Jump to content

Bluemotion11

Members
  • Posts

    50
  • Joined

  • Last visited

About Bluemotion11

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Touran

Bluemotion11's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Σήμερα το άκουσε ( το κροτάλισμα και μάλιστα ζεστό )φίλος μου μηχανικός και μου είπε οτι είναι θέμα λαδιού. Το δικό μου εδώ και 2 σέρβις του βάζουνε στην επίσημη αντιπροσωπεία 5-40 λάδια για να είναι πιο παχιά και να μην τα καίει...Ο φίλος μου, μου είπε οτι αν του βάλουν 5-30 θα σταματήσει και η αλήθεια είναι οτι το δικό μου ξεκίνησε να το κάνει το κροτάλισμα μετά την 1η αλλαγή λαδιών με 5-40...Βέβαια μου είπε οτι το κάνουν και άλλες μάρκες όπως πχ Mercedes τα οποία φτιάχνει κυρίως αυτός κ.α. Τον ρώτησα αν πρέπει να ανησυχώ μήπως μ' αφήσει κάποια στιγμή στο δρόμο και μου' πε οτι δεν υπάρχει κανένα θέμα από τη στιγμή που το κάνει μόνο για λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να λιπανθεί η καδένα...Αυτά τα νεότερα από μένα...
  2. Έγινε αλλαγή φίλτρου καμπίνας, φίλτρο βενζίνης, φίλτρο λαδιού , έβαλαν 4 λίτρα εργοστασιακού λαδιού ( ρώτησα άν είναι Castrol και μου απάντησαν οτι έρχονται από το εργοστάσιο απευθείας ) ρύθμισαν την πίεση των ελαστικών και το πέρασαν γραμμή ΚΤΕΟ για έλεγχο φρένων , αναρτήσεων , στρεβλώσεων κλπ. Η αλλαγή της αντλίας νερού που είχε διάρκεια γύρω στις 2 ώρες εξτρά ΔΕΝ χρεώθηκε.
  3. Σήμερα έκανα το μεγάλο σέρβις των 30000 χλμ. Το ευχάριστο είναι οτι δεν έκαψε σταγόνα από το προηγούμενο σέρβις των 15000 χλμ ( κάνω το long life service). Ήμουν αρκετά αγχωμένος μετά τη συμπλήρωση μισού λίτρου λαδιού στα πρώτα 5000 χλμ αλλά είχα αποφασίσει να μην ξανανοίξω το καπώ μέχρι να έρθει η ώρα για τοπρογραμματισμένο σέρβις. Τότε ( στα 15000 χλμ ) μου είπε ο μάστορας οτι είχε τσιμπήσει λίγο λάδι αλλά σήμερα στα 30.000 είδα με τα μάτια μου το δείκτη και ήταν μέχρι επάνω!!! Άρα έστρωσαν τα ελατήρια και απ' ότο φαίνεται όλα καλά... Επίσης ενημερώθηκα οτι μου είχαν βάλει 5-40 λάδια αντί για 5-30 που νόμιζα εγώ... Μου άλλαξαν την αντλία νερού η οποία έχανε και θα είχα πρόβλημα με την ψύξη του κινητήρα. Ευτυχώς ο μάστορας ήταν γάτα και το είδε. Μου είπε επίσης οτι είναι γνωστό πρόβλημα του 1.2 TSI.Την άλλαξα εντός εγγύησης χωρίς να πληρώσω τίποτα. Αυτά προς ενημέρωση. Το κόστος 211 Ευρώ. Πώς σας φαίνεται;
  4. Παίδες καλησπέρα. Σήμερα έκανα το πρώτο σέρβις στο Touran 1.2 TSI που έχω εδώ κι ένα χρόνο. Δεν έχω αλλάξει λάδια πριν τα 15000 που λέει ο κατασκευαστής αλλά συμπλήρωσα 0,5L στα 5000 χλμ, πράγμα φυσιολογικό όπως μου είπανε. Με το που το πήγα, ΑΜΕΣΩΣ με ενημερώσανε οτι έχει έρθει εντολή από Γερμανία να γίνει αναβάθμιση εγκεφάλου και τοποθέτηση ροδέλας στο τούρμπο για να λυθούν διάφορα θέματα που όντως είχα με κομπιάσματα και τρέμουλα