Jump to content

A59

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

About A59

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

A59's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Παιδια ευχαριστω για τη βοηθεια.Ενταξει,δεν ειμαι και πρωταρης στη βελτιωση αυτοκινητων,απλα δεν εχω ασχοληθει με 20ν turbo. Να πω τη μαυρη μου αληθεια,βαριεμαι να ξαναφτιαχνω παλι απο την αρχη,γι αυτο κοιταζω μπας και βρω καποιο βελτιωμενο,αλλα να μην εχει καννιβαλιστει(δυσκολο). Ενα βιβλιο σερβις τουλαχιστον,να δω αν αλλαζε μπουζι στον ωρα του (κανεις δεν εχει βιβλιο σερβις με αστειες δικαιολογιες) και γενικα πεφτει πολυ παραμυθι... Τουλαχιστον καποιο βελτιωμενο που θα χρειαστει μια-δυο διορθωτικες κινησεις. Κατι θα βρεθει,αν οχι, παλια μου τεχνη κοσκινο...
  2. Ναι,ευχαριστω,το εχω στα υπ'οψιν,απλα πρεπει να βρω την ευκαιρια να ερθω μεχρι την Αθηνα μια βολτα να το δω. Σχετικα με το ερωτημα μου προηγουμενως,ουτε το EPC δεν αναβε... Πιο πολυ ρωταω,ωστε να ξερω τι κοιταζω ,εκ πρωτης οψεως που λενε... Σε ΑΕΒ μοτερ εχω δει μονιμως αναμμενο τσεκ απο το ανοιγμα του διακοπτη **Δες τα μηνυματα σου**
  3. Βασικα να βρω πρωτα ενα σωστο αυτοκινητο και μετα σιγα σιγα θα το φτιαξω,περιπου 250-260 αλογα το θελω. Σημερα πηγα να δω ενα ακομη ΑΕΒ,το οποιο παλι δεν εμφανιζε το τσεκ της μηχανης με το ανοιγμα του διακοπτη...Καραμαμα,αλλα δε μου φανηκε πολυ σοϊ.δεν ειχε καλες ρεπριζ,ανυπαρκτα φρενα,κομμενο χρωμα,χωρις καμμια σημειωση στο βιβλιο σερβις 5-6 χρονια....Οι φωτογραφιες που ειχε ανεβασει ηταν τουλαχιστον πενταετιας... Αυτο με τσεκ,μου το ξεκαθαριζεις σε παρακαλω πως λειτουργει? Γιατι ισχυριζεται οτι δεν αναβει ,ουτε οταν ανοιγεις το διακοπτη...
  4. Εχεις απολυτο δικιο,ειδικα για το συγκεκριμενο
  5. Φιλε,συμφωνα με τα λεγομενα του κατοχου,τα σωθικα ειναι μαμα...Η τουρμπινα ειναι 2860 με εξτερναλ και βγαζει 350 αλογα στο 1,5... Οντως εχει ακριβη αναρτηση(μαλλον θελει επισκευη) Εγω που το βολταρα δεν το εκοψα για πανω απο 260 με τιποτα...Το εγραψα και πιο πανω,τα αλογα δεν ειναι στραγαλια να βγαινουν απλα απο το στομα του καθενος. Απο εκει και περα το αμαξι το απερριψα,πουληθηκε και δε με ενδιαφερει. Παντως μαλλον θα παρω ενα εργοστασιακο και θα το φτιαξω απο την αρχη,απλα βαριεμαι την αναμονη και μεχρι να τελειωσει ξεφευγεις παντα οικονομικα. Να ρωτησω,σχετικα με τους κινητηρες,οι ντιζατοι μηπως θυμασαι ποιους κωδικους εχουν? Αυτα τα μοτερ δεν ειναι τα ανθεκτικοτερα? Απο ο,τι λενε τουλαχιστον...
  6. Οχι φιλε,ενα ασημι ηταν ,απο Καλαματα οντως...Εκει επεσες διανα,το ειχε και παλιοτερα 5500 ,χωρις επιτυχια...(αν εννοεις αυτο)
  7. Κοιτα,εκανα λαθος για την τουρμπινα,ειναι 2860.Αυτος ισχυριζεται οτι βγαζει 350 αλογα...Ομως τυγχανει να εχω οδηγησει με λιγοτερα αλογα πασατ(280) και μπορω να σου εγγυηθω οτι πηγαινε πολυ χειροτερα.Τελος παντων,διαπιστωσα μερικες αλχημειες στο αυτοκινητο,δεν εχει σημασια να τις αναφερω(ο δισκος καθε αλλο παρα sachs πρεπει να ηταν,μαλλον φτιαχτος,δε νοειται τοσο σκληρο πενταλ,εχω οδηγηγσει ξανα 6φτερο-4φτερο και ηταν λιγο πιο σκληρος απο τον κανονικο. Το προγραμμα το ειχε φτιαξει ενας το 2002 ,μετα αλλαχτηκε τουρμπινα 2 φορες χωρις διορθωσεις,κτλ...Καλα κρασια δηλαδη Το ακυρωσα,αλλα αμεσως το αγορασε αλλος(μακαρι να του βγει καλο). Παντως,πασατ εκεινης της εποχης θα αγορασω και θα ζητησω τις συμβουλες σου.Θα σε κρατησω ενημερο
  8. Μαλιστα,ευχαριστω για την απαντηση,αλλα δεν ειναι περιεργο που το τσεκ δεν αναβει ουτε με το ανοιγμα του διακοπτη? Να δωσω μερικες πληροφοριες,2560 με external και μαμα σωθικα στο 1,5 bar δουλευει.Δε μπορω να πω οτι εντυπωσιαστηκα απο τη δυναμη του,αλλα θελει και λαστιχα ,ειναι για πεταμα .Κατι πολυ σημαντικο για μενα,ο συμπλεκτης ειναι πολυ βαρυς αλλα δεν πατιναρει.Θεοβαρος ομως,εχω οδηγησει πουντο τουμπανιασμενο με τετραφτερο,αλλα αυτον τρομαζεις να τον πατησεις...Ειναι ενας ενδοιασμος μου και αυτος...
  9. Καλησπερα,ψαχνω να αγορασω ενα Passat B5-5,5 1.8T Ψαχνοντας ,επεσα πανω σε ενα με κινητηρα APU,απο το οποιο εχουν βγαλει τον καταλυτη... Παρατηρησα οτι βαζοντας μπρος το αυτοκινητο,δεν εμφανιζεται το λαμπακι CHECK της μηχανης.(Ολα τα υπολοιπα αναβουν κανονικα) Εψαξα λιγο στο διαδικτυο και βρηκα οτι οσοι επιχειρουσαν κατι τετοιο,εβαζαν ειδικο ανταπτορα στον λαμδα ,ωστε να μη μενει μονιμα αναμμενο το check. Ο ιδιοκτητης ισχυριζεται οτι απλα εχει σβηστει απο τον προγραμματιστη και εμφανιζεται CHECK μονο οταν εχει προβλημα το αυτοκινητο. Να τον πιστεψω??? Δεν εχω ασχοληθει ξανα με 20ν,συγχωρεστε μου την οποια αφελεια...
  10. Υπερβαλλεις φιλε και το ξερεις πολυ καλα...μαλλον σε κερασε τσαγακι καποιο που προφανως υποτιμησες
  11. Συγκρινοντας τη σημερινη εποχη ,οπου ολοι κατηγορουν τη VW,με την εποχη που εβγαζε το mk3,εχω να πω τα εξης: Το 1400 του 1993,το οποιο αγορασε ο πατερας μου,μπορει να μην ειχε επιδοσεις , αλλα σιγουρα ειχε συβαριτικη κατασκευη και τεραστια αξιοπιστια.(γι'αυτο και αγοραστηκε).Φτανει να πω οτι πουληθηκε με 470000 χλμ,χωρις να εχει παθει σοβαρη ζημια στη μηχανη(μαμα φλατζα). Φυσικα,εκεινη την εποχη 5 εκατ.(χωρις κλιματισμο) δεν εδινες καθε μερα για αυτοκινητο... Σχετικα με τη δικη μου επιλογη (το GT 1600) ,οταν βγηκε το 1995 κοστισε πανω απο 6 εκατ.,εβγαινε μονο σε 3θυρο,το αιρ κοντισιον κοστιζε 730000(!!!) και οπως ηταν φυσικο προτιμηθηκε η ηλιοροφη(να μας μεινει και κανα φραγκο για διακοπες). Παντως το διλλημα της εποχης,ηταν Golf GT ή Fiat Punto GT και εφτανε μονο η συγκριση του ανοιγοκλεισιματος της πορτας των δυο αυτοκινητων,ωστε να αποφασισω... Για να ειμαι απολυτα ειλικρινης,καποια φορα βλεποντας ενα Punto GT να "περναει απο πανω μου" μετανοιωσα για την επιλογη μου,παντως σε βαθος χρονου σιγουρα οχι,γιατι δεν εβγαλε καμμια σοβαρη ζημια,παρολο που βελτιωθηκε πολυ ατμοσφαιρικα
  12. A59

