Jump to content

dennispapadopoulos

Members
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

dennispapadopoulos last won the day on June 23 2018

dennispapadopoulos had the most liked content!

About dennispapadopoulos

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δυτικής Ελλάδας - Πατρέων
  • Νομός
    Αχαΐας

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Recent Profile Visitors

3,018 profile views

dennispapadopoulos's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

4

Reputation

  1. Σίγουρα αξίζει τότε αν με ρωτάς. Τσέκαρε στο c a r. g r κ σε αγγελίες στο fb.
  2. Πολύ όμορφες. Αν είναι να αλλάξεις βάλε 17" κατά τη γνώμη. Φυσικά και αυξηθεί λίγο η κατανάλωση (~0,5-1l/100km), όπως και η τιμή της τετράδας νέων ελαστικών (+100€ περίπου) και φυσικά θα χτυπάνε λίγο παραπάνω στις λακούβες. Όμως, υπάρχουν και πολλά θετικά (αισθητική, φρενάρισμα, κράτημα). Αν δεν κάνεις πολλά χλμ αξίζει πιστεύω. Εγω που κάνω 30.000χλμ/χρόνο δεν τολμάω να ανέβω σε ίντσες
  3. Ναι σ'αυτήν την υποβάθμιση-"ανάθμιση" αναφέρομαι. Δεν έχω κάνει δυναμομέτρηση πριν και μετά γιατί δεν το περίμενα. Αλλά το αμάξι έχασε πολύ από τη "φούρια" που είχε στα χαμηλά με 2η και 3η ταχύτητα. Έγινε πολύ πιο ομαλό και γραμμικό. Έχασε αυτή τη σπιρτάδα που σε κολλούσε πίσω από το test drive μέχρι και την αναβάθμιση. Αυτό λέγεται εξαπάτηση και θα πρεπε να χουμε αποζημιωθεί. Ξεκάθαρα. Και δεν δέχομαι δικαιολογίες τύπου έτσι θα κρατήσει ο κινητήρας παραπάνω. Ας τα είχαν προβλέψει αυτά νωρίτερα, πριν βγει τ'αμάξι απ' το εργοστάσιο. Δεν μπορεί να αγοράζεις golf R και να στο "γυρνάνε" σε GTI και να σου λένε "κοίτα πόσο γρήγορο είναι!". Ή να αγοράζεις rs4 και να στο κάνουν s4. Καταλαβαίνεις τι εννοώ. Τόσο παραμύθι ούτε ο Αίσωπος δεν πούλησε.Απλά ντροπή. Από μένα έχουν φάει Χ.
  4. Δεν τους προτιμώ πια για τίποτα αυτούς. Αποδείχτηκαν πολύ λίγοι κ εκμεταλλευτές. Απαράδεκτοι απλά. Σ'αυτούς που μου κοψαν όλη τη φρεσκάδα κ το γκάζι του κινητήρα θα πάω για αναβάθμιση;;! Όχι, βέβαια. Θα πρεπε να ντρέπονται. Έχω αλλάξει συνεργείο εδώ κ καιρό.
  5. Χωρίς κανένα περιφερειακό. Μόνο με remap εγκεφάλου. Περιφερειακά μπαίνουν από stage 2 και πάνω.
  6. Λοιπόν..Ήρθα η ώρα λοιπόν κι εγώ να μπω στο stage 1. Έχω πάρει αρκετές τιμές. Οι περισσότερες από 250-450€. Ιπποδύναμη 131-138hp κ ροπή 215-240Nm. Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιο μέλος έχει βρει σε stage 1 (αποδεδειγμένα) ροπή μεγαλύτερη των 240Nm σε λογική τιμή πάντα. Ευχαριστώ!
  7. Δυστυχώς όχι. Δε φαίνεται πάντως πολύ value for money.
  8. Καλησπέρα. Τα χρόνια πέρασαν. Οι ανάγκες όμως παραμένουν και αυξάνονται όπως και τα έξοδα. 30.000χλμ/χρόνο είναι αυτά. 3.000€/χρόνο βενζλινη. Μόλις ρώτησα στον Κολοκυθά στην Πάτρα για εγκατάσταση lovato υγραέριο. 1300€. Τι λέτε;
  9. @Pavlos Baltz @lancias Conti eco contact 5 προτείνω. Εξαιρετικά σε όλες τις συνθήκες.
  10. @spider Αν και έχουν περάσει χρόνια από το post σου έχω να πω τα εξής: Η διάσταση είναι 185/60/15. Βάλε michelin crossclimate+. Είναι φοβερά. Ή έστω continental αντίστοιχα.
  11. @OMINUS Οκτώβρης του 2010 είναι το αμάξι. Ναι ήταν όντως άθλια λάστιχα.
  12. Λοιπόν ήρθε η η ώρα να πω κ γω την εμπειρία μου για τα λάστιχα 185/60/15 του polo 1.2tsi. 1. Τα εργοστασιακά dunlop sp sport 1 άντεξαν 40.000χλμ. Ετυμηγορία: Απαράδεκτα ειδικά στο βρεγμένο. Ποτέ ξανά. 2. Βάζω continental eco contact (335€). Άντεξαν 75.000χλμ(!). Ετυμηγορία: Εξαιρετική πρόσφυση πάντα και παντού αν και λίγο θορυβώδη. 3. Βάζω michelin crossclimate+ (370€). Έχω κάνει ήδη 25.000χλμ και απομένει 5χιλ. πέλμα. Πρόβλεψη θα αντέξουν τουλάχιστον άλλα 50.000χλμ. Ετυμηγορία: Χειρότερα από τα continental στο στεγνό αλλά καλύτερα στο βρεγμένο-παγωμένο. Αθόρυβα και σίγουρα συνήθως. Σημείωση: Το αυτοκίνητο φυλάσσεται πάντα σε κλειστό υπόγειο χώρο και τα 2/3 των χιλιομέτρων είναι σε εθνική χωρίς τρελά γκάζια και σπινιαρίσματα.
  13. Teaching is my passion and driving my hobby..

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.