Jump to content

SPetz

Members
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

About SPetz

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Other Info

  • Car Type
    Passat

SPetz's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. γεια σου για να περιποιηθεις το σαλονι σου μιας και ο πατερας μου εχει το ιδιο αμαξι και ειναι πολυ πολυ καλο!! θα χρειαστεις δυο σπρει της SONAX ενα για τις δερματινες πλαινες επιφανειες και ενα για τις επιφανειες στο κεντρο που φερουν επενδυση ΑΛΚΑΝΤΑΡΑ . Δεν εχω αγορασει το 2ο αλλα ξερω οτι εχει κυκλοφορησει εδω και κανα 5μηνο το 1ο σπρει το οποιο εχει φυσικο κερι μελισσας τουλαχιστον ετσι μυριζει ειναι πολυ καλο και επαναφερει το δερμα και το διατηρει. μια ερωτηση ποια οθονη εχεις?????
  2. Ε καλα τωρα και σε πια αντιπροσωπεια της VW στην Ελλαδα δεν κρατανε τουπε οι ηλιθιοι??? κοιτα επειδη θελεις να παρεις το 2.0 λογικα γινεται η αλλαγη στα αμορτισερ και εαν δε σου την κανουν αυτοι οι παπατζιδες παρε εσυ τα ελατηρια και καντο καπου εξω σιγα τα αυγα.... 2ο εαν εχεις προβλημα με τη μεση σου καλο ειναι να παρεις το καθισμα με τις 12 ηλεκτρικες ρυθμισεις το οποιο εχει υποστηριξη οσφυικης χωρας. καπου διαβασα οτι τα ηλεκτρικα καθισματα της VW ειναι ολα ορθοπεδικα και ελεγμενα απο γιατροθς κτλ κτλ για το φιλο που ρωτουσε τις διαφορες το sportline με το comfortline εχουν και διαφορες στις ζαντες οπως και στις ηλεκτρικες ρυθμισεις του καθισματος που εχει το sportline ,τριακτινο τιμονι ,παροχη ρευματος 12 βολτ στο χωρο αποσκευων
  3. Και ενα ακομα site μεσα απο την VW το οποιο ομως περισσοτερο για εσωτερικη παρα για εξωτερικη διακοσμηση ειναι http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/vwc...Individual.html παρε και ενα ακομα site στο οποιο μπορεις να βρεις συκεντρωτικες πληροφοριες απο βελτιωτες online καταστηματα και αλλα http://www.tuninglinx.com/html/tdbase.html
  4. Καλησπερα φιλε εχω κατι LINKS αλλα συνηθως δε τα κραταω αλλα υπαρχει ενα κιτ απο την B&B Automobiltechnik http://www.bb-automobiltechnik.de/bb2004/e...at/3C/index.php αλλη εταιρια ειναι η abt www.abt-sportsline.de αυτα το θεμα ειναι ομως να βρει κανενα καλο site na anebasoyme ta alogakia ta kit ερχονται αργοτερα χιχιχι Τροποποιηθηκε το link για να λειτουργει κατευθειαν
