Jump to content

sv1bdo

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

About sv1bdo

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

sv1bdo's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. @Rouleman: Εχω ακούσει ιστορίες με μεταχειρισμένα, που είναι να τραβάς τα μαλλιά σου για το πώς τα συντηρούσαν οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες τους. Συμφωνώ μαζί σου οτι γενικά όσο πιό ψηλό είναι το επίπεδο συντήρησης που κάνεις στο αυτοκίνητο, τόσο περισσότερο κερδίζεις σε μακροζωία. Η αλλαγή λαδιών & φίλτρου στα 10.000 χλμ, καθώς και η προσθήκη κάποιου καθαριστικού στο καύσιμο (για καθάρισμα των μπεκ) πρέπει να είναι τα ελάχιστα που θα πρέπει να κάνει κάποιος για να έχει μακροζωία ο κινητήρας του.
  2. Παναγιώτη σ ευχαριστώ πολύ και για το εμαιλ. Αν έχεις χρόνο, ρώτα στην αντιπροσωπεία της VW στην Σόφια πόσα θέλουν για να ελέγξουν "εξονυχιστικά" ένα Golf MK4. Οταν ανέβω επάνω, (μετά τις 25 Ιουνίου) θα σε πάρω τηλέφωνο να τα πούμε και από κοντά.
  3. Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις. @ GazofGT & Nikdev : Τα περισσότερα αυτοκίνητα στις Βουλγάρικες μάντρες είναι εισαγωγές από Γερμανία, Ιταλία & Ελβετία, είτε από ιδιώτες, είτε από αντίστοιχους μαντράδες. Εχουν οργανωμένο σύστημα με νταλίκες-πλατφόρμες που επισκέπτονται συχνά τις συγκεκριμένες χώρες & αγοράζουν αυτοκίνητα. Εννοείται οτι θα γίνει λεπτομερής έλεγχος για σκουριές κλπ. @ archon rc: Οι συγκεκριμένοι κινητήρες που αναφέρεις είναι αρκετά δυσεύρετοι στην Βουλγαρία. @ Rouleman: Ευχαριστώ πολύ για την πλήρη & εμπεριστατωμένη απάντηση. Επειδή το αυτοκίνητο θα είναι στο όνομα της Βουλγάρικης εταιρείας που έχω και θα κυκλοφορεί με Βουλγάρικα νούμερα στην Ελλάδα (κυρίως στην Αθήνα), προτιμώ να "προκαλεί" όσο το δυνατόν λιγότερο (από θέμα θορύβου), άρα μάλλον προσανατολίζομαι στον πιό σύχρονο PD. Το λάδι που λες οτι καίει είναι σχετικά αρκετό, φαντάζομαι όμως οτι δεν θα προκαλεί κάποιο πρόβλημα στον κινητήρα ή σε ευπαθή εξαρτήματα. Ο προ-έλεγχος θα γίνει από έμπιστο τεχνικό, αλλά σκέφτομαι να το πάω πριν το αγοράσω και στην επίσημη αντιπροσωπεία της VW στην Σόφια, καθώς θα έχουν να μου πουν περισσότερες λεπτομέρειες για το συγκεκριμένο μοντέλο. Πολλοί Βούλγαροι μαντράδες κάνουν κάποιο υποτυπώδες Service στα αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα κάποια εμφανή ελαττώματα να "κουκουλώνονται" και να βγαίνουν αργότερα. Ευελπιστώ να μην χρειαστώ να δώσω πάνω από 500 Ευρώ (1000 Λέβα) για ψιλομαζέματα και να μην βγάλει ακριβές βλάβες & επισκευές σε βάθος 5ετίας, με ήπια & νορμάλ χρήση από μέρους μου (1000 χλμ μήνα περίπου). Σχετικά με το πετρέλαιο τώρα, δεν μπορώ να ξέρω τί καύσιμο χρησιμοποιούσε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, αλλά σκέφτομαι να χρησιμοποιώ μόνω Shell V-Power Diesel, καθώς απ ότι διάβασα είναι μακράν το "καθαρότερο" diesel που κυκλοφορεί αυτή την στιγμή στην Ελλάδα.
