Jump to content

Stellis

Members
  • Posts

    54
  • Joined

  • Last visited

About Stellis

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

Recent Profile Visitors

1,520 profile views

Stellis's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

15

Reputation

  1. Σιφναιος συμφωνω πολυ καλο συνεργειο ειναι και γειτονια και πολυ λογικος στις τιμες.
  2. Ναι.Ηθελε 150Ε και το εκανα με 110Ε.Ο Gregory ειναι κοντα στη δουλεια μου
  3. Αν διαβασεις στα Μηχανικα/Μηχανολογικα στο αρθρο Υγραεριο θα σου λυθουν πολλες αποριες.Μην ακους τα λογια καφενειου (εχω ενα φιλο και μου ειπε ετσι και αλλιως χωρις να γνωριζει επι του θεματος)Εχουμε αμαξι στην εταιρια Golf 1.6 fsi blf με lpg και το αμαξι γραφει πολλα χλμ λογο Αθηνας-Θεσ/νικη χωρις κανενα προβλημα.
  4. Ολες οι εταιριες που αναφερεις ειναι απο τις πολυ καλες του χωρου.Σοφοκλης ειναι διπλα στο σπιτι μου ειναι πολυ καλος μαστορας εχω δει απειρα supercars εκει και ειναι μαγαζι 30+ χρονια.Gregory ειναι ιδιας ποιοτητας με λιγο καλυτερες τιμες απο Σοφοκλη και αυτος χρονια στο χωρο εχω κανει τιμονι εκει για ενα φιλο ,δυσκολο τιμονι με χειριστειρια και το απουελεσμα ηταν αναλογο του εργοστασιακου.Μη μπλεκεις με Αθηνα πηγαινε-ελα και τετοια γνωμη μου.
  5. Το θεμα ειναι τετοιο στην αγορα, που πλεων ο πελατης ειναι ενημερωμενος (μερικες φορες καλυτερα και απο τον μηχανικο πανω στο αυτοκινητο του) πραγμα που με ευχαριστει γιατι μπορει να μιλησει ο μηχανικος με τον πελατη για καποια τεχνικα θεματα και μην τον κοιταει ο πελατης σαν χανος.Ετσι το ζητουμενο του καλου τεχνικου ειναι να κανει σωστα τη δουλεια του μεσα σε αυτο συμπεριλαμβανωνται και τα καταλληλα εργαλεια να ειναι ειλικρινεις και να ειναι λογικος στις τιμες.Ο πολυ φθηνος κρυβει αλλα απο πισω....
  6. Σωστα τοσο παει η εργατοωρα του μηχανικου αλλα για συγκεκριμενες εργασιες πχ(συμπλεκτη σε golf) ενας μηχανικος το κανει σε 4 ωρες ανεβα-κατεβα σασμαν και αλλος σε 5 ωρες γι'αυτο εχουν εναν μεσο ορο χρονου εργασιας για να μην υπαρχουν διαφορετικες τιμες για ιδια δουλεια σε ιδια αυτοκινητα.
  7. Παιδια δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα με τους μηχανικους και τα service.Service δεν ειναι ανοιξα μια ταπα εφυγε το λαδι και τελος.Ειναι και διεξωδικος ελεγχος ολου του αυτοκινητου (μπροστινο συστημα ,συστημα φρενων, αναρτησης ηλεκτρονικος ελεγχος κτλ.)τωρα το πως το εχουν καταντησει καποιοι δηθεν μαστορες ειναι μεγαλη ιστορια και αυτα πληρωνουν τοσο καιρο με την κριση.Οταν φευγει ενα αυτοκινητο απο το service ο μηχανικος ειναι υπευθυνος για το τι υλικα εχουν μπει στο αυτοκινητο και εαν εχουν γινει οι εργασιες σωστα και για την ασφαλεια πανω απ'ολα των επιβατων και οχι ο ανταλ/κτζης που τα πουλησε.Μεσα στις εργασιες service ειναι να δει και καποιες ζημιες που δεν φαινονται (πχ διαρροη στο ψυγειο ή στο θερμοστατη κ.α) ειναι ζημιες που μπορει να προλαβει ο μηχανικος κοστος απο 20Ε και να σου γλιτωσει τον κινητηρα που πιθανον εσυ δεν θα ελεγχες τα νερα και θα εκανες το μοτερ φριτεζα.