Jump to content

giwrgos36

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

About giwrgos36

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

giwrgos36's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. κοιταξε τους κωδικούς της μηχανής αν εχουν αλλαχθεί σε σχέση με την άδεια . Το 101 ιππων είχε πίσω δισκόφρενα !!! δεν τραβάει το μοτέρ. έχει ηλεκτρόγκαζο μπορεί κάτι αλλο να φταίει. Είχα οδηγήσει ένα 101 ίππων και είχε κάποιο πρόβλημα και δεν τραβούσε. Σίγουρα ξεκίνα από τον αριθμό πλαισίου της μηχανής (αν εχεις πίσω δισκόφρενα) και από εκεί θα κάνεις καταγγελία αν πρέπει... από που το πήρες ? αν 8ες στειλε pm
  2. Ευχαριστω ! Καλό το G40 !!! από κατανάλωση πως είναι ? Σκεφτόμουνα για μετατροπή του σε G40 αλλά δεν βρίσκεις ευκολα μηχανή κλπ Τι φρένα έχει μπροστά ? Μεγαλύτερα απο τις απλές εκδόσεις ?
  3. Σε λίγες μέρες θα έχω Στην κατοχή μου ένα polo mk2 . αρκετα Σπάνιο αυτοκίνητο αν και ένας γνωΣτός μου έχει το mk1 ! είναι πολύ όμορφο ! υπάρχει κανένας που έχει τέτοιο αυτοκίνητο Στο Club για να ανταλλάξουμε πληροφορίες ?
  4. δεν ξέρω αν εχει ιδέα κανένας τι μπορει να είναι οταν βάζω μπροστά την μηχανή πολλές φορές για κανένα δευτερόλεπτο μπορέι και περισσότερο χτυπάνε οοι βαλβίδες λες και δεν υπάρχει λάδι στην κυλινδροκεφαλή τι μπορεί να είναι ? καθυστερεί να φτάσει το λάδι ? Είναι το 6N2 gti 1.6
  5. θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει και σε τι τιμές αυτοκόλλητο για τον ουρανο του αυτοκινήτου . Εχω ενα πολο 6ν2 gti και 8έλει η οροφή βάψιμο οπότε σκεφτομαι μήπως και η λύση αυτή είναι καλή !
  6. σημερα άλλαξα δίσκο πλατό ρουλεμάν και ντίζα . ο συμπέκτης έγινε πουπουλο ! ο μηχανικός μου έιπε ότι το πλατό μετά απο κάποια χιλιόμετρα φταίει για την σκληρότητα της λειτουργιας του συμπλέκτη. Μου το εδειξε στο παλιό πλατό και έχει δίκιο. Ο δίσκος δεν είχε φαγωθεί καθολου αλλά αλλάχθηκε λόγω επισκεύής .
  7. καλημερα και εγω στο παλιό μου πολο 6n 101 hp είχα τετοια προβλήματα παρόλο που είχα αλλάξει και δισκο πλατό και ντίζα ως που αλλάξα αυτοκίνητο ! Πήρα όμως ενα 6n2 gti και τα προβλήματα είναι τα ίδια ...
  8. ο δισκος έχει αλλαχθει πριν απο 15000 χλμ . είναι σκληρος ο συμπλέκτης αλλα συμπλέκει και αποσυμπλέκει σωστά, όταν πατάς τον συμπλέκτη κάνει 'σκαλοπάτι' και πρέπει να πατήσεις περισσότερο για να βάλεις ταχύτητα. ότι έκανε και στο 6n 1,4 101 hp του 98 που είχα.
  9. 8α ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει ανακατασκευασμένο ή καινούργιο σασμαν για το 6n2 gti 1.6 . Σε τι τιμές κυμαίνονται και αν υπάρχει 'οριστική λύση' για το προβληματικό μέρος αυτου του αυτοκινήτου . Ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός ? Γίνεται να είναι πιο μαλακός ? Δεν το είχα το αυτοκίνητο από καινούργιο αλλά το πήρα μεταχειρισμένο . Είχα το polo 6n 1.4 101hp και μου είχε βγει το πόδι ...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.