Jump to content

mosses

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

About mosses

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

mosses's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

3

Reputation

  1. εγω εχω πανω την ανοιχτου τυπου της forge εδω και 2 χρονια και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος. Επειδη εχω και μπαρομετρο, μπορω να πω οτι κραταει σταθερη την πιεση σε τερμα γκαζι, ενω με την μαμα επεφτε σιγα σιγα.
  2. Για ευθεια?!? Μαστα... τ'ακουσαμε κι'αυτο!
  3. φιλε πατουσακο... ηταν τενεκεδες! Τενεκεδες γεματοι τσαγακι!
  4. Οσο και να ριξει υδρωτα και αιμα, παντως, το πολακι δεν θα στριψει ποτε οπως ενα rallye.
  5. παρε polo φιλε. Απλα ψαξτο. Ενας καλος μαστορας θα μπορει να καταλαβει αν καιει λαδια η οχι. Εγω τρια χρονια και 25000 χλμ μετα, δεν εχω ουτε καμενα λαδια ουτε θεμα με το dsg. Ψαξιμο θελει και θα βρεις κατι καλο. Μην επιρεαζεσε.
  6. έλα ρε παιδιά τωρα! δηλαδή εσείς εισαστέ με το μάτι στο μπαρομετρο?? εγώ το κοιτάω μονο στην εθνικη και θέλω να δω αν χάνω πιεση σε ρεπριζ.
  7. ασε μην το συζητας! τρομερα επικινδυνο! καθε φορα που το κοιταζω τρομαζω!
  8. ναι πολυ. Εκτος του οτι δεν τρυπισα κατι που ισως μετανιωνα μετα καθως αυτο το ανταλακτικο ειναι φθηνο (οπως πχ το ταμπλο) του εχω δωσει κλιση προς τον οδηγο. το ματι πεφτει πανω ευκολα. Φυσικα δεν ειναι για να το κοιτας συνεχεια...πρεπει να κοιτας και τον δρομο!
  9. κανενα απολυτως προβλημα σε gti 6r. Απλη εγκατασταση με παροχη για ρευμα απο την ασφαλειοθηκη. Εχει μια κενη ασφαλεια που λειτουργει μονο οταν το κλειδι ειναι γυρισμενο. Δεν εχει βγαλει καμια βλαβη και το μονο ζορι ειναι να περασει το σωλινακι απο τον χωρο της μηχανης στην καμπινα. Παραθετω φωτο: Mαρκα auto gauge. Κοστος 20 ευρω. Δεν χρειαζετε το super duper. Μια χαρα κανει την δουλεια του.
  10. να να ενισχυσω την "αλλη" αποψη, να σε ενημερωσω οτι και το δικο μου (08/2011) με 30000 χλμ πλεον, δεν καιει απολυτως τιποτα. Κανε ενα καλο στρωσιμο και θα εισαι μια χαρουλα. Αφου το γουσταρεις θα σε ικανοποιησει αρκετα! Μην σκοτιζεις το μυαλο σου με τα "αν" και τα "ισως".Μονο κακο κανουν!
  11. καλησπερα μαστορια. Αποφασισα να βαλω μπαρομετρο στο GTI 6r μου. Ξερει καποιος να μου πει που θα βαλω το "Τ" για να παρω πιεση? μην κοψω λαθος σωληνακι και τρεχουμε!
  12. ειναι αδικο να τα βαζουμε ολα στο ιδιο καζανι. ξαναλεω το δικο μου ειναι 08/11 και μετα απο 20000 δεν εχει καψει τιποτα. ακομα και οι εξατμισεις ειναι πεντακαθαρες. ψαξιμο θελει η δουλεια και νομιζω θα βρεις. επισης εχω την εντυπωση οτι τα πολυ φθηνα ,τα σκοτωμενα δηλαδη, εχουν μεγαλυτερες πιθανοτητες να καινε.
  13. μικτη οδηγηση. υπολογισε οτι το αμαξι κανει τακτικα αθηνα επιδαυρο. Γενικα μ'αρεσει να στριβω οποτε μετα την κορινθο του αλλαζω τα φωτα.ουτε καπνιλες εχω δει ουτε εχει μαυρισει η εξατμιση. Ισως ειμαι υπερτυχερος της VW... ξερω γω... μπορει να το βαλουν στο μουσειο τους αμα τους το πω!
  14. τελικα ειναι θεμα τυχης. Το δικο μου, μοντελο του 11 δεν εχει καψει τιποτα ποτε. μετα απο 20000 και μικτη οδηγηση ουτε σταλα δεν εχει καει. Οποτε, ειναι θεμα ζαριας...
  15. το αμαξι δεν παθαινει τιποτα αν αφαιρεθει αυτο το "μαραφετι". Συγκεκριμενα αυτο που αφαιρεσε ο φιλος ειναι η μοναδα ελεγχου. Το "ενισχυτακι" ειναι αρκετα ποιο δεξια απο εκει και ειναι πολυ δυσκολο να βγει αν και δεν χρειαζεται να αφαιρεθει αυτο. Εγω σκοπευω να βαλω διακοπτακι γιατι καποιες φορες, κακα τα ψεματα, γουσταρω το μουγκριτο.Το μονο ζορι που εχω ειναι το περασμα του καλωδιου απο το μοτερ στην καμπινα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.