ανέφερα και προηγουμένως (δηλ. η καταργηση του μετρου για τα ιχ)
  6. για πες, εισαι ευχαριστημενος? εχει βγαλει προβλήματα? πες μας γενικα για την εμπειρια σου..κοστος, σε τι αμαξι κλπ..θα βοηθουσε πολύ
  7. αν πάει 1,3 το αεριο, η βενζινη με τη σειρα της στα 2,5 ε/λιτρο...συνεπως με βενζινη δε θα μπορεις να κινησε πια λογω κοστους..με το αεριο θα κινησε τουλαχιστον η αποσβεση κιτ Lpg βεβαια σε τετοια περιπτωση θα παραταθει πολυ..αλλα θα έχεις ενα αμαξι που θα μπορεις να κινεις τουλαχιστον..
  8. σωστό αυτό φίλος..δε το ειχα σκεφτει ετσι.. προσωπικα πηρα ενα μεταχειρισμενο golf iv 1.4 απλο ατμοσφαιρικο με τα ογδοντα αλογάτα, βενζίνη..διάβασα παραπάνω σε 2 λινκ που παρεθεσε ο speedy..και ειδα οτι ισως να δημιουργείτε κάποιο προβλημα με τους tsi κινητηρες αν και λογικά θα το επιλύσουν..το λεω χωρις να ξερω βεβαια περι αυτων...το θεμα ειναι οτι δεν εχω ακούσει κάτι για μηχανικα προβληματα σε απλους ατμοσφαιρικους κινητηρες χωρις τουρμπο που με ενδιαφερει.. συνεπως, λογικα δεν υπαρχει μηχανικο προβλημα στη μετατροπή.. τωρα η μεταπωλιτικη αξία του, μετα απο 4-5 χρονια π θα θελω να το πουλησω...δε θα εχω κ μεγάλες οικονομικες απαιτήσεις σαν ήδη μεταχειρισμενο που το εχω πάρει
  9. το κοστος μεταπώλησης δε καταλαβαινω γιατι μηδενίζεται...αφου το κιτ μπορεις να πας να το βγάλεις και να το χρησιμοποιησεις σε αλλο αμαξι μετα..και το προηγουμενο θα ειναι οπως αρχικα, μονο βενζινη.. οσον αφορα το κόστος βενζίνης και υγραερίου, εχω ακουσει απο συνεργείο (πάλι ) οτι υπάρχει ευρωπαική οδηγία οτι πρεπει η τιμη του υγραεριου να διατηρειται στη μιση τιμη απο οτι εχει η βενζινη...πράγμα που αμα παρατηρησεις ισχυει..πχ πριν καιρο ειχε 1,5 η βενζινη 70-75 το υγραεριο, 1,6 σημερα 75-ογδόντα λεπτα το υγραεριο...κλπ
  10. με τη χρήση που κάνω εγω και με δεδομενη τη τιμη υγραεριου σε 2 χρονια θα εχω αποσβεση..απλά ρωτάω για να μάθω μηπως εχετε ακουσει τπτ για αυτο π εγραψα.. και εμενα με προβληματισε το γεγονος οτι σαν καθαρο καυσιμο και καθιερωμενο σε ολη την ευρωπη, πως μπορει να καταργηθει..αλλα σε αυτη τη χωρα δε ξερεις και ποτε...
  11. αυτος που μου το είπε είναι σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της VW, ο οποίος τοποθετεί και κιτ υγραεριου..κάποια περαιτέρω εξειδίκευση σε αυτα τα κιτ δε νομιζω να εχει. Κάνει πάντως τοποθετησεις και δίνει εγγύηση και οτι χαρτια χρειαζονται για το κτεο μετα κλπ..αρα δε νομιζω να ειναι καποιος περιστασιακος. Πάντως λόγω συμφερόντων βενζινοπολων κλπ, δε ξέρω τι μπορει να γίνει με το υγραέριο στο μέλλον..μπορει να βάλανε τωρα εν καιρο κρίσης αυτο το μέτρο για να διευκολύνουν τις μετακινήσεις και μετα το 2013 να το αποσυρουν..οποτε μένεις τοτε με το κιτ στο χέρι..
  12. παιδια καλησπέρα..θα ηθελα, οσον αφορά το υγραέριο να πω οτι πήγα να ρωτήσω σε 2 συνεργεία τα οποία τοποθετούν κιτ υγραερίου για πληροφορίες, τιμες κλπ..ο ένας απο τους 2 μου είπε οτι λεει δέν αξίζει να το τοποθετήσεις στο αμάξι σου αν δε κάνεις πάνω απο 20.000 χλμ το χρόνο, ωστε να αποσβέσεις το κόστος (1200 ε), καθώς μ είπε οτι αυτό το μέτρο, δηλ. το οτι επιτρέπεται και στα ι.χ η υγραεριοκίνηση, είναι μέχρι το 2013 και απο κει και πέρα θα πάψει μάλλον να ισχύει..οπότε θα είσαι πια παράνομος αν το χρησιμοποιεις... έχετε μηπως ακούσει και εσείς κάτι τέτοιο? προβληματίζομαι να το βάλω καθώς κάνω το χρόνο περιπου 12-15 χιλ χλμ. αλλα εκει που έχει φτάσει η τιμη της βενζίνης δεν απέχουμε κ πολυ απο την ακινητοποιηση των carων μας φιλικά Νίκος
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.