Jump to content

dinos_6n2

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

About dinos_6n2

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N2

dinos_6n2's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Σε μέτρηση που έκανα με το πολύμετρο ,αφού ξεκίνησε το αυτοκίνητο με την βοήθεια κάποιου άλλου , η τάση πριν την εκκίνηση στην μπαταρία ηταν 12V και μετά την εκκίνηση 12.2V. Οπότε υποθέτω δυναμό. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
  2. Ευχαριστω για τις απαντήσεις . Τα νεώτερα: 1.Μετά από 10ωρη ακινησία πάλι το αυτοκίνητο ξεκίνησε ευκολα με την μίζα. 2. Δεν ξεκίνησα το ac καθόλου αυτή τη φορά. Το αυτοκίνητο δούλεψε στο ρελαντί για 20 λεπτά. 3.Αναψε η λυχνία της μπαταρίας. Προσπάθησα να μαρσάρω αλλά έσβησε αφού πρώτα "έτρεμε" λίγο. Η μπαταρία πάλι δεν μπορεί να το ξεκινήσει. Καμιά ιδέα ? Ευχαριστώ και πάλι.
  3. Γεια σας φιλοι, Αν εχει κανείς καμιά ιδέα ας γράψει μια απάντηση για το θέμα που θα περιγράψω , με όση συντομία μπορώ: 1. Πρόσφατα συμπληρώθηκε φρέον στο ΑC και είχα μια καλύτερη απόδοση άμεσα. 2. Την επόμενη μέρα μένω από μπαταρία (Βοsch Silver 62AH - 480 A EN) ηλικία 4,5 ετών - δεν μπορούσε να δώσει εκκίνηση αλλά τα άλλα λειτουργούσαν κανονικά (γυαλοκαθαριστήρες - φώτα κλπ). 3. Ο φίλος και τεχνικός μου λέει θες μπαταρία και δεν σχετίζονται AC και το προβλημά που προέκυψε (κοινός δεν χάλασε αυτός τίποτα). Μου δανείζει προσωρινά μπαταρία 42-45AΗ μικρότερη από ford. 4.Με την μεταχειρισμένη εκκινήσεις συνεχόμενες (για δοκιμή) κανονικά και όλα ΟΚ . 5.Το αμάξι πηγαίνει ταξίδι με AC ανοιχτό 60klm. Στο τέλος της διαδρομης λυχνίες μπαταρίες - airbag ανάβουν. Παρκάρεται στο πάρκινγ σβήνει και δεν μπορεί να εκκινήσει ξανά. 6.Αποσυνδέεται ο αρνητικός πόλος από μένα για 12 ώρες. Μετράτε για διαρροές με οικιακό πολύμετρο σε ρύθμιση αμπερομέτρου σε σειρά και έχω με το συνεγερμό 0.04 Α και με την πόρτα ανοιχτή (φώς καμπίνας - 0.8 Α - άριστα σύμφωνα με αγγλικά φόρουμ). 8.Ελέγχονται ασφάλειες με πολύμετρο σύμφωνα με το http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20091217054057AAUCL4l δηλαδή oi ασφάλειες 11 και 26 κανονικές. Ελέγχεται ο ιμάντας(αριστερά του μοτέρ όπως το βλέπεις) εξωτερικά και είναι σφιχτός (στις οδηγίες λυχνία μπαταρίας λέει έλεγχος ιμάντα) 7. Συνδέεται ο πόλος και εκκινεί κανονικά. 8. Με ανοιχτό καπό εκκινώ ac από το καπό ακούγετε ενα τσικ τσικ και μου έμοιαζε σαν ρελέ που προσπαθει κάτι να ξεκινήσει και προσπάθησε τουλάχιστον 5-6 φορές. 9.Η λυχνία μπαταρίας ξανανάβει - κλείνω AC και σβήνω . Δεν μπορεί πάλι η μπαταρία να το ξεκινήσει. Σκέπτομαι μήπως το ac δούλευε με την μπαταρία... Εχετε καμια ιδέα , για να βοηθήσω και τον μάστορα ... Ευχαριστώ πολύ θερμά Dinos - Thessaloniki
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.