Jump to content

firogenis

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

About firogenis

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αιτωλοακαρνανίας

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N

firogenis's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Γεια σε όλους, είμαι νέος στο φόρουμ και πρόσφατα αγόρασα ένα polo 6n από ένα φίλο, μου έχει βγάλει ένα τεράστιο πρόβλημα στη θερμοκρασία . που για οικονομικούς κυρίως λόγους θα το κοιτάξω τον επόμενο μήνα . άπλα θα το κινώ πολύ λίγο μέχρι τότε . τι εννοώ .... το αμάξι γενικά κινείται με την θερμοκρασία στους 90 σταθερά .... όταν όμως είμαστε μέσα 2 κ πάνω άτομα . με την παραμικρή ανηφόρα που θα ανέβω μου ανεβάζει αμέσως θερμοκρασία . έχει φτάσει μέχρι κ 110 . όταν πιάσω ευθεία ή κατηφόρα αμέσως πέφτει πάλι στο κανονικό . στα 90 . αξιοσημείωτο είναι οτι έχω δοκιμάσει να ανέβω ανηφόρα πχ το μεσημέρι γυρνώντας άπω μπάνιο σε θάλασσα . με ένα φίλο μέσα και μου έφτασε μέχρι 110 . την ίδια μέρα πήρα το αμάξι το βράδυ γύρω στις 2 , έκανα την ίδια διαδρομή με την ίδια ταχύτητα και στην ίδια ανηφόρα και δεν ανέβασε καθόλου . το πήγα σε ένα μάστορα ο οποίος μάλλον ζημιά μου έκανε ... τι εννοώ.... είπε να κάνουμε εξαέρωση . μου έκανε εξαέρωση και μετά όχι μόνο δε διορθώθηκε το πρόβλημα άλλα άρχισα να παρατηρώ οτι έχανε παραφλου .... τις πρώτες μέρες είχε χάσει σχεδόν το μισό ντεπόζιτο . ξύπναγα το πρωί και έβλεπα κάτω από το αμάξι για γραμμή πράσινη 2 μέτρα ..... μέρα με την ημέρα όμως καθώς το συμπλήρωνα έβλεπα οτι έχανε και λιγότερο . με αποτέλεσμα τώρα να βλέπω οτι μπορεί να χάνει πχ μισό ποτήρι κάθε 2-3 μέρες . έως καθόλου , επίσης παρατηρώ οτι χάνει λίγο μόνο όταν ακινητοποιώ το αμάξι πάνω από 1 μέρα όταν το κινώ και το τσεκάρω από κάτω όταν κάνω στάσεις δεν χάνει καθόλου . ο ίδιος μάστορας μου είπε οτι θέλει αλλαγή η τρόμπα νερού ..... εγώ σκέφτομαι οτι μπορεί να είναι ο θερμοστάτης η να έχει βουλώσει το ψυγείο....σε μία κουβέντα που είχα με τον μάστορα σχετικά με την θερμοκρασία που όταν ζορίζεται μπορεί να φτάσει στους 110 . μου είπε ο ΘΕΟΣ "άσε να πιάσει φθινόπωρο να πέσει λίγο η θερμοκρασία του καιρού και το ξαναβλέπουμε μετά" !!!!! να άλλα αν πάω στην παραμικρή ανηφόρα μου ανάβει . τότε τι να κάνω μέχρι το φθινόπωρο να κινούμαι με γάιδαρο για να μην κάψω το αμάξι ???? τέλος πάντων , εγώ θα το ακινητοποιήσω για 2-3 βδομάδες για να μη το ζορίσω . και να μαζέψω λεφτά να το πάω σε άλλον μάστορα η στην VW ... απλά έγραψα αυτό το ποστ για να το συζητήσω αν έχει τύχει σε κανέναν από εσάς . και για να πάρω γνώμες ... ΥΓ 1 - το βιντιλατερ δουλεύει κανονικά το έχω τσεκάρει ΥΓ 2 - ενώ στο δοχείο του νερού γράφει ...G12 . ο μάστορας μου είπε "κάποιος το έχει αλλάξει αυτό. μάλλον ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. αυτό το μοντέλο παίρνει G11 .....και μου έβαλε G11 παραφλου !!!! . ΥΓ 3 - Από τις λίγες γνώσεις που έχω ξέρω ότι εάν κάψει φλάντζα . τότε τα λάδια παίρνουν ένα χαρακτηριστικό λευκό χρώμα . όσες φορές έχω κοιτάξει τα λάδια είναι κανονικά . επίσης παρόλο που ανεβάζει συνέχεια θερμοκρασία . λαμπάκι δεν έχει ανάψει ποτέ
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.