Jump to content

Golf 5 Tstsai

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Golf 5 Tstsai last won the day on August 20 2021

Golf 5 Tstsai had the most liked content!

About Golf 5 Tstsai

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Νέας Ιωνίας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

1,019 profile views

Golf 5 Tstsai's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Καλησπέρα παιδιά άλλος ένας στο club του cold start check engine πέρυσι το καλοκαίρι για κάποιο παράξενο λόγο σκίστηκε η επιστροφή του ψυκτικού υγρού κάθετα κιόλας με αποτέλεσμα το αμάξι αν αδειάσει όλο το ψυκτικό υγρό και να φτάσει 100℃ να μην πολύ λόγο αλλαγή σωληνώσεων όλων για να είμαστε ΟΚ όλα Gouda και ζαμπόν και 4 μήνες μετά στα 170000 χλμ πλέον το γνωστό ρετάρισμα κύλινδρος 1 μόνιμο miss fire και να παλεύω με τα μαστόρια να μου λέει ο καθένας από μια διαφορετική ιστορία για τον κόσμο του ΤSi από φλάντζα κεφαλής σε μπεκ από μπεκ σε ελατήρια και λάδια στο άνω μέρος του πιστονιού μόνο για την Daenerys και τους δράκους δεν έχω ακούσει . διάβασα όλη την συζήτηση και ξεχώρισα ένα παλικαράκι που το είχε ανάψει και το λαδάκι (κόκκινο) μερικές φορές και δίστιχος φοβάμαι το τι θα αντικρίσω αν ανοίξω την Golfo μου. εντωμεταξύ στο έλεγχο τον κύλινδρων για πίεση δείχνει κάτω από 60% στον 1 + οτι 3-4 μέρες τώρα στο cold start βλέπω καπνούς για 15-20 δεύτερα και μετά σταματάει από τον χώρο του κινητήρα χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω από που μεταξύ τουρμπίνας και κινητήρα + ότι άρχισε πάλι να κατεβαίνει η στάθμη του ψυκτικού υγρού και την επομένη (μετά από 16ωρες) μόλις ανοίξω την τάπα να συμπληρώσω επιστρέφει στη θέση του το ψυκτικο. Το μονό κάλο είναι ότι έχω βρει μάστορα που δείχνει σωστός και το ψάχνουμε. όλες οι γνώμες και οι πλάκες καλοδεχούμενες ευχαριστώ εκ τον πρότερων
  2. 5€ αλλά θα χρειαστεί Καινούργιο δοχείο και αλλαγή στα λάστιχα του συστήματος. Δεν είναι να παίζεις με αυτά σε πειραγμένο κινητήρα
  3. Τελικά φθηνά την γλιτώσαμε ήταν το καπάκι από το δοχείο υπερπλήρωση έχει μια βαλβίδα πάνω που μετά από κάποια πίεση απελευθερώνει αυτή είχε κολλήσει με αποτέλεσμα να κατεβαίνει η στάθμη του υγρού και μόλις το άνοιγες ερχόταν στα ίσα του.
  4. Ναι το κάνει συνέχεια στα 20 χλμ μετά ανάβει λαμπάκι ανοίγω καπάκι και επανέρχεται στα 20 χλμ πάλι το ίδιο αυτό ξεκίνησε να μου το κάνει σε ταξίδι που είχα από Αθήνα Κυπαρισσία όποτε αναγκαστικά έκανα 160 χλμ με αυτόν τον τρόπο η θερμοκρασία φτάνει max 88c όπου κει ανοίγουν τα βεντιλατέρ και ξανά πέφτει στα 87 με 85. Αναλόγως την στροφές που έχω εχθές που έβγαλα την Ποδιά είδα κάτω και δεξιά από τον θερμοστάτη να έχει στάξει λίγο υγρό και οι σωλήνες όταν τους πιέζω φαίνεται σαν να έχουν αέρα μέσα το κακό είναι ότι ο μάστορας μου είναι 270 χλμ μακριά και ένα φιλαράκι εδώ που είμαι μου είπε μόνο Καλαμάτα .