στο cold start. Αύριο το πρωί θα δούμε αν όντως έστρωσε. Ο κωδικός της αναβάθμισης που μου έκαναν έινα ο 9097 σε αντίθεση με την 1η αναβάθμιση που είχε άλλο πιο περίπλοκο κωδικό. Μου αλλάξανε λάδια + φίλτρο , μου κάνανε ευθυγράμμιση στο τιμόνι γιατί είχε μικρή αλλά υπαρκτή απόκλιση και στους δύο άξονες, μου συμπλήρωσαν - τσέκαραν τα υγρά παντός είδους , μου έβαλαν αντισκωριακό στην πόρτα του οδηγού η οποία έτριζε όταν την ανοιγόκλεινα και γενικά μου είπαν οτι το αμάξι "φυσάει". Το πήρα για να το παω σπίτι και διαπίστωσα οτι έχουν βελτιωθεί οι επιδόσεις του στις μεγάλες σχέσεις από 4η μέχρι και 6η. Τραβάει καλύτερα και επιταχύνει πιο άμεσα. Ακούω το τούρμπο να ανοίγει πάλι κάτω από τις 2000 στροφές άρα πολύ καλή αυτή η αναβάθμιση! Αν μου σταματήσουν και τα τρεμουλιάσματα στο cold start που θα το δω από αύριο, τότε συγχαρητήρια στου Γερμανούς που δίνουν λύση στα μικροπροβληματάκια του μικρού αλλά θαυματουργού αυτού κινητήρα. Α! Ξέχασα να σας πω οτι πλήρωσα για όλ' αυτά 105 Ευρώ...
  5. Έκανα αυτές τις μέρες ταξίδι 625 χιλιόμετρα με μέση ταχύτητα 120 km/h και έκαψε 42,61 λίτρα , τουτέστιν 6,8 κατανάλωση στα 100 km. Όντως τόσο έδειχνε και στο μετρητή στο καντράν πράγμα που σημαίνει οτι μετράει σωστά και δεν κλέβει... Μου έδινε ακόμη 240 km μέχρι να ξαναγεμίσω ( 60άρι ντεπόζιτο ) άρα με συνετή οδήγηση και πάντα με cruise control σίγουρα βγάζει πάνω από 800+ χιλιόμετρα στο ταξίδι. Καλό έτσι; Στην πόλη φτάνει γύρω στα 700 με προσεκτικό γκάζι αλλιώς... Άυριο πάω για 1ο σέρβις στα 15.000 χλμ. Δεν έχω αλλάξει ούτε λάδια. Μου είπανε κόστος 115 Ευρώ. Τί λέτε; Πώς σας φαίνεται η τιμή; Το σέρβις θα γίνει στη Λάρισα στον Γιαννακόπουλο. Έχετε να μου πείτε κάτι να προσέξω;
  6. Παιδιά χαλαρώστε! Ο θόρυβος που κάνουν τα 1.2 tsi στις χαμηλές στροφές είναι από το σπιραλ της εξάτμισης. Εγώ έχω το Touran 1.2 και από την πρώτη στιγμή το έκανε και ευτυχώς δεν ακούγεται καθόλου με κλειστά παράθυρα. Το κάνει μέχρι τις 1.500 σαλ περίπου στην εκκίνηση και κυρίως όταν είναι κρύο. Μετά ακούγεται πάλι στις αλλαγές ταχυτήτων με χαμηλή ταχύτητα πορείας αλλά όχι τόσο έντονα. Στην αρχή μου έσπαγε τα νεύρα αλλά τώρα το' χω συνηθίσει. Σε εξατμισά που το πήγα και το άκουσε μου' πε οτι είναι μάπα το σπιραλ το οποίο , αν το δείτε, είναι μέσα σε πλέγμα και γι' αυτό κουδουνίζει σαν ξεχαρβαλωμένη βίδα - ελατήριο ή ό,τι άλλο θέλετε. Μου πρότεινε να μου το αλλάξει με άλλο το οποίο είναι χωρίς μεταλλικό πλέγμα. Δεν το' κανα όμως γιατί εμπιστεύομαι τη "μαμά" κι ας κάνει θόρυβο. Ο δε τεχνικός της επίσημης αντιπροσωπείας που το πήγα μου' πε οτι έτσι τα φτιάχνουν τα σπιραλ για να' ναι χαλαρά και να αντέχουν τα ξεσπάσματα του turbo και να μη σπάνε...'Ενας πιο ειδικός σε εξατμίσεις , ας μας πει για την ορθότητα ή όχι του τελευταίου...