  5. mocca brown ειναι αλλα καλη φωτο δεν εχω απλα μια προχειρη και βραδυ
  6. Παντως στο site www.germancarfans.com απο οπου ειναι και η φωτο του αυτοκινητου το οποιο SITE λεγεται http://www.worldcarfans.com/ ετσι πια ο αρθογραφος υποστηριζει οτι αυτη ειναι μια spy shot απο το νεο S3 το οποιο θα εχει κινητηρα V6 TFSI 272 αλογα.... και ενταξει δεν ειναι και πολυ περιεργο να εχει αυτα τα αλογα ενας τετοιος κινητηρας αλλα επισης δε θα ητανε περιεργο να τα ειχε και ενας 4 κιλυνδρος κινητηρας (βλεπε MITSUBISHI-SUBARU) Παραθετω και το ακριβες link http://www.worldcarfans.com/spyphotos.cfm/...i-s3-spy-photos
  7. Κανονικα κανονικα τα λαδια τα οποια εχει το αυτοκινητο που ερχεται απο την Γερμανια η οπου αλλου φτιαχνεται τελοςπαντων..... τα λαδια που φερει ειναι τα λεγομενα LONGLIFE που ανεφερε και ενας φιλος πιο πριν(0-30)....αυτα επειδη ειναι και πιο ακριβα και λογικα και πιο καλα πρεπει να αλλαζουν στα 30000 χλμ....ναι στα 30000χλμ ειναι παιδια αλλα εδω προκυπτει ενα αλλο θεμα(τα ιδια λαδια παρεπιπτοντως φορανε και τα καινουργια ΟPEL και αλλα πολλα) Το θεμα ειναι οτι υπαρχει νορμα απο την Γερμανια που λεει οτι για την Ελλαδα τα λαδια πρεπει να αλλαζουνε στα 15000 χλμ και αυτο λογω διαφορετικων κλιματολογικων συνθηκων το ιδιο ακριβως παραμυθακι λενε και στην OPEL...εγω εχω το PASSAT το 2.0 FSI kai εχω και ενα OPEL ASTRA GTC 1.3CDTi....και τα δυο πρεπει να αλλαζουν στα 30000 αλλα οταν το παραλαμβανεις απο την αντιπροσωπεια σου λενε 15000.... Αυτο μπορει να εγινε για πολλους λογους ο ενας ειναι αυτος που προανεφερα ο αλλος ειναι οτι στην πορεια πολλα αμαξια αρχισαν να καινε λαδια οποτε το ξανασκεφτηκανε και βγαλανε καινουργια νορμα. ¨Η να ειπανε εαν ερχονται μια φορα το χρονο για αλλαγη λαδιων ζητω που καηκαμε καλυτερα να το κλεισουμε το μαγαζι.... ο τυπος που σου ειπε για τα 7500 μπορει παντως να μη σου το ειπε και για κακο....σου λεει ασ πουμε το αμαξι ειναι στη περιοδο ρονταρισματος αρα οι τριβες μεταξυ των μεταλλικων μερων ειναι μεγαλυτερες οποτε εχουμε και περισσοτερη φθορα λιπαντικου ας ερθει καλου κακου στα 7500 να αλλαξουμε τα πρωτα λαδια και μετα(εδω θα φανει.....) ας ερχεται ανα 15000 που ειναι κανονικα Συγγνωμη για την εκθεση αλλα καμμια φορα ο εγκεφαλος βγαινει εκτος SAFE MODE
  8. SPetz

