Jump to content

golf-online

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

About golf-online

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

User Information

  • Νομός
    Μη ορισμένος

golf-online's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Γεια σου Νικο, Η απαντηση και στις δυο ερωτησεις ειναι οχι.
  2. Χαιρετω το φορουμ, Οπως γραφω και στον τιτλο, το κιβωτιο ταχυτητων μου (αυτοματο αλλα οχι DSG) συχνα κλωτσαει οταν κατεβαζει ταχυτητα για το λογο οτι καποιες φορες στην οθονη πισω απο το τιμονι γραφει πως πηγε απο την 5η στην 4η αλλα δεν την ριχνει πραγματικα, με αποτελεσμα οταν πεσει απο την 4η στην 3η στην ουσια να κατεβαζει απο 5η σε 3η και κλωτσαει. Αυτο το κανει παραπανω το καλοκαιρι. Να σημειωσω πως αλλαξα λαδια κιβωτιου ταχυτητων αλλα δεν εγινε τιποτα και ο μηχανικος μου μου ειπε οτι χρειαζεται αντικατασταση το κιβωτιο ταχυτητων (body valve). 1η ερωτηση... εχει δικαιο ο μηχανικος ή υπάρχει κάτι αλλο που μπορουμε να δοκιμασουμε; 2η ερωτηση... αν αποφασισω να μην κανω τιποτα και να ζησω με αυτο, υπαρχει καποιος κινδυνος να παθει καποια αλλη ζημια το αμαξι;
  3. Tiptronic Golf 5, 1.6 FSI του 2004 με 110 χιλιαδες χιλιομετρα. Περίπτωση 1η: Πάω με 80-90 km κι εχει την 6η. Αφηνω το γκαζι και αφηνω το αμαξι να ελαττωσει μονο του ή πατάω πολυ απαλα το φρενο ωστε να ελαττωσει λιγο ταχυτητα. Κατεβάζει μια ταχυτητα στην οθονη αλλα νομιζω δεν την κατεβαζει πραγματικα, και οταν κατεβαζει ακομα μια στην οθονη, κατεβαζει 2 πραγματικες και κλωτσάει. Περιπτωση 2η: Παω με 50-60 km κι εχει την 5η. Αφήνω το γκάζι και ..... (τα υπολοιπα τα ιδια οπως πιο πανω). Το 2014 μου το εκανε συχνα, σχεδον καθε 2-3 μερες. Εβαλε κατι λαδια ο μηχανικος και σταματησε να το κανει. Εχτες το εκανε παλι. Μου ειπε ο μηχανικος οτι ειναι το gearbox (body valve) και τα κοστολογησε ολα μαζι με τα λαδια και τα εργατικα γυρω στις 2 χιλιαδες ευρω. Ακριβως το ιδιο προβλημα εκανε περσι και σε μια φιλη, το ιδιο αμαξι, και απο την αντιπροσωπεια της ειπαν παλι 2 χιλιαδες ευρω. Εχει τυχει και σε καποιον αλλο; Ειναι κατι που μπορω να παραβλεψω και να ζησω μαζι του αν το προβλημα δεν επιδεινωθει, ή ειναι κατι σοβαρο και πρεπει να προχωρησω σε επιδιορθωση/αντικατασταση;
  4. Δηλαδη περιπου ποσες χιλιαδες χιλιομετρα ζωης μπορω να υπολογιζω; 170; 200; 230; Μπορουμε να δωσουμε καποια απαντηση βαση εμπειριας;
  5. Χαιρετω το φορουμ, Ειμαι 29 χρονων και εχω ενα Golf 5, 1.6 FSI του 2004 με 110 χιλιαδες χιλιομετρα. Το αγορασα μεταχειρισμενο το 2010 με 40 χιλιαδες χιλιομετρα. Απο το 2012 μεχρι σημερα εχω ξοδεψει πολλα λεφτα σε επιδιορθωσεις. Περιπου €3000 αν θυμαμαι καλα, ισως και περισσοτερα. Αλλαξα ολοκληρο το σετ καδενας γιατι κροταλιζε στο ξεκινημα, nox sensor, egr valve, 2-3 αλλους αισθητηρες που δεν θυμαμαι πως τους λενε, το υφασμα του ουρανου που σκιστηκε, και δεν θυμαμαι αν ξεχασα και κατι. Περσι ειχε καποιο προβληματακι το κιβωτιο ταχυτητων, κλωτσουσε οταν κατεβαζε ταχυτητες, αλλα του εβαλε κατι λαδια ο μηχανικος και εφτιαξε. Περαν τουτου εχω διορθωσει ολα τα προβληματα οπως σας ειπα, το αμαξι ειναι κουκλι, πολυ καλα διατηρημενο, δερματινα καθισματα, full extra, το αγαπω πολυ και λατρευω να το οδηγω. Ειναι στιβαρό και νιώθω ασφάλεια σε αυτό. Ειμαι σε διλημμα