Καλησπέρα και από εμένα,κάτοχος golf v 1.4 fsi 90 ps.
Σήμερα έκανα για πρώτη φορά σερβις στην ετεα στα 82000 χμ κ τα λάδια που μου έβαλαν ήταν castrol 10-40.Μέχρι τώρα στα προηγούμενα σερβις,που είχαν γίνει βέροια και ένα στο μανδύλα,αλλαγή λαδιών γινόταν με vw 5-40 με εξαίρεση την πρώτη φορά που είχε μπει 5-30.Γενικά κάθε 15000 χμ που έκανα αλλαγή συμπλήρωνα περίπου 800 ml-1000ml λαδιού.Υπάρχει κάποιος λόγος που έγινε αυτή η αλλαγή?Από ότι κατάλαβα είναι τακτική της ετεα να χρησιμοποιεί το 10-40 έτσι όπως μου εξήγησε ο κύριος που ανέλαβε το σερβις.Πρέπει να προσέξω κάτι στη λειτουργία του αυτοκινήτου με το καινούργιο λάδι?Κάπου διάβασα ότι το 10-40 χρειάζεται αλλαγή πιο τακτικά,ισχύει αυτό?Και κάτι ακόμα,αν χρειαστεί να συμπληρώσω λάδι και δεν είναι 10-40 αλλά 15-40(είχα πάρει παλαιότερα από απροσεξία μου διαφορετικού ιξώδους λάδι για συμπλήρωμα)θα υπάρξει πρακτικά κάποιο πρόβλημα?
Να προσθέσω ότι το τελευταίο καιρό όταν είχα στο ρελαντί το αμάξι ένιωθα ανά περιόδους ένα στιγμιαίο τράνταγμα στο αμάξι που συνοδευόταν από μια στιγμιαία αλλαγή του ήχου του κινητήρα.Έγινε αλλαγή φίλτρου καυσίμου και καθαρισμός πεταλούδας πέρα της αλλαγής λαδιού και αυτό το φαινόμενο δεν το παρατηρώ προς το παρόν.Δεν ξέρω αν έχει σχέση με την ποιότητα της βενζίνης αλλά βάζω σχεδόν σταθερά shell v-power.
Οποιαδήποτε βοήθεια και επισήμανση στα παραπάνω ζητήματα θα ήταν καλοδεχούμενη.
Ευχαριστώ
Δημήτρης