Jump to content

Daniele

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

About Daniele

  • Birthday 07/15/1974

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Passat

Recent Profile Visitors

1,704 profile views

Daniele's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Φίλε Στράτο επέτρεψέ μου σε παρακαλώ να κάνω μερικές παρατηρήσεις στα γραφόμενά σου. Με την σειρά λοιπόν : 1. Σύμφωνοι στο εξωτερικό (από προσωπικές εμπειρίες) έτσι είναι. Γιατί ο συνειδητοποιημένος πελάτης - καταναλωτής όταν δυσαρεστηθεί θα αποκλίσει το συγκεκριμένο "μαγαζί" γνωρίζοντας την πραγματική του ισχύ. 2. Επίσης ο συνειδητοποιημένος πελάτης - καταναλωτής γνωρίζει ότι προστατεύεται και ξέροντας τα δικαιώματά του πράττει αναλόγως. Η αλήθεια είναι ότι οι εκεί οργανισμοί προστασίας του καταναλωτή έχουν αντανακλαστικά αίλουρου και λειτουργούν πιο "ανεξάρτητα". 3. Εδώ βλέπεις μας έχουν κάνει να τρογώμαστε μεταξύ μας. Αν κάποιος μπορεί να παίρνει έναν ικανοποιητικό μισθό (στα πλαίσια της λογικής πάντα) είναι κακός γιατί εγώ δέχτηκα - ανέχτηκα να ζω με τρεις και εξήντα αβίαστα. 4. Σε παραθέτω στις περιπτώσεις 1 & 2. Στο υπόλοιπο κείμενό σου με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο!!! Χαίρομαι να γνωρίζω τέτοια άτομα. Σε ευχαριστώ για την ευχή σου Φιλικά Ντανιέλ
  2. Σε ευχαριστώ φίλε μου για την ευχή σου και την απάντησή σου γενικότερα. Το ότι αγοράζεις ένα προϊόν και βγαίνει "σκάρτο" είναι κάτι που μπορεί να συμβεί σε καθέναν. Το χειρότερο είναι όταν αυτός που κατασκευάζει το συγκεκριμένο προϊόν αποποιείται των ευθυνών του αντί να αναλάβει τις ευθύνες του και να σου προτείνει λύσεις όπως οφείλει. Οφείλω τέλος να αναφέρω πως το βράδυ της ίδιας μέρας που έστειλα το emai στην ΚΟΣΜΟΚΑΡ Α.Ε. εποικονώνησε μαζί μου ένας ευγενέστατος κύριος. Με ενημέρωσε πως άργησαν να επικοινωνήσουν μαζί μου λόγο της συλλογής στοιχείων. Επίσης μου είπε πως θα δει προσωπικά το πρόβλημά μου μάζι με τον κύριο Στήβεν Σύρτη και πως να περιμένω εκ νέου επικοινωνία. Βέβαια χωρίς να θέλω να γίνω κακώς. Αν ένας πελάτης έχει πρόβλημα, επικοινωνείς άμεσα μαζί του και τον ενημερώνεις για το ποιές διαδικασίες θα ακολουθηθούν (ταυτοποίηση - συλλογή στοιχείων κλπ) και όχι αφού έχεις κάνει τις απαιτούμενες διαδικασίες. Αυτό πιστεύω είναι το σωστό. Ελπίζω η λύση που θα μου προτείνουν να είναι τουλάχιστον ανεκτή. Οσονούπω περισσότερα.
