Jump to content

izz

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

About izz

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Tiguan

Recent Profile Visitors

1,593 profile views

izz's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

14

Reputation

  1. http://www.eko.gr/lipantika/gia-ton-idioti/gia-to-aftokinito/eko-megatron-platinum/formula-v-sae-5w-30_43359/ http://www.eko.gr/uploads/48545/e290_eko_megatron_platinum_formula_v_5w-30.pdf έχει βάλει κανείς αυτό? Η τιμή του είναι 13€ στο πρατήριο το λίτρο
  2. Μπορείς να τα βρεις στο ίντερνετ ως εκο-Καλυψώ για εκο και ελληνικά καύσιμα για bp.
  3. Panos κάπως έτσι είναι εμείς όταν φορτώνει το βυτίο περνουμε ενα δείγμα για το χημειο μας για το χημειο του κράτους που βρίσκεται στις εγκαταστασεις μας και για την εταιρεία που φορτώνει σφραγίζεται και το βυτίο και φεύγει τώρα συο δρόμο τι γίνεται δεν ξέρω. Η ελιν περνει απευθείας με αγωγό απο εμας και γεμίζει τις δεξαμενές της έλεγχος γίνεται στη δική μας πλευρά τι κάνει στις δεξαμενές της δεν ξέρω. Η ελιν πληρώνει το εμπ για ελέγχους στα πρατήρια της περισότερα δεν ξέρω εμείς έχουμε ιδιόκτητα ιχ που χωρίς κάποιο διακριτικό βάζουν καύσιμα σαν πελάτες και μετά έρχονται στο χημειο για έλεγχο ξαναλέω οτι τα εταιρικά πρατήρια που ανήκουν στο διυλιστήριο ειναι τα πιο αξιόπιστα δεν διακινδυνευουν το όνομα και την αξιοπιστία της εταιρείας οι συνεργάτες πάλι έχουν πολλά να χάσουν αν πιαστούν αλλά το κέρδος τους έχει περιοριστεί αρκετά όπως και η προθεσμία πληρωμής προς εμάς στα εταιρικά το πρατήριο το βυτίο το προσωπικό ειναι ολα της μαμάς εταιρίας και έχουν όλα σύστημα εισροων.
  4. Ilias δεν εχω ακούσει σχετικά αλλά ξέρω οτι στα εκο έχουν όλα αυτό το φίλτρο τουλάχιστον στα εταιρικά 100% στα συνεργαζομενα δεν ξέρω αλλά αν βρεθεί κάποιο εκτός προδιαγραφών κόβεται η σύμβαση και έχει και ριτρες επίσης γίνεται και καταγγελία στο υπουργείο.
  5. Panos η ελιν αγοράζει τη βάση απο εμάς (το πετρέλαιο δλδ) και βάζει δικά της πρόσθετα (καθαριστικά) ilias.gr ο panos υπογραμμίζει το μηδενικο θείο λογο της λίπανσης αλλά θα σου κατέστρεφε τον καταλύτη και το φίλτρο μικροσωματιδιων αν είχε οποτε αντικαταστητε απο λιπαντικά πρόσθετα. Αρα δεν υπάρχει κάτι κακό γενικά το τωρινό πετρέλαιο είναι κατασκευασμενο για να καίγεται σε κινητήρες euro 5 και 6.
  6. Το avio είναι σύστημα φιλτράρισματος του καυσίμου βρίσκεται πριν την αντλία σε ολα τα πρατήρια εκο και είναι αντίστοιχο μρβτο σύστημα φιλτράρισματος τον καυσίμων jet που είναι για αεροπλάνα είναι οτι πιο τέλειο σε φίλτρο φαντάσου να έχει σκουπιδακι στα καύσιμα ενσ αεροπλάνο και να πάθει ζημιά ο κινητήρας του οπότε σου εξασφαλίζει υψηλή καθαρότητα κατά τα άλλα η εκο έχει 1 diesel που είναι υψηλών κετανίων σαν το ultimate που είναι ακριβώς το ίδιο χωρις το έξτρα φιλτράρισμα. Δηλαδή δεν βγάζει απλό και σούπερ μόνο σούπερ.
  7. Τελος να πω οτι προ φόρων το πετρέλαιο είναι πιο ακριβό απο τη βενζίνη και στο μέλλον φεν ξέρω τη τιμή μπορεί να διαμορφωθεί. Εγώ παντως πέρσι που άλλαξα αυτοκίνητο προτίμησα βενζίνη βέβαια λόγο μηχανής δεν του κάνω και πολλά χλμ..
  8. Λοιπόν να τα βάλουμε με τη σειρά Η shell και avin ειναι μια εταιρία (motor oil βαρδινογιαννης) το μόνο που ξέρω είναι οτι παράγει ολα τα καύσιμα στο διυλιστήριο της στους αγίους θεωδορους και στα καύσιμα με επωνυμία v power τα πρόσθετα είναι της shell. Τώρα παμε στα γνώριμα δικα μας ολοι οι υπόλοιποι αγοράζουν απο εμάς πετρέλαιο με 5% βιοαιθανόλη (η οποία είναι και πανάκριβη) και βαζουν δικά τους πρόσθετα στο βυτίο η μικρές εταιρίες και στις δεξαμενές τους οι μεγάλες τι πρόσθετα δεν ξέρω. Εμείς σαν ελπε έχουμε την εκο και bp στη ετικέτα bp τα πρόσθετα ειναι τις BASF και έχουν να κάνουν και με τους μύκητες και με τη λίπανση το μοτέρ στην εκο ισχύουν τα ίδια η βάση δλδ το πετρέλαιο είναι το ίδιο προέρχεται κατά 70 % απο το διυλιστήριο μας στην Ελευσίνα το οποίο κατασκευαστικε για να παράγει diesel με σημερινές και αυριανές προδιαγραφές και είναι το πιο σύγχρονο στην Ευρώπη και έχει την τεχνολογία που αναφέρθηκε και στη shell με πρόσμιξη υγραερίου έχει τον υψηλότερο αριθμό κετανίων και σχεδόν μηδενικό θείο και είναι διάφανο σαν νερό το έως 7% bio που αναφέρθηκε ειναι 5 το 7% ειναι υποχρέωση μετα το 2017 αν θυμάμαι καλα με στόχο το 10% το 2020 απο την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Ilias.gr όλα έχουν πρόσθετα για λίπανση και καθαρισμο του κινητήρα απο εμάς ελέγχεται 1 00 φορές πριν φύγει μετά η ιδιώτες βυτιοφορεις και πρατηριούχοι τι κάνουν δεν ξέρω. Για σίγουρα καύσιμα προτιμήστε εταιρικά πρατήρια των διυλιστηριων είτε εκο-bp είτε avin-shell.για να έχετε το κεφάλι ήσυχο
  9. Καλησπέρα επειδή δουλεύω στο διυλιστήριο Ασπρόπυργου των ΕΛΠΕ να σας πω πως ολα τα diesel έχουν biodiesel 5% υποχρεωτικά και το κίνησης έχει σχεδόν μηδενικό θείο επίσης υποχρεωτικό απο τη νομοθεσία και για να παινεψουμε και το σπίτι μας το diesel που παράγουμε εχει τον υψηλότερο αριθμό κετανίων απο ολα της αγοράς και είναι διάφανο σαν νερό.. Να αναφέρω οτι εκτός απο τη shell και avin (motor oil δηλαδή)ολοι οι άλλοι απο εμάς αγοράζουν και ρίχνουν δικά τους πρόσθετα το ίδιο ισχύει και για τις βενζίνες με τη διαφορά οτι μερικές φορές πουλάμε και στις shell-avin. βενζίνη
  10. izz

