Jump to content

GiorgosVar

Members
  • Posts

    27
  • Joined

  • Last visited

About GiorgosVar

  • Birthday 07/19/1990

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Recent Profile Visitors

1,291 profile views

GiorgosVar's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

-2

Reputation

  1. Καλησπέρα, Δεύτερη αλλαγή mechatronic στα 101000km. Με της υγείες μου. 1200€ και παράδοση σε 15-20 μέρες λόγω έλλειψης στην Ελλάδα. Απλά για να καταγραφεί σε τυχόν googlαρίσματα αυτή την φορά το κιβώτιο δεν κλείδωσε στο ξεκίνημα αλλά με άφησε εν κινήσει. Απλά έχασε ταχύτητα και δεν μπόρεσε να κουμπώσει ξανά καμία. Απλά τσουλάει ελεύθερο.
  2. Αυτό εννοώ ότι θέλω. Κάτι να ταιριάζει με το εργοστασιακό. Έχεις κάτι να προτείνεις δοκιμασμένο?
  3. Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα, Θα ήθελα την γνώμη / τις εμπειρίες σας σχετικά με μια μικρή αναβάθμιση που θέλω να κάνω στο αμάξι. Χρόνια τώρα έχει το εργοστασιακό cd και θέλω να το αναβαθμίσω. Γενικά βλέπω πως τιμές από Ελλάδα δεν με συμφέρουν γιατί ξεφεύγουν πολύ από το budget μου (<250€ + όσο πάει η τοποθέτηση). Οπότε κινούμε στην αγορά της Κίνας από γνωστά καταστήματα με safe τρόπους αποστολής ή ebay από Ευρωπαίους εμπόρους. Θεωρώ ότι σε αυτά τα χρήματα μπορώ να βρω τουλάχιστον με τετραπύρηνο, 2gb RAM, 1024*600 και android. Κάτι λιγότερο/διαφορετικό ίσως είναι δύσχρηστο/ κολλάει / αργεί. Έτσι λοιπόν έχω βρει τα ακόλουθα: Επιλογή 1 , Επιλογή 2, Επιλογή 3 Ευχαριστώ
  4. Ας γράψω κι εγώ τη νέα μου εμπειρία με το polάκι μας. Polo 1.2TSI DSG 8/2010 - 85000km. Μετά από mechatronik - ροδέλα turbo - κάψιμο λαδιού (αν και νομίζω ότι έφταιγε ότι για λίγο καιρό δεν έβαζα castrol γιατί μετά φαίνεται να έστρωσε) - αντλία νερού ---> ήρθε και η σειρά της καδένας. Αφού για καιρό το αμάξι έκανε σε πολλές εκκινήσεις σαν παλίο ταξί, κάποια στιγμή ο θόρυβος άρχισε να μην σταματάει οπότε και οδηγήθηκα στο συνεργείο. Μαζί με την αντλία 650€ και με της υγείες μου. Επίσης μετά από στάση δύο ημερών με άφησε στην Αττική οδό και με δύο επανεκκινήσεις πήρε κανονικά. Το σφάλμα έδειξε missfire σε έναν κύλινδρο. Δεν ξέρω αν είχε σχέση με την καδένα. Αυτά και συνεχίζουμε να δούμε τι θα βγάλει
  5. Εγώ το Αύγουστο έβαλα τα michelin energy saver στα 320 η τετράδα μαζί με την τοποθέτηση. Θεωρητικά έχουν την καλύτερη βαθμολογία στο βρεγμένο και είναι τα πιο ήσυχα. Πιθανώς να παρατήρησα και μια ελαφρά πτώση στην μέση κατανάλωση.
