Jump to content

Dante4

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

About Dante4

  • Birthday 01/28/1985

Contact Methods

  • MSN
    Apaixtos_4@msn.com

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4
  • Car's nickname
    Kindynos

Dante4's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Εχω την εντυπωση πως με θεωρεις για κανενα ''καγκουρα'' αλλα καμια σχεση..... Το golf ine 20vt alla sta 220...Και οσο για την αποδοση οπως λες δεν εχω δει κατι μεχρι στιγμης ισα ισα
  2. Εχω την εντυπωση πως μπορει να ειναι αισθητηρας λ η ο καταλυτης γενικοτερα
  3. Συγνωμη παιδια αλλα εχω μπερδευτη εντελως Οταν λετε μεσαιο ενοειτε την Φλογοκρυπτη?Εγω φοραω σε Golf4 Gti 20Vt Turbo μια εξατμιση πισω ελευθερας με καταργηση του καζανιου τελειως και εχω καταργηση και τον καταλητη.Πριν καταργησω τον καταλητη ειχα σχεδον τον ιδιο ηχο με καταργημενο καταλητη απλα μια Φ.55 σωληνα στην Θέση του καταλητη το αποτελεσμα περρισσοτερο Μπασο και Σκασιματα με Φλογες Και αν δεν ειναι στην ιδεα μου το αμαξι ανοιγει πολλυ πιο ξεκουραστα απο οτι με καταλητη!!!Oσο για την τιμη η αγορα της εξατμισης μεταχειρισμενη την πηρα απο ενα Ηοnda Civic by Stratis Tuning 680HP 50Ε και αλλα 40Ε με πηρε ο μαστορας για να μου την περασει.Η σωληνα Φ.55 που εβαλα στην καταργηση του καταλητη μου κοστισε 12Ε τα περαστικα ητανε δικα μου καθος την εφτιαξα μονος σε μαγαζι ενος φιλου!!!
  4. Για τι τιμη μιλαμε πανω-κατω?Μονο αγορα τοποθετηση την αναλαμβανω εγω
  5. Σαφος υπαρχει καποιος λογος που βρισκεται εκει αλλα προσωρινα τον εβγαλα μεχρι να τοποθετησω κατι καλλυτερο στην θεση τ εργοστασιακου,Καμια ιδεα μηπως???
  6. OLa ta provlimata epitelous lithikan meta tin allagi tis antlias venzinis 85E agoras kai katargisis tou kataliti kathos den forao epano kai kazani to amaksi epitelous Petaei...
  7. Αν θυμάμαι καλα εβγαινε καπου στα 35Ε ο ενας ο Πολλαπλασιαστης...Συνδεσε το λιγο σε καποιον εγκεφαλο γιατι μπορει να ειναι και απο τον Μετρητη μαζας Αερα!!!
  8. Πιστεύω να είναι καλυτερα τωρα
  9. Καλησπέρα σας και από εμενα αν και καινούριος στο Club και στο Forum θέλησα να δημιουργήσω ένα Topic σχετικά με κάποια προβλήματα που έχω τα τελευταία 3 Χρονια με Το Golf4 Gti AGU κινητήρα που έχω στην κατοχή μου.Το αυτοκίνητο το αγόρασα από μαντρα από καποιον γνωστό αλλα στην πορεία "αποδειχτικε" πως απλά ήθελε να το ξεφορτωθεί άρον άρον αν και 4 χρονια πριν το αμάξι με 129.000Κιμ η τιμή του ήτανε στα 15.000E Πολλά μεν αλλα όταν έχεις το Μικρόβιο τις VW και όταν πρόκειται για ένα Golf4 gti.... Το αυτοκίνητο στην αρχή δεν μου έβγαλε προβλήματα μονο μια αντλία λαδιού στην πρώτη εβδομάδα που το κυκλοφόρησα στην πορεία όμως και καθώς περνούσε ο καιρός άρχισε το αμάξι να κόβει και σε απόδοση και σε χιλιόμετρα.