Jump to content

VasP

Members
  • Posts

    102
  • Joined

  • Last visited

About VasP

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

Recent Profile Visitors

1,806 profile views

VasP's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. παντος να ξερετε οτι μερικα κομπιασματα,πτωση της πιεσης σε διαφορα σημεια,μεχρι και εισαγωγη σε safe mode μπορει να ειναι απλα απο καποια τρυπα σε καποιο κολλαρο,και οχι κατευθειαν η σχαστρα.Αδυνατω να πιστεψω οτι η VW εβαλε σχαστρα στο αμαξι που μολις ξεπερασει το 1bar σκιζεται και ξαφνικα αρχιζουν τα προβληματα.Απο την αλλη ξερετε ποσα boost leaks μπορειτε να βρειτε αμα ψαξετε?Μικροδιαρροες απο σωληνακια υποπιεσης,απο σωληνες αερος απο και προς το intercooler,απο και προς την τουρμπινα κλπ κλπ ειναι αρχικα σχεδον αδυνατον να εμφανιστουν σε οποιαδηποτε διαγνωση,και επειδη για να τις βρεις χρειαζεσαι....αυτι και εργαλεια,κανεις δεν μπαινει στον κοπο να ψαξει. Βασικα για να βρεις boost leaks χρειαζεσαι ταπες,πρεσσαρισμα αερα,στο συστημα των κολλαρων του τουρμπο και υστερα ησυχια και ακουστικη!Αν ακους φυσημα και ο αερας που βαζεις χανεται τοτε εχεις καπου τρυπα,η οποια προκαλει την πτωση της πιεσης,ισως ανοδο στην καταναλωση,ισως μπερδεμα στο maf κλπ κλπ....
  2. Δεν ξερω αν το γραψατε ηδη www.autotyres.gr....Παναγιωτης Σιδερης! πολυ καλο παιδι και καλη δουλεια
  3. VasP

    Audi Rs2

    Η audi κατασκευαζε το Audi S2 Avant quattro και 2200 περιπου κομματια τα εστειλε στην porsche προς εξελιξη και διαμορφωση του πρωτου RS μοντελου της. Ετσι η porsche αλλαξε την τουρμπινα,ιντερκουλερ,πολλαπλη εισαγωγης-εξαγωγης,τρομπα βενζινης,injectors,και εγκεφαλο απο μηχανικα ενω οι υπολοιπες βελτιωσεις περιλαμβανουν φρενα,εμπρος πισω,ζαντες,προφυλακτηρες εμπρος-πισω,καθρεφτες κλπ. Ετσι προηλθε απο το S2 το RS2 με τις αναλογες διαφορες στις επιδοσεις φυσικα,οπως επισης και μεγαλα περιθωρια αναβαθμισης που φτανει ακομα και τα 600 αλογα με ροπη στα 800Νm
  4. VasP