  6. Καλησπέρα και πάλι. Μόλις παρέλαβα το polo με καινούριο mechatronic και βαλβιδοφόρο (δεν ξέρω βέβαια τι είναι αυτό) μετά από 18 μέρες . Όπως μου είχαν πει το κόστος καλύφτηκε και πλήρωσα 70 ευρώ μονο. Μου είπαν ότι ισχύει εγγύηση +2 χρόνια τώρα. Αυτά προς το παρόν.
  7. Η χρήση φυσιολογικότατη και πόλη και αυτοκινητόδρομος. Χωρίς καμία ενόχληση μέχρι χτες το πρωί που το αμάξι νέκρωσε. Μου είπαν απλά ότι συμβαίνει. Δεν ρώτησα παραπάνω καθώς ήμουν προιδεασμένος ποια θα ήταν η διάγνωση και το μόνο που άκουσα με ανακούφιση ήταν ότι θα καλύψουν το κόστος. Και κάτι άλλο που ξέχασα χτες να γράψω είναι πως ήταν κι άλλο ένα polo απ'έξω παρκαρισμένο και περίμενε και αυτό για την αλλαγή mechatronic...
  8. Καλησπέρα. Να παραθέσω κι εγώ την εμπειρία μου. Polo 1.2tsi DSG7 - 8/2010 - 29000 χλμ. Πάω να βάλω μπροστά το αμάξι και ενώ έδινε ρεύμα κανονικά η μπαταρία, το αμάξι δεν ξεκίναγε. Βλέπω αναβόσβηνε το P. Κρύος ιδρώτας καθώς το μυαλό μου πήγε στα 2500 χιλιάρικα για επισκευή DSG. To κιβώτιο κλειδωμένο να μην κουνιέται από το P. Κάλεσα οδική και διάβασα στο νετ για το χειροκίνητο ξεκλείδωμα του DSG με τον μοχλό κάτω από την φούσκα κάτι που το έκανα για να βάλω την N και να μπορέσουμε να το βάλουμε στο φορτηγό. Το πήγα στο AutoClub στην Ν.Φιλαδέλφεια (που έχω μείνει υπερευχαριστημένος από τις τιμές τους και την εξυπηρέτηση τους) και περίμενα να το περάσουν διαγνωστικό. Το αποτέλεσμα; Φυσικά mechatronic και εγώ εκτός εγγύησης. Χωρίς φασαρίες χωρίς πολλές κουβέντες μου είπαν ότι καλύπτεται και θα πληρώσω έως 100 ευρώ σε έως 10 ημέρες που θα κάνει να έρθει το ανταλλακτικό. Αυτά και από μένα. Κρίμα για την VW πάντως να πληρώνεις 1500 ευρώ κιβώτιο και να σου χαλάει στα 3 χρόνια με ούτε 30000 χιλιόμετρα. Ευτυχώς και λέω πάλι ευτυχώς που καλύπτει έστω την ζημιά και έτσι δεν θα με χάσει από μελλοντικό αγοραστή ενός ακόμα DSG αυτοκινήτου καθώς όπως και να το κάνουμε σαν το DSG δεν έχει.
  9. Καλησπέρα. Να παραθέσω κι εγώ την εμπειρία μου. Polo 1.2tsi DSG7 - 8/2010 - 29000 χλμ. Πάω να βάλω μπροστά το αμάξι και ενώ έδινε ρεύμα κανονικά η μπαταρία, το αμάξι δεν ξεκίναγε. Βλέπω αναβόσβηνε το P. Κρύος ιδρώτας καθώς το μυαλό μου πήγε στα 2500 χιλιάρικα για επισκευή DSG. To κιβώτιο κλειδωμένο να μην κουνιέται από το P. Κάλεσα οδική και διάβασα στο νετ για το χειροκίνητο ξεκλείδωμα του DSG με τον μοχλό κάτω από την φούσκα κάτι που το έκανα για να βάλω την N και να μπορέσουμε να το βάλουμε στο φορτηγό. Το πήγα στο AutoClub στην Ν.