  7. Χθές το βράδυ και στα 7500 χλμ μου άναψε στο ταμπλό η ένδειξη να ελέγξω τη στάθμη λαδιού!!!!! Σήμερα Σάββατο τα εξουσιοδοτημένα είναι κλειστά και δεν μπορώ να το παω... Πολύ φοβάμαι οτι μου καίει λάδια....Ελπίζω να είναι "φυσιολογικό" γιατί το αυτοκίνητο το στρώνω και δεν το' χω πλακώσει ποτέ! Έχω διαβάσει εδώ στο φόρουμ οτι κάποιοι με tsi έχουν κατανάλωση λαδιού στην αρχή... Δεν ξέρω , έχω ξενερώσει άσχημα όμως γιατί υποτίθεται οτι ο 1.2 δεν είχε θέμα με τα λάδια όπως ας πούμε το 1.4 gt... Έχετε ακούσει κάτι παρόμοιο για τον 1.2; Πρέπει να ανησυχήσω πολύ; Άν άρχισε να μου καίει από καινούργιο λάδια.....ΑΣ' ΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ!!!!!!!!!!!!!!!!
  8. λοιπόν σήμερα γέμισα μετά από 700 χιλιόμετρα και ο υπολογιστής έδειχνε οτι είχα ακόμα 35 χιλιόμετρα!!!! Έκαψε 88 ευρώ για 700 χιλιόμετρα τα οποία εγιναν κυρίως στην πόλη και στα περίχωρα για μπανιο και σε ένα ημερήσιο ταξιδάκι με πολύ έντονες ανηφόρες και κατηφόρες (Πήλιο). Πάντως κάθε μέρα το κινούσα για κανα 20ρικο χιλιόμετρα σίγουρα. Η τιμή της βενζίνης τώρα που έβαλα είναι 1,574 για την απλή 95άρα που βάζω πάντα. Καλό ε; Να υπογραμμίσω οτι δεν το σκίζω αλλά αλλάζω ταχύτητα γύρω στις 2.000-2.500 σαλ και ακολουθώ τον οδηγό αλλαγής ταχύτητας. Νομίζω οτι για τα δεδομένα του αυτοκινήτου η κατανάλωση πλησιάζει ένα ντίζελ, δεν ξέρω...είμαι πολύ ικανοποιημένος πάντως και για χρήση κυρίως στην πόλη που το θέλω εγώ , νομίζω οτι δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή από τον 1.2 Για περισσότερα ταξίδια ίσως ο 1.4 να είναι πιο κατάλληλος αλλά το αμαξάκι στα 7000 χλμ που το έχω όποτε το πάτησα ποτέ δεν είπε "όχι"....Ίσα ίσα μάλιστα, για 1.2 είναι τελείως αλλού!!! Τώρα το πρωί στο cold start μου τρέμει ελάχιστα όταν πέσει στις 700 στροφές στο ρελαντί για κανα 5-6 δευτερόλεπτα και μετά δεν το ξανακάνει το υπόλοιπο της μέρας...Άν μάλιστα πατήσω λίγο γκάζι τότε σταματάει και δεν το ξανακάνει...Τί μπορεί να είναι; Όχι οτι μ' ενοχλεί αφού είναι ανεπαίσθητο αλλά δεν το έκανε νωρίτερα... Εν πάσει περιπτώσει, το τί έχω κουβαλήσει ....ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ!!! Απίτευτοι χώροι με τα καθίσματα διπλωμένα. Σε καμμία περίπτωση δε συγκρίνεται με το sedan που' χα πιο πριν.
  9. Σχετικά με τους αισθητήρες, δες τί έγραψα εδώ
  10. Στην παραλία;Πώς δηλαδή; Έπινες το καφεδάκι σου ή έπινες τα τσιπουράκια σου και σου βάλανε χέρι στην τσέπη χωρίς να πάρεις χαμπάρι; Σε ρωτάω γιατί κι εγώ χθές μεσημέρι έπινα καφεδάκι στην παραλία αλλά μόνο καμμια 10αριά μαύροι πέρασαν με πλαστά CD ... Όσο για την πόλη μας, άσ' τα να πάνε, από μέρα σε μέρα όλο και χειρότερα και το πιο κακό είναι οτι εμείς δεν είμαστε τόσο υποψιασμένοι όσο οι Αθηναίοι...
