Jump to content

vlachos

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

About vlachos

  • Birthday 06/11/1984

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Other VW car
  • Car's nickname
    up!

vlachos's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Ρε παιδια οπωσ ειπα και πριν. Το ίδιο πράγμα δεν είναι άμα είσαι με 4η στα 110 χλμ/ω και βάλεις 5η; που κατά την διάρκεια της αλλαγής ο κινητήρας έχει ακόμα στροφές θα ασκηθεί μεγαλύτερη δύναμή από το να βάλεις την ταχύτητα με ρελαντι.
  2. Το αν είναι καλή ή κακή συνήθεια μου είναι άλλο θέμα. Ούτε και έγω είμαι κάποιος ειδικός απλώς με την εμπειρία μου από τα άλλα δυο, όπως και είπα, θεωρώ ότι είναι κάποια αστοχία του σασμάν.
  3. Στα 2 προηγούμενα αυτοκίνητα που οδηγούσα (kia ceed, citroen zx) την περνάνε την 5η από ρελαντί στα 120.Είναι μια συνήθεια που έχω να βάζω μερικές φορές σε μεγάλες κατηφόρες στην εθνική νεκρά. Επίσης αυτό είναι το πρόβλημα που έχω και με αφορμή αυτό έγραψα στο forum.
  4. Το ίδιο πράγμα δεν είναι άμα είσαι με 4η στα 110 χλμ/ω και βάλεις 5η; που κατά την διάρκεια της αλλαγής ο κινητήρας έχει ακόμα στροφές θα ασκηθεί μεγαλύτερη δύναμή από το να βάλεις την ταχύτητα με ρελαντι.
  5. Δηλαδή μου λες ότι το αυτοκίνητο δεν έχει κάποιο πρόβλημα και ότι δεν μπαίνει η 5η από νεκρά λόγο τον ταλαντώσεων του τρικύλινδρου κινητήρα.
  6. Πήγα και σημερα στη αντιπροσωπεια και τελικά θα αλλάξουμε σαζμαν.. Πάντως για το συμπλέκτη, το ίδιο είπε και σε μένα.
  7. Και εμένα μου κάνανε κάποιες ρυθμίσεις στον συμπλέκτη άλλα εξακολουθεί να κάνει τα ίδια.. και περιμένουμε απάντηση από το εργαστήριο όπως μας είπαν. Άλλα το να ασχοληθείς εσύ με το πρόβλημα του αυτοκίνητου μου δεν μου φαίνεται σωστό αυτοί είχαν την υποχρέωση να το κάνουν. Σας κάνει το ίδιο πρόβλημα με την πέμπτη, όπως και σε μένα; Λάβατε απάντηση από τα κεντρικά;
  8. Ασχέτως αν είναι σωστό αυτό που κάνω έπρεπε να τη παίρνει..σωστά?
  9. Συμφωνώ μαζί σου άλλα σου κόβει και την ταχύτητά σου.
  10. Καλησπέρα, γράφω σε αυτήν την κατηγορία γιατί από ότι είδα δεν υπάρχει για το VW up. Έχω ένα VW up 75hp 1000cc εκδοσή black up!,μπαίνω στο θέμα ..τις προάλλες πήγα να ταξίδι Λαμία και ανακάλυψα το εξής. Σε μια από τις κατηφόρες στην εθνική οδό με ταχύτητα γύρω στο 120 χλμ/ω έβαλα νεκρά για εξοικονόμηση καυσίμου(ο κινητήρας δούλευε ρελαντί) και όταν χρειάστηκε να ξαναβάλω την πέμπτη δεν μου έμπαινε, την κούρευε..Έπρεπε να κόψω κάτω από τα 100 χλμ/ω να την πάρει. Ενώ όταν είμαι στην τετάρτη περίπου στα 110 χλμ/ω την και βάλω πέμπτη θα την πάρει(έχει στροφές ο κινητήρας κατά την διάρκεια τις αλλαγής). Το πήγα στην αντιπροσωπεια που το πήρα και το κοιτάμε..Απλώς θα ήθελα και γνώμη δεύτερη. Εγώ υποψιάζομαι ότι είναι το σαζμαν. ps1: Από τότε που το πήρα η πρώτη και η όπισθεν κάποιες φόρες δεν μπαίνουν. Επίσης όταν είμαι σταματημένος και πατάς συμπλέκτη (χωρίς να βάζεις ταχύτητα) και τον αφήσεις "ψιλό απότομα" ακούγετε ένας μεταλλικός ήχος. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.