Jump to content

A-Polo

Members
  • Posts

    89
  • Joined

  • Last visited

About A-Polo

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

A-Polo's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

2

Reputation

  1. Ρίξε μια ματιά στις φωτογραφίες μου. Για την τροποποίηση απαιτείται αλλαγή ακραξονίων για να στερεωθούν οι κατάλληλες δαγκάνες (οι μαμά δεν κάνουν). Εμένα μου κόστισε συνολικά 300 Ευρώ με μεταχειρισμένα υλικά. Την τοποθέτηση την έκανα εγώ. Φιλικά
  2. Το πρόβλημα βρίσκεται στη συσκευή μαϊμού. Τι περιμένετε από ένα φτηνό αντίγραφο. Όποιος αγοράζει το γνήσιο δεν το κάνει επειδή του περισσεύουν 350+ Ευρώ αλλά για να έχει συνεχείς ενημερώσεις του firmware και του λογισμικού και υποστήριξη της εταιρίας για μια ζωή. Όσοι δε διαθέτουν τα χρήματα για τη γνήσια συσκευή μην πετάτε τα λεφτά σας στις μαϊμούδες. Απευθυνθείτε σε κάποιον που έχει το γνήσιο να κάνετε τη δουλειά σας. Όποιος θέλει μπορεί να επικοινωνήσει με μένα.
  3. Δοκίμασε τελική με πέμπτη στο κιβώτιο.
  4. Με ένα μικρό πλαστικό λοστάκι ξεκουμπώνει πολύ εύκολα.
  5. Σωστή κίνηση. Από τη στιγμή που είναι ακόμα εντός εγγύησης δεν πειραματιζόμαστε. Αντιπροσωπεία και αλλαγή. Στο δικό μου πάντως μετά από 3 χρόνια δεν έχει παρουσιάσει τέτοιο πρόβλημα.
  6. Ξέρω για το RNS510, πως μέσω VAGCOM μπορείς να επιλέξεις το πρωτόκολλο επικοινωνίας με τα χειριστήρια. Υπάρχουν δύο επιλογές, ένα παλιό (DDP) για αυτοκίνητα πριν από το 2008 περίπου, και ένα νεότερο (BAP) για τα τρέχοντα μοντέλα. Για το RCD310 δεν ξέρω. Πρέπει να το βυσματώσεις σε ένα VAGCOM και να ρίξεις μια ματία στις επιλογές. Αν δεν προσφέρεται τέτοια επιλογή, τα πράγματα γίνονται δύσκολα. Πάντως αν πας για RCD510, βεβαιώσου πως υποστηρίζει το πρωτόκολλο επικοινωνίας BAP. Αν θέλεις μπορώ να ρίξω μια ματιά. Στείλε PM.
  7. Τ' χω δοκιμάσει, αλλά χωρίς το επιθυμητό αποτέλεσμα έως τώρα. Δε φαίνεται να λειτουργεί.
  8. Αν δε σε βολεύουν οι νέες ρυθμίσεις μπορείς να επανέλθεις στην αρχική κατάσταση όποτε επιθυμείς.
  9. Με γεια. Σίγουρα μια από τις ομορφώτερες εκδόσεις του Polo. Απλώς ξανασκέψου τους "δωρεάν" αισθητήρες παρκαρίσματος. Δίνεις τόσα λεφτά για διάφορα άλλα έξτρα. Γιατί δεν παραγγέλνεις και τους αισθητήρες παρκαρίσματος από τη μαμά. Σκέψου, παίρνουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο, λύνουν προφυλακτήρα, ταπετσαρίες, ανοίγουν τρύπες όπου τπυς βολεύει, περνάνε τα καλώδια απ' όπου τους βολεύει και τελικά τα ξανατοθετούν όλα όπως το θυμούνται (και αν έχει σπάσει ή χαθεί κάνα κλιπάκι, ποιός θα το καταλάβει. Ολα αυτά για να τοποθετήσουν κάποιο υλικό δευτέρας διαλογής (δωρεάν γαρ). Προσωπικά θα προτειμούσα να δώσω κάνα δύο, τρία εκατοστάρικα επιπλέον και να πάρω το εργοστασιακό. Φιλικά
  10. Η αίσθηση του τιμονιού πάντως μπορεί να ρυθμιστεί μέσω VCDS, από ελαφρύ έως σπορ (σε 3-4 κλίμακες). Φιλικά
  11. Δε νομίζω να χρειάζεται αλλαγή ολόκληρος ο άξονας. Μόνο τα φρένα και το συρματόσχοινο για το χειρόφρενο. Φιλικά.
  12. Καλησπέρα, Θεωρώ πως η λειτουργεία αυτή μπορεί να απενεργοποιθεί μέσω VCDS. Δεν είναι η λύση στο πρόβλημα αλλά τουλάχιστον δεν γίνεται ενοχλητικό. Φιλικά
  13. Κοίτα π.χ. http://www.kstools.gr/FlipBook/automotive_tools/AutomotiveTools.html στις σελίδες 449-451. Τα καταστήματα θα τα βρεις στην ιστοσελίδα. Αν σου είναι ακριβά μπορείς να βρεις και στο e-bay, π.χ. http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=Innenraum+verkleidung+werkzeug&_sacat=0&_odkw=Innenraumverkleidung+werkzeug&_osacat=0&_from=R40 Φιλικά
  14. A-Polo

    Snow White

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.