Jump to content

delis gti

Members
  • Posts

    55
  • Joined

  • Last visited

About delis gti

  • Birthday 01/30/1991

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Αμαρουσίου
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Other VW car
  • Car's nickname
    polo gti 2.0

Recent Profile Visitors

3,516 profile views

delis gti's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

6

Reputation

  1. ως προς τι η εντύπωση 2400 χλμ έχω κάνει και απλά αρχίζω να μαζεύω πράγματα γιατί όταν αλλάξω τα πρώτα λάδια (στις 5.000 εχω στο μυαλό μου) να ξεκινήσω τις αναβαθμίσεις
  2. νομίζω (αν κάνω λάθος διορθώστε με) ..το golf v gti δούλευε και αυτό με αρκετά υψηλή συμπίεση κάπου στο 10.6 ..
  3. επανέρχομαι και κάνω μια ερώτηση αυτό νομίζω αφορά και τους κατόχους των tiguan με κωδικό κινητήρα ea888 gen3-b cycle. ναι μεν φοράει τουρμπίνα is20 απλά φαίνεται λίγο διαφορετική από την ihi is20 του golf 7 gti. επίσης δεν αναγράφει πουθενά IHI παρά μόνο το is20. γνωρίζει κανείς αν έχει κάποια διαφορά η τουρμπίνα αυτή από την κλασσική is20 και αν ο νέος κωδικός κινητήρα (ea888 gen 3b-cycle) λόγω της μεγαλύτερης συμπίεσης 11.6 έναντι 9.6 του προηγούμενου θα είναι πιο ευαίσθητος?
  4. polo gti 2.0 του 2019 να σου πω την αλήθεια προς e tuners κλείνω..
  5. ναι δεν εννοώ αποκλειστικά apr απλά ανέφερα οίκο, επίσης γνωρίζουμε τι downpipe εχει το polo ?
  6. καλησπέρα.. πριν από ένα μήνα περίπου αγόρασα το καινούργιο Polo gti manual. αμέσως άρχισα το ψάξιμο περί μετατροπών φυσικά κανένας ακόμα δεν έχει βγάλει πρόγραμμα (apr) για αυτό τον εγκέφαλο οπότε αναμένουμε. έτσι άρχισα να κάνω μια μάζωξη πραγμάτων για όταν θα βγει το πρόγραμμα . ετσι σκεφτηκα να ψαξω για μια καινούργια τουρμπίνα ihi is38 από το καινούργιο golf r, το ερώτημα και φυσικά κάθε γνώμη θα ήταν βοήθεια προς εμένα αν χρειάζεται και αλλαγή downpipe(απο το golf r) η με καλύπτει το υπάρχων.
  7. καλησπέρα ..έχω το manual ..σαν εντυπώσεις θετικές. δυο πραγματάκια μόνο έχω παρατηρήσει . υψηλή πίεση λαδιού σε νορμάλ συνθήκες .της τάξεως 95-105 βαθμούς και το αλλο 1.2 bar πίεση τουρμπίνας εργοστασιακή οπότε δηλαδή δεν σε παίρνει θεωρώ για παραπάνω από 1 στάδιο με την ίδια τουρμπίνα .
  8. ακριβώς όπως τα είπες ειναι φίλε darkx συγκεκριμένα 1,1 bar δουλεύει . ευχαριστώ για την ενημέρωση
  9. καλημέρα μία ερώτηση αν κάποιος γνωρίζει . ειμαι κάτοχος του καινούργιου polo gti 2.0 tsi στο ενσωματωμένο Boost gauge που εχει μου γράφει κατι 2.4 bar φυσικά πράγμα αδιανόητο να υφίσταται .να σημειώσω πως δεν λεει απο κατω τιποτα για psi η κατι αλλο .λέει ξεκάθαρα bar.ευχαριστώ εκ των προτέρων
  10. καλημέρα χθεσινό πάτημα με polo gti 2011 μοντελο ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΑΜΑ εγω για κακή μου τύχη όπως φάνηκε είχα την mercedes c200 184 Hp αυτόματη με μόνη βελτίωση μια αλλαγή τροχαλίας (πόσα άλογα δεν ξέρω να σας πω οτι είμαι διότι δεν έχει γίνει δυναμομέτρηση με τους λίγο πρόχειρους μπακαλο υπολογισμούς μεταξυ 200 -205Hp ).το αποτέλεσμα ήταν απο στάση να μ φύγει 1,5 αμάξι με τάση να ανοίγει τo πάτημα έγινε μέχρι τα 140 km περίπου .
  11. delis gti

    golf gt mk5

  12. καλησπέρα και από έμενα εδώ και αρκετούς μήνες ήμουν όλο και πιο κοντά στο να βάλω το πρόγραμμα της revo στο polo μου (1.2 tsi) όμως οι κύριοι που πήρα μια ο ένας έλεγε 140 μετά ο άλλος 145 μετά 135 λες και είναι στραγάλια..με τα πολλά αύριο μπαίνει πρόγραμμα από overload όπου ειναι και δοκιμασμένο και από φίλο με polo tsi 1.2 το οποίο στο δυναμόμετρο του maha έβγαλε 133.5 με 23.5 ροπή .ελπίζω να βοήθησα και εγώ λίγο.
  13. επιση μιλησα με την cargate .πηρα δυο φορες χωρις να ξερουν ποιος ειναι και ενω την μια μου ειπανε 144 αλογα μετα ο αλλος που σηκωσε τ τηλ 135 με 14ο ουτε ξερουν ποσα βγαζει..εγω παντως το ακυρωσα για revo.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.