Το turbo λογικό είναι όταν το κατέβασα γιατί άρχισα να ψάχνω από που είναι είχε ραγίσει πάνω στο "κλαπε" του Westgate Ο μάστορας που το πήγα μου είπε πως είναι μια φυσιολογική Φθορά αλλα όχι και αναγκαία προς αντικατάσταση του γιατί και 900E δεν είναι και λίγα άλλωστε,Με αποτέλεσμα να Το συνδέσω στον εγκεφαλο και να μου βγάζει συνεχεια προβλημα στον μετρητη μαζας αέρα Αγοράζω "καιουριο" muff κάπου στα 120E αν θυμάμαι καλά Τις Bosch.Την πρώτη εβδομάδα που το δοκίμαζα το αμάξι κατάφερε τελικά να σηκώσει πίεση από 0.1 σε 0.5-0.6 που σύμφωνα με το "autodata" θα έπρεπε να έχω 0.5-0.7 στις 3000 στροφές .Μετά από όλα αυτά αφού απελπιστικά το αφίσα έτσι και δεν το έψαξα καθόλου με αποτέλεσμα ένα χρόνο σχεδόν μετά το αμάξι να μην μπορεί να πάρει μπρός το πρωί "ξελιγοντας" συνεχεια την μπαταρία του αυτοκινητου και έτσι πήρα την μεγάλη απόφαση για γενική επισκευή Μοτέρ κλπ Αφού άλλαξα Από Μπιέλες ,Πιστόνια ελατήρια Βαλβίδες φλάτζες Turbo Καινούριο γενικά τα πάντα μέσα και έξω από την Μηχανή όπως και Δίσκο Πλατό περίμενα μέχρι να στρωθεί ο κινητήρας για να ξεκινήσω επιτέλους να το δοκιμάσω Αλλα τα γκάζια και παλλι ήτανε λίγα η Πίεση στο 0.5 και παλι με αποτέλεσμα να σφίξω τον Ρεγουλατόρο πάνω στο Turbo λίγο παραπάνω και να καταφέρω να σηκώσω πίεση εν στάση στα 0.8Bar. Λίγες μέρες μετά ένα βραδυ αφού έκοβα βόλτα για αρκετή ώρα όταν το αφίσα το αμάξι αφού κρύωσε ο κινητήρας παρατήρησα πως ο Καταλύτης μου από κάτω μύριζε και είχε πάρει ένα Πορτοκαλι χρώμα,Υπέθεσα πως τα κοψίματα που με κάνει ο κινητήρας όταν ανοιγει το Turbo οφείλεται σε Βουλωμένο καταλύτη Το παω την επομενη μέρα και το σηκώνω στον αέρα και βγάζω τον Καταλύτη αλλα μέσα ο καταλύτης τα τοιχώματα του μια χαρά πουθενά σπασμένος και έτσι αυτό το ενδεχόμενο το αποκλείω και αρχίζω να ψάχνομαι σιγά σιγά για αλλου Καθώς ρωτούσα μου λέγανε όλοι να παο να ελέγξω την Αντλία Βενζίνης Ροή/πίεση αν θυμάμαι καλά θα έπρεπε να σηκώνει 2.5-3.0bar Πίεση...Το συνδέω στο μηχάνημα και μου λέει ο μηχανικός μου η αντλία σου τα έχει φτύσει και χρειάζεται άλλαγμα έχεις πίεση αλλα δεν έχεις Ροή κάπου στο 0.5λίτρα αν θυμάμαι με αποτέλεσμα να είμαι τώρα σε ένα σημείο και να λέω ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΚΟΨΙΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ Η ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΙΑ ΣΩΛΗΝΑ ΚΑΘΩΣ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ?? ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΈΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΤΕ ΜΟΥ ΈΧΟΥΝ ΦΎΓΕΙ ΈΝΑ ΣΩΡΌ ΛΕΦΤΑ ΧΩΡΊΣ ΝΑ ΔΩ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΉΣΕΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΎΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.