blackman
Members-
Posts
13 -
Joined
-
Last visited
About blackman
User Information
-
Gender
Male
Other Info
-
Car Type
Scirocco
Recent Profile Visitors
1,536 profile views
blackman's Achievements
VWClub Member (1/1)
0
Reputation
-
Alex-Tsi-S Red Golf
blackman replied to alexis golf 5 122Ps's topic in Βελτιωμένα Αυτοκίνητα Μελών / Tuned Members' Cars
Μωρη ξ********α ανεβασε οτι φωτογραφιες θες.εγώ θα σε κανω μεροκαματο.τον αλλον μηνα το αμαξι θα δουλευει 2 μπαρ και θα σε κ@τουρ@ει. -
Καλημέρα σε όλους. Σήμερα το πρωί χτύπησα κάτι τηλέφωνα σε διάφορα μαγαζιά με φρένα διότι τις τελευταίες μέρες ψάχνομαι πολύ για αλλαγή φρένων. Οσο αναφορά τώρα τις δαγκάνες του boxter.Σκέφτομαι να καταλήξω σε αυτές αλλά έλεγα μήπως έβαζα λίγο μεγαλύτερο δίσκο χαρακτό. Κάποιοι μου είπαν οτι οι ο ιδανικότερος δίσκος είναι ο 312 που φοράω είδη.Ρώτησα για τον 330χ28 αλλά δεν μπαίνει λόγο πάχους διότι βρίσκουν οι πίροι και θέλουν κόψιμο για να μπουν.Το ίδιο μου είπε και για τα 323. Οπότε οι επιλογές είναι: 1)ή τις boxter στους μαμά δίσκους. 2)ή τις boxter σε δίσκους galfer 312 χαρακτούς τρυπιτούς (με κόστος +200-300ευρώ ανάλογα τους δίσκους) 3)ή φρένα S3 και ξεμπέρδεψα μια και καλή έχοντας δίσκο 345mm.
-
Μιας και ψαχνόμουν τις τελευταίες μέρες για κιτ μεθανόλης της snow είναι το καλύτερο αλλά ακριβο. Μετά καλο είναι και της ΑΕΜ και ποιό φθηνό.Κάπου 370 το είχα βρει καινούργιο ενώ της snow πάνε σε 500+.
-
Φίλε μου καλησπέρα.Σου έχω στείλει πμ και αλλού. Τα δικά σου φρένα είναι τα πισινά από οτι αναφέρεις.Ενω τα παιδιά βάζουν τα μπροστινά. Ξέρει κανείς να μας πει ποια η διαφορά μεταξύ πισινών και μπροστινών του boxter?? Mε ενδιαφέρει να κάνω μια τέτοια αναβάθμιση πάντως. ktm ενα π.μ. το τηλ. σου
-
Οι Ζαντες Που Φοραμε Τωρα! [Φωτογραφίες - Όλα τα μοντέλα]
blackman replied to mourh's topic in Rims / Tires
Eγω φορεσα τις bbs ch black.Aπο την πρωτη στιγμη μου αρεσαν πολυ.Ειναι ζυγισμενες στα 10κιλά -
Καλησπέρα στο φορουμ. Εδω και μερικές μέρες έχω αλλαξει ζαντες στο καρ μου μιας και ενας συναδερφος μου τις πουλουσε.Εβαλα τις bbs CH black 18'. Και εδω η ζαντα.. τα αρκετα καλης ποιοτητας pirelli pzero.. Επισης χθες πέρασα το stage 2 της unitronic. Η καθυστέρηση άξιζε τον κόπο πιστεύω γιατί η uni έφτιαξε όλα τα file απο τα tsi απο την αρχή. Πλέον το car έχει πίεση 1.3@bar τα οποία τα κρατάει σταθερά μέχρι τις 5.700 σ.α.λ. Σε ένα σημείο κάνει ένα peak και φτάνει στο 1,35@bar και μετά αρχίζει να ρίχνει την πίεση σταδιακά.6.000 σ.α.λ. έχει 1,25@ και φτάνει κάπου στο 1.1@-1@ περίπου μέχρι κόφτη 7.000 σ.α.λ. Από αβάνς ξέχασα να ρωτήσω τι σηκώνει. Κάποια στιγμή θα κάνω και logs και dyno εντός εβδομάδας σε maha. Σαν πρώτες εντυπώσεις το car έχει δυναμώσει από πριν αλλά δεν ξέρω πόσο. Δεν έκανα και πολλά χλμ,από τον προγραμ. πήγα αμέσως σπίτι.
