Jump to content

giaristi

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

About giaristi

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Αθηναίων
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

giaristi's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Παρέλαβα το αυτοκίνητο τη Δευτέρα 20 Μαΐου από το συνεργείο. Μου επιδιόρθωσαν την τρόμπα βενζίνης και τον εγκέφαλο της τρόμπας. Αυτή την εβδομάδα έκανα μικρές μετακινήσεις και φαίνεται πως δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Θα κάνω βέβαια και ένα μεγάλο ταξίδι για να δω αν είναι εντάξει και στις μεγάλες αποστάσεις. Θεώρησα πως πρέπει να κάνω post για να υπάρχει ενημέρωση και για όσους μελλοντικά έχουν το ίδιο πρόβλημα. Σας ευχαριστώ όλους που ασχοληθήκατε με το πρόβλημα που είχα.
  2. Δεν μου έχει βγάλει καμία ένδειξη στο καντράν. Πάντως στο συνεργείο πριν ξεκινήσουν να διερευνούν το πρόβλημα, από την περιγραφή που τους έκανα, μου είπαν πως το πιο πιθανό είναι να οφείλεται σε τρόμπα βενζίνης.
  3. Καλησπέρα, Θα ήθελα την άποψή σας σχετικά με ένα πρόβλημα τροφοδοσίας που μου παρουσιάστηκε και περιγράφω παρακάτω: Έχω αγοράσει ένα μεταχειρισμένο VW Golf V εδώ και 2 χρόνια. Το αυτοκίνητο έχει γράψει συνολικά 171.500 χλμ. Την Κυριακή 31 Μαρτίου 2013 ταξίδεψα από Πύργο για Αθήνα και για πρώτη φορά το αυτοκίνητο μου παρουσίασε έντονες διακοπές, σαν απότομα φρεναρίσματα, στο κομμάτι Κορίνθου - Αθηνών (μετά από περίπου 2 ώρες οδήγησης). Θεώρησα πως ήταν πρόβλημα κακής ποιότητας βενζίνης και όταν επέστρεψα έβαλα 100άρα. Από τότε μέχρι και την Πέμπτη 2 Μαΐου 2013, κινούσα το αυτοκίνητο καθημερινά στη δουλειά μου (Αμπελόκηποι - Αγία Παρασκευή). Η διαδρομή είναι περίπου 15 λεπτά. Το αυτοκίνητο δεν είχε παρουσιάσει καμία διακοπή. Την Παρασκευή 3 Μαΐου 2013 ξεκίνησα να ταξιδέψω από Αθήνα για Πύργο. Μετά την Τρίπολη (μετά από 1,5 ώρα οδήγησης) το αυτοκίνητο άρχισε να κάνει πολύ έντονες διακοπές. Όσο συνέχιζα υπήρχαν διαστήματα που πατούσα το γκάζι και δεν αποκρινόταν και μετά από λίγο έκανε μία απότομη επιτάχυνση, σαν να το πατούσα απότομα εκείνη τη στιγμή. Σε ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα το αυτοκίνητο είχε συνεχόμενα διαστήματα που το γκάζι δεν αποκρινόταν, οι διακοπές ήταν όλο και πιο έντονες μέχρι που έφτασα σε μια μικρή ανηφόρα. Εκεί το αυτοκίνητο άρχισε να κόβει και έφτασα να είμαι με δευτέρα με 20χλμ χωρίς να μπορώ να επιταχύνω. Το αυτοκίνητο επιβράδυνε συνεχώς και ευτυχώς που τελείωσε η μικρή ανηφόρα και μπόρεσα να συνεχίσω. Σταμάτησα στην άκρη και έχοντας τον φόβο της τρόμπας βενζίνης δεν έσβησα την μηχανή, θεωρώντας πως είχα τον κίνδυνο να μην ξανά πάρει μπροστά. Αποφάσισα να συνεχίσω έχοντας πολύ μικρή επιτάχυνση στην ευθεία και ανύπαρκτη επιτάχυνση στις ευτυχώς ελάχιστες ανηφόρες. Σταμάτησα σε ένα βενζινάδικο που βρήκα και γέμισα το ρεζερβουάρ με 100άρα (πήρε περίπου 13 λίτρα). Έβαλα μπροστά χωρίς καμία δυσκολία και έκανα άλλη μία ώρα δρόμο, στην οποία το αυτοκίνητο μου έκανε μόνο μια μικρή διακοπή. Τις 3 επόμενες μέρες που ακολούθησαν κινούσα κανονικά το αυτοκίνητο κάνοντας μικρές αποστάσεις (το πολύ μισή ώρα οδήγηση), παρουσιάζοντας καμία ή μία διακοπή ανά διαδρομή. Θεωρώντας πως το πρόβλημα έχει λυθεί ξεκίνησα την Τρίτη 7 Μαΐου 2013 να επιστρέψω Αθήνα. Μετά από μισή ώρα οδήγησης άρχισαν να παρουσιάζονται έντονες διακοπές. Ανά διαστήματα σταματούσα στην άκρη και έσβηνα την μηχανή, θεωρώντας πως αν είναι κάτι ηλεκτρονικό ο εγκέφαλος θα κάνει reset. Το αυτοκίνητο είχε μια καλύτερη συμπεριφορά για τα πρώτα 2-3 λεπτά μετά το σβήσιμο της μηχανής, αλλά μετά συνέχιζε τα προβλήματα. Όταν έπιασα το δρόμο από Καλό Νερό προς Τρίπολη και δεδομένου ότι ο δρόμος ήταν ανηφορικός και με έντονη κίνηση δεν ήθελα να ζορίσω το αυτοκίνητο για να μην παρουσιάσει πρόβλημα στην ανηφόρα. Όταν το αυτοκίνητο ήταν στις 2.000 στροφές και ήθελα να επιταχύνω, ένοιωθα το αυτοκίνητο υποτονικό. Προσπάθησα να το κρατάω στις 3.000 στροφές όπου έκανα ένα μισάωρο χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα. Όταν μπήκα στον καινούργιο δρόμο Καλαμάτας - Κορίνθου, υπήρχε ένα πολύ έντονο ανηφορικό κομμάτι, το οποίο έβγαλα πίσω από ένα φορτηγό με 40-50 χλμ με 3η σχέση. Οι διακοπές ήταν σχεδόν ανύπαρκτες και όταν η ανηφόρα τελείωσε επιχείρησα να προσπεράσω. Το αυτοκίνητο έκανε έντονες διακοπές, η επιτάχυνση ήταν ανύπαρκτη και κατάφερα να επιταχύνω πάρα πολύ δύσκολα και με έντονες διακοπές. Μετά από 2 χλμ υπήρχε μια τεράστια ανηφόρα όπου πλέον το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε. Σταμάτησα στην άκρη, έσβησα την μηχανή. Προσπάθησα να ξεκινήσω, αλλά είχα έντονα σκορτσαρίσματα με το ξεκίνημα. Έσβησα για περίπου 10 λεπτά μέχρι που ήρθαν οι υπεύθυνοι κυκλοφορίας του Μωρέα. Με οδήγησαν στο πρώτο parking, χωρίς να έχω καμία διακοπή. Εκεί κάλεσα την οδική βοήθεια, γιατί δεν ήθελα να ρισκάρω να συνεχίσω με τέτοιες συνθήκες και τέτοια κίνηση, λόγω επιστροφής Πάσχα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.