  11. Σήμερα το πήγα στην αντιπροσωπεία στο συνεργείο και ο μάστορας μου' πε οτι ο θόρυβος στο σπιράλ είναι φυσιολογικός γιατί έχει ελατήριο το οποίο είναι λάσκα για να έχει περιθώριο όταν ζεσταθεί το turbo να διογκώνεται και να μη σπάει προκαλώντας προβλήματα στην εισαγωγή..."Πού ν' ακούσεις Scirocco και Polo 1.2", μου λέει, "να δεις πώς ακούγονται από κάτω..." Για το τρίξιμο στη χειρολαβή της πόρτας από τη μέσα μεριά η οποία τρίζει όταν την τραβάω για να κλείσω την πόρτα απλά την ξεκούμπωσε ,ή καλύτερα, την ξήλωσε και την ξανακούμπωσε... Το αποτέλεσμα; Εγώ να δω πώς είναι από μέσα τα ηλεκτρικά από τους διακόπτες και ο τριγμός παραμένει... Τα ίδια και στο καντράν...Μου ξήλωσε τη βάση, έβαλε αφρολέξ στα κλιπ που κουμπώνουν και μετά....με όλη του τη δύναμη την ξανακούμπωσε και έχωσε στις σχισμές γύρω απ' τη βάση τα αφρολέξ που περίσσευαν... Το τρίξιμο μειώθηκε αλλά είναι ακόμη εκεί, ευτυχώς όχι παντα. Μετάνιωσα που το πήγα κι έφαγε ξήλωμα για το τίποτα, αυτοκίνητο με 1700 χιλιόμετρα !!! Φίλε , του λέω, έδωσα 19.000!!!! " Σε καταλαβαίνω" μου απαντάει και μετά τίποτα... Α! Σήμερα άνοιξα το AC γιατί είχε πολλή ζέστη το μεσημέρι και έχω να πώ οτι η κατανάλωση ανεβαίνει χαλαρά σ' αυτή την περίπτωση στα 11 - 12 λίτρα μέση κατανάλωση ...Επίσης η απόδοση πέφτει λίγο που σημαίνει οτι τραβάει ο κλιματισμός αρκετή δύναμη απ' το μοτεράκι... Εν πάσει περιπτώσει , ας είναι! Μακάρι αυτά να' ναι όλα του τα προβλήματα... Έχω πάντως αρχίσει να ψιλοξενερώνω....
  12. Λοιπον, μετά από 1670 χλμ. που το κυκλοφορώ, έχω να πω οτι δυστυχώς για τα 19500 χιλιάρικα που έσκασα για να το πάρω μου' χει βγει αρκετά "τριζάτο" Συγκεκριμένα , από την 1η μέρα τρίζανε τα τάσια των τροχών και εντάξει με το που τα βγάλανε και τα ξαναβάλανε έστρωσαν και δεν τρίζουν πια. Το σπιράλ όμως τρίζει ακόμη στις χαμηλές στροφές. Μου είπε ο τεχνικός οτι δεν είναι πρόβλημα και πραγματικά , με κλειστά παράθυρα δεν ακούω τίποτα , τώρα όμως που καλοκαιριάζει κι ανοίγω τα παράθυρα συχνά ,είναι πολύ σπαστικό ν' ακούς καινούργιο αυτοκίνητο να τρίζει από κάτω όταν αλλάζεις από 1η σε 2α ταχύτητα με χαμηλές στροφές... Από την 2η εβδομάδα ξεκίνησε να μου τρίζει αριστερά στο παρμπρίζ και ευτυχώς δεν το κάνει πάντα παρά μόνο σε δρόμους που δεν είναι και τόσο καλκά στρωμένοι αλλά και πάλι...υποτίθεται οτι είναι πολύ καλά συναρμολογημένα... Και μόλις σήμερα το μεσημέρι μου ξεκίνησε εκνευριστικότατο τριγμό στη βάση του καντράν εκεί που ακριβώς από κάτω αρχίζει η κολώνα του τιμονιού...Όταν επιταχύνω ή επιβραδύνω ακούγεται σαν κάτι να τραβάει τα πλαστικά το οποίο φυσικό είναι από τη δύναμη της αδράνειας αλλά στο Mitsubishi των 13000 Ευρώ που είχα πρίν δεν ακούγονταν τίποτα από αυτά μέχρι και που το έδωσα.... Άν από τώρα αρχίσανε οι τριγμοί...Να δω τί άλλο θα ακούσω...