  3. Καλησπέρα σας! Αρκετοί φίλοι θα είδαν το παρακάτω θέμα που περιέγραφα τις περιπέτειές μου με το Passat που αγόρασα στις 13/1/2013. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52140&hl= Επειδή αν κάτι ξεκινήσει στραβά, στραβά θα συνεχίσει σας παραθέτω την αλληλογραφία μου με τους Γερμανούς επειδή τα προβλήματα με το αμάξι καλά κρατούν... Επιστολή που έστειλα στις 06/06/2013 : ".... Daniele June 6, 2013 To : Volkswagen AG 38436 Wolfsburg Tel +49 (0) 1805 865579* Fax +49 (0) 1805 329865* E-Mail customercare@volkswagen.com Homepage http://www.volkswagen.de i.V. Holger Andres i. V. Maurizio Meloni Notification: Kosmocar A.E. General importer of VW, AUDI & VW in Greece Central Offices Vouliagmeni Avenue 566 - 568 164 52 Argiroupoli Tel. 210 99 81 111 Fax: 210 99 81 130 E-mail: customercare@kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL* Homepage http://www.kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL*/site/content.php President: Michael Kyrillopoulos, CEO: Basil I. Mandilis, General Manager: Steven Sirtis Volkswagen Bank Vouliagmeni Avenue 409 Α P.C.. 16346, Ilioupoli Athens Tel. 210-89.25.900 Fax: 210-89.25.959 Homepage http://www.volkswagenbank.gr/default.aspx General Director of Volkswagen Bank Peter Zambetas Dear Sirs or Madams I am owner of a Passat 1.4tsi Limousine. My Car is identified by the following serial numbers: Engine Nr.: CAX 961284 Framework Nr : WVWZZZ3CZCP025165 I purchased my car on 01-13-2012 from ΕΤΕΑ S.A., who is an official retailer of Volkswagen in Thessaloniki, duly licensed by KOSMOCAR S.A., the importer of Volkswagen vehicles in Greece. One year ago, specifically on 05 Nov 2012, I have communicated previously with you to express my serious concerns and to ask for your help in regard with the problem of my car. This letter does not aim to solve any particular problem but wants to raise the issue of the reliability of the car itself. In a time of just 14 months my car has visited the maintenance shop six times already and yesterday at 10:00 and yesterday was the seventh time. Briefly the causes that led the car for repairs were: A faulty switch of an electrical window A change of the oil sensor Changing the whole main display Changing the wiring of the oil sensor Scheduled maintenance at the 15.000 Km mark Changing the electrical window mechanism (rear right) Changing, another, electrical window mechanism (rear left) I have to mention that repair visits nr. 2, 3 and 4 formed the reason I have communicated with you a year ago. Also, for your information, the repairs under nr. 1,2,3 and 4 above, were conducted by Ε.Τ.Ε.Α S.A., while nr. 5, 6 & 7 by ARZOUMANIDIS S.A.. Taking into consideration the number and frequency of problems appearing in the same vehicle, one can reasonably think that they do not refer to a new car, with the latest technology and manufactured by an automobile leader. Personally, I cannot accept the ratio of maintenance runs in the given time of car usage, practically one repair visit every two months. I moreover question that the market value of such an vehicle, that has presented so many problems (and nobody knows how many more), should exceed 23,000€. Under no circumstances I am willing to waste my money on a defect product. In my first letter I described to you my serious concerns. In this letter my serious concerns have turned into disappointment and anger. I would very much like to hear your official reply to my critical problem but I also reserve the right to seek out my legal rights, which might include a demand for compensation in full or a whole vehicle replacement. Yours Sincerely, Daniel Balkogiannopoulos" Και τώρα θαυμάστε την κατ' ελάχιστο απαράδεκτη απάντηση (προσωπική άποψη) από αυτούς που κατασκεύασαν το αυτοκίνητο. "Ref. no.: VW-2013/06-026669 10 June 2013 Dear Mr Balkogiannopoulos, Thank you for your e-mail, even if the reasons that prompted you to write are unpleasant. We are sorry to learn that you faced the described difficulties with your Volkswagen Passat in the past 14 months and that some repairs had to be carried out on your vehicle. Of course, we can well understand your dissatisfaction and offer our apologies in this regard. Whilst regretting your experiences, we can assure you that quality and customer satisfaction stand in first place for us, and