να το πουλησω και να παρω κατι αλλο ή να το κρατησω αφου αλλαξα οτι εξαρτημα ειχε προβλημα. Δεν γνωριζω τι αλλα προβληματα μπορει να βγαλει, ουτε στις ποσες χιλιαδες περιπου χιλιομετρα θα πρεπει να το αποσυρω. Και δεν με πειραζει να ξοδεψω κι αλλες 2 χιλιαδες ευρω πανω του αν ομως ξερω οτι με βγαζει ακομα 5 χρονια. Απο τη μια σκεφτομαι οτι αν το κρατησω θα συνεχισει να μου βγαζει προβληματα και θα συνεχισω να πληρωνω πολλα λεφτα, απο την αλλη σκεφτομαι οτι η μεταβαση απο Golf σε καποιο Ιαπωνιας θα μου κακοφανει. Θα ηθελα να ακουσω τις γνωμες σας.
  6. Βρηκα την φισα που λετε αλλα για να μπορεσω να την ξεκουμπωσω πρεπει να βγει ολο το καθισμα, διαφορετικα δεν φτανει το χερι μου εκει μεσα. Μηπως αυτο ειναι που θα χρεωσει ο μηχανικος €80; Το να βγαλει και να ξαναβαλει το καθισμα; Αν ειναι αυτο τοτε ειναι λογικο.
  7. Αναψε το λαμπακι του αεροσακου και πηρα το αυτοκινητο στον μηχανικο για διαγνωση. Golf 5, 1.6 FSI του 2005. Το εβαλε στο διαγνωστικο και μου ειπε πως ειναι ο πλαινος αεροσακος της θεσης του συνοδηγου και πως μπορει να το φτιαξει με €80. Αυτο που θα ηθελα να μαθω ειναι αν μετα την επισκευη μπορω να εχω το κεφαλι μου ησυχο πως ο αεροσακος θα δουλεψει σε περιπτωση που χρειαστει, η αν απλως ο μηχανικος μπορει απλα να τον απενεργοποιησει για να μην αναβει το λαμπακι.
  8. Χαιρετώ το φόρουμ, Golf 5 1.6 FSI του 2004, triptronic. Όταν αφήνω το γκάζι και πατάω φρένο σιγά-σιγά για να ελαττώσω, π.χ. φανάρι ή στροφή, κάποιες φορές εκεί που πάει να ρίξει ταχύτητα, π.χ. από την τρίτη στην δευτέρα, "κλωτσάει". Ο μηχανικός μου είπε ότι είναι το κιβώτιο ταχυτήτων και μου είπε €700 για να φτιαχτεί το δικό μου ή €1200 για να βάλω καινούριο. Μου πρότεινε να βάλω καινούριο. Καλά τα λέει ο μηχανικός;
  9. Χαιρετώ το φόρουμ, Golf 5 1.6 FSI του 2004. Όταν αφήνω το γκάζι και πατάω φρένο σιγά-σιγά για να ελαττώσω, π.χ. φανάρι ή στροφή, κάποιες φορές εκεί που πάει να ρίξει ταχύτητα, π.χ. από την τρίτη στην δευτέρα, "κλωτσάει". Ο μηχανικός μου είπε ότι είναι το κιβώτιο ταχυτήτων και μου είπε €700 για να φτιαχτεί το δικό μου ή €1200 για να βάλω καινούριο. Μου πρότεινε να βάλω καινούριο. Καλά τα λέει ο μηχανικός;
  10. Είμαι από Κύπρο, εξού και οι ψηλές τιμές. Θα ψάξω και εκτός αντιπροσωπείας ή ακόμα και στο internet.
  11. Οκ φίλε ευχαριστώ. Αν υπάρχουν κι άλλες γνώμες ευχαρίστως να τις ακούσουμε.
  12. Δηλαδή πρέπει να αλλαχτεί και το Variable που κάνει €900;
  13. Golf 5 του 2004. 1.6 FSI Όταν είναι κρύο και το ξεκινώ, τα πρώτά 1-2 δευτερόλεπτα ο θόρυβος της καδένας που γυρνάει είναι πολύ δυνατός. Σαν αλυσοπρίονο. Όταν δεν έχει αρκετή ώρα που το έσβησα, ξεκινά μια χαρά χωρίς κανένα θόρυβο. Πήρα τιμές για να αλλάξω όλο το σετ της καδένας... €13 πρώτος οδηγός€15 δεύτερος οδηγός €140 καδένα €45 τένσιονερ €26 τζιουβάς €42 αντλία νερού €900 Variable + ο κόπος του μηχανικού να τα αλλάξει Είπα στο μηχανικό μου να τα αλλάξουμε όλα εκτός το Variable που κάνει €900 και μου έδωσε 40% πιθανότητες ο θόρυβος να προέρχεται από το Variable. Δηλαδή μου έδωσε 40% πιθανότητες να αλλάξουμε όλα τα άλλα και το πρόβλημα να μη λυθεί. Τί είναι το Variable; Συμφωνείτε με το μηχανικό μου ότι υπάρχει 40% πιθανότητα να φταίει αυτό;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.