Jump to content

Dalian

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About Dalian

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Recent Profile Visitors

2,011 profile views

Dalian's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

12

Reputation

  1. αδερφέ καλησπέρα μπράβο γιατι έστησες ενα αμάξι με μεράκι...ήθελα να σε ρωτήσω κατι σχετικά με την αεροτομή σoy..εχω πολο r line το οποίο φοράει την ίδια εργοστασιακά αεροτομή με το gti και εχω παραγγείλει αυτην π φοράει το  R.Η αεροτομή π εβγαλες για να βάλεις αυτην π έβαλες αχρηστεύθηκε ή μπορεις να την ξαναχρησιμοποιήσεις...σε ξενα sites π έχω ρωτήσει μ παν οτι βγαίνει απλά καταστρέφεται η ταινία π φέρει για να κολλάει με την τζαμόπορτα..μήπως θα μπορούσες να μ πεις από την εμπειρία σου

     

  2. Ο προφυλακτήρας είναι από την automotive-customs-ltd και κόστισε 350€ συν μεταφορικά!
  3. Ας μην χαλιομαστε σε υπονοούμενα και εικασίες.. Το γεγονός είναι ότι είχα ενα " ματωμένο" μοτέρ σε ενα αμάξι που αγαπάω με την wv να σφυράει κλέφτικα ( και με επεκταςη Εγγύησης..)και αφού βρήκα μόνος μου την άκρη με τα λάδια ,θέλησα να το δυναμώσω αξιόπιστα! Με το προγράμμα της Revo πήρα την τουρμπίνα στο χέρι..(ποτέ κονσέρβα ξανά) και λόγω κατασκευής της πολλαπλής ελάχιστες εναλλακτικές στην τουρμπίνα! η επισκευή στοίχισε το ίδιο αλλα με μεγαλύτερη φτερωτή πήρα αξιόπιστη δύναμη χωρίς επιπτώσεις(.αλλωστε αν ήμουν κόντρακιας δεν θα φόρτωνα 60kg στερεοφωνικό και μονώσεις..) Το μοτέρ δουλεύει καταπληκτικά χαμηλά που με ένοιαζε (βλέπε traffic jam) και δεν στεγνώνει ψηλά! Άλλωστε το θέμα "συνεργεία" είναι να γράψεις βιβλίο!αν δεν έχεις τον χρόνο να ασχοληθείς πως να προστατευθείς από "μάγους" της βελτιώσης;; Έχοντας το μικρόβιο του customizing και με την βοήθεια του eBay ,το έφερα στα μέτρα μου και πιστεύω ότι οποίος αγαπάει την έννοια αυτοκίνητο μπορεί να με καταλάβει..
  4. Φίλε επειδή δείχνεις πολύ "ψαγμένος".. αλλα και προσβλητικός ,.έχω ήδη αλλάξει κιβώτιο με 35kg!! Όσο για την Μαμα τουρμπίνα χαιρέτησε από τα 45000km..η αξιοπιστία των Γερμανών πάει περίπατο! Ας όψεται που γουστάρω το συγκεκριμένο αμάξι.. Άλλωστε για μένα δεν είναι ζητούμενο το max των αλόγων αλλα η ομογένεια και η προβλεψιμότητα για αυτό και έψαξα ποιο πολύ το στήσιμο παρά τα άλογα.. Φιλος με a1 Quattro 450ps έγινε λαμπόγυαλο .. Το αμάξι πρώτα από όλα πρέπει να είναι οδηγησιμο!! Όσο για την σκαστρα, είναι τα "εντόσθια " της GFB πάνω στην μαμισια και ήρθε μαζί με την εισαγωγή (βαρελάκι) από την WV Motorsport.. (Πρέπει να είσαι μικρός για να είσαι τόσο απόλυτος..)
  5. Απλά το σύστημα βγάζει πάνω από 250ps αλλα το DSG δεν αντέχει πάνω από 32kg ροπής.. Έτσι το έχω κρατημένο και αξιόπιστο ! Φυσικά και έχει γίνει επαναπρογραμματισμός! Η σκίαστρα είναι κλειστού τύπου !(wv Motorsport)
  6. Ξεκίνησε ως ενα ταπεινό polo GTI λευκό με 180 ps και κατάληξε ως ενα polo WRC γκρι με 220ps full extra.. Ανάρτηση kW , φρένα brebo,αντιστρεπτικές eibach,εξάτμιση miltek,αλλα και υβριδική τουρμπίνα,inter cooler forge,spoiler Reiger, εισαγωγή wv Motorsport, προγράμμα handmade, σαλόνι alcantara,ζελατίνες φιμέ,μόνωση dynamat, Σκαστρα υβριδική,τιμόνι WRC,προφυλακτήρες WRC , carbon καλούδια,αλλα και Ice alpine, focal, Audison thesis,κ.α... Ενα μικρό τερατακι..φονεας!! Απολαυστε..
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.