we do everything possible to offer our customers vehicles that are long-lasting and reliable, i.e. which run trouble-free for many years. As a protection for the customer in this respect, a warranty is provided with every new vehicle. During this period, faults in material or workmanship will be rectified free of charge. We assure you that we are highly interested in regaining your confidence in Volkswagen. Since in the export markets our respective importers or subsidiaries and their dealer organisation are responsible for the sale and service of our products, we have immediately sent a copy of this correspondence to Kosmocar S.A. Vouliagmenis Ave. 566 16452 Argyroupoli Greece E-mail: customercare@kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL* We have asked our importer to give your concern their best attention. Our importer or your Volkswagen dealer will contact you as soon as possible in order to clarify your matter. Please expect further communication from our representatives in Greece. With regard to your wish to have your vehicle replaced, we have to mention that this decision lies with your selling dealer as your contractual partner. We as manufacturer cannot exert influence on the decisions and actions taken by the individual Volkswagen dealerships or our importers/subsidiaries, as they are autarkic companies and as such operate their business under their own name and responsibility. In closing, we assure you that customer satisfaction with our products and service is our highest priority and customer feedback is therefore always appreciated. Yours sincerely, i.V. Holger Andres i. A. Ann-Christin Kleiner Volkswagen AG 38436 Wolfsburg Tel +49 (0) 1805 865579* Fax +49 (0) 1805 329865* Mail to customercare@volkswagen.com Homepage http://www.volkswagen.de 0,14 €/Min. aus dem dt. Festnetz, max. 0,42 €/Min. aus den Mobilfunknetzen VOLKSWAGEN AG Sitz/Domicile: Wolfsburg Registergericht/Court of Registry: Amtsgericht Braunschweig HRB Nr./. Commercial Register No.: 100484 Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board: Ferdinand PiΓ«ch Vorstand/Board of Management: Martin Winterkorn (Vorsitzender/Chairman), Francisco J. Garcia Sanz, Jochem Heizmann, Christian Klingler, Michael Macht, Horst Neumann, Leif Oestling, Hans Dieter Poetsch, Rupert Stadler Wichtiger Hinweis: Die vorgenannten Angaben werden jeder E-Mail automatisch hinzugefuegt und lassen keine Rueckschluesse auf den Rechtscharakter der E-Mail zu. Important Notice: The above information is automatically added to this e-mail. This addition does not constitute a representation that the content of this e-mail is legally relevant and/or is intended to be legally binding upon VOLKSWAGEN AG." Εγώ ακόμη περιμένω από την KOSMOCAR S.A. να επικοινωνήσει μαζί μου όπως υποστηρίζουν στην επιστολή τους οι Γερμανοί. Ακόμη, τουλάχιστον και τον μήνα Ιούνιο, κατάβαλα την δόση του δανείου. Άλλη δεν έχει... Σήμερα έστειλα την απάντηση των Γερμανών στην KOSMOCAR S.A. μήπως βρε παιδί μου ξεχάστηκαν οι Γερμανοί και δεν τους ενημέρωσαν... Τα συμπεράσματα δικά σας
  4. Αγαπητοί συμφορήτες οφείλω να σας ενημερώσω ότι από την στιγμή που τελικά αλλάξανε τις καλωδιώσεις δεν ξαναπαρουσίασε πρόβλημα με τον αισθητήρα. Η γκαντεμιά όμως συνεχίζεται. Τέλη Αυγούστου έκανα το πρώτο σέρβις στα 15.000 χλμ. Είχα παρατηρήσει έναν θόρυβο που έκανε στο πίσω παράθυρο από την μεριά του συνοδηγού κατά το κατέβασμα και είπα να το κοιτάξουν. Τελικά χρειάστηκε να αντικατασταθεί όλος ο μηχανισμός του παραθύρου. Φυσικά αφού αλλάχτηκε σταμάτησε και ο θόρυβος. Για κακή μου τύχη ήμουν παρόν καθόλη την διαρκεία της αντικατάστασης. Και λέω για κακή μου τύχη γιατί διαπίστωσα την ποιότητα της επένδυσής μου. Δεν με πείραξε η πλαστικούρα του μηχανισμού αλλά μόλις είδα ότι τα ηχεία ήταν πιασμένα με πριτσίνια πάνω στην πόρτα μου αναίβηκε το αίμα στο κεφάλι. Αν είναι δυνατόν εν έτη 2012 να αντικρίζεις πριτσίνια σε καινούριο αυτοκίνητο. Χάθηκαν μωρέ οι βίδες? Δεν τις ανακάλυψαν ακόμη? Και μετά λένε τα VW τρίζουν, γιατί άραγε? Παρακαλώ να κλείσει το θέμα, αρκετά σας κούρασα. Πλέον το πήρα απόφαση, δεν αγόρασα αυτοκίνητο αλλά lego! Σας ευχαριστώ όλους θερμά για την υποστήριξή σας Υ.Σ. Καλύτερα μεταχειρισμένο και σαράβαλο παρά καινούριο και ψεύτικο... Φιλικά Ντανιέλ
  5. Αν αγοράσω αυτό θα μπορέσω να δω τι έχουν κάνει στο αμάξι μου?
