Jump to content

sierra_sotiropoulos

Members
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

About sierra_sotiropoulos

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

1,112 profile views

sierra_sotiropoulos's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Λες να ειναι απο αυτην ε; Με την πρωτη ευκαιρια μεσα στον Οκτωβρη θα παω να την αλλαξω Ειχα διαβασει το αναλογο thread Και την ειχα στο μυαλο μου αλλα οταν το ειπα στον μηχανικο μου ειπε «μπα, δεν νομιζω...». Βεβαια ενω ειναι πολυ καλο παιδι δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβαινει τον συγκεκριμενο κινητηρα καλα και με το διαγνωστικο δυσκολευεται αρκετα να βγαλει ακρη, ξερει μονο τα βασικα.
  2. 167.000 εκ των οποιον τα μισα στη διαδρομη Αθηνα-Ευζωνες. Αυτο που κανει εντυπωση ειναι η μη σταθερη συμπεριφορα του μοτερ. Παντα στο cold start κανει σκασιματα (αλλα τα αναμενομενα, χωρις να αναβει κανενα λαμπακι) το ρελαντι ειναι σχεδον παντα τελειο, missfires δεν βγαζει στο διαγνωστικο αλλα στο δρομο σε επιταχυνση μεταξυ 1000-3500 rpm συνηθως κανει κομπιασματα. Λεω «συνηθως» γιατι υπαρχουν και ωρες που δουλευει σαν καινουργιο!
  3. Γνωριζεις καποιο συνεργειο στην Αθηνα που να προσφερει αντιστοιχο πακετο και να ειναι αξιοπιστο; Επισης απορια για τους πολλαπλασιαστες... χαλανε μονο με τα χιλιομετρα ή και με τον χρονο; Οι δικοι μου εχουν 45.000 χλμ αλλα τους αλλαξα πριν απο 7 χρονια και ενδιαμεσα το αμαξι δεν κινηθηκε καθολου για 2-3 χρονια. Μπορει τα κομπιασματα που παρουσιαζει να ειναι απο αυτους;
  4. Καλησπερα σε ολους! Αναβιωνω αυτο το thread γιατι ενδιαφερομαι να περασω κεραμικη προστασια στο καινουργιο Polo της γυναικας μου. Καθ´ οτι, οπως οι περισσοτερες γυναικες, δεν ενδιαφερονται πολυ που παρκαρουν το αυτοκινητο τους συνηθως γεμιζει κουτσουλιες, ρετσινια και αλλες ακαθαρσιες τις οποιες δεν πλενουν εγκαιρως και αφηνουν σταμπες. Επισης, οπως ολες τους, δεν θα ασχοληθουν με πλυσιματα στο χερι, επαναλαμβανομενα κερωματα κλπ Για τον λογο αυτο ψαχνω μια πιο μονιμη λυση. Εχω ακουσει για το προιον της Williams, στο forum λιγο πιο πανω ειδα για καποιο Ceramic Pro και σημερα ενας φιλος μου μου ανεφερε ενα ελληνικο προιον το Ceramic Bond http://ceramicbond.com/products.html Εσεις ποιο θα προτεινατε; Εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα; Υπαρχει καποιο αλλο καλο-καλυτερο;
  5. Τελικα το ΣΚ που μας περασε χρησιμοποιησα το προιον της Wynn's σε συνδυασμο με ενα προσθετο στα καυσιμα της Liqui Moly και 100αρα βενζινη ΒΡ. Το προιον το ψεκασα απο τον σωληνα εισαγωγης μετα το φιλτρο αερος, ειχε οσμη σαν απλο διαλυτικο γρασου και εβγαινε απο το στομιο του κανιστρου σε υγρη μορφη, οχι αεριοποιημενο ή εστω σε μικρα σταγονιδια. Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως οσο το ψεκαζα ο κινητηρας δεν παρουσιασε καμια αλλαγη στη λειτουργια του, ουτε κοψιματα ουτε τασεις να σβησει, οπως ειχε παρουσιασει οταν χρησιμοποιησα το Power Foam στο παρελθον. Επισης δεν βγαζει ντουμανι απο την εξατμιση οπως το Power Foam. Μετα απο τρεις ημερες οδηγησης διαπιστωνω μια μικρη βελτιωση στη σταθεροτητα του ρελαντι και λιγοτερα ρεταρισματα στις χαμηλες στροφες < 2.500 rpm, ομως δεν μπορω να πω με 100%;βεβαιωτητα εαν οφειλεται στη χρηση του προιοντος ή σην 100αρα με το βελτιωτικο. Νομιζω πως τα αποτελεσματα του Power Foam με ειχαν εντυπωσιασει περισσοτερο, αν και η αληθεια ειναι πως τοτε το αμαξι ειχε λιγοτερα χιλιομετρα, αρα κ πιθανως λιγοτερη καπνα.
  6. Η αληθεια ειναι πως οχι διοτι υπεθεσα πως ειναι μονο για χοντρικη. Ρωτησα σε 3 διαφορετικους στην Αθηνα: http://motorlube.gr/index.php?route=product/product&path=20_26_94&product_id=360 https://eautoshop.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/parts/view/7049550/ http://oilsmotoauto.gr και ελαβα την ιδια απαντηση. Θα τηλεφωνησω παντως και στον διανομεα αυριο απο περιεργεια. Σημερα το πρωι τηλεφωνησα και στον επισημο αντιπροσωπο της AMSOIL και μου απαντησε πως πραγματι δεν φερνουν πια το Power Foam. Αρα πρεπει να βρουμε αλλη λυση. Θα δοκιμασω μεσα στο ΣΚ το προιον της Wynn's και θα γραψω τις εντυπωσεις. Σημερα το πρωι τηλεφωνησα και στον επισημο αντιπροσωπο της AMSOIL και μου απαντησε πως πραγματι δεν φερνουν πια το Power Foam. Αρα πρεπει να βρουμε αλλη λυση. Θα δοκιμασω μεσα στο ΣΚ το προιον της Wynn's και θα γραψω τις εντυπωσεις.
  7. Καλησπερα σε ολους, αυτες τις ημερες ηθελα να κανω εναν καθαρισμο με το Power Foam της AMSOIL. Το ειχα χρησιμοποιησει πριν μερικα χρονια και ειχα δει καποια βελτιωση στο ρελαντι και στην οδηγηση με χαμηλες στροφες. Οπου κι αν εψαξα ομως να το βρω στην Αθηνα πηρα ως απαντηση οτι το προϊον εχει απαγορευτει πλεον στην Ελλαδα! Ψαχνοντας στο ιντερνετ βρηκα αυτο της WYNN's Το εχει χρησιμοποιησει κανεις;
  8. Εχει ενα φισακι το οποιο ερχεται τσιμα-τσιμα κ το οποιο σπαει πολυ ευκολα οταν προσπαθουν να το ξανασυνδεσουν, το ειδα οταν εβαζαν το δικο μου. Ισως του εσπασε στην τοποθετηση ή δεν το κουμπωσε καλα.
  9. Ποια ειναι η αναμενωμενη ενδειξη συμπιεσης; Εμενα οταν ο μηχανικος μετρησε το δικο μου του εβγαλε σταθερα 150 κ στους 4 κυλινδρους :-/ Με ποσα θα επρεπε να ειμαι ικανοποιημενος;
  10. Καλησπερα σε ολους κ Χρονια Πολλα. Ειχα κι εγω το ιδιο προβλημα στο Golf V. Πριν απο ενα μηνα πηγα στον Κορολη στον Νεο Κοσμο. Παλιος κ πολυ εμπειρος στο επαγγελμα, εμεινα εξαιρετικα ικανοποιημενος. Εβγαλε τον ουρανο σε 1,5 ωριτσα, τον κρατησε 2 ημερες κ πηγα για την τοποθετηση που κρατησε περιπου 2 ωρες. Το υλικο ειναι ολοιδιο με το αυθεντικο και η εφαρμογη εξαιρετικη χωρις "κυμματα" ή λακουβες.
  11. Gtpaonik βρήκα την επιλογή. Πήγα στο 09 Cent. Elec. και με long coding help τσέκαρα το κουτάκι για τα xenon. Όμως και πάλι δεν άναψε η λάμπαι και η ένδειξη στο ταμπλό, παρ'όλο που την έκανα reset, επανεμφανίστηκε λίγο αργότερα. Έπρεπε να κάνω τίποτα ακόμα;
