Γεια και χαρά σε όλους .Με λένε Χρήστο και ειμαι καινουργιος εδώ στο club ,δεν ειμαι κάτοχος καποιου vw ακόμα αλλά πιστεύω πολύ γρήγορα να είμαι.
Αποφάσισα να αγοράσω ενα vw T3 camper το οποιό θα κινειται σε παντως τυπου δρόμους για ταξίδια εντός και κυρίως εκτός Ελλάδας, γι'αυτό σαν πρώτη ιδέα ειχα το vw T3 syncro 1600 cc.Λόγω όμως του μεγαλου κοστους (βρηκα ενα στην θεσσαλονικη 1.600cc diesel 12.000 ευρώ ) ακυρώνεται.Σαν δευτερη ιδεα κατεληξα στο απλο vw 2w.Και εδώ εχω καποιες απορίες(1).Ψάχνοντας σε διαφορα forum διαπιστωσα οτι πολλοι προτείνουν το T2 baywindow και οχι καποιο μοντελο T3 σαν καλυτερο για κινηση εκτος δρομου ισχύει; (2)Μετα ακουσα για καποιο "κιτ" το οποιο μπορεις να το βαλεις στο απλο Τ3 2w και να εχεις Τ3 4w ισχυει κατι τέτοιο; (μαλλον απιθανο ).Συνεχιζοντας την ερευνα μου ειδα πολλα vw απο Γερμανια (mobile.de) και εδώ έχω πάλι κάποιες απορίες.(3)Πόσο κοστιζει ενα τετοιο αυτοκινητο (τελικη τιμη) αν το φερεις απο Γερμανια. π.χ. Ενα vw T3 camper 1.600cc στο euro 1 με αγοραστικη τιμη 2000 ευρω στην Γερμανια πόσο θα κοστίσει μετά τον εκτελωνισμο εδω; +350% ή +175% ή κάτι αλλο;Αξιζει μια τετοια αγορα;Υπαρχει καποιος που εχει φέρει απο εξω ;
Τελευταια παρατηρησα οτι κινουνται και πωλουνται πολλα αυτοκινουμενα με γερμανικες πινακιδες.(4)Γίνεται να αγορασω καποιο vw camper να το κυκλοφορησω για καποιο χρονικο διαστημα με γερμανικες πινακιδες και οταν μπορεσω να το εκτελωνίσω;Κάπου ακουσα οτι χρειάζεται να πηγαινει το αμαξι ανα 6 μηνες Γερμανια για ανανεωση της αδειας ή όλα αυτα ειναι ραδιο αρβυλα...Ευχαριστω εκ των προτερων.