Jump to content

PAPASOUZAS

Members
  • Posts

    46
  • Joined

  • Last visited

About PAPASOUZAS

  • Birthday 04/06/1988

Contact Methods

  • MSN
    tzanidakos@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

User Profile

  • Interests
    Cars,Kyokushin Kai Karate

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N

Recent Profile Visitors

1,936 profile views

PAPASOUZAS's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα παιδια εβαλα xenon στο polo 9n μου και ενω δουλευαν το πρωτο μισαωρο ξαφνικα εσβησε το ενα και φωτιζε μονο το αλλο.Ανοιξα το καπω και μετα απο λιγο εσβησε και το αλλο.Και ρωτω μπως ειναιτο can bus που μου κανει χαλαστρα(δεν ξερω αν στ μοντελο αυτο εχει caN bus).....Βοηθεια.....
  2. Θελω καπακια οχι αυτοκολλητα εξυπνε Θανο
  3. Εβαλα τις ζαντες απο το octavia Rs 1 στο polo μου αλλα εχω το εξης προβλημα.Δεν μπορω να βρω καπακια Vw να ταιριαζουν επειδη οι ζαντες εχουν αλλου μεγεθους υποδοχη για καπακια απο τις aftermarket.γνωριζει κανεις?
  4. +1 Θα συμφωνησω με τον stoila,επισης για καλυτερο φρεναρισμα πανε σε μεγαλυτερο σετ δισκων και μην ακους για τρυπητα και χαρακωτα,βαλε απλα μεγαλυτερα και θα εχεις αποτελεσματικοτερο φρεναρισμα
  5. +1 Προσωπικη μου αποψη ειναι πως μακροχρονια θα εχεις προβλημα φιλε με αυτη την πατεντα,καποια στιγμη θα παρει νερο.....Αν νομιζεις πως αξιζει να το ρισκαρεις καντο
  6. Eιναι καλη επιλογη να αλλαξεις τα εργοστασιακα σωληνακια με αλλα ανοξειδωτου ατσαλιου(stainless steel).Θα δεις μικρη διαφορα στο φρεναρισμα απο οτι ξερω αλλα εχεις αλλα πλεονεκτηματα: 1)Καλυτερη αισθηση στο πενταλ του φρενου 2)Τα εργοστασιακα σωληνακια επειδη δεν προοριζονται για τρελα φρεναρισματα(μιλαμε για μικρο-μεσαιας κατηγοριας αυτοκινητα παντα) λογω της υψηλης πιεσης διαστελλονται καθοτι ειναι λαστιχενια κ συγκεκριμενα απο καουτσουκ με αποτελεσμα αν τα ζορισεις πολυ υπαρχει περιπτωση λογω της διαστολης να σκασουν(παντα υπο υψηλη πιεση κ συνεχη φρεναρισματα).Αυτο ειναι σπανια περιπτωση αλλα οπως κ να χει το γλιτωνεις χρησιμοποιωντας αυτο το υλικο.Κυριως ομως εχεις καλυτερη αισθηση στο πενταλ.Θα σε βοηθησουν πολυ εαν τρεχεις το αμαξι σε πιστες που πιεζονται πολυ τα φρενα σου.Aν θελεις καλυτερο φρεναρισμα η προσωπικη μου επιλογη θα ηταν να παω πρωτα σε αλλαγη υγρων φρενων(υψηλοτερου σημειου βρασμου) καθως και τακακια που να δουλευουν αποτελεσματικα σε υψηλοτερες θερμοκρασιες κ πιεσεις Ελπιζω να σε βοηθησα
  7. Ειναι ο πιο αποδοτικος τροπος να παρεις μπολικο αερα.Αλλα θα το εκανα στο αυτοκινητο μου μονο αν ηταν αγωνιστικης καθαρα χρησης.Στην βροχη τι θα κανεις??????
  8. Αξιζει να σημειωθει οτι το polo ωστοσο εχει δοκιμασμενο κινητηρα σε σχεση με του gt.(Χωρις να αμφισβητω τον κινητηρα αυτο,κατι ξερει η vw)
