Jump to content

Panos-TSI

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

About Panos-TSI

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)
  • Car's nickname
    CrossPolo 1.2 TSI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Panos-TSI's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Λοιπόν, μίλησα το πρωί με Kosmocar (τμήμα εξυπηρέτησης πελατών). Πήρα τις παρακάτω απαντήσεις: 1) Σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο θα φανεί αν υπάρχει έκπτωση ή όχι για την αντικατάσταση της καδένας ανάλογα τον τύπο κινητήρα κλπ. 2) Σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο θα μου πουν ποιον κωδικό σετ καδένας πρέπει να βάλουμε στο κάθε αυτοκίνητο. 3) Για τις διαφορετικές τιμές από συνεργείο σε συνεργείο (εξουσιοδοτημένα), αυτό συμβαίνει επειδή κάθε συνεργείο χρεώνει διαφορετικά τις εργατοώρες ! 4) Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι το πρόβλημα δεν θα παρουσιαστεί ξανά κάποια στιγμή ! Ωραία ... πάμε παρακάτω. Τηλεφώνησα σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο το οποίο ειλικρινά μου έδωσε χρήσιμες πληροφορίες για διάφορα άλλα προβλήματα πριν προβώ σε επισκευή (topmount και σωληνάκια). Τώρα για την αντικατάσταση καδένας το κόστος ανέρχεται σε 405€ για CBZB κινητήρα και τοποθετούν την καδένα με κωδικό 03F109158K που σύμφωνα με το post του Kostas Pak ανήκει στο 2ο σετ καδένας και όχι στο τελευταίο (;) 3ο (03F109158G) που αναφέρεται στο post του Kostas Pak. Δυστυχώς λόγω πίεσης χρόνου δεν ζήτησα κωδικούς για τα άλλα τμήματα του σετ. Αναλογικά πάντως το K που αναφέρεται στο τέλος του κωδικού υποδηλώνει μεταγενέστερο κωδικό από το G. Και βασικά από ότι φαίνεται, μετά το 2ο σετ η καδένα δεν επιμηκύνεται και δεν μπορεί να πηδήξει δόντι αλλά κάποια στιγμή μάλλον θα ακουστεί πάλι ο θόρυβος από το ελατήριο του εντατήρα. Θα κλείσω μάλλον ραντεβού προσεχώς για έλεγχο σε όλα τα προβλήματα μιας και θέλουν να το δουν πριν προβούμε σε οποιαδήποτε ενέργεια. Θα τους αναφέρω και τον κωδικό του 3ου σετ και βλέπουμε ... to be continued
  2. Οκ κατάλαβα, θα κάνω μερικά τηλέφωνα από αύριο και θα επανέλθω αν βγάλω άκρη. Τώρα αν υπάρχει κάποιος που έχει κάνει επίσης αρκετά χιλιόμετρα με τον τελευταίο κωδικό του σετ καδένας, καλό θα ήταν να ακούγαμε τις εντυπώσεις του. Αν και νομίζω κάπου διάβασα ότι στο Polo το πρόβλημα λύνεται οριστικά με την αλλαγή ενώ στο Golf υπάρχει θέμα. Οψόμεθα....
  3. Αν δεν έχει λυθεί το πρόβλημα από τα εξειδικευμένα συνεργεία, τότε λύνεται από εξωτερικά συνεργεία; Τι ακριβώς γίνεται; Βάζουν στις αντιπροσωπείες τον τελευταίο κωδικό ή μόνοι μας πρέπει να αγοράσουμε και να πάμε τον τελευταίο κωδικό σε αντιπροσωπεία ή σε εξωτερικό συνεργείο για να είμαστε σίγουροι; Λύνεται το πρόβλημα με τον τελευταίο κωδικό ή παρουσιάζεται πάλι το πρόβλημα; Ποιος μπορεί να μας πληροφορήσει επίσημα, γνωρίζει κανείς; Αυτές τις μέρες λέω να τηλεφωνήσω και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών να δω τι θα μου πουν. Η τελευταία αντιπροσωπεία που ρώτησα τι κωδικό βάζει μου απάντησε "ότι μας δίνει η VW", περίεργη απάντηση. Γι' αυτό και το ψάχνω.
  4. Βασίλη, από το 2011 έχω το αυτοκίνητο, άρα 7 χρόνια όχι 10. Έχεις δίκιο για τη εξυπηρέτηση, το είπαμε εξαρχής και συμφωνώ. Προσωπικά θεωρώ ότι τόσο η ποιότητα του αυτοκινήτου με τα προβλήματα που βγάζει όσο και το after sales είναι από τελείως αναντίστοιχα έως απαράδεκτα για εταιρεία του ονόματος αυτού. Τους το έχω πει άλλωστε. Τέλος πάντων, επειδή στο παρελθόν έψαχνες και εσύ συνεργείο στην Αθήνα, αν έχεις κάποιον που τον εμπιστεύεσαι αρκετά στείλε ΠΜ.