  6. Με συγχωρείς δεν κατάλαβα. Είτε με κρύο καιρό είτε με ζεστό συμπεριφέρεται το ίδιο.
  7. Την Δευτέρα 4 του μηνός ξανά στην ΕΤΕΑ. Το αμάξι το πήρα την Παρασκευή το πρωί ( 8 του μηνός). Μετά από έναν ακόμη εξονυχιστικό έλεγχο αποφάνθησαν το τρίο στούτζες ΚΟΣΜΟΚΑΡ - ΕΤΕΑ - ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ ότι έπρεπε να αλλάξουμε την καλωδίωση του αισθητήρα από το ταμπλό μέχρι αυτόν. Μήπως και το πρόβλημα είναι λόγω ελαττωματικού καλωδίου ή επαφής. Τώρα μου είπαν να το πάρω το αμάξι και να δούμε αν θα ξαναεμφανιστεί το πρόβλημα... Παραδέχτηκαν αμφότεροι πως δεν γνωρίζουν τι προκαλεί το σφάλμα του αισθητήρα λαδιού. Από την Παρασκευή που το πήρα έκανε ένα δρομολόγιο Θεσσαλονίκη Χαλκιδική Θεσσαλονίκη την ίδια μέρα και άλλο ένα σήμερα. Και της δύο φορές ήταν όλη μέρα μες στον ήλιο αλλά δεν άναψε κανένα λαμπάκι (για τον φίλο boombastic που ρώτησε για τις ζέστες). Θερμή παράκληση πρός όλους!!! Αν σε κάποιον φίλο από το φόρουμ του δώσω τα στοιχεία του αυτοκινήτου θα μπορέσει να μου πει τι ακριβώς έχουν κάνει μέχρις στιγμής στο αυτοκίνητο? Στην ανάγκη με το αζημίωτο!!! Ντανιέλ.
  8. Φίλε Professor, δεν συμφωνώ με αυτήν την λογική. Αν αγοράσω ένα προϊόν από ένα μαγαζί και και το προϊόν δεν λειτουργεί δεν πρόκειται να πάω σε άλλο μαγαζί να μου το φτιάξουν. Εγώ προσωπικά θα ξαναπάω στο πρώτο μαγαζί που αγόρασα το προϊόν και θα απαιτήσω να μου το φτιάξουν. Πες ότι είμαι μαζόχας, ή οτιδήποτε θες. Επειδή λοιπόν θα είναι η τρίτη φορά που θα πάω το αμάξι για την ίδια βλάβη θα κινήσω κάθε νόμιμη διαδικασία (εξώδικο). Ήδη ενημέρωσα την VW Bank ότι δεν πρόκειται να πληρώσω άλλη δόση του δανείου αν δεν λυθεί το πρόβλημά μου (είτε οριστική επισκευή, είτε αντικατάσταση).Δεν με πήραν στα σοβαρά παρά μόνο όταν τους έστειλα με email το εξώδικο. Το ίδιο εξώδικο θα στείλω την Τρίτη το πρωί και στην ΚΟΣΜΟΚΑΡ Α.Ε. και θα παραδώσω και στην ΕΤΕΑ. Έχω στείλει ήδη δεύτερη (αρκετά καυστική) επιστολή στο εργοστάσιο παραγωγής.. Αν δεν μπορούν να το φτιάξουν ή μου δίνουν καινούριο ή κλείνουν το μαγαζί τους. Υ.Σ. Φίλε the_winner. Συγχώρεσέ με που είμαι βλάκας. Βλέπεις εσύ με το που γεννήθηκες και ξεκίνησες να μιλάς δεν είπες μπαμπά ή μαμά αλλά φώναξες cold start. Αφού τους εξήγησα πως λειτουργούσε (για μένα περίεργα) ο κινητήρας μου συνέστησαν να το πάω να το δουν. Δεν μου είπαν ότι είναι κάτι φυσιολογικό. Υ.Σ. Μόνο αν τους κάνω ρεζίλι και μόνο τότε θα αλλάξω αντιπροσωπία.
  9. Για μια ακόμη φορά η χαρά κράτησε λίγο.... πάλι τα ίδια....
