Jump to content

jimbak33

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

About jimbak33

  • Birthday 12/07/1977

User Information

  • Gender
    Male

Contact Methods

  • Yahoo
    jimbak32@yahoo.gr

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  • Car's nickname
    Vw Golf V Gt 170Ps

Recent Profile Visitors

1,503 profile views

jimbak33's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Καλησπερα σε ολους Εχω ενα VW GOLF V GT 170PS με κωδικο κινητηρα BLG και μου μηριζει λιγο στην καμπινα βενζινη. το ψαχνω στον κινητηρα μπροστα και βλεπω την βαλβιδα N276 να ειναι νοπη απο βενζινη.Αρα πρεπει να χανει λιγο εκει. Ηθελα να ρωτησω αν ξερει καποιος ποσο κανει αυτη η Ν276 (βαλβιδα) και τι γνησιο κωδικο εχει και αν μπορω να την αντικαταστησω μονος μου? Γιατι να χανει βενζινη εκει? μηπως καποιο o-ring εσωτερικα αρχισε να χανει? Με την συμπεριφορα του αυτοκινητου δεν εχω κανενα προβλημα απολυτος Επισης ξεχασα να σας πω πως το αυτοκινητο ειναι μαμισιο και δεν εχει αλλαχθει που να εχει σχεση βελτιωσης Σας ευχαριστω εκ των προτερων
  2. τι ακριβως θορυβος ειναι? μπορεις να τον περιγραψεις? αν εχεις καποιο βιντεο θα ητανε πολυ καλυτερα
  3. Δειτε παρακατω τις φωτογραφιες που σας ελεγα
  4. Το γραναζι του μεταβλητου.Αλλα φτοιαχνεται
  5. Παιδια θα βαλω φωτογραφιες να δειτε που ακριβως ειναι το προβλημα. Αμφιβαλω αν καποιος μαστορας το εχει ανοιξει αυτο το γραναζι να δει πως ειναι μεσα Απλα σου δινουνε την ευκολη λυση να αγορασεις καινουριο και σε ποναει η τσεπη σου.Για τον @@@@@@ μαστορια!!!! Τα υπολοιπα ανταλλακτικα τα αλλαζουνε προληπτικα γιατι εχουνε και ατοι προμηθειες απο αυτα Γι'αυτο γινονται ολα αυτα Η καδενα, ο τεντωτηρας και οι γλυστρες δεν εχουνε καμια φθορα.Θα τα δειτε στις φωτο οταν τις δημοσιευσω Δεν μπορω να πω απο που ειμαι γιατι θα το δουνε σιγουρα και θα καταλαβουνε Το γραναζι λυπαινεται μια χαρα μεσα απλα η κατασκευη του ειναι τετοια που θα δειτε απο τις φωτο.Οταν δεν κανεις τις αλλαγες των λαδιων κανονικα μαζευει μεσα βρομιες του κινητηρα.Δες στο YouTube " VVT-i Actuator is dirty " τετοιο γραναζι μεταβλητου απο VVTI να δεις τι βρομιες μαζευει μεσα. Χαλαρωνουνε λιγο τα ελασματα και γι'αυτο συμβαινει αυτο.Τα πατας λιγο με το χερι σου και επανερχεται η ελαστικοτητα που εχουνε
  6. Καλησπερα παιδια.Ειμαι κατοχος ενος VW GOLF V GT 170PS 2008.Ξυπναω μια μερα και βαζω το αυτοκινητο μου μπροστα και ακουω εναν παραξενο θορυβο απο την μηχανη μπροστα να κανει σαν τρακτερ.Στο ριλαντι ακουγοτανε πολυ εντονα μολις εδινα γκαζι προχωροντας (επιταχυνα γρυγορα) στις ψυλεσ στροφεσ δεν ακουγονταν καθολου.Στις χαμηλες στροφες εκανε σαν τρακτερ.Το παω κατευθειαν στον μηχανικο μου και μου λεει πως πρεπει να λυθει για να δουμε τι ακριβως συμβαινει.Επειτα απο μια μερα με περνει τηλεφωνο και μου λεει τα εξης: "Μετα απο συννενοηση με την αντιπροσωπεια εχει χαλασει το γραναζι του μεταβλητου χρονισμου και θα αλλαχτει προληπτικα και η καδενα,γλυστρες και ο τεντωτηρας" .Συνολο σε ανταλλακτικα γνησια απο την αντιπροσωπεια 750 Euro + τα εργατικα.