Φιλαδέλφεια (που έχω μείνει υπερευχαριστημένος από τις τιμές τους και την εξυπηρέτηση τους) και περίμενα να το περάσουν διαγνωστικό. Το αποτέλεσμα; Φυσικά mechatronic και εγώ εκτός εγγύησης. Χωρίς φασαρίες χωρίς πολλές κουβέντες μου είπαν ότι καλύπτεται και θα πληρώσω έως 100 ευρώ σε έως 10 ημέρες που θα κάνει να έρθει το ανταλλακτικό. Αυτά και από μένα. Κρίμα για την VW πάντως να πληρώνεις 1500 ευρώ κιβώτιο και να σου χαλάει στα 3 χρόνια με ούτε 30000 χιλιόμετρα. Ευτυχώς και λέω πάλι ευτυχώς που καλύπτει έστω την ζημιά και έτσι δεν θα με χάσει από μελλοντικό αγοραστή ενός ακόμα DSG αυτοκινήτου καθώς όπως και να το κάνουμε σαν το DSG δεν έχει.
  10. Λοιπόν. Έγινε αλλαγή δισκου-σασμαν-ρουλεμαν λογω τριβής αλλά KAI κάποιου ρουλεμάν (ή διπλού ρουλεμάν) μεσα στο σασμαν το οποίο λυθηκε. Η δουλειά έγινε στο Auto Club στην Νεα Φιλαδέλφεια. Σύνολο 960 ευρώ και πολύ καλή εξυπηρέτηση. Ένας κάποιος θόρυβος παραμένει αλλά όταν πατάς συμπλέκτη σιγά σιγά σβήνει ο θόρυβος κάτι που το χαρακτήρισαν φυσιολογικό λόγω της παλαιότητας του αμαξιού και των ανοχών του σασμάν. Ότι μας είπαν γράφω, μηχανικός δεν είμαι. Αυτά.Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας.
  11. Φιλε μου στην καρεντα στην αχαρνων του πατερα μου του ειπαν 400 ευρώ το κατεβασμα και ελεγχος σασμαν- μετα παμε στα 700-800 αν αλλαξει ρουλεμαν και μπορει να φτασει 1200-1500 για δισκο πλατο. Τρελαθηκαμε εντελως.
  12. 300 ευρώ ρουλεμαν και δισκο πλατο και εργασια? αν μπορεις να το πεις εδω αλλιώς pm, σε ποιο συνεργείο?
  13. Ενδεικτικό κόστος για αυτό που λέει ο φίλος από πάνω κάποιος; Συμφέρει να αλλάξεις δίσκο πλατό αν δεν έχει πρόβλημα; Και γιατί να ξανακάνει τον θόρυβο αφού θα αλλάξει ρουλεμάν;
  14. Κατ'αρχήν η σκέψη είναι να πάει στο auto club στην Νέα Φιλαδέλφεια. Μετά βλέπουμε. Και τώρα η κρίσιμη ερώτηση: αν κάνει μονο αυτόν τον θόρυβο και τελικά οφείλεται στο ρουλεμάν πρέπει να γίνει αλλαγή με όποιο κόστος αυτό συνοδεύεται ή το αφήνω έτσι μέχρι που όμως; Μπορεί να μου κάνει μεγαλύτερη ζημιά ή να με αφήσει στην εθνική πχ; Στα θέματα του golf που βρήκα περισσότερες αναφορές, χωρις να ξέρω αν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα αφού είναι άλλο αμάξι, πολλοί λένε ότι το αφήνουν και απλά ανέχονται τον θόρυβο. Ζητάνε 400 ευρώ ρε παιδιά για να κατεβάσουν το σασμαν. Μόνο για τον έλεγχο δλδ 400 ευρώ στην καρέντα.
  15. Χρειάζεται όμως ένας τέτοιος έλεγχος οπωσδήποτε κι ας είναι ανεπαίσθητος ο ήχος; Χωρίς να ξέρω καθόλου, το κατέβασμα σασμάν είναι εύκολη διαδικασία; Και πως μπορώ να ξέρω αν χρειάζεται οπωσδήποτε αλλαγή ή θα μου προτείνουν την αλλαγή για να βγάλουν χρήμα από έναν άσχετο; Ευχαριστώ για την απάντηση.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.