  4. Χαιρετώ την πολύ μεγάλη παρέα !!! Σκέφτομαι να αγοράσω μεταχειρισμένο Golf MK4 1.9 TDi (5Θ) από Βουλγαρία, μοντέλο 2000-2002. Καταλήγω σε αυτήν την επιλογή καθώς α) μου αρέσει το σουλούπι του συγκρκριμένου μοντέλου και β) Εχω ακούσει οτι ο συγκεκριμένος κινητήρας (1.9 TDi) είναι πολύ οικονομικός και αξιόπιστος. Ψάχνοντας στην Wikipedia, βρήκα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και των κινητήρων που φοράει. Υπάρχουν λοιπόν 2 διαφορετικές γενιές κινητήρων, a) οι "παλαιού τύπου" 90HP (AGR & ALH) & 110HP (AHF & ASV) με ιμάντα μεταβλητού χρονισμού & αντλία διανομής καυσίμου Bosch VP37 (VerteilerPumpe) β) Οι πιό σύχρονοι PD με τα μπεκάκια ψεκασμού"Pumpe Düse" Unit Injectors της Bosch (παρόμοιο σύστημα με το Common Rail), 101PS ATD-AXR, 116PS AJM-AUY. Απ όλες τις παραπάνω επιλογές, καταλήγω στον πιό σύχρονο κινητήρα (καλύτερη καύση, οικονομία, λιγότερα καυσαέρια, λιγότερος θόρυβος), αλλά δεν ξέρω αν έχει κυκλοφορήσει αρκετά στην Ελλάδα, ώστε να υπάρχει τεχνογνωσία στα συνεργεία για την συντήρηση του. Υποθέτω οτι πολλά TAXI Octavia θα φοράνε κάποιον από τους παραπάνω. Εχει κανείς εμπειρία από συγκεκριμένους κινητήρες και ποιά είναι τα κρίσιμα πράγματα που θα πρέπει να ελέγξω-ψάξω (μέσω μηχανικού) κατά την αγορά του συγκεκριμένου μοντέλου? Ολοι οι Βούλγαροι μαντράδες διαβεβαιώνουν οτι τα χλμ των αυτοκινήτων (εισαγωγές μεταχ/νων από Γερμανία, Ιταλία, Ελβετία) είναι πραγματικά (120.000-160.000 χλμ) αλλά 1000/100 τα κοντέρ είναι πειραγμένα και πολλές φορές φτιάχνουν πλαστά Service Book του προηγούμενου ιδιοκτήτη. Εχω ακούσει πχ οτι η αντλία καυσίμου θέλει άλλαγμα μετά από κάποιες χιλιάδες χλμ, η τουρμπίνα μπορεί να έχει σπασμένα πτερύγια κλπ κλπ. Οποιος έχει πείρα με το συγκεκριμένο μοντέλο και μπορεί να βοηθήσει του είμαι ευγνώμων. Σωτήρης
  5. Σε ποιό σημείο του αυτοκινήτου έβαλες την κεραία του GPS που σου δίνει ο κατασκευαστής?
  6. Χαιρετώ την παρέα !!! Σκέφτομαι να αγοράσω μεταχειρισμένο Golf 4 Diesel 1.9TDi από Βουλγαρία (μοντέλο 2000-2001 το πολύ), αλλά έχω μπλέξει με τους κινητήρες. Υπάρχει ο απλός AGR/ALH αλλά και οι πιό δυνατοί ATD/AXR, AHF/ASV, AJM, AUY, ASZ & ARL. Εκτός από την διαφοροποίηση στην ιπποδύναμη, υπάρχει κάποια άλλη διαφορά που θα πρέπει να απορρίψω ή να επιλέξω κάποιον συγκεκριμένα? Υπάρχουν κάποια ιδιαίτερα σημεία που θα πρέπει να κοιτάξω (εκτός από αυτά που αναφέρθηκαν προηγουμένως για το μπροστινό σύστημα), συμπεριλαμβανομένου του diesel κινητήρα? Έχω ακούσει οτι τα περισσότερα αυτοκίνητα από τις βόρειες χώρες έχουν προβλήματα με σκουριές & σαπίσματα, λόγω του αλατιού που ρίχνουν στους δρόμους. Τα περισσότερα μεταχ/να αυτοκίνητα στην Βουλγαρία εισάγονται από Γερμανία-Ιταλία. Υπάρχει τέτοιο πρόβλημα με τα Golf ? Θα προσπαθήσω να ελέγξω το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία της VW στην Σόφια (μαζί με δικό μου έμπιστο τεχνικό), ώστε να έχω την πιό επίσημη απάντηση. Υπάρχει δυνατότητα να διαβαστεί ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου και να δούμε το ιστορικό του, ή μετά από κάθε service του κάνουν reset και σβήνει η μνήμη του? Ευχαριστώ για την προσοχή σας.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.