Jump to content

GOLF VR6 TURBO

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

About GOLF VR6 TURBO

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 3

GOLF VR6 TURBO's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. σε ευχαριστω φίλε ....(δεν μου έχει έρθει το πμ
  2. Έχει παει το μυαλο μου ότι μπορει να κολλάει η σκαστρα ανοιχτή στην συγκεκριμένη φάση ....αλλα γιατι μόνο στην πρώτη ταχύτητα και όταν ανεβάσει στροφές στης 7000+...και στης υπόλοιπες 2..3...4..5η με αλλαγη στης 7000 στροφές δεν κάνει τίποτα ...και σχεδιαστικά η σκαστρα που φορα είναι ίδια με του 2.0 TFSI και την δουλεύουμε σε αμάξι με 350ps και δεν έχει κανένα πρόβλημα ....παντός θα δοκιμάσω ...
  3. Έκανα αλλαγη φίλτρο βενζίνης στης 15000κμ και το έκοψα στην μέση και ήταν μέσα όλο καθαρό ...απο της σπάνιες περιπτώσεις ...αλλα είναι μαύρα πίσσα και δεν έχουν κανένα πρόβλημα ...
  4. Βενζίνη δουλεύουμε απο την ημέρα αγοράς 100 οκτανια sell v power racing ...και τωρα τελευταία Eko 100 οκτανια ...απο βενζίνη το ξεχναμε και σε log δεν έχω πρόβλημα απο βενζίνες ούτε με την αντλία υψηλής ούτε με την πίσω στο ντεποζιτο ..
  5. Και να φανταστείς έχω κάνει και update στο μαμα προγραμμα βάλαμε την version 9970... το αμάξι σαν μαμα είχε πέσει σαν απόδοση μέχρι της 3000+ στροφές και έκανε κοιλιές στην απόδοση ....
  6. Εισαι μαμα και σου κάνει κόλπα χωρίς να σου δείχνει βλάβη .....και εμένα τα ίδια άντε τωρα να βγάλεις άκρη ...n75 αλλάξαμε ..σκαστρα ..και map sensor ...και αυτο τα ίδια ...
  7. Msdx...φοράς προγραμμα ;;; Το θέμα είναι να μας πει κάποιος με Polo Gti 1.4 ..με Revo η apr αν έχει κάποιο θέμα ..
  8. Το πρόβλημα μου δεν είναι αν θα άλλαξει στης 7100+ η 1η ταχύτητα το οποίο το κάνει για να απλώσει το αμάξι λόγο σπινιαρισματος....και φυσιολογικα για το DSG ....αλλα ότι μετα απο αυτο και την αλλαγη σε 2α δεν έχω πίεση την ζητούμενη που δινει το προγραμμα ..αλλα κατα 0.4 bar κάτω ... και πρέπει να αφήσω το γκάζι στο 50% για 2 δευτερόλεπτα και το ξανα πατάω και Ολα οκ.... Το ίδιο θέμα που του δουλεύει σαν ατμόσφαιρα ...που και που ...βλέπω κάνει και ένα Fabia vrs του msdx...χωρίς να του δείχνει βλάβη στην αυτο διάγνωση ....που πιστεύω να μην το έχει δοκιμάσει απο στάση ...και είμαι συγουρος ότι θα του κάνει το ίδιο ... Μου έχουν πει ότι κυκλοφορούν καμία 30 polo Gti 1.4..,DSG με Revo και αλλα τόσα με apr που είναι Ολα αυτα να μας πουν αν έχουν κάποιο θέμα ...
  9. Passatoukos.....για να στο πω καθαρά ..μάμα το αμάξι διαβάζει μέγιστη ροπή 28.6 κιλά ...τωρα με το προγραμμα 27....το προγραμμα είναι οκ απο την ροπη που διαβάζει για να μην κόβει πιέσει ...απο το DSG ...και όταν έχω την πτώση πιέσει στο vag com η πιέσει που δίνει ο εγκέφαλος δεν πέφτει παρα μόνο η πραγματική ....και βλάβη στην αυτο διαγνώσει δεν βγάζει πουθενά ....
  10. Passatoukos....σκαστρα αλλάξαμε ..N75 ..map sensor ...τίποτα ....και η ροπη του DSG δεν ξεπερνά τα όρια για να μπενει safe mode η να κάνει διακοπές .....
  11. GIORGOS VR6 ...λάθος κατάλαβες αν ξεκινήσω και σπιναρει ....δεν αλλάζει ταχύτητα ο κόσμος να χαλάσει και να πατάω τα πλήκτρα απο το τιμόνι αν δεν παει 7100+....όταν δεν σπιναρει (πάντα με τέρμα γκάζι )..λόγο καλύτερης προσφυγής σε διαφορετικό δρόμο κάνει αλλαγη απο μόνο του στης 5800 και δεν έχει κανένα πρόβλημα ..
  12. Να σου πω την αλήθεια ..μαμα με full Vw racing exhaust ...και ελεύθερο φίλτρο αέρα ...το αμάξι δεν έκανε τίποτα ..αλλα με το αντι σπιν on ...γιατι μόνο έτσι έγραφε καλούς χρόνους και δεν το δουλέψαμε πάνω απο 2 φορές με αντι σπιν off ...γιατι απλα δεν έγραφε καν τους χρόνους που έλεγε ο κατασκευαστής ...ενω με ον ....6.8 δευτερόλεπτα 0.100 km για πλάκα και 0-400 μ 14.9 δευτερόλεπτα
  13. Το πρόβλημα στο συγκεκριμένο polo και δεν ξέρω και σε ποσα αλλα που έχουν προγραμμα δημιουργείτε όταν το αμάξι ξεκινά απο στάση σε δρόμο με όχι ΚΑΛΗ πρόσφυση 1η ταχύτητα και το αμάξι κάνει αλλαγη σε 2α στης 7100+ στροφές στην 1η έχει μέχρι και πριν την αλλαγή σε 2α 1.1bar πίεση με την αλλαγη σε 2α η πίεση πέφτει στο 0.7 bar και η ροπή στο vag com στα 20 κιλά ....και όλες η επόμενες ταχύτητες το ίδιο ...αν ενδιάμεσα αφήσεις το γκάζι στο 50% για 2 δευτερόλεπτα και ξανα πατησεις ξανα σηκώνει κανονικα πιέσει .....τωρα η περιπτώσει που δουλεύει κανονικα είναι μια ....πρέπει να πας σε δρόμο με παρα πολυ ΚΑΛΗ πρόσφυση 1η ταχύτητα και αλλάζη 2α στης 5800 στροφές και η πίεση παράμενει στα επίπεδα που πρέπει και το αμάξι σκοτώνει ....το πρόβλημα φενετε να είναι στο αν σπιναρει κρατα την 1η ταχύτητα μέχρι της 7100+ στροφές που ξεκινα και το πρόβλημα ...αν δεν σπιναρει αλλάζει στης 5800 στροφές και το αμάξι δεν έχει κανένα πρόβλημα ...n75 έχουμε αλλάξει ...σκαστρα έχουμε αλλάξει ..map sensor ..έχουμε αλλάξει ...έλεος ..
  14. Hello from rodos...I LOVE VW

  15. Καλησπέρα.Όνομα :Γιωργος. Έδρα : Ρόδος. Ηλικία :38 Αυτοκίνητο:GOLF 3 VR6 TURBO 600+PS
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.