  13. Με το καλό να το πάρεις γιατί 3 μήνες περίμενα κι εγώ και είναι πολύ ρε γ@μ....Βέβαια εγώ το παρήγγειλα 7θέσιο γι'αυτό έπρεπε να περιμένω τόσο. 5θέσια υπήρχαν στο τελωνείο... Το Cruise control βρίσκεται στο μοχλό των φλας οπότε είναι πάρα πολύ εργονομικό και στο ταξίδι απλά εξαφανίζει το πεντάλ του γκαζιού. Ρυθμίζεις ακριβώς την ταχύτητα που θέλεις, αυξομειώνεις και κάνεις όποτε θες resume ή "κλειδώνεις" καινούργια ταχύτητα όποτε θες...Μεγάλη χλίδα σου λέω... Το Hill hold επίσης δουλεύει άψογα. Πρέπει μόνο να πατήσεις βαθια το πεντάλ του φρένου για να ενεργοποιηθεί. Κρατάει το αυτοκίνητο κοκκαλωμένο για 3 δευτερα και μετά το αφήνει . Εσύ εν τω μεταξύ έχεις βάλει 1η ή όπισθεν και ξεκινάς ομαλότατα. Μεγάλη βοήθεια για αρχάριους οδηγούς...οι πιο έμειροι ίσως να μην τους ενθουσιάσει, καλό όμως που υπάρχει και είναι παράμετρος της λειτουργίας του ESP. Ο κινητήρας λόγω έκτης ταχύτητας δεν ακούγεται στο ταξίδι και μπορώ να σου πώ οτι περισσότερο μου ακούγεται στα 120 παρά στα 140-160 οπου ακούγεται μόνο ένα απαλό φύσημα...160 έχεις στις 3.500 στροφές περίπου με έκτη... Βέβαια και στην πόλη που το κυκλοφορώ, επειδή ακολουθώ την ένδειξη αλλαγής σχέσης για οικονομία πάλι είναι αθόρυβο. Στο δε ρελαντί, είναι σαν σβηστό και όταν λειτουργεί το start stop είναι ΟΝΤΩΣ σβηστό...
  14. Σήμερα γύρισα από τις μίνι διακοπές μου και έχω να πώ οτι το αυτοκίνητο είναι ακριβώς ότι περίμενα στο ταξίδι. Σταθερό , άνετο και οικονομικό. Μου έκαψε για 430 χλμ. τόσο που ο δείκτης έφτασε λίγο πρίν το μισό!!! Βέβαια το ρεζερβουάρ είναι 60 λιτρο αλλά και πάλι... Κυρίες και κύριοι η ποιότητα ζωής στο ταξίδι ακούει στο όνομα CRUISE CONTROL!!!!! Δεν περιγράφεται πόσο ξεκούραστο γίνεται το ταξίδι....Επίσης στο Touran βολεύει πολύ το κεντρικό υποβραχιόνιο που στιρίζεις το χέρι και ρυθμίζεται το ύψος του. Έχω την έκδοση Trendline και οι ανέσεις που μου πάρέχει είναι πάρα πολλές σε σχέση με ακριβότερα μοντέλα. Έβαλα 6η και ξέχασα να τη βγάλω. Κατάπινε τις ανηφόρες για την πλάκα του με το cruise control και με μέση ταχύτητα 140 στις 3.200 στροφές έδειχνε μέση κατανάλωση και με AC ανοικτό 8.2 Οι κρίσεις δικές σας. Εγώ πάντως από το 1,2 μοτεράκι είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Σίγουρα δε βάζει φωτιά όπως το 1,4 αλλά αρκεί να σας πώ οτι ακολουθούσα στις ανηφόρες στο Μαρτίνο με Cruise control και τα πόδια σταυροπόδι ένα Outlander με 140 και στο τέλος τον πέρασα. Να σκεφτείτε οτι αυτός φοράει μοτέρ 2.700.... Α! Μια-δυο φορές με ανοικτό παράθυρο άκουγα την τουρμπίνα πολύ απαλά να φυσάει γύρω στις 1550- 2000 στροφές και φτιαχνόμουνα γιατί άρπαζε πολύ από το σημείο εκείνο και μετά....
  15. Ρε τα πιτσιρίκια, τί σου κάνουν!!! Εμένα 2 εβδομάδων αμάξι και μου το' χουν μαυρίσει με τα παπουτσάκια τους... Τί να κάνουμε αφού γι' αυτά το πήραμε...Πήγαινε σε καναν καλό τεντά μήπως μπορεί να στο φτιάξει...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.