Jump to content

konstantin

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

konstantin last won the day on January 20 2017

konstantin had the most liked content!

About konstantin

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

konstantin's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

3

Reputation

  1. Ναι, καλη τιμη. 310 μου εβγαιναν τα continental premiumcontact 5 και ειπα να βαλω αυτα αφου δεν ειχα βαλει αλλη φορα michelin εκτος απο της μανας του τα energy. Μια διορθωση: 16000χλμ. τελικα τα χω. Κοιταξα τ βιβλιο μου
  2. 340 euro ακριβώς με ζυγοστάθμιση και ευθυγράμμιση
  3. Πάρα πολύ καλό ελαστικό σε διάσταση 205/55/16 Golf 5 TSI 140ps. Πρώτη φορά μετά από 9 χρόνια του αυτοκινήτου το αισθάνομαι σαν καινούριο στη συμπεριφορά και το πάτημά του. Πέφτεις σε μπάρα και το τιμόνι είναι εκεί. Κύλιση σε στεγνό αθόρυβη και φρενάρισμα σε συνθήκες καθημερινότητας ικανοποιητικότατη. Με εντυπωσίασε ιδιαιτέρως στο χιόνι των τελευταίων ημερών. Δεν έβγαζα το αυτοκίνητο από το γκαράζ επειδή δεν είχα αλυσίδες και την τρίτη μέρα που σταμάτησε να ρίχνει χιόνι και χρειάστηκε να πάω κάπου, αν και είχα στη διάθεσή μου αυτοκίνητο με αλυσίδες, επιχείρησα να το βγάλω... δεν κόλλησε πουθενά με χιόνι σε όλη τη διαδρομή από το σπίτι μου εκτός Λάρισας μέχρι το κέντρο. Στο κέντρο, επειδή όλοι οι δρόμοι είχαν χιόνι, ε λέω... κάπου θα κολλήσω με τα σταμάτα-ξεκίνα (είχα πάρει μαζί μου φτυάρι). Κι όμως δεν κόλλησα πουθενά, εκεί που δίπλα μου έβαζαν αλυσίδες για να βγουν. Το έχω 1 χρόνο, χλμ. περίπου 10000 - 12000, κύρια διαδρομή εθνική.
  4. Ναι, έκανα λάθος. Ακούγεται όντως, πατούσα το γκάζι μαλακά ενώ ήθελε ποιο νευρικό πάτημα. Όλα ΟΚ λοιπόν!
  5. Γεια σας παιδιά! Είμαι κάτοχος Golf 5 1.4TSI του 2007 με 86200 χλμ. Άλλαξα χθες αντλία νερού με κόστος 219€ αντλία με έκπτωση + 100€ εργατικά. Ερώτηση: τώρα, μόλις πατάω συμπλέκτη και γκάζι για να ξεκινήσω, δεν ακούγεται εκείνο το "κλακ" που άκουγα από τον κομπρέσσορα. Ούτε όταν έχω νεκρά και μαρσάρω δεν ακούγεται η εμπλοκή του κομπρέσσορα, ξέρετε εκείνο το σφύριγμα. Ακούγεται το σφύριγμα μόνο όταν είμαι εν κινήσει και επιταχύνω στο εύρος στροφών του κομπρέσσορα. Είναι φυσιολογική η συμπεριφορά της νέας αντλίας; Η ειρωνεία είναι ότι ο μηχανικός που το έβαλε στον εγκέφαλο και μου έδειξε ότι βγάζει βλάβη στην αντλία, μου είπε "να, φαίνεται και ακουστικά όταν πατάω γκάζι ότι δεν ακούγεται να ενεργοποιείται ο κομπρέσσορας". Μα και αν του το πάω τώρα χωρίς να το βάλει στον εγκέφαλο, και πατήσει μόνο γκάζι, πάλι δεν θα ακούσει να ενεργοποιείται... Πού βρίσκεται η αλήθεια;
  6. Όπως σας είπα, αλλαγή αντλιας νερού και 1,5λτ. αντιψυκτικό, 219+8+100 (εργασία).
