Jump to content

tsi_15

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

tsi_15 last won the day on August 11 2018

tsi_15 had the most liked content!

About tsi_15

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

tsi_15's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Είμαι στα 136 άλογα , δυναμομετρηση πριν την βελτίωση έδειξε 110 άλογα ( δεν εχω πρόσθετα στο αυτοκίνητο μόνο ένα ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκουτι) .Εγώ είμαι αρκετά ευχαριστημένος ,δεν έχω δει κάτι το παράξενο μεχρι στιγμής και το αυτοκίνητο πάει αρκετά καλά στον δρόμο.
  2. Έχω το ίδιο αυτοκίνητο ,και έχω βάλει αυτόν τον παράλληλο τις chiptronic (1 χρόνο περίπου ) ,δεν έχω κανένα πρόβλημα και το αυτοκίνητο είναι αρκετά δυνατότερο τώρα.Μέσα στο κιτ υπάρχει και μια φύσα που μπορείς να γυρνάς σε εργοστασιακή μορφή το αυτοκίνητο μέσα σε 1 λεπτό .
  3. Αν ανοίξεις το φιλτροκουτι σου θα πρέπει να είναι γεμάτο νερά ,μόνο τότε έχει περάσει νερό στην εισαγωγή . Να κοιτάξεις την ζημιά και σε ανεξάρτητο συνεργείο ,μήπως και σε κοροϊδεύουν στη VW και θέλουν να σε κάνουν μεροκάματο ,με αυτή την κρίση όλα να τα περιμένεις.
  4. Παντός τα κοψίματα στο διάγραμμα είναι υπαρκτά ,τα διαγράμματα δεν κάνει να τα σχολιάζουμε ?Όταν βλέπεις ένα διάγραμμα σαν καρδιογράφημα πρέπει να είσαι σχετικός για να καταλάβεις κάποιο τυχόν πρόβλημα .Άλλωστε το διάγραμμα σχολίασα οχι εσένα προσωπικά Δεν σε είπαμε και Καμπούρη ( ) Πως έκοβε ο εγκέφαλος την εξάτμιση και το φίλτρο ? με στραβό μάτι γιατί δεν του καθόταν καλά ? (Αστειεύομαι φίλε )Χιουμορ κάνω έτσι μην το παίρνεις στραβά Γιατί ο κόφτης στο κόκκινο διάγραμμα είναι στις 6400 ?(είναι το νορμάλ το κόκκινο διάγραμμα η είναι μικρότερο στάδιο με τραβηγμένο κόφτη ? ?
  5. Η βενζίνη είναι 95ρα ,η ροπή που πήρα είναι περίπου 4,5 Kgm, μετρημένη ροπή νορμαλ είχα 18Kgm ,το αυτοκίνητο δεν έχει τίποτα άλλο πρόσθετο ,όπως με πληροφόρησαν όμως με φίλτρο και εξάτμιση και νέο software στον παράλληλο να φτάσω τα 145 -150 hp και 25-26 ροπή. Δεν είναι πολλά όμως 21 παραπάνω άλογα σε νορμάλ αυτοκίνητο ?? Έχουν τρελαθεί οι Γερμανοί και χαρίζουν άλογα...χαχαχα Σίγουρα το DynoDynamic αυτό που λες δείχνει αρκετά αισιόδοξο ..... Αν το μετρήσω στο DynoDynamic με εκατοστάρα βενζίνη το δικό μου θα βγάλω παραπάνω λες ?
  6. Την σκαναρισα την δυναμομετρηση μου http://imageshack.us.../scan00978.jpg/
  7. Δεν είναι η δική μου δυναμομετρηση στο λινκ που βλέπεις .Αλλά τι δεν πάει καλά τι να κοίταζα ? Είδα και τις άλλες δυναμομετρησεις .... Το τελευταίο διάγραμμα που βλέπω παραπάνω πάντως δείχνει τελείως χάλια. http://www.vwclub.gr...ndpost&p=480020 Χαμηλά μέχρι τις 3200 δείχνει να έχει θέμα με την λειτουργία του μοτέρ και ψηλά μετά τις 6200 κόβει απότομα(σε σχέση με το κάτω που πάει στις 6400) Το άλλο διάγραμμα (με κόκκινο χρώμα) είναι μικρότερο στάδιο η νορμάλ ?) Εμένα το δικό μου διάγραμμα δεν κάνει τέτοια παράξενα ,θα προσπαθήσω να σκαναρω την δυναμομετρηση μου και να την ποσταρω.
  8. Εγώ δεν έχω κάνει reflash άλλα έχω βάλει τον παράλληλο εγκέφαλο της Chiptronic το Chipbox εδώ και τρεις μήνες . Έχω βγάλει 138 άλογα(1.2bar over – 1.0 σταθερό) ,αλλά το αυτοκίνητο πριν βάλω τον εγκέφαλο στην δυναμομετρηση που έγινε έβγαλε 112 άλογα ,και 185Nm . Έχει μετρήσει κανείς άλλος νορμαλ το1.2 TSI ?,εκεί που το μέτρησα μου έδειξαν περίπου καμία εικοσαριά δυναμομετρησεις από νορμάλ 1.2 tsi που έχουν κάνει ,και όλες ήταν από 110 εως 115 άλογα και εως 190 νιουτομετρα . Είναι ο δυνατόν να βγάζει 7-9 άλογα παραπάνω το 1.2 από ότι δηλώνει ο κατασκευαστής ?
  9. Έχω το ίδιο αυτοκίνητο ,και έχω βάλει αυτόν τον παράλληλο τις chiptronic (4μηνες) ,δεν έχω κανένα πρόβλημα και το αυτοκίνητο είναι αρκετά δυνατότερο τώρα. Έχω πίεση τώρα 1.2 bar .Στο ταξίδι που έκανα το καλοκαίρι είδα και πτώση στην κατανάλωση. Το είχα ψάξει για πρόγραμμα στην αρχή αλλά δεν βρήκα κάτι αξιόπιστο. Στην ABT που ρώτησα για πρόγραμμα ,μου είπαν ότι χρησιμοποιούν και αυτοί παράλληλο εγκέφαλο . Άλλωστε με το εγκεφαλακι αυτό δεν χάνω και την εγγύηση, όταν θα πάω για σέρβις θα το βγάλω και δεν θα καταλάβει κάνεις τίποτα . Με ερεύνα που έκανα έμαθα ότι αν έχεις πειράξει τον εγκέφαλο του Polo 1.2 με προγραμματισμό, φαίνεται στο διαγνωστικό της VW .
  10. Αν υπερθερμανθεί ο κινητήρας θα δεις ένα σύμβολο της θερμοκρασίας νερού στο ταμπλό και θα ακούσεις ένα ήχο (μπιπ)
  11. Αυτό το κουτί είναι πιο ακριβό και από το αυτοκίνητο.....
  12. Το συμπέρανα από την συζήτηση εδώ .Αυτό μου έδωσε να καταλάβω αυτή η συζήτηση ,τι πιο απλό. Τι αυτοκίνητο έχεις ? Για το 1.8 TSI μιλάμε τα 43+ κιλά ροπής ?
  13. Άρα κατά τα λεγόμενα τα revo είναι λίγο ήπια. Μονο overboost και μετά τίποτα ?
  14. Δλδ όπως δείχνει ,προς το παρόν , δεν αξίζει η αγορά passat cc 1.8tsi DSG με την προϋπόθεση να το βελτιώσεις ... (όλο προβλήματα διαβάζω)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.