-
update Mπηκε εξατμιση εδω και 15 μερες.70dp-63,5 decat χωρις μεσαιο και ημιελευθερο τελικο κατασκευης παπαδοπουλου(το τελικο ειναι ενος φιλου μ). Ο ηχος ειναι αρκετα αισθητος.στο ρελαντι το αμαξι εχει εναν μπασο ηχο.Μετα τις 3000 στροφες ο ηχος ειναι λιγο διαολεμενος λογο decat.Πλεον λιγο αισθητος ειναι και ο ηχος της τουρπινας οταν δουλευει.Παντος καποια στιγμη σκεφτομαι να βαλω ενα μεσαιο για να ελατωσω λιγο τον ηχο. Σε θεμα αποδωσης τωρα εχω κερδισει περιπου 3 αμαξια.Υποψιν δεν εκανα επαναπρογραμματισμο,ειμαι ακομα με το stage 1+ της unitronic.Πριν την εξατμιση με scirocco revo stage 2 (φπε+i/c) ημουν 3 αμαξια πισω,μετα την εξατμιση σφαζομαστε.περιμενω να ερθει το stage 2 απο τον cupraman διοτι δεν ειχε ετοιμο file για τον δικο μ εγγεφαλο. edit:ξεχασα να αναφερω οτι η εξατμιση κατασκευαστηκε στον Μαυροιδακο
-
καλησπερα φιλε μου.εγω εχω unitronic stage 1+ απο τον απριλιο σχεδον.ειναι για 100αρα βενζινη.Μου εχει αποδωσει 219αλογα και 290NM ροπης 27 βαθμους θερμοκρασια εισαγωγης μετριμενο σε maha αγγελιδη.ειναι παρα πολυ γραμμικο.δεν εχει παθει το παραμικρο.Στο λεξιλογιο μου δεν ξερω τι σημαινουν οι λεξεις κοψιμο missfires και πυρακια .το αμαξι το ειχα ολο το καλοκαιρι σε νησι και χρησιμοποιουσα 95αρα βενζινη.επεισης εχω κανει και πατηματα με 95αρα και δουλευει αψογα.Ειμαι λιγο καφρος αλλα χαιρομαι που το αμαξι μου δεν κανει κιχ. απο θεμα δυναμης ειναι πολυ δυνατο.Ενα κριτωνεικο ομως θα ειναι και ποιο δυνατο(προσωπικα ηταν η δευτερη επιλογη μου) αν ψαχνεις το δυνατοτερο.Γενικα δουλευει με πολυ χαμηλες πιεσεις 1.4over που προγραμματα ιδια με το δικο μου σε θεμα δυναμης βγαζουν 1.6 ακομα και 1.7over.το εχω βαλει στον cupraman.σε λιγες μερες ετοιμαζομαι για φουλ εξατμιση και για stage 2. απο οσο ξερω εχει εκπτωση 50ευρω αυτον τον μηνα
-
Kαλησπέρα παιδιά.Αποφάσισα να βάλω μερικές φωτογραφίες απο το αμαξάκι μου VW Scirocco 1.4 tsi. Οφείλω να παραδεχτω οτι ειμαι ακομα ερωτευμένος με το καρο μου και ας το έχω απο τον Φεβρουάριο.Παρόλα αυτά κάθε μήνας που έρχεται όλο και κάτι καινούργιο θα κάνω επάνω του .Εχω 16000χλμ περίπου και είναι ΟΛΑ απροβλημάτιστα παρολο που μερικες φορές του πίνω το αίμα με καλαμάκι. Επί του έργου τώρα.Στο αμάξι έχουν μπει: turbo timer APEXi Έχουν γίνει κάποια βαψίματα στον εμπρός προφυλακτήρα look R,βάφτηκε ο δυαχίτης πίσω και οι καθρέφτες. Εισαγωγή pipercross co177 με heatshield πρόγραμμα unitronic από cupraman stage 1+ xenon kit 6000k intercooler s3 ελατήρια eibach Αναμένεται στο άμεσο μέλλον: εξάτμιση σκάστρα επαναπρογραμματισμός εγγεφάλου για stage 2 όργανα ελέγχου και ισως ζαντες με αναρτησεις καποια στιγμη Γεια χαρα.