Jump to content

Leonstone22

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About Leonstone22

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Leonstone22's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Χαιρετώ και πάλι όλους τους φίλους του φόρουμ. Σήμερα, έχω ακόμη μία απορία μιάς κι εχουν ξεκινήσει κάποιες μικρο αλλαγές και βελτιώσεις στο γκολφ! Λοιπόν αρχικά να σας πω πως είμαι κάτοχος ενός VW Golf 5 FSI και θέλω να του αλλάξω το τελικό που είναι απο GT, για δικούς μου προσωπικούς λόγους (που θα σας αναλύσω άλλη στιγμή καλύτερα) και απλά αναρωτιέμαι τι εξατμιση να του βάλω όπως λέω και στο τίτλο... δηλ μεταχειρισμένο (απο φίλο) cat back απο tsi (με απολήξεις) ή (ολο)καινούριο τελικό με απολήξεις;;; Απ οτι διάβασα οι απόψεις διίστανται λιγο για το αν δίνει περισσότερη ροπή ενα cat back ή όχι... και δεν μπόρεσα να καταλήξω, εσείς τι μου προτείνετε; Ποια θα ήταν η άποψη/γνώμη σας;; Κι αν έχει κάνει κάποιος 1 από τα 2 να μας διαφωτίσει με την εμπειρία που έχει αποκομίσει από την εν λόγω αλλαγή.... Ευχαριστώ :-)
  2. Φίλε μου Paul_Fsi, έχεις ένα (τεράστιο) δίκιο και βλέπω συμφωνείς με τους προλαλήσαντες ;-) και σιγα σιγά αρχίζεται να με ψήνεται χαχαχα.... Όσο για τη μετώπη πολύ καλά κάνεις και το λες φιλε μου , αλλα το γνωρίζω και τα έχω όλα κανονισμένα και υπολογισμένα (χρηματικώς).... Θέλει και λίγο τρέξιμο μην νομίζεις... Κάτι άσχετο με την ερώτηση & το θέμα μας, επειδή είδα φώτο απο το γκολφάκι σου και μου άρεσε το έχεις όμορφο και περιποιημένο, ήθελα να σε ρωτήσω η εξάτμιση που έχεις βάλει απο που είναι;; Δηλ έχεις αλλάξει τελικό για παράδειγμα;;; Άν θέλεις στείλε μου και pm για να μην ξεφύγουμε (ο,τι θελεις)....
  3. Κι εγώ αυτό σκέφτομαι παιδιά, να αλλάξω πρώτα τον μπροστά και μετα τον πίσω, γιατί έτσι κι αλλιώς ο πίσω ειναι του GT, απλά θεωρώ κατα τη γνώμη μου πως ο συγκεκριμένος προφυλακτήρας του R32 με τους ανακλαστήρες (οπουδήποτε κι αν έχει την εξάτμιση στο σποιλερ, είτε στο κέντρο είτε αριστερα κλπ) ειναι ο,τι καλύτερο έχει το Golf V, για το πίσω μέρος... Καθαρά κατα τη προσωπική μου άποψη! Γούστα είναι αυτά, βέβαια... :-) Όπως και να χει σας ευχαριστώ θερμά και τους δύο για τη γνώμη σας και τη βοήθεια σας....
  4. Παιδιά καλησπέρα σας, ειμαι σχετικά νέος στην ομάδα και θα ήθελα να με βοηθήσετε και να με διαφωτίσετε με τη προσωπική σας άποψη, όσοι φυσικά το επιθυμούν... Αρχικά να σας πω, πως έχω στη κατοχή μου ένα VW GOLF V FSI 1,4 χρώματος μπλέ σκούρο. Του έχω βάλει διάφορα έξτρα πραγματάκια, όπως οθόνη αφής, τιμόνι απο GTI, λεβιέ απο GOLF VI R20, πεταλιέρες αλουμινίου, ζάντες GT, εξατμιση GT κλπ... Πρίν 1 μήνα του έβαλα Φίλτρο και πρόγραμμα και το αμάξι με 100άρα κάνει τα 0-100χλμ σε 11,3 (η καλύτερη επίδοση που έχω καταφέρει μέχρι στιγμής) χρονομετρημένο και μετα απο περιπου 35 ημέρες δεν μου έχει παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, ευτυχώς! Τέλοσπάντων, ξέφυγα απο το θέμα και ίσως έγινα κουραστικός απλά ήθελα να το αναφέρω. Στο τρέχον θέμα μας εκ νέου, εξωτερικά εκτός απο τις ζάντες το μόνο που του έχω βάλει είναι το πίσω