Jump to content

Eric T

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About Eric T

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  • Car's nickname
    Golfω

Eric T's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Φίλε μάλλον είναι "φυσιολογικό" δηλαδή κάτι που μάλλον δεν μπορούν να φτιάξουν και εγώ έχω αλλάξει τεντωτηρες μια φορά σταμάτησε να το κάνει για ένα διάστημα και τώρα όποτε το θυμάται το ξανακάνει. Εχω ενα GOLF GT (170) 2006 και πρώτη φορά το άλλαξα μετά από 10.000χλμ περίπου, ή τώρα που το σκέφτομαι μου είπαν ότι το άλλαξαν γιατί δεν είδα το ανταλλακτικό.Βέβαια το αυτοκίνητο το είχα μισθωμένο τότε οπότε δεν με ένοιαζε το κόστος με ενοιαζε να φτιαχτει γιατί θα το κρατούσα. Αλλά εαν είσαι εντός εγγύησης καλό είναι να το ψάξεις και σε άλλα συνεργεία γιατί από συνεργείο σε συνεργείο μέρα νύχτα.
  2. Kαλημέρα σε όλους και Καλή Χρονιά, Εγώ έχω ενα GOLF V GT (170) χωρίς καμία βελτίωση.Η κατανάλωση του κυμαίνεται μέσα στην πόλη 11-12,5 λίτρα/100χλμ. μετρημένα από την αρχή που το αγόρασα (2006) μέχρι και σήμερα (εχω το "κόλλημα" να μετράω κάθε φορά που βάζω βενζίνη). Σε ταξίδι το λιγότερο που μου έχει κάψει είναι 8λ/100χλμ με Α/C και ταχύτητες όχι πάνω από 130-140χλμ/ωρα. Με τίποτα η ένδειξη του trip computer δεν επιτυγχάνετε ή εγώ δεν τα έχω καταφέρει ποτέ. Οσο για τις βενζίνες όταν η 100αρα είχε όσο έχει σήμερα η απλή έβαζα Shell v-power racing αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν είδα καμία διαφορά ούτε στην κατανάλωση ούτε στις επιδόσεις (χωρίς να είμαι με τα χρονόμετρα στο χέρι) η γενικότερη αίσθηση ήταν ότι το αυτοκίνητο πήγαινε το ίδιο με την απλή βενζίνη που πλέον βάζω υποχρεωτικά λόγω οικονομικών θεμάτων. Υ.Γ. Φίλε activious φοβερό αντικλεπτικό ! Πολύ γέλασα με την φωτό να 'σαι καλά.
  3. Καλημέρα Καλή Χρονιά σε όλους, Εγώ έχω ένα GOLF 5 GT (170) χωρίς να το έχω πειράξει καθόλου. Εχω και εγώ παρόμοιο πρόβλημα που ξεκίνησε 2-3 μέρες πρίν όταν έβαλα βενζίνη απο ένα πρατήριο πρώτη φορά.Δεν ξέρω εαν φταίει η βενζίνη ή απλά συνέπεσε το πρόβλημα με την αγορά βενζίνης από άσχετο πρατήριο. Οταν δίνω απότομα γκάζι από χαμηλά κάνει ένα ρετάρισμα κοντά στις 3500 στροφές με κραδασμό αισθητό, σαν να σπινάρει πάνω σε ανωμαλίες του δρόμου, και μετά στρώνει. Εχω παρατηρήσει ότι το τουρμπόμετρο μένει για λίγο στάσιμο και μια δυό φορές μου αναβόσβησε το λαμπάκι του κινητήρα. Οταν γκαζώνω προοδευτικά δεν το κάνει. Σήμερα θα βάλω βενζίνη πάλι από εκεί που βάζω συνήθως να δώ εαν θα γίνει κάτι. Εχει κανείς καμια ιδέα τι μπορεί να είναι ? Θα τσεκάρω ότι αναφέρεται ποιο πάνω πολλαπλασιαστή κ.λ.π ελπίζω να έχει καταγράψει την βλάβη.
  4. Καλημέρα και Καλή Χρονιά, Εγώ έχω ενα Golf GT (170) και είχα το ίδιο πρόβλημα το οποίο μέχρι να "σκάσει" πέρασαν 2 χρόνια +. Η στάθμη του παραφλού έπεφτε με πολύ αργούς ρυθμούς που θα μπορούσες να πιστέψεις ότι είναι φυσιολογικό.Στα συνεργεία δεν εύρισκαν κάποια διαρροή αλλά τελικά μετά από 2+ χρόνια εσκασε η αντλία νερού.Ευτυχώς το κατάλαβα εγκαίρως γιατί έκανε θόρυβο το ρουλεμάν της και έτσι το πήγα στο συνεργείο και είδαμε μια μικρή διαρροή στην αντλία του νερού-κομπρεσορα . Η αλλαγή της κόστισε γύρω στα 500€ με την εργασία. Καλό είναι να ελεγχθεί παρότι το 122αρι δεν έχει κομπρέσορα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.