  7. Παιδιά, πήγα στην αντιπροσωπεία. Μου είπαν ότι διαβάζει σφάλμα στην αντλία νερού που εμπλέκει - αποσυμπλέκει τον κομπρέσσορα. Τουτέστιν, αλλαγή αντλίας νερού (219€ με έκπτωση) και αντιψυκτικό (38€) + 110 εργατικά.... Μπήκα στο forum και αναζήτησα με αυτή την "πάθηση" και είδα πολλούς ακόμη ασθενείς.... Μπράβο στη VW αξιοπιστία... Έχουν τώρα τόσα χρόνια που εμφανίζουν αυτοκίνητα αυτό το πρόβλημα και δεν λένε να το φτιάξουν... Ή αυτοί - οι Γερμανοί, αλλάζουν τα αυτοκίνητα ανά 2ετία (που τα αλλάζουν βεβαίως) ή εμάς μας έχουν γραμμένους... με τα "αυτοκίνητα του λαού". Να λέμε τα καλά αλλά και τα άσχημα παίδες. Δε λέω, κάθε φορά που μπαίνω να οδηγήσω μου αρέσει απίστευτα αλλά κάτι τέτοια γεγονότα καταστρέφουν όλη την εικόνα. Γνώμη μου. Πάω αύριο για "επέμβαση"... Θα έχετε νέα...
  8. Γεια σας παιδιά! Έχω Golf V BMY 1400, 140PS, του 2006 με 86000 χλμ. Είμαι νέος στο forum και θέλω να σας αναφέρω κι εγώ το πρόβλημά μου... Ξεκίνησα σήμερα πρωί από Λάρισα για Θεσ/νικη και στον Πλαταμώνα μετά από σβήσιμο κινητήρα - ολιγόλετπη στάση και στη συνέχεια εκκίνηση μηχανής, διαπίστωσα ότι άναψε η ένδειξη με μια κίτρινη μηχανή στην περιοχή του στροφόμετρου (μάλλον ίδια με αυτή που αναφέρει ο solaris). Χωρίς κάποιο θόρυβο, εκτός από το γνωστό στην αρχή όταν είναι κρύο τον οποίο έκανε από την 1η στιγμή που το πήρα και που τον έχουν ακούσει οι μηχανικοί κάθε φορά στα service. Ενώ κινούμουν, κοίταξα το βιβλιαράκι, είδα τι έγραφε σχετικά και τηλεφώνησα καθ' οδόν και στην αντιπροσωπεία Λάρισας. Μου είπαν ότι πρέπει να το βάλουν στον εγκέφαλο. Επειδή όμως κατευθυνόμουν ήδη για Θεσ/νικη, το πήγα στο Μανδύλα αλλά επειδή βιαζόμουν δεν άφησα να το βάλουν στον εγκέφαλο. Απλά ο μηχανικός άναψε τη μηχανή, είδε κι αυτός την ένδειξη, μάρσαρε 2 φορές μέχρι στις 5000 στροφές και με ρώτησε αν μου εμφάνισε κάποιο κόμπιασμα στο δρόμο. Του απάντησα αρνητικά και μάλιστα πήγαινα με 150km/h με κλιματισμό. Αυτό που όμως, ειδικά μετά από αυτές τις ερωτήσεις του για κομπιάσματα, είναι ότι σε απότομα πατήματα του γκαζιού (δεν εννοώ την υστέρηση λόγω ηλεκτρονικού γκαζιού και τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού) και σε χαμηλές στροφές (1500 - 2500) μερικές φορές δεν μπαίνει ο κομπρέσσορας (φαίνεται σαν με κρεμάει, σαν να επιταχύνει με 50hp) και χρειάζεται να αφήσω στιγμιαία το γκάζι και να ξαναπατήσω και τότε μπαίνει όπως στη συνέχεια και το τουρμπο. Αυτό το παρατήρησα από τη στιγμή που εμφάνισε την ένδειξη. Επέστρεψα λοιπόν από Θεσ/νικη με τα ίδια χιλιόμετρα στο κοντέρ και κλίμα. Η ένδειξη παραμένει και η υστέρηση δεν εμφανίζεται κάθε φορά που το τεστάρω για να δω τι κάνει. Τι λέτε να συμβαίνει; Φυσικά και θα το πάω αντιπροσωπεία, απλά ήθελα να μου πείτε κι εσείς τη γνώμη σας, χώρια από αυτά που διάβασα για καδένα και το τσουχτερό πακετάκι τιμών. Μήπως θα πρέπει να επιμείνω για πλήρει κάλυψη του κόστους διαβάζοντας και το άρθρο για έλεγχο κατά περίπτωση για 6 χρόνια ή 200000χλμ; Ευχαριστώ!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.