Jump to content

nitzaki

Members
  • Posts

    36
  • Joined

  • Last visited

About nitzaki

  • Birthday 11/08/1986

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Κιλκίς
  • Νομός
    Κιλκίς

Contact Methods

  • Skype
    s_voulgaridis@hotmail.com

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

nitzaki's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Και που λέτε σήμερα πήρα το αυτοκίνητο. Το καλοριφέρ δούλευε κανονικά...ζεστουλα είχε, δεν μύριζε καθόλου, αλλά..... Η ένταση του αέρα είναι σχεδόν αμελητέα ακόμη και στο τέρμα. Το μοτέρ ακούγεται κανονικά αλλά ο αέρας φαίνεται να παγιδεύεται μέσα στο καλοριφέρ. Ο επιλογέας δεν δουλεύει. Αέρα έχω μόνο μπροστά. Παράθυρα και πόδια ούτε καν. Και εδώ αρχίζει ο παπάς του μάστορα. Να οι ντιζες θέλουν ρυθμισμα.. δούλεψε το να στρώσουν και ένα κάρο π@π@ριες!! Επειδή αύριο βλέπω να παίζουμε ξύλο έχει κανείς καμιά ιδέα μήπως μπορεί να γίνει χωρίς ξηλωμα πάλι??
  2. Ναι ναι ευτυχώς!! Σήμερα θα πάρω το αυτοκίνητο και θα δω το αποτέλεσμα. Μου φαίνεται θα τα ξαναπούμε σύντομα πάλι γιατί είμαι σε γενική επισκευή και τα θεματακια είναι πολλά!!
  3. 120€ λύσιμο- δέσιμο , καλοριφέρ γνήσιο μεταχειρισμενο 80€ και ψυγείο καινούργιο 70€. Οι τιμές που βρήκα μου φάνηκαν αρκετά καλές αν κρίνεις ότι στην πόλη μου ήθελα σχεδόν 100-150 € πάνω ! Από Κιλκίς είμαι και το αυτοκίνητο βρίσκεται Δράμα!
  4. Για όσους ενδιαφέρονται το πρόβλημα βρέθηκε! Ευτυχώς δλδ γιατί όπως θα διαπιστώσετε και από τις φωτό το πρόβλημα ήταν πολύ σοβαρό. Το καλοριφέρ ήταν σπασμένο από τρακάρισμα προφανώς που δεν γνώριζα όταν πήρα το αυτοκίνητο. Σφουγγάρι κολλημένο πάνω στο ψυγείο καθώς και λάδια που κατά περίεργο τρόπο βρέθηκαν εκεί. Ολα μαζί κόστος 300 € . Αναλυτικα :120 € ταμπλό (ηλεκτρολόγος) , 80 € καλοριφέρ, 70 € ψυγειο , 30€ εργατικά το συνεργείο.
  5. Το πήγα σε μάστορα πριν μου ξηλώσει το ταμπλό και έκανε τα εξης. : Άλλαξε εγκέφαλο θέρμανσης γιατί ήταν φουσκωμένο και ραγισμένο σε μια πλευρά. Έλεγξε εβαπορετες και ήταν όλα κομπλέ. Επίσης και φίλτρο καμπίνας. Το πρόβλημα παρέμεινε. Ο αέρας βγαίνει καυτός από το καλοριφέρ . Όταν δουλεύει στο κρύο και το κουνάω ελάχιστα προς το ζεστό εκεί ξεκινάει και το μαρτύριο με την μυρωδιά. Σήμερα μου είπε ότι πρέπει να ανοίξουμε τελικά για δούμε τι μπορεί να φταίει. Όσο για τον θόρυβο..έχω την εντύπωση ότι στην τέταρτη σκάλα ακούγεται λιγάκι ποιο έντονο. Χωρίς να είναι ανησυχητικό.
  6. Εδώ μέσα έγραψα μήπως και πάρω κάποια απάντηση..όχι για να ακούσω την εξυπνάδα σου. Αν μπορείς να βοηθήσεις καλώς. Ειδάλλως κρατά τους σχολιασμούς για πάρτη σου. Το κατοσταρικο εσένα μπορεί να σου περισσεύει αλλά εμένα όχι.