  12. Χθες επιτελους καταφερα να ξεκλεψω λιγο χρονο απο τη δουλεια και πηγα στο συνεργειο. Ο μηχανικος ειχε βρει δυο μεταχειρισμενα φαναρια τα οποια κουμπωσαμε προχειρα στο αμαξι και δοκιμασαμε. Ουτε σε αυτα αναψε η μεσαια σκαλα! Αρα ΔΕΝ φταιει το φαναρι μου. Την καλωδιωση υποτιθεται οτι την ελεγξε αλλα δεν καταλαβα το αποτελεσμα γιατι τα αγγλικα που μιλαει για να συνεννοηθουμε ειναι σε επιπεδο "me tarzan, you jane" :-Ρ Nikdev, εχω μπερδευτει. Αν ο εγκεφαλος δεν "κοβει ρευμα" τοτε πως ειναι δυνατον να φταιει ο εγκεφαλος γι αυτη τη δυσλειτουργια; Gtpaonik, βαλαμε στο αμαξι το VCDS 11.11 αλλα δεν βρηκαμε πως ενεργοποιουνται τα xenon. Σε ποιο "παραθυρο" πρεπει να παω; Ερωτηση: τελικα ο εγκεφαλος που ελεγχει τα φωτα που βρισκεται;; Αλλος μου λεει κατω απο τα πενταλ του οδηγου και αλλος μου λεει μεσα στο χωρο του κινητηρα κατω απο την ασφαλειοθηκη!
  13. Μα αν ο εγκέφαλος έχει διαγνώσει βλάβη δεν θα έχει κόψει την παροχή ρεύματος από μόνος του; Δηλαδή, εγώ ακόμα κι αν βάλω πολύμετρο στις επαφές του φαναριού ή στη φύσα θα βρω ρεύμα ή μήπως δεν θα βρω επειδή ο εγκέφαλος το σταματάει (άρα δεν φταίει το φανάρι ή η καλωδίωση); Μήπως πρέπει να γίνει reset ο εγκέφαλος πριν κάνω αυτή τη δοκιμή;
  14. Καλημέρα! Νομίζω πως έχουμε διαφορετικό φανάρι. Έβγαλα κάποιες φωτογραφίες από το δικό μου για να σας δείξω. Αυτή είναι η πίσω όψη του φαναριού (συγκεκριμένα του κατόπτρου της μεσαίας σκάλας) με το καπάκι κλειστό. Όταν το ξεβιδώσω αποκτώ πρόσβαση στο ντουί το οποίο πάνω του δεν έχει κανένα καλώδιο. Περιστρέφεται κατά περίπου 90 μοίρες και βγαίνει με την λάμπα πάνω του. Τα δυο κίτρινα βέλη δείχνουν τις επαφές οι οποίες όταν το ντουί περιστραφεί κάνουν κύκλωμα με αντίστοιχες επαφές στο φανάρι. Αυτή είναι η πίσω όψη του φαναριού μετά την αφαίρεση του ντουί (δυστυχώς δεν βγήκε καθαρή) Τέλος, αυτό είναι το ντουί και το πλαστικό καπάκι που σφραγίζει το φανάρι. Βλέπετε πως η πλάτη του ντουί είναι απλά σαν λαβή για να το πιάνεις και να το κουμπώνεις, δεν έχει απολύτως κανένα καλώδιο πάνω του. Η μόνη φύσα με καλώδια που έρχεται στο φανάρι κουμπώνει πλάγια πίσω από το κάτοπτρο της μεγάλης σκάλας. Το κίτρινο βέλος δείχνει την φύσα, το κόκκινο το λαστιχένιο καπάκι που καλύπτει την πλάτη του κατόπτρου τηε μεγάλης σκάλας (προβολέα)
  15. Αυτό όμως δεν έχει κανένα καλώδιο πάνω του! Είναι ένα απλό πλαστικό "πιατάκι". Και αφού το κουμπώσω στο φανάρι πίσω του βιδώνει ένα ακόμα μεγαλύτερο πλαστικό καπάκι, προφανώς για στεγανοποίηση. Η μόνη πλεξούδα με καλώδια που είδα φαίνεται να πιάνει πιο πλάι, πίσω από το κάτοπτρο του προβολέα αλλά και πάλι αυτό που βλέπω δεν θυμίζει την κλασσική καλωδίωση που είχα πχ στο Polo όπου κάθε λάμπα έπιανε σε ντούι με δική του καλωδίωση.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.