Jump to content

Manos1981

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

About Manos1981

  • Birthday 05/25/1981

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Contact Methods

  • Yahoo
    ekourkounakis@yahoo.com

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Manos1981's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα στην ομάδα. Σήμερα το πρωί προσπάθησα να στριμώξω το αυτοκίνητο στο parking με αποτέλεσμα να του προκαλέσω δύο «βαθουλώματα» στο πίσω δεξιό φτερό πάνω από το ύψος του τροχού. Χρώμα δεν θα χρειαστεί αλλά μόνο επαναφορά της λαμαρίνας και συνεπώς σκέφτομαι για μέθοδο PDR. Έχετε να προτείνετε κάποιο μάστορα στα βόρεια προάστια; Η γνώμη σας για καταστήματα τύπου paintbul, chipsaway ποια είναι και ποιό το μέσο κόστος τους; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανταπόκριση.
  2. Καλημέρα σας. Τελικά το πρόβλημα ήταν πολλαπλασιαστής ο οποίος αλλάχτηκε και μαζί -προληπτικά- και τα τέσσερα μπουζί.
  3. Καλησπέρα στην Ομάδα & Καλό Φθινόπωρο. Θα ήθελα την γνώμη σας στο παρακάτω πρόβλημα που αντιμετωπίζω: γυρνώντας από Εθνική σήμερα το απόγευμα "σανίδωσα" κάποια στιγμή το αυτοκίνητο με 4η και χαμηλές σχετικά στροφές. Παρατήρησα κάποια κομπιάσματα στο ανέβασμα των στροφών και αμέσως μετά άναψαν οι Ενδείξεις EPC και Check Engine (η συγκεκριμένη αναβόσμησε 3-4 φορές και μετά έσβησε). Ακινητοποίησα το αυτοκίνητο, έσβησα τον κινητήρα, ξαναξεκίνησα και οι ενδείξεις δεν επανήλθαν. Την Δευτέρα το αυτοκίνητο θα πάει στο διαγνωστικό. Προσανατολίζομαι ότι το θέμα αφορά μάλλον Μπουζί (δεν τα έχω αλλάξει ποτέ, προβλέπεται βάσει service book να αλλαχθούν στο επόμενο service), πολλαπλασιαστές ή μπουζοκαλώδια. Έχετε κάποια ιδέα για το τί μπορεί να συμβαίνει ή να έχετε αντιμετωπίσει παρόμοιο θέμα; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας. Φιλικά
  4. Καλησπέρα και από εμένα. Καταρχήν θα πρέπει να "ξεχάσεις" την εργοστασιακή κατανάλωση μιας και οι τιμές της προκύπτουν από μετρήσεις βάσει τυποποιημένων ελέγχων (NEDC). Γενικά θα πρέπει να υπολογίσεις ένα "καπέλο" +25-30% στις τιμές που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Τώρα, όσον αφορά στις συμβουλές που δίνουν τα παιδιά παραπάνω θα πρότεινα επιπλέον: -αλλαγή των σχέσεων κοντά στις 2000 στροφές. -χρήση 100άρας βενζίνης (μπορεί να είναι λίγο ακριβότερη αλλά βάσει προσωπικής εμπειρίας βγάζει παραπάνω χιλιόμετρα). -γενικά να αποκωδικόποιήσεις τις ενδείξεις του trip computer και ιδίως αυτή της στιγμιαίας κατανάλωσης ώστε να εντοπίσεις σε ποιο εύρος στροφών-χρήσης επιβαρύνεις την κατανάλωση. -σε περιπτώσεις στάσεων που υπέρβαίνουν το 1-1,50 λεπτό, σβήνε τον κινητήρα (ελέω της απουσίας start & stop). -σε περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με ημιαυτόματο κιβώτιο DSG7, χρήση του manual mode. Γενικά πάντως να ξέρεις ότι όσο θα γράφεις χιλιόμετρα και θα "ανοίγει" ο κινητήρας θα έχεις και καλύτερα επίπεδα κατανάλωσης. Καλό στρώσιμο :-)
  5. Κατσαβίδι Torx μέγεθος (εάν δεν κάνω λάθος) T20. Μπορεί να μου παραθέσει κανείς πώς μπορώ να αποθηκεύσω τους σταθμούς του ράδιο με το όνομά τους; Ή μήπως δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα στην συγκεκριμένη συσκευή;
  6. Έκανα και εγώ την τοποθέτηση σήμερα. Η καλύτερη value for money αναβάθμιση που έχω κάνει στο αυτοκίνητο. Η αισθητική του ταμπλώ έχει αναβαθμιστεί κατακόρυφα ενώ όποιες λειτουργίες δοκίμασα (radio, CD Changer, AUX) φαίνεται να λειτουργούν μια χαρά.
  7. Καλησπέρα στο thread. Τελικά παρέλαβα σήμερα το πρωί από DHL ευτυχώς χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις! Ανεμένεται μόνο η τοποθέτηση (δεν είχα κατάλληλο κατσαβίδι).
  8. Παιδιά, σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας . Λογικά μέσα στην εβδομάδα θα το παραλάβω (ήδη βρίσκεται στο κέντρο περισυλλογής της DHL Γερμανίας) και θα σας ενημερώσω σχετικά. Φιλικά
  9. Καλησπέρα σας παιδιά. Πριν από λίγο καιρό έκανα και εγώ την παραγγελία του RCD 510 όπως το αναφέρετε παραπάνω. Κάνοντας tracking την παραγγελία μου στο ebay και έχοντας τηρήσει όλες τις οδηγίες αποστολής που αναφέρατε με μήνυμα στον πωλητή (EMS, αξία 20,00€ και χαρακτηρισμός του δέματος ως gift) παρατήρησα ότι το δέμα έχει αποσταλλεί με DHL ----> μεγάλη πιθανότητα να επιβληθούν δασμοί και φόροι στο τελωνείο. Αντιμετωπίσατε κάποιο παρόμοιο πρόβλημα στην αποστολή σας; Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας. Φιλικά
  10. Παιδιά, καλησπέρα σας. Κάτοχος και εγώ ενός Polo GTI υπό τεστ κατανάλωσης λαδιού. Στην πρώτη χιλιάδα το αυτοκίνητο έκαψε 100-150ml ενώ στην δεύτερη όπου υπολείπονται 150 χιλιόμετρα έχει κάψει μέχρι στιγμής γύρω στα 350-400ml λαδιού. Θα ήθελα να σας ρωτήσω με βάση την εμπειρία σας ως τώρα ποιές παραμέτροι πρέπει να τηρούνται ώστε να προχωρήσει η αντιπροσωπεία σε αντικατάσταση κινητήρα. Το αυτοκίνητο έχει μέχρι στιγμής γύρω στις 7.000 χλμ (δεν το κυκλοφορώ πολύ ελέω δουλειάς ) ενώ μέχρι τις 5.000 χλμ είχαν συμπληρωθεί περίπου 3lt λάδι. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων! PS: αλλαγή στα σωληνάκια δεν έχει γίνει.
  11. Αφού "μουλιάσεις" εξωτερικά τις μπούκες με νερό, ψέκασε με Cillit Bang του εμπορίου. Απλά -καλού κακού- χρησιμοποίησέ το πρώτα σε ένα σημείο που να μην φαίνεται. Φιλικά
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.