spoiler απο GT (το απλό το μαύρο) και σκεφτόμουν έχοντας μαζέψει και κάποια χρήματα διαθέσιμα για επένδυση στο golfακι :-), να του αλλάξω προφυλακτήρα... Σκεφτόμουν για τον μπροστά προφυλακτήρα από GT/GTI με τη μάσκα και σίτες του GT sport, όμως εχθές είδα μια αγγελία στο ίντερνετ για το πίσω προφυλακτήρα του R32 με τους ανακλαστήρες και το κάτω spoiler με 1 εξάτμιση στα αριστερά (look GT/GTI δηλ). Η τιμή είναι σχεδόν η ίδια με μόλις 40€ διαφορά ανάμεσα τους. Το θέμα μου είναι πως χρήματα τη δεδομένη χρονική στιγμή διαθέτω μόνο για έναν από τους 2 και θα ήθελα τις απόψεις σας και τις γνώμες σας για το τι "αξίζει" περισσότερο (οπτικά) και ποίο από αυτά τα 2 θα αναδείξει περισσότερο, εξωτερικά, το αμάξι... Παρακάτω σας παραθέτω 2 φωτογραφίες για να σας δώσω να καταλάβετε τι ακριβώς εννοώ... Προφυλακτήρας και μάσκα μπροστά: http://www.google.gr/imgres?start=359&sa=X&biw=1649&bih=854&tbm=isch&tbnid=4-mzLB1pUKQcCM:&imgrefurl=http://vwgazette.blogspot.com/2007_05_01_archive.html&docid=YRu4S1054cVkrM&imgurl=http://img.photobucket.com/albums/v281/eurowind/05270704.jpg&w=800&h=512&ei=LZTcUZacKpGThQe-m4DACA&zoom=1&ved=1t:3588,r:87,s:300,i:265&iact=rc&page=11&tbnh=180&tbnw=275&ndsp=35&tx=116&ty=97 Προφυλακτήρας και spoiler πίσω: http://www.google.gr/imgres?start=158&biw=1649&bih=854&tbm=isch&tbnid=YiWVks9TX9RmMM:&imgrefurl=http://srs-tec.de/cars/product_info.php%3Flanguage%3Den%26products_id%3D236%26XTCsid%3Dgtdpkpll&docid=jAX6adr-k7Q-JM&imgurl=http://srs-tec.de/cars/images/product_images/popup_images/236_1.jpg&w=800&h=600&ei=MZXcUaf4LciEhQfxqIGYDQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:64,s:100,i:196&iact=rc&page=6&tbnh=179&tbnw=192&ndsp=34&tx=55&ty=76#imgdii=_ Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων.... :-)
  5. Παιδιά γεια σας! Είμαι νέο μέλος στο forum & θα ήθελα να με βοηθήσετε όσο το δυνατόν γνωρίζετε & ταυτόχρονα να εκφράσετε τη προσωπική σας άποψη για την επερχόμενη μετατροπή που σκοπεύω να πραγματοποιήσω! Αρχικά θα ήθελα να ενημερώσω πως είμαι κάτοχος ενός VW GOLF V (5) FSI 1.4 2006 μοντέλο με μόλις 42,000 χλμ. Επειδή δέν σκοπεύω να το αλλάξω με κάποιο άλλο μεταχειρισμένο (γιατί για καινούριο δεν το συζητάμε καν) & επειδή απ όσο έχω ακούσει & διαβάσει δεν συμφέρει σε καμία περίπτωση να μπώ στο χορό των προγραμμάτων... θα ήθελα να το μετατρέψω σε look R32, έχοντας βρεί bodykit, ζάντες κλπ & επειδή αν μη τι άλλο ο κινητήρας του με 3,2lt & μόλις 250 άλογα είναι λίγο "ασύμφορος" (για τις εποχές που ζούμε) είμαι ανάμεσα σε δύο (2) κινητήρες, αυτόν του GOLF 5 ή 6 GTI και σε αυτόν του GOLF 6 R (Scirocco R)... Θα ήθελα απ όσους γνωρίζουν να μου πούνε την εν λόγω διαδικασία μετατροπής κινητήρα, τι πρόσθετα θα χρειαστούν όπως εξάτμιση, φρένα κλπ & περίπου το κόστος, στο περίπου, της συνολικής μετατροπής.... Καθώς επίσης & τη προσωπική σας άποψη (αν & εφόσον επιθυμείτε) για τον ποιόν κινητήρα τελικώς να επιλέξω, αν & οι διαφορές μεταξύ τους είναι "τρανταχτές" θα έλεγε κανείς.... Ευχαριστώ εκ των προτέρων....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.