Γεια σας φιλοι,
Αν εχει κανείς καμιά ιδέα ας γράψει μια απάντηση για το θέμα που θα περιγράψω , με όση συντομία μπορώ:
1. Πρόσφατα συμπληρώθηκε φρέον στο ΑC και είχα μια καλύτερη απόδοση άμεσα.
2. Την επόμενη μέρα μένω από μπαταρία (Βοsch Silver 62AH - 480 A EN) ηλικία 4,5 ετών - δεν μπορούσε να δώσει εκκίνηση
αλλά τα άλλα λειτουργούσαν κανονικά (γυαλοκαθαριστήρες - φώτα κλπ).
3. Ο φίλος και τεχνικός μου λέει θες μπαταρία και δεν σχετίζονται AC και το προβλημά που προέκυψε (κοινός δεν χάλασε αυτός
τίποτα). Μου δανείζει προσωρινά μπαταρία 42-45AΗ μικρότερη από ford.
4.Με την μεταχειρισμένη εκκινήσεις συνεχόμενες (για δοκιμή) κανονικά και όλα ΟΚ .
5.Το αμάξι πηγαίνει ταξίδι με AC ανοιχτό 60klm. Στο τέλος της διαδρομης λυχνίες μπαταρίες - airbag ανάβουν.
Παρκάρεται στο πάρκινγ σβήνει και δεν μπορεί να εκκινήσει ξανά.
6.Αποσυνδέεται ο αρνητικός πόλος από μένα για 12 ώρες. Μετράτε για διαρροές με οικιακό πολύμετρο σε ρύθμιση αμπερομέτρου
σε σειρά και έχω με το συνεγερμό 0.04 Α και με την πόρτα ανοιχτή (φώς καμπίνας - 0.8 Α - άριστα σύμφωνα με αγγλικά φόρουμ).
8.Ελέγχονται ασφάλειες με πολύμετρο σύμφωνα με το http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20091217054057AAUCL4l
δηλαδή oi ασφάλειες 11 και 26 κανονικές. Ελέγχεται ο ιμάντας(αριστερά του μοτέρ όπως το βλέπεις) εξωτερικά και είναι σφιχτός (στις οδηγίες λυχνία μπαταρίας λέει έλεγχος ιμάντα)
7. Συνδέεται ο πόλος και εκκινεί κανονικά.
8. Με ανοιχτό καπό εκκινώ ac από το καπό ακούγετε ενα τσικ τσικ και μου έμοιαζε σαν ρελέ που προσπαθει κάτι να ξεκινήσει
και προσπάθησε τουλάχιστον 5-6 φορές.
9.Η λυχνία μπαταρίας ξανανάβει - κλείνω AC και σβήνω . Δεν μπορεί πάλι η μπαταρία να το ξεκινήσει.
Σκέπτομαι μήπως το ac δούλευε με την μπαταρία...
Εχετε καμια ιδέα , για να βοηθήσω και τον μάστορα ...
Ευχαριστώ πολύ θερμά
Dinos - Thessaloniki