    Audi Rs2

    Μπορω να πω οτι ειναι πολυ ανετο,καλοταξιδο,χωρις κοπανηματα και με περισσεια ροπης και δυναμης.Επισης για τους μη γνωριζοντες,περνιεται ανετα για το απλο 80αρι και κανουν το λαθος να προσπαθουν να το προσπερασουν!χεχεχε δεν ηξεραν...δεν ρωταγαν!!!???? και με καμποσα χιλιομετρα στο κοντερ....
  5. να συνεισφερω λιγο τις γνωσεις μου... Εχω μιλησει και εγω με την συγκεκριμενη εταιρια,και μου εχουν πει οτι δινουν εγγυηση,και οτι στα τοσα χρονια που βαζουν μοναχα 1 αυτοκινητο τουσ γυρισε πισω και αυτο γιατι ειχαν βουλωσει με τον καιρο οι αποχετευσεις που υποχρεωτικα φταιχνουν οταν βαζεις ηλιοροφη(4 τον αριθμο που περνουν απο τα 4 κολονακια). Ειχα εργοστασιακη ηλιοροφη στο παλιο μου audi 80 1988 οπου μεχρι πριν απο 1 χρονο που τρακαρε,αλλα ακομα και τωρα που βρισκεται αφημενο,δεν εχει βαλει ουτε παραμικρο νερου(εκτος απο μια φορα που την ξεχασα μισανοιχτη!Το μονο που της ειχα αλλαξει ηταν το περιφερικο της λαστιχο. οσον αφορα την ακαμψια,ειναι δυνατον να διαπιστωσει κανεις αν προκειται να επηρεαστει ή οχι αν αφαιροντας τον ουρανο αποκαλυψει οτι η κολωνα που περναει απο τα μεσαια κολονακια συνεχιζει και στην οροφη σαν στηριξη.Αν αυτη ειναι μεταφερμενη προς τα πισω ως προβλεψη για την χρηση ηλιοροφης,τοτε μπορει αυτη να τοποθετηθει.Αν ομως βρισκεται σε σημειο που πρεπει να κοπει,τοτε η μονη ηλιοροφη που μπορει να μπει στο αμαξι ειναι αυτη που οταν ανοιγει πηγαινει προς τα επανω,και οχι χωνευτη μεσα στο αμαξι. Τελος,ανετα μπορει να δηλωθει η ηλιοροφη στο ΚΤΕΟ και στην αδεια κυκλοφοριας,αρκει να το εχεις κανει.Εμενα στο ΚΤΕΟ μου ζητουσαν 2 φορες που το ειχα περασει να την δηλωσω ενω ηταν απο την μανα του ετσι,και απλα το εκαναν για να μου παρουν λεφτα.Τιποτα δεν εγινε φυσικα και το αμαξι περασε κανονικα.Απλα οταν την βαζεις,το δηλωνεις στην αδεια και την επομενη φορα,το βλεπουν σαν τοποθετημενο ανταλλακτικο και δεν υπαρχει προβλημα.Αφου προβλεπεται απο την εταιρια σαν αξεσουαρ,τοτε μπορεις να την βαλεις.Αν το μοντελο σου δεν βγαινει με αυτη,τοτε εχεις μονο προβλημα. αυτα
  6. θα συμφωνησω και εγω με την σειρα μου με τον arisgti.Τι νοημα εχει επιπλεον να πω οτι θα παρω το gt θα δωσω στην Mtm 12000ευρω και θα εχω ενα αυτοκινητο με 300 αλογα,με 1400 κυβικα και προσθιοκινητο μονο!!! Ολα εχουν τα ορια τους.Πιστευω οτι εκεινος που θελει να παρει το Gt δεν εχει κατα νου τα 300 αλλα περισσοτερο τα 200 αλογα max.Αν ηθελε να ξοδεψει τοσα περισσοτερα τοτε γιατι να μην παει απο την αρχη σε κατι μεγαλυτερο και δυνατοτερο,και προπαντος τετρακινητο για να νιωθει την δυναμη στον δρομο?
  7. μπραβο μηχαλη,πολυ καλο.Βεβαια κριμα που τον πισω εξαερισμο δεν θα τον χαρεις εσυ ποτε,η τουλαχιστον σπανια,αλλα το οτι θα τεμπελιαζεις,σιγουρα!!! Πολυ το φτιαχνεις ομως και ελπιζω τελικα να το κρατησεις και με μετατροπη στο μελλον και να μην κατσει να το αλλαξεις για τιποτε αλλο! με γεια παντος!