  5. Δεν αναφέρω την πόλη για ευνόητους λόγους, νοτιότερα είναι πάντως. Είναι όντως μεγάλη η διαφορά, αλλά σε εξωτερικό συνεργείο δεν έχεις μάλλον την διετή εγγύηση , και σε αυτό το πρόβλημα που αναφέρουν κάποιοι ότι παρουσιάζεται ξανά ο θόρυβος, θεωρώ πως έχει κάποια αξία αυτή η εγγύηση και είναι ο σημαντικότερος λόγος που κοιτώ για εξουσιοδοτημένο. Ένας άλλος λόγος είναι ότι υποθέτω ότι έχουν εκπαιδευτεί και ξέρουν να κάνουν σωστά τη δουλειά που απαιτείται. Από την άλλη, δεν είναι και όλα τα εξωτερικά συνεργεία αξιόπιστα, θέλει λίγο ψάξιμο και ανθρώπους που να τους έχεις εμπιστοσύνη. Σ' ευχαριστώ πάντως φίλε, πήρα μια ιδέα για την τιμή. @ basilis.tsi.122 μόνο 2 χρόνια επιπλέον της εγγύησης είμαι στο δίκτυο, ευχαριστώ για την συμβουλή σου φίλε, δίκιο έχεις (σε κριτικές εξυπηρέτησης πελατών τους έχω χώσει πολλά και εγώ).
  6. Χαιρετώ την παρέα. Δυστυχώς είμαι ομοιοπαθής με πληθώρα άλλων προβλημάτων. Μετά δε και από τη διακοπή της τριετούς επέκτασης εγγύησης, τα προβλήματα πολλαπλασιάστηκαν αιφνιδίως. Ενδεικτικά αναφέρω: σωληνάκια που συντονίζουν στο κύκλωμα βενζίνης και εξαερισμού, top-mount που τρίζουν έντονα, αλλαγή αντλίας νερού αφού είχε διαρροή, αλλαγή κόρνας με αερόσακο επειδή δεν έκανε επαφή πάντα η κόρνα και δεν χτυπούσε (ακόμα δεν κάνει καλή επαφή μετά την αλλαγή, το πρόλαβα στην επέκταση εγγύησης αυτό), κολόνα στην πόρτα του οδηγού που κάτι τρίζει μέσα ανάλογα τον καιρό και το οδόστρωμα(!), 3 φορές να καίγεται ο ίδιος μπροστινός λαμπτήρας σε διάστημα 4 μηνών και αφού τον άλλαξαν ξανά, άρχισαν να καίγονται άλλοι λαμπτήρες πίσω, στις διακοπές μας άφησε επίσης από μπουζοκαλώδιο και ευτυχώς το λύσαμε χωρίς μεγάλα τραβήγματα. Μπορεί να ξεχνώ και κάποιο άλλο. Το αυτοκίνητο Polo 1.2 tsi CBZB του 2011 (κατασκευής 12/2010), έχει 76000 χλμ και παρουσιάζει τον γνωστό θόρυβο της καδένας αρκετό καιρό, πολύ πιο πριν από το προηγούμενο σέρβις (Μάιος 2018). Δυστυχώς η τοπική αντιπροσωπεία δεν εντόπισε ή δεν ήθελε να εντοπίσει το πρόβλημα για τους δικούς της λόγους. Κατά τα άλλα χρεώνει υπερβολικά για τα τυπικά σέρβις που έχουν όλα γίνει σε αυτή. Πλέον δεν τους εμπιστεύομαι. Στο θέμα μας τώρα, επειδή πολλές φορές ο θόρυβος ακούγεται πολύ ανησυχητικός (όχι πάντα), απευθύνθηκα σε άλλη αντιπροσωπεία (επαρχιακή επίσης) και το κόστος με έκπτωση που μου πρότειναν για αλλαγή καδένας ανήλθε στα 490€ (ανταλλακτικά + εργασία). Επιπλέον σετ μπουζοκαλώδια, topmount, τακάκια εμπρός, λάδια με φίλτρο λαδιού και εργασία +380€. Πιστεύετε ότι οι τιμές είναι ανταγωνιστικές; Έχετε να προτείνετε κάτι καλύτερο; Υπάρχει η δυνατότητα για επίσκεψη στην Αθήνα αν διαπιστωμένα από αρκετούς, υπάρχει αξιόπιστο και καλό εξουσιοδοτημένο συνεργείο που δεν ενδιαφέρεται μόνο για αφαίμαξη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το ενδιαφέρον.
  7. Γεια χαρά σε όλους και από εμένα. Πρώτο μου post στο club, και δυστυχώς θα είναι post για πρόβλημα ευθυγράμμισης. Αποκτήσαμε πρόσφατα το CrossPolo 1.2 TSI, και εξαρχής φαινόταν να τραβάει δεξιά σε ταχύτητες πάνω από 100 χλ/ω. Από τότε έχουν γίνει διάφορες μετρήσεις και μικρορυθμίσεις στη τοπική αντιπροσωπεία με το πρόβλημα να συνεχίζει (χωρίς αλλαγές ελαστικών και χωρίς έλεγχο κωδικοποίησης τιμονιού). Αυτή τη στιγμή ελέγχουμε και τις αναρτήσεις με διφορούμενα αποτελέσματα για ολοκαίνουριο αυτοκίνητο. Μεγάλο ξενέρωμα καλοκαιριάτικα. Τέλος πάντων, καλό καλοκαίρι.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.