Jump to content

ΘΑΝΑΣΗΣ Τ.

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

About ΘΑΝΑΣΗΣ Τ.

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Πεντέλης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

ΘΑΝΑΣΗΣ Τ.'s Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Πριν απο μερικες ημερες περασα το αυτοκινητο (Golf 5 GT 170hp) απο ΚΤΕΟ και οταν το πηρα ειχε αναμμενο στο καντραν το κιτρινο λαμπακι με τον αεροσακκο (στο manual λεει οτι αφορα τη λειτουργια των προεντατηρων). Σκεφτηκα μηπως με το κουνημα που κανουν στο ΚΤΕΟ ενεργοποιηθηκε κατι, το πηγα πισω στο ΚΤΕΟ οπου δηλωσαν αγνοια, εβγαλαν την μπαταρια για λιγο αλλα τιποτα! Απο τοτε το λαμπακι ειναι συνεχως αναμμενο. Υποθετω οτι χρειαζεται το διαγνωστικο αλλα το συνεργειο που το πηγαινω ειναι για καποιο λογο κλειστο. Ξερει κανεις τι μπορει να συμβαινει; Ευχαριστω
  2. Καταρχην ενα γεια στην παρεα! Προκειται να κανω service στο Golf V GT μου και θελω να ρωτησω μερικα πραγματα για να μη με πιασουν 'Κωτσο'! Η Περιπτωση ειναι ως εξης: 1. Το Golf δεν χρησιμοποιειτο για αρκετο καιρο με αποτελεσμα να εχει γραψει 40.000 χλμ. (παροτι ειναι του 2006). 2. Το προηγουμενο service το εκανα το 01/2011 οταν ειχε 18.600 χλμ. Τι πρεπει να περιλαμβανει το service που θα κανω (εκτος απο τα στανταρ δηλαδη λαδια, μπουζι, φιλτρο λαδιου, φιλτρο αερα,, φιλτρο βενζινης κλπ) Θα αλλαξω τακακια μαλλον και δεν ξερω τι αλλο θα μου βγαλει το συνεργειο; Τελος ποσο μπορει να ειναι ενα φυσιολογικο κοστος αυτου του service, το οποιο σκοπευω να το κανω σε εξειδικευμενο αλλα οχι εξουσιοδοτημενο συνεργειο (Louis Autotuning); Ευχαριστω προκαταβολικα για την βοηθεια σας
  3. Χαιρετω την παρεα!! Εδω και καμποσο καιρο, ο φωτισμος του trip computer του Golf V GT μου, καποιες φορες ειναι εξαιρετικα αχνος, ειδικοτερα στις γωνιες της οθονης, τοσο που να μην ειναι ευκρινης η ενδειξη π.χ των συνολικων χιλιομετρων. Το φαινομενο δεν ειναι μονιμο, δηλαδη καποιες φορες ο φωτισμος ειναι κανονικος. Παρατηρωντας για να καταλαβω τι συμβαινει εχω φτασει στο συμπερασμα (χωρις να ειμαι και 100% σιγουρος), οτι καποιο ρολο παιζει η ζεστη (πχ αν το αυτοκινητο μεινει στον ηλιο αρκετη ωρα το προβλημα επιδεινωνεται.). Ξερει ή φανταζεται κανεις τι μπορει να συμβαινεί; Ευχαριστω.
  4. Ευχαριστω για τις απαντησεις σας!!
  5. Πριν απο 10 ημερες τηλεφωνησαν στη γυναικα μου απο τον Γρατσια (απο τον οποιο αγορασε το Γεναρη του 12 το Polo της ενα 1.2 tsi 105hp) και της ειπαν να παει στο service για να κανουν κατι με το turbo, εργασια που θα απαιτουσε 1-2 ωρες. Οταν το πηγε της ειπαν οτι θα κανουν καποιες μετρησεις και πιθανο επαναπρογραμματισμο (πραγματα τα οποια η γυναικα μου δεν καταλαβε ουτε την απασχολουσαν ιδιαιτερα....) Οταν το πηρε, οπως μου ειπε, το αυτοκινητο φαινοταν να τραβαει καλυτερα.... Εψαξα παντου (και εδω στο forum ) να βρω κατι για ανακληση η για καποιο προβλημα που εχει ανακυψει, αλλα δεν βρηκα κατι σχετικο. Ξερει καποιος κατι σχετικα; Ευχαριστω
  6. Πριν απο 15 μερες η γυναικα μου απεκτησε ενα Polo 1.2 Tsi, στο οποιο παρατηρησα οτι οταν δουλευει στο ρελαντι (περιπου 900 στροφες) και πατησεις το γκαζι πεφτει για λιγο η ενταση των φωτων. Ειναι λογικο αυτό? Ευχαριστω
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.