  5. Όχι τα λάδια είναι μπομπα τα κοίταξα και εγώ γιατί σκεφτικά μήπως και ειχε τρυπήσει η φλάντζα από το καπάκι αλλά είναι οκ. Ναι έτσι το έκανα ανοικτή τάπα μέχρι να ζεσταθεί. Όταν λες κανονική εξαερώσει; Το ψυκτικό το έχω αλλάξει έβγαλα την χαμηλή σωλήνα και το άφησα να στραγγίξει.
  6. Καλησπέρα παιδιά της τελευταίες μέρες παρατηρώ ένα προβληματική η στάθμη του ψυκτικού υγρού πέφτει παρά πολύ και ανάβει το σχετικό λαμπάκι αλλα χωρίς να ανεβάζει θερμοκρασία ο κινητήρας το παράξενο είναι ότι όταν άνοιξα το καπάκι για το γεμίσω επέστρεψε όλο το υγρό στην θέση του…… μου είπαν ότι το σύστημα έχει αέρα αλλά αφήνοντας το καπάκι να κάνει εξαέρωση που και που βγαίνουν μερικές φουσκάλες αλλά πάλι τα ίδια το Golf είναι τsi με overload Kai big turbo από το 13
  7. Καλησπέρα Ακούγετε ένα ακανόνιστο χτύπημα μέσα από το μοτέρ δεν ξέρω αν έχει να κάνει αλλά το καλοκαίρι έκανε αλλαγή καδένας. Φαίνεται ο εσωτερικός ιμάντας από την μαγνητική του κομπρεσωρα όταν το αμάξι λειτουργεί ρελαντί να υπολειτουργεί θα παραθέσω και video εντωμεταξύ χθες και σήμερα το πρωί αναβόσβηνε για δευτερόλεπτα το check engine το αυτοκίνητο είναι ένα Golf v tsi 1400
  8. Ευχαριστώ πολύ Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  9. Εδώ και κάνα χρόνο είχε σταματήσει να δουλεύει το A/C δεν κοπλαρε καν το είχα πάει σε ένα συνεργείο της συμφοράς οπου ο "μάστορας" εκει μου ανακοίνωσε ότι δεν μπωρει να το φτιαξει... και το άφησα ως είχε λόγο δουλειάς εντέλει πρόσφατα πήγα στο συνεργείο για μια αλλαγή καδενας και μου είπε ο Μάστορας εκεί ότι του έβαλε φορέων τώρα οταν ενεργοποιώ το a/c νιοθο μια διαφορά στο ρελαντί σαν να κωπλαρει αλλα δεν βγάζει θερμοκρασία έχει κάνεις ιδέα η έναν ΜΑΣΤΟΡΑ που να του εχουμε εμπιστοσύνη; ευχαριστώ προκαταβολικά Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. Για να καταλάβεις μου είπαν σετ καδενας και στεγανοπηση καθρέπτη δεν ξερω αν είναι και κάτι άλλα μέσα και δεν μου το είπε γιατί δεν θα το καταλάβενα αλλα φαντάζομαι ότι είναι χωρίς τα λάδια γιατί μου είπε 270 ακόμα για το μεγάλο σέρβις οποτε φαντάζομαι στα 270 θα έχει και λάδια μεσα(τι στον Diablo λαμπορκινη αγωρασα?) Ρ Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  11. Καλησπέρα παιδιά θέλω τα φώτα σάς . πρόσφατα επισκέφτηκα ένα συνεργείο για την καθυστερημένη κατά πολύ αλλαγή της καδενας χρονισμού και βγήκε ένας κουστουμαρος τον 900€ κοντά ευρό για σετ καδενας και στεγανοπηση καθρέπτη. Μου φάνηκαν πολλά άλλα δυστυχώς η ευτυχώς δεν έχω την παραμικρή ιδέα από τιμές. Έχει κάνεις προσωπική εμπειρία πάνω σε αυτό το θέμα; δλδ να μου πει αν είναι νορμάλ η έχει μπει κανένα χεράκι σε ποπουδακο [emoji1787][emoji23][emoji1787][emoji23] Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  12. Καλησπερα να ρωτήσω ρε παιδιά υπάρχει Καπίο video με οδηγίες για την αφαίρεση την μαγνητικής?
  13. Μήπως έχεις το τηλέφωνο η την οδό γιατί ψάχνω και εγώ κλειδαριά και μού ζητάνε 150-200. αν την βρω και με αυτό το site http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2984471-DIY-Passenger-Side-Door-Skin-Removal έγινα. ευχαριστώ προκαταβολικά.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.