    2.0 8V

    Ενας τετοιος κινητηρας ειτε 1600 ειτε διλιτρος,παρακαλαει να τον τουρμπισεις...
  13. Καλησπερα, εχω ενα golf 3 gt 1600 8v... Tο προβλημα ειναι το εξης:Δεν εμπαινε η δευτερη ταχυτητα-ειδικα στα κατεβασματα.- Πηγα σε μηχανικο ,μου ρυθμισε λιγο τις ντιζες,ομως το προβλημα παρεμεινε(κυριως στα κατεβασματα). Με τα πολλα,κατεληξε οτι φταιει το συγχρονιζε της δευτερας και μου ειπε (και εδω κυριως θελω τη γνωμη σας) οτι ειναι προτιμοτερο να αλλαξω σαζμαν,παρα να επισκευασω το υπαρχον... Εν τω μεταξυ,δεν μπορω να βρω τον τυπο του σαζμαν που φοραει το αυτοκινητο. Μπορει καποιος φιλος να βοηθησει και σε αυτο? Ευχαριστω οσους φιλους απαντησουν
  14. Δεν το διευκρινισα αυτο,ναι δεν εχει air con και σκεπτομουν να βαλω ενα που βρηκα απο gt-σε περιπτωση που ταιριαζε...-
  15. Ο.κ,θα το ρωτησω καλυτερα,για να ειμαι σιγουρος... Ευχαριστω φιλε...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.