Επιδει το χρειαζομαι το αμαξι αμεσα του απανταω να το προχωρησει και να το επισκευασει.Ολα καλα παω περνω το αμαξι και ητανε ολα ενταξει.Περνω μαζι μου και τα ανταλλακτικα τα παλια. Επειδη με ετρωγε μεσα μου κοιταω το γραναζι του μεταβλητου χρονισμου (το παλιο) και βλεπω πως εχει τεσσερις βιδες που ξεβιδωνει και λυνει (δεν ειναι fix).Nα σας πω προκαταβολικα πως το επαγγελμα μου ειναι μηχανολογος σε μια απο τις μεγαλυτερες επιχειρησεις της Ελλαδας. Ξεβιδωνω τις βιδες και το ανοιγω και τι βλεπω μεσα. Αυτο που περιστρεφεται μεσα με την πιεση του λαδιου εχει κατι σαν στεγανα που στεγανωποιουνε τοιχωμα με τοιχωμα για να περιστραφει.Το καθε στεγανο απο την πισω πλευρα του εχει ενα ελασμα και πιεζει το στεγανο για να στεγανοποιει. Εχει φυγει καποιο στεγανο απο την θεση του και εχει φρακαρει τον περιστροφεα και δεν κουνιεται.Τα βγαζω ολα τα καθαριζω και το ξαναδενω και εχω φρικαρει. Καθομαι και σκεφτομαι πως πληρωσα 1000 Euro για πλακα. Γιατι ολοι οι μηχανικοι ειναι αχρηστοι και βολευονται με την ευκολη λυση του καινουριου ανταλλακτικου και οι αντιπροσωπειες το ιδιο σε λιγες μερες θα διμοσιευσω τις φωτογραφιες που τραβηξα και θα τους κανω ολους ρομπα( ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ) ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝΕ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ
  7. δεν εχει να κανει το ποσα χιλιομετρα εχει το αμαξι.Εχω ακουσει πως συμβαινουνε σε παρα πολλεσ περιπτωσεις χιλιομετρων εχει να κανει το κατα ποσο εισαι τυχερος και ποτε θα συμβει δεν υπαρχει καμια φθορα μεσα στο γραναζι του μεταβλητου
  8. Καλησπερα παιδια.Ειμαι κατοχος ενος VW GOLF V GT 170PS 2008.Ξυπναω μια μερα και βαζω το αυτοκινητο μου μπροστα και ακουω εναν παραξενο θορυβο απο την μηχανη μπροστα να κανει σαν τρακτερ.Στο ριλαντι ακουγοτανε πολυ εντονα μολις εδινα γκαζι προχωροντας (επιταχυνα γρυγορα) στις ψυλεσ στροφεσ δεν ακουγονταν καθολου.Στις χαμηλες στροφες εκανε σαν τρακτερ.Το παω κατευθειαν στον μηχανικο μου και μου λεει πως πρεπει να λυθει για να δουμε τι ακριβως συμβαινει.Επειτα απο μια μερα με περνει τηλεφωνο και μου λεει τα εξης: "Μετα απο συννενοηση με την αντιπροσωπεια εχει χαλασει το γραναζι του μεταβλητου χρονισμου και θα αλλαχτει προληπτικα και η καδενα,γλυστρες και ο τεντωτηρας" .Συνολο σε ανταλλακτικα γνησια απο την αντιπροσωπεια 750 Euro + τα εργατικα.Επιδει το χρειαζομαι το αμαξι αμεσα του απανταω να το προχωρησει και να το επισκευασει.Ολα καλα παω περνω το αμαξι και ητανε ολα ενταξει.Περνω μαζι μου και τα ανταλλακτικα τα παλια. Επειδη με ετρωγε μεσα μου κοιταω το γραναζι του μεταβλητου χρονισμου (το παλιο) και βλεπω πως εχει τεσσερις βιδες που ξεβιδωνει και λυνει (δεν ειναι fix).Nα σας πω προκαταβολικα πως το επαγγελμα μου ειναι μηχανολογος σε μια απο τις μεγαλυτερες επιχειρησεις της Ελλαδας. Ξεβιδωνω τις βιδες και το ανοιγω και τι βλεπω μεσα. Αυτο που περιστρεφεται μεσα με την πιεση του λαδιου εχει κατι σαν στεγανα που στεγανωποιουνε τοιχωμα με τοιχωμα για να περιστραφει.