  7. Καλησπέρα Εδώ και αρκετό καιρό έχω έντονη μυρωδιά σαν καμένο πλαστικό όταν ανάβω το καλοριφέρ στο ζεστό ( ΜΟΝΟ ) . Τελευταία παρατήρησα να βγαίνουν από τους αεραγωγούς σφουγγαράκια . Πιθανολογώ ότι το πρόβλημα είναι από κει. Φαντάζομαι πως πρέπει να αρχίσει το ξήλωμα σε ταμπλό για να φτάσω στο καλοριφέρ για να το εξακριβώσω. Παίζει μήπως να το γλιτώσω όλο αυτό ??? Γιατί και κόστος είναι και τα πλαστικά πολύ φοβάμαι πως θα αρχίσουν να τρίζουν !! Το αμάξι είναι GOLF 4 1.9 TDI . " Εάν υπάρχει το ίδιο θέμα κάπου αλλού αναρτημένο, απλά παραπέμψτε με γιατί δεν το βρήκα"
  8. Προσφατα αλλαξα ψυγειο νερου καθως και δοχειο νερου-ταπα. Απο την αλλαγη αυτη και μετα εχω το εξης προβλημα. Πρηζονται τα κολαρα,ανεβαζει πιεση μεσα στο δοχειο νερου με αποτελεσμα να πεταει τα νερα απο την υπερχηληση. Στην αρχη βρηκαμε οτι δεν δουλευαν τα βεντιλατερ. Αλλαζοντας την φουσκα δουλευαν κανονικα. Παρολα αυτα εξακολουθει να πεταει τα νερα. Μπορει να μου πει κανεις τι μπορει να φταιει? Το μυαλο μου παει στην αντλια νερου γιατι βλεπω οτι δεν τα κυκλοφορει τα νερα και δευτερον οτι κατι μπορει να παιζει με τον θερμοστατη. Ανοιξαμε και καπακι μηπως εχει φλατζα καμενη αλλα ειναι οκ. Αλλωστε φενεται και απο τα λαδια που ειναι καθαρα. Επισης για καποιο λογο σταματησε να δουλευει και το aircondition. Παντωντας το κουμπι δεν οπλιζει καν ο κομπρεσορας. Μηπως ολα αυτα εχουν καποια σχεση με το ρελε που βρισκεται κατω απο τις μπαταριες ? Το αμαξι ειναι πετρελαιο golf 4.
  9. μεσω διαγνωστικου εγινε η ρυθμιση αλλα το μονο που βλεπαμε ειναι στις ποσες στροφες ξεκιναει να τουρμπιζει. Σε ευχαριστω για το λινκ που μου εδωσες.Ελπιζω εκει μεσα κατι να βρω και να ησυχασω
  10. Καλησπερα σε ολους.. Πριν λιγο καιρο ειχα ανοιξει ενα θεμα σχετικα με την τουρμπινα μου..Δε δουλευε καθολου σωστα.Μεγαλες πιεσης και ροπη μετα τις 2.500 στροφες. Την πηγα για επισκευη και με το που την ανοιξαν μονο εγω ελειπα απο κει μεσα..Τα μεταβλητα της ηταν τελειως φρακαρισμενα και ειχε παρα πολλα υπολλειματα.Την καθαρισαν,την εκαναν αμοβολη και διαφορα αλλα και την πηρα σαν καινουργια.Μου βγηκε η δουλεια μονο 100 euro. Σημερα το πρωι την κουμπωσαμε πανω και ειπαμε να κανουμε δοκιμη. (μιλαμε για Golf 4 1.9 tdi 110ps ). Η πιεση οντως επεσε στο 0.8bar over απο 1.4 . Αλλα η ροπη εξακολουθουσε να ειναι μετα τις 2.500 στροφες. Και ετσι αποφασισαμε να πηραξουμε το vnt που ειναι πανω στην τουρμπινα ωστε να ανοιγει ποιο χαμηλα.Η πιεση παλι ανεβηκε στο 1.4bar over αλλα η ροπη αρχιζει απο τις 1.600 στροφες. Τι πρεπει να κανω ωστε να ερθει καπου σε λογικα πλαισια? Δε γνωριζω καν σε τι νουμερα δουλευει εργοστασιακα. Μπορει καποιος φιλος να με βοηθησει? Παιδευομαι με την ρυθμιση της πανω απο μηνα και πραγμτικα εχω αγανακτησει. Και προφανως κουρασα και εσας...