    Αντέχει ;

    300 με 2 χρόνια εγγύηση; βαλτην χθες..
  11. εγω τα πήρα απο το motorlube.gr με 10€/lit Οπότε αν κάποιος δεν βρίσκει να μια ακόμα επιλογή..
  12. Οταν πήγα δεν ειχα ιδέα για την κατασταση της αντλίας ζήτησα ενα πρόγραμμα με σκοπό οχι να το λιώνω αυτο δεν το εκανα ποτε αλλα να είναι ασφαλές αν μπορεί οσο το εργοστασιακό σκεφτόμουν τα 180αλογα με 27-28 ροπή. το αμάξι αυτο το εχω για ταξιδια και σαββατοκυριακα για κάθε μέρα παίζει μηχανή η το μικρό της συζύγου απλά όταν ειμαι στην εθνική με γυναίκα παιδί και το μισό σπίτι στο χώρο αποσκευών λογο οτι το αμαξι ειναι 1600κιλα και η τετρακίνηση και αεροδυναμική επιβαρύνουν να μπορώ να κανω αξιοπρεπώς μια προσπέραση.. Κρίτωνας και Στέλιος με διαβεβαιωσαν οτι με αυτές τις ρυθμίσεις δεν θα εχω πρόβλημα με την αντλία τουλάχιστον σύντομα και μπορώ να περιμένω μέχρι να βαρέσει απλα να ξέρω οτι στις 3500 είναι που ζηταει και να αποφεύγω αυτές τις στροφές σκέφτομαι σύντομα να αλλάξω και τις 2 αντλίες μιας και τα tiguan δεν έχουν φίλτρο βενζίνης για να εχω το κεφάλι μου ήσυχο.να σημειώσω οτι απο την Τετάρτη που έβαλα το πρόγραμμα εχω γράψει τα χλμ που εκανα για να επιστρεψω σπίτι 10 αν θυμάμαι καλα.. με προβλημάτισε οτι συγκριτικά και οι μαμα καμπύλες εχουν αντίστοιχη συμπεριφορα απλά πιο χαμηλά...
  13. Οκ θα το κάνω οι καμπύλες είναι έτσι λόγο πεθαμενης αντλίας υψηλής..
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.