Το καθε στεγανο απο την πισω πλευρα του εχει ενα ελασμα και πιεζει το στεγανο για να στεγανοποιει. Εχει φυγει καποιο ελασμα ενος στεγανου απο την θεση του και εχει φρακαρει τον περιστροφεα και δεν κουνιεται.Τα βγαζω ολα τα καθαριζω και το ξαναδενω και εχω φρικαρει. Καθομαι και σκεφτομαι πως πληρωσα 1000 Euro για πλακα. Γιατι ολοι οι μηχανικοι ειναι αχρηστοι και βολευονται με την ευκολη λυση του καινουριου ανταλλακτικου και οι αντιπροσωπειες το ιδιο σε λιγες μερες θα διμοσιευσω τις φωτογραφιες που τραβηξα και θα τους κανω ολους ρομπα( ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ) ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝΕ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ
  9. Φιλαρακι το προβλημα σου αν καταλαβα καλα ειναι οταν βαζεις το αμαξι μπροστα κρυο εχεις ενα θορυβο στο μοτερ οπου βαρανε τα οστιρια.Το προβλημα αυτο το ειχα σε ενα vw golf 1,6 fsi και εχουνε παρουσιαστει σε πολλα golf οταν ειχανε πρωτοβγει τα 5αρια.Δεν ειναι ουτε η καδενα ουτε το γραναζι του στροφαλου αλλα ουτε και η γλιστρα της καδενας που αλλαζανε αλλα το γραναζι χρονισμου του εκκεντροφορου.Εχει χαλασει η στεγανωποιηση του απο τα λαδια και δεν κραταει λαδια στο καπακι οταν σβηνεις την μηχανη με αποτελεσμα οταν μετα πας νατο βαλεις μπροστα να χτυπανε τα οστιρια 4 εως 5 δευτερολεπτα.Το γραναζι του εκκεντροφορου εχει αγορα γυρω στα 400 euro.
  10. εγω την ξερω βαλβιδα ψυκτικου υγρου.αφου την αλλαξες και κανει τα ιδια να πας στην αντιπροσωπια να παρεις μια γνησια γιατι μαλλον ο μαστορας σου σε κοροιδευει οσο για την forge και εγω τον ανταπτορα εννοουσα.δεν κανει για το αυτοκινητο σου.χανεις τι δυναμη του αυτοκινητου σου
  11. Πρωτον βγαλε την σκαστρα της Forge γιατι δεν κανει για το αυτοκινητο σου και βαλε ξανα την μαμα σκαστρα και δευτερον να πας να αλλαξεις την βαλβιδα του ψυκτικου υγρου γιατι το αμαξι σου δουλευει συνεχεια κρυο. Δεν ξερω αν το καταλαβεσ αλλα καιες και πολυ περισσοτερη βενζινη.Εχει κολησει η βαλβιδα του ψυκτικου υγρου και ο εγκεφαλος διαβαζει οτι ο κινητηρας ειναι πολυ ζεστος και κοιταει να στο κρυωνει συνεχεια γι'αυτο δουλευουνε συνεχεια τα βεντιλατερ ΑΑΑ και πεσ στον κατσαπλια τον μηχανικο σου να ξανα παει σχολειο να τα ξανα διαβασει γιατι μαλλον δεν το ειχε περασει το συγκεκριμενο μαθημα Αχρηστοι μηχανικοι....Απατεωνες... Πρωτον βγαλε την σκαστρα της Forge γιατι δεν κανει για το αυτοκινητο σου και βαλε ξανα την μαμα σκαστρα και δευτερον να πας να αλλαξεις την βαλβιδα του ψυκτικου υγρου γιατι το αμαξι σου δουλευει συνεχεια κρυο. Δεν ξερω αν το καταλαβεσ αλλα καιες και πολυ περισσοτερη βενζινη.Εχει κολησει η βαλβιδα του ψυκτικου υγρου και ο εγκεφαλος διαβαζει οτι ο κινητηρας ειναι πολυ ζεστος και κοιταει να στο κρυωνει συνεχεια γι'αυτο δουλευουνε συνεχεια τα βεντιλατερ ΑΑΑ και πεσ στον κατσαπλια τον μηχανικο σου να ξανα παει σχολειο να τα ξανα διαβασει γιατι μαλλον δεν το ειχε περασει το συγκεκριμενο μαθημα Αχρηστοι μηχανικοι....Απατεωνες...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.