stella
Members-
Posts
28 -
Joined
-
Last visited
About stella
- Birthday 10/09/1985
User Information
-
Gender
Female
-
Δήμος
Κεντρικής Μακεδονίας - Θεσσαλονίκης
-
Νομός
Θεσσαλονίκης
Other Info
-
Car Type
Other VW car
Recent Profile Visitors
1,932 profile views
stella's Achievements
VWClub Member (1/1)
0
Reputation
-
καλημερα!! αυτο ακριβως!!! με επαυξανεις
-
καλημερα.. προφανως φταινε τα ρουλεμαν του σασμαν (τρελος).
-
καλησπερα!! Ανατολικα......SHELL Αντύπα Μαρίνου 28, Φοινικας (πριν το jumbo) Eχει ειδικο χωρο πλυσιματος αυτοκινητων... με οποιονδηποτε τροπο επιλεξετε... πολυ καλες τιμες..πολυ καλη ποιοτητα εργασιας.. τηλ.επικοινωνιας- ενημερωση σχετικα με τιμες 2310475120
-
βαλε COCA-COLA!!!!!! Η αλλαξε πιτσιλιθρα
-
ποσα λαδια καιει ο κινητηρας σου? ποσα συμπληρωνεις στην αλλαγη?
-
Καλησπέρα.. Αυτη η βλαβη συμβαινει μονο στους κινητηρες 2.500 και στα tuareg 2.500 και ευθύνεται η εξέλιξη του κινητήρα... Σε καμμια περιπτωση δεν είναι πατάτα της VW !!!! Απλα οι κινητήρες αλλάξανε σχεδιασμο και ετσι οι βλάβες αλλάξανε μορφη!! Οι παλιοι μαστορες ειναι λογικο να μην καταλαβαινουν ευκολα τα νεα προβλήματα των εξελιγμένων κινητήρων, αφου οπως ειναι φυσικο δεν εχουν αντιμετωπισει παρόμοια τεχνικα προβλήματα σε παλιάς μορφής κινητήρες. Οσο για την αγορα που σκέφτεσαι να κανεις να θυμάσαι πως τα Τ4 , Τ5 ( οπως κ Τ1,Τ2,Τ3) ηταν, ειναι κ θα ειναι τα καλύτερα βαν που έχουν βγει ποτέ στην αγορά!! Ασυγκριτο με αλλα βαν διαφορων εταιριων ειδικα στην αναρτηση και στη διευθυνση.... Το μεγαλο του πλεονεκτημα βεβαια ειναι η διαχρονικη αξια που εχει αφου στην μεταπουληση η τιμη του διαφοροποιειται ελαχιστα... Ανατρεξτε λοιπον στο παρελθον και αναφερεται μου εστω ενα βαν αλλης εταιριας που να ειναι πιο αξιολογο και να εχει μεινει ακομα σε κυκλοφορια ??? ?????
-
καλησπερα... προτεινω να ελέγξεις το χρονισμό.. πιθανόν να φταιει το γκρανάζι του στροφάλου..
-
κρίμα ... πάντως ανταλλακτικά μπορείς να βρεις άνετα στην Ελλάδα και σε πολύ καλες τιμές.. αν αποφασίσεις να το κανεις κουκλάκι μπορώ να σε βοηθήσω και να σου προσφέρω πολυτιμες πληροφορίες για ο,τι χρειαστείς
-
καλησπέρα.. το διαγνωστικό δεν συνδέεται σε κανέναν εγκέφαλο ( πχ ABS , αερόσακο ) ?
-
καλημέρα.. θα πρότεινα να ξαναδοκιμασεις το διαγνωστικό σε κατάσταση που ο κινητήρας είναι ζεστός και να μετρήσεις στα μπλοκ τιμών μέτρησης τη θερμοκρασία κινητήρα ή αλλιώς άλλαξε τη βαλβίδα ψυκτικού υγρού...
-
είσαι σίγουρος ότι όταν έκανες τη μετατροπή του κινητήρα σου αλλάξανε όλο το σετ (πλεξούδα , εγκέφαλο κινητήρα ίδιο νούμερο, αισθητήρες)?