    Passat 2.0 Tdi

    Εγω αυτο που ξερω φιλε μου ειναι ναι μεν κοστιζει πιο ακριβα και δεν φταινε μονο οι αντιπροσωπιες αλλα και η μπανανια που φορολογουν αυτα τα αυτοκινητα....απο την αλλη ομως αυτα τα 4000 χιλιαρικα θα τα κανεις αποσβεση σιγουρα σε 4-5 χρονια και ειδικα εαν εισαι στην επαρχια. οταν για τα 100 χλμ θα θες 2-3 λιτρα λιγοτερα απο το βενζινοκινητο αυτο σημαινει γυρω στα 2,8-3 ευρω για τα 100 χλμ οποτε στα 15000 χιλιομετρα που κανει μεσο ορο εαν αμαξι το χρονο εισαι 15000/12= 1250 χλμ κοινως για να μη σε πρηζω θα εχεις ενα κερδος της ταξης των 500 ευρω το χρονο μονο απο τ α καυσιμα....... ασε που τα dieselakia δε κρεμανε ποτε μα ποτε....ροπη γαρ
  9. SPetz

    Passat 2.0 Tdi

    Λοιπον εφοσον και εαν βρισκεσαι στην επαρχια οπως και εγω σου συνηστω ανεπιφυλοαχτα το Ντιζελ....να φανταστεις οτι οι επιδοσεις ειναι πανω κατω οι ιδιες αλλα βεβαια η καταναλωση θα ειναι τουλαχιστον 2 λιτρα κατω για το ντιζελ....ασε που με κανα 500-700 ευρω ανεβαζεις την ιπποδυναμη χωρις ιδρωτα κοντα στα 25-30 ευρω παραπανω......εαν την στιγμη που παραγγελναμε το 2.0 FSI υπηρχε το ντιζελ θα παιρναμε ντιζελ.....και κατα την κοινη λογικη τα ντιζελ εχοθν πιο μεγαλους χρονους συντηρησης και μεγαλυτερη διαρκεια ζωης...γι΄'αυτο και τα ταξι μας ειναι ντιζελ Ο μεσος ορος της ευρωπης 47 % χρησιμοποιηει ντιζελ εδω στη μπανανια εαν φτανουμε το 8-9 ειμαστε καλα...... στην επομ,εμη διεθνη εκθεση Θεσ/νικης θα ανακοινωθει και η αρση στα μεγαλα αστικα κεντρα....επισης μη ξεχναμε και τα βιοκαυσιμα που θα αυξηθουν με γοργους ρυθμους μεχρι το 2009 συμφωνα με τις νορμες της ΕΕ. τα ντιζελ δε θελουν μετατροπες στα καυσιμα αυτα.,...(Βλεπε ΑΥΤΟ ΤΡΙτη 10/1/06 ) Για την εκδοση με τα 170 ξερω οτι ειναι ο ιδιος κινητηρας με καποιες αλλαγες στο management. Αλλα δε ξερω εαν υπαρχει για διαθεση ακομα στην Ελλαδα.μου φαινεται οτι συνεργαζεται και με το DSG κιβωτιο αποκλειστικα,.,... Αυτα....
  10. Το μαμισιο εχει το cruise control αλλα δεν εχει το ρανταρ που μετραει την αποσταση απο τα μπροστινα αμαξια....ασε που εχω ακουσει απο τους αμερικανους οτι δεν ειναι κατι λειτουργικο ....το Β6 ειναι το τελευταιο PASSAT που εχει βγει και στο εξωτερικο ισως να το συναντησεις με τον κωδικο 3C. οσο για τα Ξενον που λετε εμενα μου φαινονται πολυ λιγα τα χρηματα...μαλλον θα ειναι τα HID που διαφημιζονται τελευταια. Εγω πανω εχω τα μαμα τα οποια ειναι της HELLA και ονομαζονται BI-XENON και στριβουν στις στροφες και στις χαμηλες ταχητυτες εχει αλλες 2 λαμπες Η4 (μια σε καθε φαναρι ) οι οποιες αναβουν οταν στριβεις σε μια διασταυρωση για παραδειγμα....βεβαια το κοστος ειναι στα 1150 εαν θυμαμαι καλα.....
  11. Θα θελα να σου κανω μια ερωτησουλα φιλε μου....ποτε το εχεις παραγγειλει το αμαξι σου ποτε κατασκευαστηκε εαν γνωριζεις και ποτε το παρελαβες????? Εγω για παραδειγμα το ειχα παραγγειλει 12 Μαιου- κατσκευαστηκε στις 22 ιουνιου και μου παραδοθηκε 12 Αυγουστου.
  12. παιδια να σας πω κατι.....εγω δεν εχω αυτην αλλα μια αλλη πιο καλη απο αυτην η οποια ειναι πιο μακροστενη αλλα διαιρουμενη.....και εκει που εσεις εχεται τα ολικα και τα trip εμενα τα εχει κατω απο το στροφομετρο...κιοινως εχω την κεντρικη οθονη και αλλα 2 μικρα αριστερα και δεξια κατω απο το στροφομετρο και ταχυμετρο αντιστοιχα..... φιλε foudas σε παρακαλω εαν μαθεις τιποτα για την εγκατασταση πες τιποτα τιμες....κτλ κτλ Α παρεπιπτοντως παρτε και την MFA
  13. λοιπον φιλε η οθονη MFA ειναι αυτη΄:
  14. ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΜΥΡΑ!!!!!!!!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.