  10. Καλημέρα παίδες! Να με συγχωρέσετε που άργησα να απαντήσω. Τελκά 17-5 όπως ήταν προγραμματισμένο έγινε η αλλαγή του καντράν. Το πρόβλημα με τον αισθητήρα λαδιού διορθώθηκε. Σχετικά με την εν ψυχρώ λειτουργία του κινητήρα τόσο οι γερμανοί όσο και ο επίσημος εισαγωγέας της VW στην Ελλάδα (ΚΟΣΜΟΚΑΡ ΑΕ) (γραπτώς οι πρώτοι, τηλεφωνικά οι δεύτεροι) με διαβεβαίωσαν ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας. Είναι μια απολύτως φυσιολογική συμπεριφορά του συγκεκριμένου κινητήρα. Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι από κάτι φυσιολογικό βρήκαμε ένα σφάλμα το οποίο διορθώθηκε, όπως φαίνεται μέχρις στιγμής. Τυχερός μες στην ατυχία μου. Δεν πειράζει τέλος καλό όλα καλά! Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς σε όλους όσους ανταποκριθήκατε στο πρόβλημά μου! Επίσης ευχαριστώ τον κ. Βασίλη Βλασακίδη και τον κ. Γεώργιο Αγγελίδη από το τμήμα service της ΕΤΕΑ ΑΕ, την ΚΟΣΜΟΚΑΡ ΑΕ και τέλος τους κυρίους i.V. Holger Andres i. V. Maurizio Meloni από το τμήμα εξυπηρέτησης του εργοστασίου παραγωγής στο Wolfsburg. Με εκτίμηση Ντανιέλ.
  11. Εντάξει παίδες ας δεχτούμε ότι όπως συμπεριφέρεται κρύο είναι φυσιολογικό! Από τότε που αλλάξαμε τον αισθητήρα λαδιού πολλές φορές που θα το βάλω μπροστά αναβοσβήνει η πορτοκαλί ένδειξη που υποδηλώνει βλάβη στο σύστημα λαδιού και με ζητά επίσκεψη στο συνεργείο. Πριν αλλάξομε τον αισθητήρα ουδέποτε μου άναψε τέτοια ένδειξη. Σήμερα μου τηλεφώνησαν από την ΕΤΕΑ ότι το καντράν ήρθε και την Πέμπτη να πάω να μου το αλλάξουν. Δυστυχώς οι γερμαναράδες ακόμη δεν μου έχουν απαντήσει στην επιστολή που τους έστειλα....
  12. Φίλε μου JKalimer, το ενδεχόμενο της ποιότητας της βενζίνης ήταν η πρώτη μου υποψία. Βάζω σε συγκεκριμένο βενζινάδικο, το ίδιο σύμπτωμα το παρουσιαζεί και με απλή αμόλυβδη και με 100άρα, και από διαφορετικό βενζινάδικο. Προφανώς την βενζίνη την αποκλείουμε. Λέγοντας υπερβολικός εννοούσα το γεγονός ότι δεν πάνε να του βάλουν και φωτιά, γιατί να στεναχωριέμαι, αφού έχει 2+2 χρόνια εγγύηση....
  13. Σήμερα το πρωί που το πήρα για να έρθω στην δουλειά μου δούλεψε κανονικά, σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Αρχίζω να αμφισβητώ τον εαυτό μου, μήπως είμαι υπερβολικός?
  14. Ναι το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να περιμένω, α)την απάντηση της επιστολής που έστειλα στο εργοστάσιο παραγωγής & β) την αντικατάσταση του καντράν. Σας ευχαριστώ για την βοήθεια και την ανταπόκρισή σας στο πρόβλημά μου. Φιλικά Ντανιέλ.
  15. Φίλε Professor με σθένος προσπάθησαν να με πείσουν ότι φταίει το καντράν. Τώρα το να πάω και στην "αδελφή" αντιπροσωπεία δεν θα μου πουν κάτι διαφορετικό από την στιγμή που το αυτοκίνητο στην βάση δεδομένων της VW φαίνεται να έχει πρόβλημα στο καντράν πλέον. Τι να πω δεν ξέρω... Φίλε Βασίλη, ειλικρινά, έδωσες την καλύτερη απάντηση!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.