  11. Συγνωμη για την απουσια μου αρκετων ημερων απο το forum.. Θελω με τη σειρα μου να συνεχισω και να πω πως η τουρμπινα εχει κατεβει απο το αυτοκινητο και αυριο θα παει για επισκευη. Με μια πρωτη εκτιμηση του μηχανικου,η τουρμπινα δεν εχει καθολου κενα και κανενα ραγισμα. Πριν τη κατεβασουμε, βγαλαμε το προγραμμα απο πανω για μια δοκιμη και διαπιστωσαμε πως το αμαξι εξακολουθει να δουλευει σε υψηλες πιεσης. 1.3bar Overboost και σταθεροποιειται στο 0,9bar το οποιο δεν ειναι καθολου φυσιολογικο. Διαβαζοντας το manual βλεπουμε οτι δουλευει 0,8 με 04 bar. Αυτο αρχισε να συμβαινει απο την μερα που αλλαξαμε το vnt actuator ( το boost πανω στην τουρμπινα ). Βαζοντας το αμαξι σε διαγνωστικο εβγαλε πως φταει to boost και δεν ειναι καθολου σωστα ρυθμισμενο. Δε ξερω αν οντως ισχυει αυτο η φταει κατι αλλο. Θα ηθελα τη γνωμη σας σχετικα με αυτο γιατι οπως ειπα αυριο θα παω την τουρμπινα μου και δε θελω να πιαστω κοροιδο του στυλ δε ρυθμιζεται και πρεπει να αλλαξω ολοκληρη τουρμπινα και τετοια..
  12. πανος-gti σε ευχαριστω πολυ...διαβασα ενα σχετικο αρθρο για τι τουρμπινες σε κινητηρες πετρελαιου και λεει ακριβως το ιδιο. Ηθελα να σου κανω μια ακομη ερωτηση αν γνωριζεις..μπορω να πειραξω το ( vnt ) που βρισκεται πανω στην τουρμπινα ωστε να παρω ροπη απο ποιο χαμηλα? γιατι οπως προανεφερα η ροπη ειναι πλεον στις 2.400 στροφες. Εκτος και αν αυτο οφειλεται στην κακη κατασταση της τουρμπινας και με την αλλαγη επανελθει στα φυσιολογικα της.
  13. Αν μπορουσε καποιος φιλος να μου δωσει καποια πληροφορια θα το εκτιμουσα πολυ...
  14. Ωραια...ας πουμε οτι προχωραω στην αντικατασταση της. Μπορω να βαλω καποια μεγαλυτερη η να κοιταξω παλι για μαμα? Επισης να ανεφερω οτι το μοτερ ειναι 1.9 στα 115hp και με παραλληλο εγγεφαλο που εχω εγκαταστησει εχει παει στα 138hp με overboost στα 1,4 bar. Τα νουμερα εχουν βγει απο δυναμομετρηση.
  15. Παιδια καλησπερα. Ειμαι κατοχος ενος Golf 4 tdi και προσφατα αντιμετωπισα το εξης προβλημα. Σε σταθερη πορεια (130km/h) εχω εντονα καυσαερια μεσα στη καμπινα. Στην αρχη ηταν ελαχιστα και δεν εδινα και πολυ σημασια. Τωρα τελευταια ομως εχουν αυξηθει παρα πολυ και μου κινησαν το ενδιαφερον επειδη ειναι πολυ ενοχλητικα. Οταν ανοιγω το αμαξι, απο πισω δε βλεπω τιποτα. Μιλαμε για τετοιο ντουμανι. Σε καθε ανοιγμα που κανω βλεπω το ιδιο θεμα. Ενας μπλε καπνος καλυπτει τα παντα. Επισης να πω οτι το αμαξι εχει χασει και αποδοση καθως απο κει που ειχα ροπη στις 1.600-1.700 στροφες εχει ανεβει στις 2.400. Σε εναν μηχανικο που πηγα και του ειπα ολα αυτα οπως και τα ειδε στη πραξη , μου ειπε οτι η τουμπινα εχει αρκετα κενα και σιγουρα θελει ειτε επισκευη( αν ειναι δυνατη ) ή αλλαγη. Θελω τη γνωμη σας...αν ισχυει κατι τετοιο και τι προβλημα θα υπαρξει αν το αφησω ετσι.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.