  8. το μονο κακο με τους clifford ειναι οτι δεν δινουν εγγυηση(εστω 1 χρονο)στο τηλεχειριστηριο για προφανεις λογους(μπορει να το κακοποιεις),αλλα εμενα τωρα που στα καλα καθουμενα χαλασε το ηχειακι και για να ακουσεις την ειδοποιηση πρεπει να εχεις ακοη superman...Αγορασα ηδη δευτερο κοντρολακι γιατι το εχω αναγκη,αλλα ελπιζω μηπως δεν με χρεωσουν για επισκευη... τι να κανουμε?δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα...
  9. Μηπως κανεις καποιο λαθος?R15 φοραει το GTi???
  10. τι λαστιχο φοραει το GTi?Αν ειναι πανω απο 215 τοτε η 8αρα το παιρνει κανονικα και χωρις κανενα προβλημα,ισα ισα που θα ειναι και ιδανικο. Εμενα μου αρεσουν πολυ οι ζαντες αυτες και ναι του πανε πολυ Εξαλλου η μορφη της ζαντας ειναι υποκειμενικο θεμα.Η ομορφια,οπως την βλεπει κανεις.Απο εκει και περα αν κατσεις και ψαχτεις με βαρη και αντοχες....αστο καλυτερα....μπορει να βρεις τις καλυτερες ζαντες σε προδιαγραφες και να ειναι οι πιο χαλια απο εμφανιση!
  11. καθαρισε την κιολας την πεταλουδα και μετα κανε την ρυθμιση στον εγκεφαλο.Εναλλακτικα βγαλε τον πολο της μπαταριας μηπως μηδενισει τα σφαλματα αφου εχεις καθαρισει την πεταλουδα ομως
  12. λοιπον εγω εβαλα μεμβρανες απο αυτο εδω το καταστημα www.floorprotection.gr που τυχαινε να γνωριζε ο πατερας μου τον ιδιοκτητη,κανει πολυ καλες τιμες,εχει μεμβρανες παχυτερες απο τις κλασσικες και πιο ανθεκτικες,και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.Η πλακα ειναι οτι νομιζα οτι ηταν της 3Μ αντιπροσωπος,αλλα τελικα 3Μ ειχα βαλει στο πρωτο μου αμαξι,και στα αλλα 2 της οικογενειας βαλαμε απο εδω. τελικα πιστευω οτι εχει πολυ μεγαλη σημασια η τοποθετηση αντι για την μεμρβανη.Το υλικο κατασκευης σε ολες ειναι το ιδιο.Το παχος διαφερει,αλλα τελικα μικρη διαφορα κανει και αυτο.Ο τεχνιτης ομως ειναι αυτος που θα καταφερει να την φερει σωστα χωρις φυσσαλιδες και σκισηματα και ετσι θα εχεις ενα καλο αποτελεσμα
  13. να ενα RS2 με 280.Βεβαια επειδη την εχω παρει απο βιντεακι,γι'αυτο δεν εχει καλη ποιοτητα.Στο εν λογω βιντεο ηταν ανηφορικη κλαδογεφυρα και μαλλον οι τυποι πρεπει να ηταν σε ενα ασημι RS2.το οποιο πηγαινε τοσο για καααμποση ωρα.....εχω και αλλα βιντεο σχετικα με αυτους.. enjoy..
  14. βεβαια αλλο η πεταλουδα και αλλο η ISV.ειναι κοντα αλλα εντελως διαφορετικο εξαρτημα..ετσι για να μην μπερδευτεις!
  15. ISV valve.idle stabilization valve. ψαξε να την βρεις που βρισκεται,ειναι η βαλβιδα διατηρησης του ρελαντι και οπως και η πεταλουδα,ετσι και αυτη θελει το καθαρισμα της.Βρισκεται λογικα καπου κοντα στην πεταλουδα ειναι κυλινδρικη και εχει 2 εξοδους και μια φυσσα.Την βγαζεις και την καθαριζεις με carb cleaner,την αφηνεις να στεγνωσει και την επανατοποθετεις.Αν μετα απο αυτο και το καθαρισμα της πεταλουδας εχεις τα ιδια,ισως και να χρειαζεται αλλαγμα η ISV...συνηθως τσουχτερη η τιμη της...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.