  9. +1 Ετσι ακριβως δεν λεει τιποτα το να ειναι πιο γρηγορο ενα αυτοκινητο,και το vts ειναι πολυ γρηγορο αλλα υστερει σε αλλα(πολλα) πραγματα τα οποια ειναι προφανη.Ο οδηγος κ χρηστης επιλεγει το αυτοκινητο για τον λογο που το θελει κ με βαση τα δικα του κριτηρια.Ειναι ανομοια αυτοκινητα διαφορετικης κατηγοριας κ οι συγκρισεις ειναι περιττες
  10. +1 Εφοσον εχει χωρο στην μασκα για καλυτερο air flow
  11. Βασικα αν καθε φορα που αλλαζεις ταχυτητα(μιλαμε συγκερκριμενα για 2α-3η αφου αυτο ανεφερες) σου πεφτουν 700-1000 στροφες εχεις προβλημα.Λοιπον μιλαμε συγκεκριμενα για 2α σε 3η οπως κ ρωτησες.Εαν ισχυει επακριβως αυτο που ειπες με την αλλαγη δηλαδη απο δευτερα με 4000 σε 3η 3100 τοτε εχεις μια σχεση για δευτερα τριτη μαθηματικως 3100/4000=0,775...Αρα λοιπον αυτη ειναι η σχεση σου για την συγκεκρριμενη αλλαγη αρα με ακριβεια παλι απο δευτερα σε τριτη επρεπε απο 2α με 6000 να πηγαινεις σε 3η στις 4650 κ οχι στις 4000...Αν αλλαζεις απο 6000 κ παει 4000 τοτε εχεις μαθηματικη σχεση 4000/6000=0,6666 αλλα αυτο θεωρητικα δεν γινεται αν θεωρησουμε δεδομενο οτι στην ιδια αλλαγη πας απο 4000 σε 3100.Εγω πιστευω πως λιγο να χανει το στροφομετρο λιγο να μην προσεξεις καλα το στροφομετρο κ εσυ η λιγο γκαζι να δωσεις,λιγο στο περιπου δηλαδη να τα ειδες με την μια νομιζεις οτι κατι ειναι στραβο ενω προφανως δεν παιζει κατι τετοιο(χωρις να ειναι σιγουρο ομως μπορει οντως να εχεις προβλημα)....Με πιο απλα λογια οι στροφες που ριχνει το μαξι αν το αλλαξεις απο τις 6000 δεν θα ειναι οι ιδιες με αυτες που ριχνει αν θα αλλαξεις ταχυτητα στις 4000 γιατι ολα δουλευουν με το λεγομενο GEAR RATIO ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΕΙς ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ.Δοκιμασε το προσεκτικα να δεις αλλα ξε 2α σε 3η απο τις 2000 στροφες να δεις οτι θα πεσουν λιγο οι στροφες κ κανε το ιδιο αλλαξε δηλαδη στις 5000 στις 4000 παντα την ιδια αλλαγη(2α-3η) να δεις οτι οι στροφες που ριχνει στην επομενη ταχυτητα ειναι διαφορετικες ΠΑΝΤΑ.Ελπιζω να βοηθησα
  12. Σκεφτομαι η Green η K&N η ...ακουω εντυπωσεις απο οσους εχουν το 9N και εχουν καποιο απο τα δυο....
  13. Φιλε πληκτρα αν εχεις -πελμα 185 με 55 προφιλ παμε σε 101,75 χιλιοστα διαμετρο -πελμα 195 με 45 προφιλ παμε σε 87,75 χιλιοστα διαμετρο -πελμα 195 με 50 προφιλ παμε σε 97,5 χιλιοστα διαμετρο Αν φοραει μαμα τα 185/55/14 το polo σου τοτε απο οτι βλεπεις για την ακριβεια του κοντερ καλυτερα θα ειναι να πας σε 195/50/15 που θα εχεις διαφορα 101,75-97,5=4 χιλιοστα,οποτε εισαι καλα δεν θα χανει ιδιαιτερα το κοντερ(φανταζομαι αυτο θα προτεινει και ο κατασκευαστης για το μοντελο σου),τωρα αν θες να το χαμηλωσεις πολυ τοτε αναγκαστικα θα πας σε 45αρι προφιλ ωστε να εχεις περιθωριο αλλο μισο ποντο απο αυτον που θα εκανες με τα 195/50/15...Μετα ειναι δικη σου επιλογη
  14. Το 195/45/15 εχει 87 εκατοστα βημα φιλε μου.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.