Οταν λοιπον ερχεται ο πελατης με τα ανταλ/κα νομιζοντας οτι πληρωσε λιγα επειδη τα πηρε μονος του και πηγαινει στον μηχανικο και λεει βαλτα μονο αυτα και τιποτε αλλο ,δεν εχει καμια υποχρεωσει να τσεκαρει το αυτοκινητο.Τελος δεν υπαρχει περιπτωσει να αγορασει καποιος πιο φτηνα ανταλ/κα απο τον μηχανικο και ειναι λογικο οταν ο μηχανικος κανει τζιρους στον ανταλ/κτζη ενω εσεις πατε 1 φορα το χρονο.Συμφωνω προλαβαινοντας καποιους οτι παρα πολυ μηχανικοι τσεκουρωναν στις τιμες των ανατλ/κων αλλα αυτα στην εποχη των παγετωνων ,τωρα πρεπει να δουλευουν με το νομιμο κερδος αν θελουν να δουλεψουν.
  8. Καλησπερα παιδια επειδη ειναι η δουλεια μου (αντιπροσωπεια Lovato Β.Ελλαδος) υπαλληλος στην εταιρια C.N.G co επε ,βρισκεται στο Καλοχωρι Θεσ/νικης. Παρακολουθω το θεμα και διαβαζω πολλες ανακριβειες.-1ον Υπαρχει πρατηριο φυσικου αεριου και βρισκεται στον δρομο προς το αεροδρομιο ακριβως μετα το φαναρι του ΙΚΕΑ το πρωτο ΕΚΟ δεξια σας.-2ον Υγραεριο μπαινει κανονικα σε Direct injection κινητηρες αλλα σε καποιους κωδικους κινητηρων οχι ολοι, μιλαω παντα για τα Lovato.-3ον Τα 5ης-6ης -7ης κτλ δεν υφιστανται.Υπαρχουν τα υγρης φασης και τα αεριας φασης δλδ στον κινητηρα ψεκαζεται το υγραεριο ως υγρο ή ως αεριο.Το καθε ενα εχει + και - ,αν και προτιμω τα αερια φασης λογο οτι τα αερια αναμειγνιωνται καλυτερα μεταξυ τους.Πιστεψτε οτι αν υπηρχε τροπος να αεριοποιησουμε την βενζινη θα ειχε γινει , ετσι προσπαθουμε να ψεκαζεται υπο μορφη νεφους. Να μην προτιματε τα φθηνα κιτ λογο οτι δεν ειναι αξιοπιστα η δυνατοτητες προγραμματισμου μιας ecu σε περιοριζει αλλα και δεν εχουν υποστηριξη απο ανταλ/κα,ειναι πραγματα που θα τα πληρωσετε διπλα αργοτερα.Παντα να ρωτατε χωρα προελευσης του κιτ αλλα και της δεξαμενης, οπως επισης αν ειναι δυνατον να βλεπεται δειγματα δουλειας τους. Σε οποιαδηποτε απορια ευχαριστως να βοηθησω.Προσωπικο μου αυτοκινητο Golf IV 1.4 16v BCA κινητηρας εχει περιπου 23.000χλμ με υγραεριο και 98.000χλμ συνολικα χωρις κανενα προβλημα καταναλωση με 40λ LPG κανω περιπου 500χλμ μεικτο κυκλο. Συγνωμη για το μεγαλο post!
  9. Αντιστρεπτικες eibach εμπρος-πισω απο golf 5 μπαινουν σε golf 4?
  10. Αν θες πες ποια συγκεκριμενα και τιμη/ποσοτητα.Ξερω οτι οι κολες που δεινουν οι διαφορες εταιριες (bbs,rh,borbet κτλ) ειναι πανακριβες.Φιλος εκανε δουλεια και με παρμπιτζοκολα που την βρηκε σε καλη τιμη.
  11. Αναλογως τι διαροη!Νοτισματα σε μια τσιμουχα υπαρχει πιθανοτητα αλλα διαροη απο καρτερ δεν το βλεπω!
  12. Πολυ καλο αποτελεσμα στις ζαντες.Οταν τις κλεισεις τι κολλα θα βαλεις?Εχω κατι RH και μ'εβαλες ιδεες τωρα!
  13. Τελικα γνωριζει καποιος αν ειναι επισκευασιμες.Εαν ειναι τοτε ειναι ενας ακομα λογος για αγορα.Παντως φαινονται πιο ποιοτικες απο ta techinx και fk.Klyroyxas η golfara εγινε πολυ ωραια μενει να δεις και αντοχη σε βαθος χρονου.Καλο ειναι να μας λες εντυπωσεις απο καθημερινες μετακινησεις στην πολη, αντιδρασεις σε λακουβες κτλ.
  14. Ειναι επισκευασιμες αυτες?Γιατι απ'οτι ξερω οι kw v1 ειναι!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.